Ligt natuurlijk wie er geld willen betalen om tijdens de F1 uitgezonden te worden..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef lezut het volgende:
[..]
Zetten ze ook nog die verderfelijke kutreclame van nespresso erop
Ja, maar wel voor mij de reden om naar de belg over te schakelenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wie er geld willen betalen om tijdens de F1 uitgezonden te worden..
Reed net een snellere rondetijd dan Rubens. Piquet is on fire.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Netjes van NelsonDat verbaasd me eigenlijk wel
Hij kan het wel maar hij is nog niet snel genoeg vergeleken met Alonson bijv.quote:
Dat gevoel delen velen met je.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
Die Hamilton is dit seizoen echt niets heb ik het gevoel..
De McLaren is gewoon niets dit seizoen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
Die Hamilton is dit seizoen echt niets heb ik het gevoel..
Tja, het is wel vrij duidelijk volgens mij dat de auto je maakt of breekt dit seizoen. Ik geloof niet dat Hamilton opeens al z'n talent kwijt is..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Desunoto het volgende:
McLaren zou zich best moeten schamen voor wat ze dit seizoen hebben gedaan, tot nu toe..
Die hebben een hele slechte auto gebouwd, niet meer te redden dank ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:01 schreef Desunoto het volgende:
McLaren zou zich best moeten schamen voor wat ze dit seizoen hebben gedaan, tot nu toe..
De auto is gewoon slecht inderdaad. Maar Hamilton is ook niet op z'n best. Ook deze race.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:02 schreef lezut het volgende:
[..]
Tja, het is wel vrij duidelijk volgens mij dat de auto je maakt of breekt dit seizoen. Ik geloof niet dat Hamilton opeens al z'n talent kwijt is..
Vriendin van Rosberg volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2009 15:05 schreef Rainesz het volgende:
Wie was die blonde???
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Vriendin van Rosberg volgens mij
Dat heeft hij goed voor elkaar
Je moet ook wel heel erg je best doen als F1 coureur om niet met een mooie dame te eindigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |