quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook kom zwaaien"Oh Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!"
Mocht je niet zo ver wonen dan had ik een spannende plan...quote:
hmm ben benieuwd. Wat is het spannende plan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Mocht je niet zo ver wonen dan had ik een spannende plan...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l ik heb zojuist m'n mail gezien.
Ik ben onder de indruk
Nee hoor. Die ene had niet tegen mij gezegd dat hij een vriendin had, of dat hij uberhaubt nog in de kast zat. Ja... da's niet slim als je WEL weet dat ik met 1 van je beste vrienden in hetzelfde team zit he. Dat komt een x ter sprake natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe dat maar niet. Want van wat ik heb begrepen is dat jij zo maar mensen uit de kast trekt.
You're just jealous of TIBO!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef Cairon het volgende:
Waarom zou je Dominate willen leren? Nina gaat toch dood over een paar weken.
Alles wat verboden is door de RKK.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm ben benieuwd. Wat is het spannende plan?
o.k.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Die ene had niet tegen mij gezegd dat hij een vriendin had, of dat hij uberhaubt nog in de kast zat. Ja... da's niet slim als je WEL weet dat ik met 1 van je beste vrienden in hetzelfde team zit he. Dat komt een x ter sprake natuurlijk!
das wel een heel ruim begrip. Vind je vriendje dit wel goed?quote:
Goh!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
but i still don't trust u.
Trouwens, vierdaagse schijnt heel groot te zijn...
Erg verstandigquote:
Duh. Heb je wel enige research gedaan?quote:Trouwens, vierdaagse schijnt heel groot te zijn...
.................quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Cairon het volgende:
zaterdag hebben we een film-avondje... dan kan hij toch ook gewoon meedoen?
Hij heeft een vriendje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel een heel ruim begrip. Vind je vriendje dit wel goed?
Nijmeegse 4 daagse is indedaad erg groot, massaal en druk onder goede weersomstandighedenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.
but i still don't trust u.
Trouwens, vierdaagse schijnt heel groot te zijn...
Ik ben sinds een maand vrijgezel, ik zal die geldwolf zeker niet missen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel een heel ruim begrip. Vind je vriendje dit wel goed?
* hips * wat bedoel jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pas op, he! straks ben je weer borracho
Ik bedoel noooooooooit dingenquote:
...........................quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:24 schreef Cairon het volgende:
horror avondje bij jou op de bank natuurlijk gekkie, en dan kan Tibo gewoon mooi meekomen kijken naar het bloed en de ingewanden die over het beeld spetteren
ja, in Nijnsel, maar ik laat me rijden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg verstandig
[..]
Duh. Heb je wel enige research gedaan?
Weet je waar het is bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |