Oja ... we hebben de 20 weken echo gehad afgelopen donderdagquote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg, nu je toch wakker bent, geef eens een mandarijnenupdate!

Ik zal van de week ff wat inscannen op mijn werk
 Ik zal van de week ff wat inscannen op mijn werk 

Ik niet zo, die enorme verering snap ik niks van. Jammer dat het geen 4 setter is geworden maar dat heb je vaak met een mindere God in de finale.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef golfer het volgende:
Ik ben geen echte fan van Federer, maar deze titel gun ik hem van harte.

quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
tong80, als je zo doorgaat dan ga ik echt een hekel aan je krijgen.

sarkooooooosie?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef golfer het volgende:
Komt die dwerg weer de prijs uitreiken?

We zagen vandaag een legendarische wedstrijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
tong80, als je zo doorgaat dan ga ik echt een hekel aan je krijgen.

Jij hebt er volgens mij minder van gezien dan ik, want jij was op een verjaardag en mistte die gek die het veld op kwam.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er bij jij ook zelfs Golfert was even aan het kijken.

quote:Op zondag 7 juni 2009 17:20 schreef SCH het volgende:
Ik begin die opmerkingen van je vervelend te vinden, gisteren ook al. Iedere keer hetzelfde, het irriteert me steeds meer, ik zeg het maar gewoon een keer hardop.

Heb jij een linkje naar dat fragment ?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij minder van gezien dan ik, want jij was op een verjaardag en mistte die gek die het veld op kwam.

Denk er maar over na. Ik ben er een beetje klaar mee, neem het altijd voor je op maar heb ook gevoelens en grenzen. En altijd maar weer over Abe en zoquote:

Abe was toch een racsist ?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk er maar over na. Ik ben er een beetje klaar mee, neem het altijd voor je op maar heb ook gevoelens en grenzen. En altijd maar weer over Abe en zo
Dat fragment staat op dumpert.

.
.

Oh das geweldig he!! een vlindertje in je buik zo voelt het in het beginquote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef appelsientje het volgende:
Oja ... we hebben de 20 weken echo gehad afgelopen donderdag
En alles zat erop en eraanIk zal van de week ff wat inscannen op mijn werk
Appeldinnetje heeft gisteren voor het eerste de kleine ook daadwerkelijk gevoeld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |