Bek dicht, neurotische F5er.quote:
Swarma moest he doen schat.quote:
Eensch, maar die penalty's waren om te lachenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik niet. KerkradeCambuur is veel leuker
En sluit ff het andere topique va mij.quote:
Hoi swarma!quote:
Als dat je TT was, en ze veranderen hem. Dan zijn ze echt triestquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi swarma!![]()
Bedankteens met TT want wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Dat is dus m'n ideale baan jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik werkte altijd op de receptie van een bungalowpark waar tijdens het hoogseizoen nog niet de helft van de huisjes bezet was. Ondertussen een beetje FOK!en, zo nu en dan de telefoon aannemen en soms, heel soms wat mensen te woord staan of sleutels geven.
Nee, de TT was "[KLB SC #1296] Verzin maar een titel, swarma"quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als dat je TT was, en ze veranderen hem. Dan zijn ze echt triest
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, de TT was "[KLB SC #1296] Verzin maar een titel, swarma"
Yep. Weliswaar een aantal jaar geleden al, maar toch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Goedendag allen, hoe is het ?
Allemaal geslaagd?
MASD is heul geen mod meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mods op msn, en 2 mooie vrouwelijke users.
Jouw TT was zonder blokhaken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was zonder aanhalingstekens hoor.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is dus m'n ideale baan ja!
Waarom gaat iedereen janken bij mijn TT`squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |