quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep. Weliswaar een aantal jaar geleden al, maar toch.
Hoe is het met Kali?
1. Omdat je juicyhil bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen janken bij mijn TT`s
CDA moet kapodt, echt. Noem eens 1 ding wat Nederland vooruit gebracht heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef gers het volgende:
CDA 5
PVDA 4
VVD 3
Gl 2
SP 2
SGP 2
D66 3
PVDD 0
PVV 4
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wauw....Laatste SC waar ik in poste was #876, zelfde tempo gehouden zie ik.
Er is een tijd geweest waar we 2 dagen over een topic deden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wauw....Laatste SC waar ik in poste was #876, zelfde tempo gehouden zie ik.
Wut?quote:
Ik ben het oneens met punt 5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1. Omdat je juicyhil bent
2. Omdat je juicyhil bent
3. Omdat je juicyhil bent
4. Omdat er geen blokhaken in zitten
5. Omdat je juicyhil bent
Kan het nog beterquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En 's nachts je vrienden uitnodigen en feesten in een van de huisjes?
Ik weet nog wel dat het er 5 per dag ofzo waren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest waar we 2 dagen over een topic deden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
CDA moet kapodt, echt. Noem eens 1 ding wat Nederland vooruit gebracht heeft.
Okee, punt 5 was dan ook wel een beetje gemeen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met punt 5.
Maar ik ben tof, want ik ben crew, chicks gaan me pijpen om ook crew/cool te worden. Stiekem weten ze niet dat ik daar geen invloed op heb, maar zeg gewoon van wel.
Christenen aan de macht vind ik niks, hoop softies.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind het iig een goed streven het gezin weer meer "de hoeksteen van de sameleving" te laten zijn.
Euhm... euhm... euhm.... pfff nee ik geef het op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
CDA moet kapodt, echt. Noem eens 1 ding wat Nederland vooruit gebracht heeft.
Dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm... euhm... euhm.... pfff nee ik geef het op.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1. Omdat je juicyhil bent
2. Omdat je juicyhil bent
3. Omdat je juicyhil bent
4. Omdat er geen blokhaken in zitten
5. Omdat je juicyhil bent
In dat geval vraag ik me af wie die 2 mooie fokkers dan zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je hebt mij niet eensdan is je msn lijst gewoon niet compleet.
Ja ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik me af wie die 2 mooie fokkers dan zijn.
Jou pijpen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met punt 5.
Maar ik ben tof, want ik ben crew, chicks gaan me pijpen om ook crew/cool te worden. Stiekem weten ze niet dat ik daar geen invloed op heb, maar zeg gewoon van wel.
Njah, het is wel Europa, niks dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef bloodysunday het volgende:
40% opkomst, triest zooitje. En straks hoor je heel Nederland weer klagen wat er allemaal fout is hier...
Smijn en ChipsZak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik me af wie die 2 mooie fokkers dan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |