Hij wil zijn fans niet teleur stellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Piquet die alweer maar eens een foutje maakt
kloptquote:Op zondag 7 juni 2009 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Rubens geen 7de versnelling, of heb ik dat nu verkeerd gehoord.
sato is een heldquote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Barichello doet me vandaag aan Sato denken.
hijs een open solicitatie naar NASCAR aan het schrijven......quote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Barichello doet me vandaag aan Sato denken.
Ja, want Ferrari is tof. Alleen maar omdat Brawn er niet meer werkt...quote:
Ehm nee omdat ze zeiden dat hij minder moest remmen. Dat ze dat gewoon kunnen zienquote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, want Ferrari is tof. Alleen maar omdat Brawn er niet meer werkt...
![]()
Ze zien dat Massa een watje is en niet te hard door de bocht durftquote:Op zondag 7 juni 2009 14:27 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm nee omdat ze zeiden dat hij minder moest remmen. Dat ze dat gewoon kunnen zien
Benieuwd of ze daar beide ongeschonden uit gaan komenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef Rainesz het volgende:
Denk nog een ronde of 2/3 voordat er een aanval komt
doe maar alleen button, dat zou prachtig zijn voor mijn manager-spelquote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef Szura het volgende:
Zou prachtig zijn als ze er allebei afvlogen daar vooraan
En het Kampioenschap in het algemeenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
doe maar alleen button, dat zou prachtig zijn voor mijn manager-spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |