Pos | Rijder | Nationaliteit | Team | Punten |
1 | J. Button | Engeland | Brawn-Mercedes | 51 |
2 | R. Barrichello | Brazilië | Brawn-Mercedes | 35 |
3 | S. Vettel | Duitsland | RBR-Renault | 23 |
4 | M. Webber | Australië | RBR-Renault | 19.5 |
5 | J. Trulli | Italië | Toyota | 14.5 |
6 | T. Glock | Duitsland | Toyota | 12 |
7 | F. Alonso | Spanje | Renault | 11 |
8 | K. Räikkönen | Finland | Ferrari | 9 |
9 | L. Hamilton | Engeland | McLaren-Mercedes | 9 |
10 | F. Massa | Brazilië | Ferrari | 8 |
11 | N. Rosberg | Duitsland | Williams-Toyota | 7.5 |
12 | N. Heidfeld | Duitsland | BMW Sauber | 6 |
13 | H. Kovalainen | Finland | McLaren-Mercedes | 4 |
14 | S. Buemi | Zwitserland | STR-Ferrari | 3 |
15 | S. Bourdais | Frankrijk | STR-Ferrari | 2 |
16 | R. Kubica | Polen | BMW Sauber | 0 |
17 | G. Fisichella | Italië | Force India-Mercedes | 0 |
18 | A. Sutil | Duitsland | Force India-Mercedes | 0 |
19 | K. Nakajima | Japan | Williams-Toyota | 0 |
20 | N. Piquet jr. | Brazilië | Renault | 0 |
Pos | Team | Punten |
1 | Brawn-Mercedes | 86 |
2 | RBR-Renault | 42.5 |
3 | Toyota | 26.5 |
4 | Ferrari | 17 |
5 | McLaren-Mercedes | 13 |
6 | Renault | 11 |
7 | Williams | 7.5 |
8 | BMW Sauber | 6 |
9 | STR-Ferrari | 5 |
10 | Force India-Mercedes | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 6 juni | 12.55-14.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Kwalificatie |
Zo 7 juni | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Pre-show |
Zo 7 juni | 13.55-15.45 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Race |
Zo 7 juni | 15.45-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Nabeschouwing |
Zo 7 juni | 20.00-20.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Turkije - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 6 juni | 12.10-14.15 uur | BBC1: Formule 1 - Turkije - Kwalificatie |
Zo 7 juni | 13.10-16.00 uur | BBC1: Formule 1 - Turkije - Race |
Zo 7 juni | 20.00-20.30 uur | BBC3: Formule 1 - Turkije - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 18 °C | 25 °C | 0 % | Zonnig |
Zaterdag | 18 °C | 27 °C | 10 % | Zonnig |
Zondag | 19 °C | 28 °C | 0 % | Zonnig |
tnxquote:
geen ronde tijden wel speedtraps en tussentijdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:17 schreef eNGine10 het volgende:
Meer mensen problemen met live timing? Ik krijg er geen tijden te staan
Ja dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:29 schreef multigup het volgende:
[..]
geen ronde tijden wel speedtraps en tussentijden
even quoten voordat er een edit komtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef lidewyz het volgende:
Massa wint, zo niet, dan mogen jullie me allemaal een beurt geven..
Hier houden we je aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef lidewyz het volgende:
TVP.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef lidewyz het volgende:
En dat de BMW"s een drama zijn moge ook geen verrassing meer zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:41 schreef Jezza het volgende:
Tja, Rosberg bovenaan in de training is geen verrassing meer
mag ik alvast je adres noteren danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef lidewyz het volgende:
doet hij wel vaker tijdens vrije trainingen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
doet hij wel vaker tijdens vrije trainingen.
Die is full-screen zelf best te pruimenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef NoizEkick het volgende:
Hier is trouwens een stream van een stuk betere kwaliteit: http://www.atdhe.net/6468/watch-gp-formula-1-turkey-1-practice-1
Wel in het Portugees, maargoed.
Die in full-screen met het commentaar van die andere stream, ideaal!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef NoizEkick het volgende:
Hier is trouwens een stream van een stuk betere kwaliteit: http://www.atdhe.net/6468/watch-gp-formula-1-turkey-1-practice-1
Wel in het Portugees, maargoed.
dat zijn de echte hequote:
Mooie plek manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef nils7 het volgende:
Sfeer impressies vorig jaar (door mij)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silver 1 T1quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:39 schreef Swindler het volgende:
[..]
Mooie plek man, welke tribune is dat?
Die rijden gewoon hun racepacequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
Tijden vielen me wat tegen eerlijkgezegd.
Ferrari en Brawn zitten er voorlopig nog niet bij
Maar jou gebeurt er tenminste iets in de eerste bocht. 2 jaar geleden was het 40+ en dat is dan weer minder voor een albino.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef nils7 het volgende:
Het weer viel toen wel mee(was 11 mei toen... en sommige momenten best fris zelfs)
Heb meer foto's maar heb de mooiste eruit gehaald... ik zal ook wel eens een video online zetten.
[edit]
blufquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als dat zo is ga ik pas in 2010 weer kijken.
Je mag best bij mij gaan klagen hoor, maar ik ben helemaal geen modquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef Atreidez het volgende:
Ik kon topic niet vinden, dus wou bij de TS klagen dat ie geen [F1] had gebruikt, is t een mod!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als dat zo is ga ik pas in 2010 weer kijken.
Hoiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:02 schreef vosss het volgende:
Ahh, hier zijn we.
Goeiemorgen heren (en dames)
Crasht nu wel weerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij staat anders vlak achter Hamilton hoor.
2007 en 2008quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton
Terug op aarde naar al dat gehype in 2006 en 2007
Volgend jaar als Nico komtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wanneer gaat McLaren is een goede wagen bouwen
Ach, trek het je niet aan. Jij kan tenminste Q2 nog doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef Schunckelstar het volgende:
godverdomme, niet aan tijdverschil gedacht![]()
nou heb ik q1 gemist
whehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan. Jij kan tenminste Q2 nog doen.
Hamilton niet, proest![]()
!
Vettelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
Knap hoor van VettelMooi dat de Brawns niet 1 en 2 zijn maar Vettel zal het morgen moeilijk krijgen gok ik.
Precies omgedraaid in het forum-F1 Predictionsspelquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:54 schreef Sally het volgende:
Sally Red Bull
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: Button
2: Vettel
3: Barrichello
SPOILER: Code van startgewichten - op startgridOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesorteerd op gewichtSPOILER: Code van startgewichten - op gewichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 06-06-2009 18:03:35 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ze zullen bij McLaren wat moeten proberen om hem verder uit te krijgen gedurende de race.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:49 schreef FriescheHengst het volgende:
Kan Alonso de opwarmronde wel uitrijden met die hoeveelheid brandstof? Dat is meer een natte plek, zo lijkt me. Hamilton trouwens erg zwaar, imo.
Ook niet verwonderlijk. Je bent een complete debiel als je achteraan moet starten en dan weinig brandstof in je auto flikkert. Je bent dan wel snelle ws dan de mensen voor je, maar je word ook gewoon opgehouden dus je hebt er ws geen fuck aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:49 schreef FriescheHengst het volgende:
Hamilton trouwens erg zwaar, imo.
Als hij lichter was geweest had hij toch sneller kunnen kwalificeren? Waarom ga je er vanuit dat hij al achteraan zou moeten starten? Er zit een foutje in je berekeningquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook niet verwonderlijk. Je bent een complete debiel als je achteraan moet starten en dan weinig brandstof in je auto flikkert. Je bent dan wel snelle ws dan de mensen voor je, maar je word ook gewoon opgehouden dus je hebt er ws geen fuck aan.
Dan maar beter tjokvol vertrekken en kijken waar het schip strand
In Q1 rijden ze al op benzinedampen, dus veel lichter kan je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als hij lichter was geweest had hij toch sneller kunnen kwalificeren?
Compleet andere strategie, Rubens staat op harde banden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:23 schreef sanger het volgende:
Button weer ijzersterk
6 kilo zwaarder en maar 1 tiende langzamer
En hij wast Rubens weer de oren. 3 kilo zwaarder en ook nog 1,5 tiende sneller
Je hoeft niet op de band te starten waarop je gekwalificeerd hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Compleet andere strategie, Rubens staat op harde banden.
Er zit een foutje in jouw redeneringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als hij lichter was geweest had hij toch sneller kunnen kwalificeren? Waarom ga je er vanuit dat hij al achteraan zou moeten starten? Er zit een foutje in je berekening
GMTquote:Op zondag 7 juni 2009 10:34 schreef Ambrosius het volgende:
Let trouwens op: 13.00 de start.
En de harde banden schijnen in de vierde ronde beter te werken dan de zachte. Alleen klaagde Rubens wel dat het deze stint niet de beste banden waren die hij had gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Compleet andere strategie, Rubens staat op harde banden.
Nouja, beter een uur te vroeg voor de tv dan een uur te laatquote:Op zondag 7 juni 2009 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dan zal het toch wel 14.00 uur zijn idd, heeft Betfair het verkeerd.
ja windows heeft weer is besloten om de computertijd te veranderen waardoor die teller van f1.com ook een uur vervroegd isquote:Op zondag 7 juni 2009 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
De teller zegt nog 3 uur en 18 minuten
http://www.formula1.com/
Gelukkig bestaat er nog zoiets als herkansingenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Game_Error het volgende:
Godver, ik wil RG en F1 zien maar ik moet mn tentamens leren....
Wat zijn fotomodellen zonder photoshop toch altijd lelijke wijvenquote:
Euhm had er wel 1,is wel van de BBCquote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef firecow het volgende:
Voor f1 zijn er helemaal geen livestreams he ?
Ben aan het werk maar wil wel graag het 1 en ander tussendoor zien....
@ justin.tv\quote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef firecow het volgende:
Voor f1 zijn er helemaal geen livestreams he ?
Ben aan het werk maar wil wel graag het 1 en ander tussendoor zien....
Het leek anders meer op een koppelingsprobleem.quote:
Een auto kan niet falen van een paar miljoen,the driver canquote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het leek anders meer op een koppelingsprobleem.
Piquet is sneller dan Hamilton en een Brawn. Wat een held.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef lezut het volgende:
Hamilton sneller dan een Brawn !!!111!!!1111!!![]()
Nu dus niet meerquote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef lezut het volgende:
Hamilton sneller dan een Brawn !!!111!!!1111!!![]()
Hij wil zijn fans niet teleur stellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Piquet die alweer maar eens een foutje maakt
kloptquote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Rubens geen 7de versnelling, of heb ik dat nu verkeerd gehoord.
sato is een heldquote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Barichello doet me vandaag aan Sato denken.
hijs een open solicitatie naar NASCAR aan het schrijven......quote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Barichello doet me vandaag aan Sato denken.
Ja, want Ferrari is tof. Alleen maar omdat Brawn er niet meer werkt...quote:
Ehm nee omdat ze zeiden dat hij minder moest remmen. Dat ze dat gewoon kunnen zienquote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, want Ferrari is tof. Alleen maar omdat Brawn er niet meer werkt...
![]()
Ze zien dat Massa een watje is en niet te hard door de bocht durftquote:Op zondag 7 juni 2009 14:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm nee omdat ze zeiden dat hij minder moest remmen. Dat ze dat gewoon kunnen zien
Benieuwd of ze daar beide ongeschonden uit gaan komenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef Rainesz het volgende:
Denk nog een ronde of 2/3 voordat er een aanval komt
doe maar alleen button, dat zou prachtig zijn voor mijn manager-spelquote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Szura het volgende:
Zou prachtig zijn als ze er allebei afvlogen daar vooraan
En het Kampioenschap in het algemeenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
doe maar alleen button, dat zou prachtig zijn voor mijn manager-spel
Ligt natuurlijk wie er geld willen betalen om tijdens de F1 uitgezonden te worden..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef lezut het volgende:
[..]
Zetten ze ook nog die verderfelijke kutreclame van nespresso erop
Ja, maar wel voor mij de reden om naar de belg over te schakelenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wie er geld willen betalen om tijdens de F1 uitgezonden te worden..
Reed net een snellere rondetijd dan Rubens. Piquet is on fire.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Netjes van NelsonDat verbaasd me eigenlijk wel
Hij kan het wel maar hij is nog niet snel genoeg vergeleken met Alonson bijv.quote:
Dat gevoel delen velen met je.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
Die Hamilton is dit seizoen echt niets heb ik het gevoel..
De McLaren is gewoon niets dit seizoen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
Die Hamilton is dit seizoen echt niets heb ik het gevoel..
Tja, het is wel vrij duidelijk volgens mij dat de auto je maakt of breekt dit seizoen. Ik geloof niet dat Hamilton opeens al z'n talent kwijt is..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Desunoto het volgende:
McLaren zou zich best moeten schamen voor wat ze dit seizoen hebben gedaan, tot nu toe..
Die hebben een hele slechte auto gebouwd, niet meer te redden dank ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Desunoto het volgende:
McLaren zou zich best moeten schamen voor wat ze dit seizoen hebben gedaan, tot nu toe..
De auto is gewoon slecht inderdaad. Maar Hamilton is ook niet op z'n best. Ook deze race.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:02 schreef lezut het volgende:
[..]
Tja, het is wel vrij duidelijk volgens mij dat de auto je maakt of breekt dit seizoen. Ik geloof niet dat Hamilton opeens al z'n talent kwijt is..
Vriendin van Rosberg volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2009 15:05 schreef Rainesz het volgende:
Wie was die blonde???
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Vriendin van Rosberg volgens mij
Dat heeft hij goed voor elkaar
Je moet ook wel heel erg je best doen als F1 coureur om niet met een mooie dame te eindigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |