Ik jou ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En je hebt mij niet eensdan is je msn lijst gewoon niet compleet.
Die zijn idd mooiquote:
Wil je nog een mooie FOK!ker in je lijst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Pics?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je nog een mooie FOK!ker in je lijst?
Geef maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je nog een mooie FOK!ker in je lijst?
:'D!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb met jou gemsnt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb overigens ook slechts wat (ex)modjes en FA's op msn.
Heb ik niet, uiteraard.quote:
En toch hoor je te stemmen, want straks hoor je weer ja dat en dat word weer niet goed gedaan blablabla. Dan denk ik zo van had dan gestemd misschien was het dan anders geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Njah, het is wel Europa, niks dus.
Europa heeft het minst te maken met Nederland in verhouding met de rest van de verkiezingen, dus mensen weten niet echt waar het over gaat en wat er gebeurd enzo.
wel after pics hequote:
Ohja, en jou ook.quote:
Klopt, alleen jij was vroeg weg.quote:
Maar ik vind ook dat we meer geinformeerd moeten worden over Europa, daar horen we nl bar weinig van, op deze periode na dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En toch hoor je te stemmen, want straks hoor je weer ja dat en dat word weer niet goed gedaan blablabla. Dan denk ik zo van had dan gestemd misschien was het dan anders geweest
Schoonheid zit van binnen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen.../careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |