Echt? Of is dat een flauwe haar-grapquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bruin.
[..]
Nu? Het komt een beetje ongelegen momenteel. Er is bezoek.
Wie weet slaapt het dan al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niet nu. Dadelijk. Uur of 12.
F11quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Hoe krijg je in internet ook alweer volledig scherm (zonder taakbalken enzo)?
f11quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Hoe krijg je in internet ook alweer volledig scherm (zonder taakbalken enzo)?
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Nee, dat was serieus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Of is dat een flauwe haar-grap?
Wat ik me vooral afvraag is waarom die gasten een vent verkrachten. Dat voelt toch heul niet chill, zo'n droge stroeve ongerepte mannenanus?Juicyhil, geef ons even wat opheldering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.
Ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef BigKahuna het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord sinaasappel is afgeleid van "China's appel" ?
Hahaha okequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht! Nee, dat was serieus.
Het ging om dames die jongemannen verkrachten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag is waarom die gasten een vent verkrachten. Dat voelt toch heul niet chill, zo'n droge stroeve ongerepte mannenanus?Juicyhil, geef ons even wat opheldering.
Nope. Maar dat is een leuk weetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef BigKahuna het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het woord sinaasappel is afgeleid van "China's appel" ?
Dan moet ik wel voor zonsopkomst thuis zijn.quote:
Bruin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oke! Welke kleur ogen heb je zelf?
Ik heb persoonlijk toch liever seks met wederzijdse instemming.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om dames die jongemannen verkrachten.
Zonsopkomst is om half 5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan moet ik wel voor zonsopkomst thuis zijn.
[..]
Bruin.
Op die manier vraag ik me dat dan dus weer niet af.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag is waarom die gasten een vent verkrachten. Dat voelt toch heul niet chill, zo'n droge stroeve ongerepte mannenanus?Juicyhil, geef ons even wat opheldering.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om dames die jongemannen verkrachten.
Ik liever met vrouwen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk toch liever seks met wederzijdse instemming.
So do I. Ik ben te beroerd om te veel moeite te doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zonsondergang, je bent blijkbaar nogal op de hoogte?quote:
Dat werkt toch wel het makkelijkste.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonsondergang rond kwart over 10 dacht ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En zonsondergang, je bent blijkbaar nogal op de hoogte?
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
So do I. Ik ben te beroerd om te veel moeite te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
GHB schijnt ook te helpen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat werkt toch wel het makkelijkste.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er toch niet zo één die met haar benen gespreid gaat liggen en alles maar over zich heen laat komen.Dat is wat anders dan iemand in bedwang moeten houden terwijl je wanhopige pogingen doet z'n piem0l omhoog te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |