Wat een lieve hondjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:51 schreef Elagabalus het volgende:
Als avonturier zijnde beluister ik liever het volgende; Dances With Wolves
That's my kind of music...
Wolfquote:
Bingo!quote:
Kan ik niet gewoon voor jou gaan als hoofdprijs achter deur nummer 2?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:13 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Bingo!
Ons engeltje gaat voor de koelkast.
Kan jij mijn kathedraal van een lichaam wel aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon voor jou gaan als hoofdprijs achter deur nummer 2?
Ik ben een engel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Kan jij mijn kathedraal van een lichaam wel aan?
Hij is afgelopen weekend al flink uitgewoond, dus dat zal welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Kan jij mijn kathedraal van een lichaam wel aan?
Never on a first date.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij is afgelopen weekend al flink uitgewoond, dus dat zal wel![]()
jajaja daarom had ie het zeker over je lekkere kontjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never on a first date.
Or second, or third. Or.... well, only after a while
Dat kan ie toch zien als ie blijft slapen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajaja daarom had ie het zeker over je lekkere kontje
Of als ie in M S&G kijkt..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie toch zien als ie blijft slapen!
quote:
Oh hij heeft er nog geen gebruik van mogen maken (bijt bijt hahahaha)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie toch zien als ie blijft slapen!
Zo, Tori wint ook zieltjes hier.quote:
Morgen Mieke, nog geslet gisteren of was je te druk met dates regelen hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
Tis weer fucking veels te vroeg.![]()
hola guapo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Morgen Mieke, nog geslet gisteren of was je te druk met dates regelen hier
Ola bonito...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hola guapo.
Nee, niet geslet gisteren. Had eerst een bezichtiging en daarna een verjaardag en daarna wat gedronken. (en ja, ik was weer een beetje tipsy)
Nee, geen dates geregeld hier. Heb al wel zijn msn. Zal ff kijken of het wat is. Hij heeft een vriendin, maar die weet van niets ofzo.
Een dronken vrouw man is een engel in bedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola bonito...
Was niet tipsy gisteren, R daarintegen was meer dan tipsy toen ie thuis kwam![]()
En heb je al een foto van die gast, ziet ie er een beetje uit
Wacht ff? R. was de hort op en jij zat thuis? porque?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola bonito...
Was niet tipsy gisteren, R daarintegen was meer dan tipsy toen ie thuis kwam![]()
En heb je al een foto van die gast, ziet ie er een beetje uit
nee, een (erge) dronken man krijgt em niet omhoogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Een dronken vrouw man is een engel in bedtoch?
Hij kon niet eens zelf zijn kleren uitdoen, dus neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Een dronken vrouw man is een engel in bedtoch?
Ja R was naar een of ander feest met Adam en Pedro, kon wel mee, maar wou fris zijn vanoctend voor mijn orientatiegesprek dus ben ik thuis geblevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wacht ff? R. was de hort op en jij zat thuis? porque?![]()
Hoelang blijft ie in the UK?
Nee, heb geen foto. Ik zal hem wel zien op de cam. ik moet hem nog ff toevoegen. Ik krijg het nog druk in Eindhoven.Ben er vroeger ooit 1 keer geweest. Een of ander feest.
toch knap van je dat je toch thuis bent gebleven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja R was naar een of ander feest met Adam en Pedro, kon wel mee, maar wou fris zijn vanoctend voor mijn orientatiegesprek dus ben ik thuis gebleven
En hoe zag ie er uit op cam, of heb je alleen ........
Waarom knap, is toch normaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toch knap van je dat je toch thuis bent gebleven.![]()
Nee, ik heb hem nog niet gezien.Moet em nog toevoegen op msn, maar heb het een beetje druk met laatste project.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom knap, is toch normaal
En nu ga ik "lunchen" ciao tot later
Niet op de manier die jij bedoelde neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh hij heeft er nog geen gebruik van mogen maken (bijt bijt hahahaha)
Die had ze al gewonnen deze.quote:
Mike hoe hebben jullie de overnachtingen geregeld op en rond de 4daagse?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pas op, he! straks ben je weer borracho
Dat heeft Maud geregeld. Zij heeft een groep ontmoet tijdens de wandeltochten en zij hebben een huis afgehuurd en wij konden er ook in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Mike hoe hebben jullie de overnachtingen geregeld op en rond de 4daagse?
waarom denk jij dat ik niet ga meelopen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Denk je nou nog steeds dat ie echt mee gaat doen?
ik ga maandag en vrijdag weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat heeft Maud geregeld. Zij heeft een groep ontmoet tijdens de wandeltochten en zij hebben een huis afgehuurd en wij konden er ook in.
En jij? Of woon je in de buurt?
hoe gaat het lopen? bij mij zit er een beetje de klad erin. Ik moet eigenlijk nu wel elke dag gaan lopen. Ga jij de Apeldoornse tweedaagse lopen?
Mijn onderbuikgevoel zegt me datquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom denk jij dat ik niet ga meelopen?
Da's die van de dvd toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
eej Ang3l, mooie versie van Rent te downloaden op de gay torrents
je onderbuik? je moet je niet zo hard laten prikken door Tibby. It messes u up.quote:
preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's die van de dvd toch?
En nee niet de film, de broadway registratie.
nee in Apeldoorn loop ik niet mee, ga waarschijnlijk bij een gastgezinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat heeft Maud geregeld. Zij heeft een groep ontmoet tijdens de wandeltochten en zij hebben een huis afgehuurd en wij konden er ook in.
En jij? Of woon je in de buurt?
hoe gaat het lopen? bij mij zit er een beetje de klad erin. Ik moet eigenlijk nu wel elke dag gaan lopen. Ga jij de Apeldoornse tweedaagse lopen?
wat ik heb begrepen is dat je wel daar snel mee moet zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee in Apeldoorn loop ik niet mee, ga waarschijnlijk bij een gastgezin
Zo heilig als mijn sterretje..... grapje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een engel!
Weet je hoe Heilig die zijn?!
Nee, bedankt!quote:
het verloren schaapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zo heilig als mijn sterretje..... grapje.
Het is fucking hot ja..... ik mis een worst.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
Tis weer fucking veels te vroeg.![]()
Hoi Mike,quote:
je mist een worst? hoezo? je begrijpt dat dit een open deur is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Het is fucking hot ja..... ik mis een worst.
Ja, en het is mijn deur!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je mist een worst? hoezo? je begrijpt dat dit een open deur is?
ja goed jongen en met jou? heb je al een tijdje niet gezien hier... druk gehad?quote:
ik kreeg een brief van het Ministerie van Onderwijs etc. of ik nog te porren was voor lesgeven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
- W00t, volgende week weer lesgeven!
- W00t, poster design voor een filmfestival in Amerika!
- W00t, I'm top of the class in my writing course!
Zou het dan zo maar eens kunnen zijn dat ik nog iets bereik en presteer met de dingen die ik leuk vind om te doen?
Het hangt er natuurlijk ook van af wat je precies wilt bereiken, maar sowieso veel succes gewenst...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zou het dan zo maar eens kunnen zijn dat ik nog iets bereik en presteer met de dingen die ik leuk vind om te doen?
Heel druk zelfs, ik kreeg mijn buttplug er niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja goed jongen en met jou? heb je al een tijdje niet gezien hier... druk gehad?
Ik zie een steeeeerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zo heilig als mijn sterretje..... grapje.
Hedde gij oew mail al gezien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
Grappig, straks zie ik je nog. Let maar op mijn HAVE U SEEN MIKE HUNT t-shirts.![]()
Maar euh...niet over homo's beginnen, he....
dan heeft ie zeker heel lang vastgezeten....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Heel druk zelfs, ik kreeg er mijn buttplug er niet uit.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook kom zwaaien"Oh Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!"
Mocht je niet zo ver wonen dan had ik een spannende plan...quote:
hmm ben benieuwd. Wat is het spannende plan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Mocht je niet zo ver wonen dan had ik een spannende plan...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l ik heb zojuist m'n mail gezien.
Ik ben onder de indruk
Nee hoor. Die ene had niet tegen mij gezegd dat hij een vriendin had, of dat hij uberhaubt nog in de kast zat. Ja... da's niet slim als je WEL weet dat ik met 1 van je beste vrienden in hetzelfde team zit he. Dat komt een x ter sprake natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe dat maar niet. Want van wat ik heb begrepen is dat jij zo maar mensen uit de kast trekt.
You're just jealous of TIBO!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef Cairon het volgende:
Waarom zou je Dominate willen leren? Nina gaat toch dood over een paar weken.
Alles wat verboden is door de RKK.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm ben benieuwd. Wat is het spannende plan?
o.k.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Die ene had niet tegen mij gezegd dat hij een vriendin had, of dat hij uberhaubt nog in de kast zat. Ja... da's niet slim als je WEL weet dat ik met 1 van je beste vrienden in hetzelfde team zit he. Dat komt een x ter sprake natuurlijk!
das wel een heel ruim begrip. Vind je vriendje dit wel goed?quote:
Goh!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
but i still don't trust u.
Trouwens, vierdaagse schijnt heel groot te zijn...
Erg verstandigquote:
Duh. Heb je wel enige research gedaan?quote:Trouwens, vierdaagse schijnt heel groot te zijn...
.................quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Cairon het volgende:
zaterdag hebben we een film-avondje... dan kan hij toch ook gewoon meedoen?
Hij heeft een vriendje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel een heel ruim begrip. Vind je vriendje dit wel goed?
Nijmeegse 4 daagse is indedaad erg groot, massaal en druk onder goede weersomstandighedenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
but i still don't trust u.
Trouwens, vierdaagse schijnt heel groot te zijn...
Ik ben sinds een maand vrijgezel, ik zal die geldwolf zeker niet missen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel een heel ruim begrip. Vind je vriendje dit wel goed?
* hips * wat bedoel jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pas op, he! straks ben je weer borracho
Ik bedoel noooooooooit dingenquote:
...........................quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:24 schreef Cairon het volgende:
horror avondje bij jou op de bank natuurlijk gekkie, en dan kan Tibo gewoon mooi meekomen kijken naar het bloed en de ingewanden die over het beeld spetteren
ja, in Nijnsel, maar ik laat me rijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg verstandig
[..]
Duh. Heb je wel enige research gedaan?
Weet je waar het is bijvoorbeeld?
Tibo in me.... dat zei je bijna letterlijkquote:
vrijgezel? mooi, hunting season is dus open.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:24 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand vrijgezel, ik zal die geldwolf zeker niet missen.![]()
![]()
]jij hebt toch Tibbyquote:
Ja want ik ben ZO'N grote concurent, stel je eens voor dat Tibo ineens kiest voor mij!quote:Ik ga hem OOK niet in een donkere kamer naast je op de bank zetten!!!!!
quote:
21 Mr Fred Phelps.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh Elliolopoupolis, jij en je malle fratsen ook altijd... hoe oud was je vriendje? 13? 14? Ik meen me nog te herinneren dat je een gedicht wonderschoon vond...
Precies! Hij is wel een beetje grungy rare muziekerig alto, dus ......quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja want ik ben ZO'N grote concurent, stel je eens voor dat Tibo ineens kiest voor mij!
TibOOOOOOOquote:
Na ruim 500 jaar keert Mieke van Nimwegen weer terug op het oude nestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg verstandig
[..]
Duh. Heb je wel enige research gedaan?
Weet je waar het is bijvoorbeeld?
En hij doet ook tekenen enzo...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! Hij is wel een beetje grungy rare muziekerig alto, dus ......
o god ja, Tibo.quote:
muziek? waar dan, sexy eyesquote:
Spannend he, tennisquote:
Maar jij hebt toch ook een lekker kontjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja want ik ben ZO'N grote concurent, stel je eens voor dat Tibo ineens kiest voor mij!
Veel heeeeeeeeeel veel, had wat te vierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel flessen gingen er doorheen?
zit je weer tipsy op kantoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een lekker kontje
Een uitzuiper van het eerste uur! Nog geen colat'je kon er van af. Geen spijker heeft ie getrakteerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vrijgezel? mooi, hunting season is dus open.![]()
geldwolf? wat had ie dan allemaal geflikt? ben je getild?
stand van de laatste 24 uur is nu weer wat gelijker tussen jou en R ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel heeeeeeeeeel veel, had wat te vieren
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel heeeeeeeeeel veel, had wat te vieren
oooo hij is cheap.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Een uitzuiper van het eerste uur! Nog geen colat'je kon er van af. Geen spijker heeft ie getrakteerd.
Sounds very nice.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
fuck you, fuck you veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy muuuuuuuuuuuchhhhhhhhhhhhhhhh
love Lily Allen
Kunnen we van tevoren mooi even een spandoek maken met onthullingen en aanmoedigingenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook kom zwaaien"Oh Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!"
Bijna 5 maanden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooo hij is cheap.
ik dacht die is b.v. met jouw creditcard gaan shoppen of dat ie jou alles laat betalen. soort golddigger.
hoelang waren jullie samen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kunnen we van tevoren mooi even een spandoek maken met onthullingen en aanmoedigingen
Nee zo erg kan ik het niet maken tijdens de lunch, maar om vijf uur gaan we weer naar de wine barquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stand van de laatste 24 uur is nu weer wat gelijker tussen jou en R ?
I love you tooquote:
De link is snel gemaakt als jij een t-shirt aanhebt met daarop "Have you seen Mike Hunt".quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
ach je doet maarzij weet niet dat ik hier mike hunt heet en jullie weten niet mijn echte naam.
a loophole
Zal ik je echte naam even posten hier danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
ach je doet maarzij weet niet dat ik hier mike hunt heet en jullie weten niet mijn echte naam.
a loophole
toch bestwel lang. Ach, op naar de volgende.quote:
Euhmmmmm.........quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
a loophole
ja, maar t shirt gaat dan niet aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De link is snel gemaakt als jij een t-shirt aanhebt met daarop "Have you seen Mike Hunt".
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal ik je echte naam even posten hier dan
Jij lijkt Ang3l wel, die heeft daar ook zo'n handje van.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Euhmmmmm.........
we kunnen quoten naar een bepaalde t-shirt![]()
En we zullen je zo hard uit de kast laten donderen dat je familie alleen nog maar kan zeggen, oooo maar dat wisten we allang
bonnie, booooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
bonnie, booooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben helemaal geen sassy bitch IRLquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, Tibo.
maak er eens werk van, je bent toch zo'n sassy bitch? put your money where your mouth is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |