Bek dicht, neurotische F5er.quote:
Swarma moest he doen schat.quote:
Eensch, maar die penalty's waren om te lachenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik niet. KerkradeCambuur is veel leuker
En sluit ff het andere topique va mij.quote:
Hoi swarma!quote:
Als dat je TT was, en ze veranderen hem. Dan zijn ze echt triestquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi swarma!![]()
Bedankteens met TT want wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Dat is dus m'n ideale baan jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik werkte altijd op de receptie van een bungalowpark waar tijdens het hoogseizoen nog niet de helft van de huisjes bezet was. Ondertussen een beetje FOK!en, zo nu en dan de telefoon aannemen en soms, heel soms wat mensen te woord staan of sleutels geven.
Nee, de TT was "[KLB SC #1296] Verzin maar een titel, swarma"quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als dat je TT was, en ze veranderen hem. Dan zijn ze echt triest
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de TT was "[KLB SC #1296] Verzin maar een titel, swarma"
Yep. Weliswaar een aantal jaar geleden al, maar toch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Goedendag allen, hoe is het ?
Allemaal geslaagd?
MASD is heul geen mod meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mods op msn, en 2 mooie vrouwelijke users.
Jouw TT was zonder blokhaken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was zonder aanhalingstekens hoor.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is dus m'n ideale baan ja!
Waarom gaat iedereen janken bij mijn TT`squote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep. Weliswaar een aantal jaar geleden al, maar toch.
Hoe is het met Kali?
1. Omdat je juicyhil bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen janken bij mijn TT`s
CDA moet kapodt, echt. Noem eens 1 ding wat Nederland vooruit gebracht heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef gers het volgende:
CDA 5
PVDA 4
VVD 3
Gl 2
SP 2
SGP 2
D66 3
PVDD 0
PVV 4
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wauw....Laatste SC waar ik in poste was #876, zelfde tempo gehouden zie ik.
Er is een tijd geweest waar we 2 dagen over een topic deden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wauw....Laatste SC waar ik in poste was #876, zelfde tempo gehouden zie ik.
Wut?quote:
Ik ben het oneens met punt 5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1. Omdat je juicyhil bent
2. Omdat je juicyhil bent
3. Omdat je juicyhil bent
4. Omdat er geen blokhaken in zitten
5. Omdat je juicyhil bent
Kan het nog beterquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En 's nachts je vrienden uitnodigen en feesten in een van de huisjes?
Ik weet nog wel dat het er 5 per dag ofzo waren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest waar we 2 dagen over een topic deden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
CDA moet kapodt, echt. Noem eens 1 ding wat Nederland vooruit gebracht heeft.
Okee, punt 5 was dan ook wel een beetje gemeen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met punt 5.
Maar ik ben tof, want ik ben crew, chicks gaan me pijpen om ook crew/cool te worden. Stiekem weten ze niet dat ik daar geen invloed op heb, maar zeg gewoon van wel.
Christenen aan de macht vind ik niks, hoop softies.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind het iig een goed streven het gezin weer meer "de hoeksteen van de sameleving" te laten zijn.
Euhm... euhm... euhm.... pfff nee ik geef het op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm... euhm... euhm.... pfff nee ik geef het op.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1. Omdat je juicyhil bent
2. Omdat je juicyhil bent
3. Omdat je juicyhil bent
4. Omdat er geen blokhaken in zitten
5. Omdat je juicyhil bent
In dat geval vraag ik me af wie die 2 mooie fokkers dan zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je hebt mij niet eensdan is je msn lijst gewoon niet compleet.
Ja ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik me af wie die 2 mooie fokkers dan zijn.
Jou pijpen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met punt 5.
Maar ik ben tof, want ik ben crew, chicks gaan me pijpen om ook crew/cool te worden. Stiekem weten ze niet dat ik daar geen invloed op heb, maar zeg gewoon van wel.
Njah, het is wel Europa, niks dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef bloodysunday het volgende:
40% opkomst, triest zooitje. En straks hoor je heel Nederland weer klagen wat er allemaal fout is hier...
Smijn en ChipsZak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik me af wie die 2 mooie fokkers dan zijn.
Ik jou ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je hebt mij niet eensdan is je msn lijst gewoon niet compleet.
Die zijn idd mooiquote:
Wil je nog een mooie FOK!ker in je lijst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Pics?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je nog een mooie FOK!ker in je lijst?
Geef maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je nog een mooie FOK!ker in je lijst?
:'D!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb met jou gemsnt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb overigens ook slechts wat (ex)modjes en FA's op msn.
Heb ik niet, uiteraard.quote:
En toch hoor je te stemmen, want straks hoor je weer ja dat en dat word weer niet goed gedaan blablabla. Dan denk ik zo van had dan gestemd misschien was het dan anders geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Njah, het is wel Europa, niks dus.
Europa heeft het minst te maken met Nederland in verhouding met de rest van de verkiezingen, dus mensen weten niet echt waar het over gaat en wat er gebeurd enzo.
wel after pics hequote:
Ohja, en jou ook.quote:
Klopt, alleen jij was vroeg weg.quote:
Maar ik vind ook dat we meer geinformeerd moeten worden over Europa, daar horen we nl bar weinig van, op deze periode na dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En toch hoor je te stemmen, want straks hoor je weer ja dat en dat word weer niet goed gedaan blablabla. Dan denk ik zo van had dan gestemd misschien was het dan anders geweest
Schoonheid zit van binnen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen.../careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
dat zal toch nietquote:
Eenschquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat we meer geinformeerd moeten worden over Europa, daar horen we nl bar weinig van, op deze periode na dan.
Maar dat hele YoJantje Cabau Smit en Patricia Curry gedoe is toch veel belangrijker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat we meer geinformeerd moeten worden over Europa, daar horen we nl bar weinig van, op deze periode na dan.
Die Smijn ken ik niet hoor, maar ChipsZak(?) is nu niet echt mijn type. Om het zo maar ff te zeggen.quote:
Houd je bek eens emo, jouw aangezicht is stront genoeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is je type dan wel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die Smijn ken ik niet hoor, maar ChipsZak(?) is nu niet echt mijn type. Om het zo maar ff te zeggen.
Mits sextape van Yolanthe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat hele YoJantje Cabau Smit en Patricia Curry gedoe is toch veel belangrijker.
En u bent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Houd je bek eens emo, jouw aangezicht is stront genoeg.
Doet dat er toe dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vroeg weg? Het ging nergens over.
Ik heb geen behoefte om de paling van Jan te zien, maar ieder z'n ding.quote:
Als jij je bek opentrekt over een haarkleur, kom ik je opzoeken en dreun al je tanden uit je bek. Zelfde gaat op voor de rest hier.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef gers het volgende:
weet je waar ik laatst achterkwam
jeremy clarkson is niet de vader van kelly clarkson
Daarom zeg ik ook alleen maar van Yolanthequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om de paling van Jan te zien, maar ieder z'n ding.
Maar ik zat al helemaal klaar enzo en en ..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil niet met open benen ontvangen worden...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij je bek opentrekt over een haarkleur, kom ik je opzoeken en dreun al je tanden uit je bek. Zelfde gaat op voor de rest hier.
Ik geloof je niet, pics.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik zat al helemaal klaar enzo en en ..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |