Met Herman Dijkstra. Was toch aan de drugs en belandde in de bajes ?quote:
Dat was toch Martin Drentquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Herman Dijkstra. Was toch aan de drugs en belandde in de bajes ?
Ken je geschiedenisquote:
Ja , ze verkleuren met de jaargetijden, best mooi zijn ze nu,quote:
Oud FC Groningen trad in wisselende samenstellingen met de volgende dertien spelers aan:quote:
maar het blijft natuurlijk prachtig om tegen dat soort gasten te spelen...het gemak waarmee de meeste nog voetballen...je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !quote:
Dat vraag ik mij over mijzelf ook af.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Bjoro het volgende:
je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !
Wij speelden tweede klasse onze jubileum wedstrijd in 2003 tegen de oud internationals.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het blijft natuurlijk prachtig om tegen dat soort gasten te spelen...het gemak waarmee de meeste nog voetballen...je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !
Zie nog de beelden van Johan Neeskens op het WK-98 bij partijtjes.quote:
Ja dat klopt. Dat was wel jammer, daarom was het ook leuk dat LUinge er was. Hoekstra, Hugo en Drent doen gewoonlijk ook mee, maar die konden nu niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het blijft natuurlijk prachtig om tegen dat soort gasten te spelen...het gemak waarmee de meeste nog voetballen...je vraagt je dan echt af hoe goed die mannen waren toen ze nog jong en volop in training waren !
Ik wacht wel hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Bjoro het volgende:
zo maar even hardlopen...de 3e klasse wacht op niemand
lief dat je op me wachtquote:
Sean Kelly? Lang niet meer gezien, benieuwd hoe het met hem gaat.quote:
Sean Kellyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef Suijk het volgende:
Sean Kelly? Lang niet meer gezien, benieuwd hoe het met hem gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |