Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij je bek opentrekt over een haarkleur, kom ik je opzoeken en dreun al je tanden uit je bek. Zelfde gaat op voor de rest hier.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik zat al helemaal klaar enzo en en ..!
Bij jou niet, jou verkracht ik liever.quote:
Krijg kanker bobby.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al.
Zo, en dan nu maar een schuilplaats gaan zoeken...[ afbeelding ]
Na dat dreigement van WD zit ik wel met m'n handen in het haar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens, vlieg elkaar niet zo in de haren!!
De haren van kankerpatienten zullen nu wel rechtovereind staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En weer wordt die vreselijke ziekte er aan de haren bijgesleept
Kweek toch wat meer haar op je tanden johquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na dat dreigement van WD zit ik wel met m'n handen in het haar.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanafhou je toevallig van donkerblond?
Deze opmerking ging wel bijna over het randje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De haren van kankerpatienten zullen nu wel rechtovereind staan.
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij jou niet, jou verkracht ik liever.
Uitproberen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.
Geen haar op haar hoofd die daaraan denktquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zorg je wel voor een haarscherpe foto straks?
Bruin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi, ik kan nog wel een koelkast gebruiken.En wat voor kleur ogen?
Nu? Het komt een beetje ongelegen momenteel. Er is bezoek.quote:
Dat wil ze je misschien wel haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.
Nee, niet nu. Dadelijk. Uur of 12.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bruin.
[..]
Nu? Het komt een beetje ongelegen momenteel. Er is bezoek.
Echt? Of is dat een flauwe haar-grapquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bruin.
[..]
Nu? Het komt een beetje ongelegen momenteel. Er is bezoek.
Wie weet slaapt het dan al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niet nu. Dadelijk. Uur of 12.
F11quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Hoe krijg je in internet ook alweer volledig scherm (zonder taakbalken enzo)?
f11quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Hoe krijg je in internet ook alweer volledig scherm (zonder taakbalken enzo)?
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Nee, dat was serieus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Of is dat een flauwe haar-grap?
Wat ik me vooral afvraag is waarom die gasten een vent verkrachten. Dat voelt toch heul niet chill, zo'n droge stroeve ongerepte mannenanus?Juicyhil, geef ons even wat opheldering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef BigKahuna het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord sinaasappel is afgeleid van "China's appel" ?
Hahaha okequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Nee, dat was serieus.
Het ging om dames die jongemannen verkrachten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag is waarom die gasten een vent verkrachten. Dat voelt toch heul niet chill, zo'n droge stroeve ongerepte mannenanus?Juicyhil, geef ons even wat opheldering.
Nope. Maar dat is een leuk weetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef BigKahuna het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord sinaasappel is afgeleid van "China's appel" ?
Dan moet ik wel voor zonsopkomst thuis zijn.quote:
Bruin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oke! Welke kleur ogen heb je zelf?
Ik heb persoonlijk toch liever seks met wederzijdse instemming.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om dames die jongemannen verkrachten.
Zonsopkomst is om half 5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan moet ik wel voor zonsopkomst thuis zijn.
[..]
Bruin.
Op die manier vraag ik me dat dan dus weer niet af.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag is waarom die gasten een vent verkrachten. Dat voelt toch heul niet chill, zo'n droge stroeve ongerepte mannenanus?Juicyhil, geef ons even wat opheldering.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om dames die jongemannen verkrachten.
Ik liever met vrouwen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk toch liever seks met wederzijdse instemming.
So do I. Ik ben te beroerd om te veel moeite te doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zonsondergang, je bent blijkbaar nogal op de hoogte?quote:
Dat werkt toch wel het makkelijkste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonsondergang rond kwart over 10 dacht ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En zonsondergang, je bent blijkbaar nogal op de hoogte?
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
So do I. Ik ben te beroerd om te veel moeite te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
GHB schijnt ook te helpen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat werkt toch wel het makkelijkste.
[..]
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.Dat is wat anders dan iemand in bedwang moeten houden terwijl je wanhopige pogingen doet z'n piem0l omhoog te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, je begrijpt wat ik bedoel toch? Dat het lijkt alsof je als enige er plezier van hebt en zij die er als een zak aardappelen bij ligt.quote:
[..]
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.Nee zo simpel ben ik ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Het was hem in ieder geval gelukt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag van het weekend een meneer die was behoorlijk op gewicht, had ie een t-shit "Beat Anorexia".
Ik moest lachen.
Ben je nou ontmaagd op Pinkpop?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag van het weekend een meneer die was behoorlijk op gewicht, had ie een t-shit "Beat Anorexia".
Ik moest lachen.
Het was eerlijk gezegd ook niet een typ dat ik kotsend boven de pot zie hangenquote:
Vind ik meer de style van gers.quote:
Dat weet ik, maar het klonk ook zo moeite-doen-voer-iets-quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan iemand in bedwang moeten houden terwijl je wanhopige pogingen doet z'n piem0l omhoog te krijgen.
Jep, voor de zoveelste keer.quote:
Het is ook leuk.quote:
Toppers waren vervanging van Depeche Mode.quote:
2 fingers in a hot..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Trad Gordon ook op?
Ik vind shirts met "grappige" teksten niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moest lachen.
Serieus joh? Waar is het topic?quote:
We hadden nog de ijdele hoop dat je verzwolgen zou worden door een modderpoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef Juicyhil het volgende:
Jep, voor de zoveelste keer.
niks ghb gewoon van de fiets afsleurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik meer de style van gers.
Fas kan er niet over meepraten. Lelelelele.quote:
Doodsverwensing, even een topicreport doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
We hadden nog de ijdele hoop dat je verzwolgen zou worden door een modderpoel.
half 11quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En zonsondergang, je bent blijkbaar nogal op de hoogte?
Alsof jij in een modderpoel past.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
Doodsverwensing, even een topicreport doen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef gers het volgende:
[..]
niks ghb gewoon van de fiets afsleuren
me lievelingsspel is verboten
RapeLay![]()
quote:
Ik sprak vanmiddag iemand die mij dolenthousiast wist te vertellen dat ze bij de Efteling ging werken, waarop ik antwoordde: jij liever dan ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 6 kaartjes voor de efteling YAY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste van dat soort shirts zijn ook niet leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind shirts met "grappige" teksten niet zo leuk.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik voel me dik.je bent ook vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik voel me dik.Is dat bruin volkoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Bitch. Ik kan de hele dag doorbrengen in het spookslot zonder verveling te voelen. Danse Macabre!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sprak vanmiddag iemand die mij dolenthousiast wist te vertellen dat ze bij de Efteling ging werken, waarop ik antwoordde: jij liever dan ik.
Dat wil ik ook graag tegen jou zeggen, bij dezen. De Efteling.
Je bent pas écht een baas als je trouwt in een shirt waarop staat:quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De meeste van dat soort shirts zijn ook niet leuk.
Maar soms wel es van die ouwe mannen ofzo, dan is het wel lachen.
Zag ik ook zo iemand lopen, zo`n oude vent "Drunk, take a free breath analyzer test." met een peil naar zn pielemans
Hi-la-risch. Nu naar PUB graag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
Zag ik ook zo iemand lopen, zo`n oude vent "Drunk, take a free breath analyzer test." met een peil naar zn pielemans
Jij wil vast en zeker ook zo'n piemelshirt winnen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
dat carnaval ding is veel plezanterquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch. Ik kan de hele dag doorbrengen in het spookslot zonder verveling te voelen. Danse Macabre!
Moeite doen voor ietsquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het klonk ook zo moeite-doen-voer-iets--achtig.
Ben je ook lid van zo'n pretparkenclubje?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch. Ik kan de hele dag doorbrengen in het spookslot zonder verveling te voelen. Danse Macabre!
Eens.quote:
Ik heb er al 1 met een vagina.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij wil vast en zeker ook zo'n piemelshirt winnen?
Zoals werken voor je geld.quote:
quote:
Ze krijgt nog jeugdkorting hè.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ben je ook lid van zo'n pretparkenclubje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |