Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij je bek opentrekt over een haarkleur, kom ik je opzoeken en dreun al je tanden uit je bek. Zelfde gaat op voor de rest hier.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik zat al helemaal klaar enzo en en ..!
Bij jou niet, jou verkracht ik liever.quote:
Krijg kanker bobby.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al.
Zo, en dan nu maar een schuilplaats gaan zoeken...[ afbeelding ]
Na dat dreigement van WD zit ik wel met m'n handen in het haar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens, vlieg elkaar niet zo in de haren!!
De haren van kankerpatienten zullen nu wel rechtovereind staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En weer wordt die vreselijke ziekte er aan de haren bijgesleept
Kweek toch wat meer haar op je tanden johquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Na dat dreigement van WD zit ik wel met m'n handen in het haar.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanafhou je toevallig van donkerblond?
Deze opmerking ging wel bijna over het randje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De haren van kankerpatienten zullen nu wel rechtovereind staan.
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij jou niet, jou verkracht ik liever.
Uitproberen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.
Geen haar op haar hoofd die daaraan denktquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zorg je wel voor een haarscherpe foto straks?
Bruin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi, ik kan nog wel een koelkast gebruiken.En wat voor kleur ogen?
Nu? Het komt een beetje ongelegen momenteel. Er is bezoek.quote:
Dat wil ze je misschien wel haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vraag me nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat. Als man zijnde verkracht worden.
Nee, niet nu. Dadelijk. Uur of 12.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bruin.
[..]
Nu? Het komt een beetje ongelegen momenteel. Er is bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |