Mijn onderbuikgevoel zegt me datquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom denk jij dat ik niet ga meelopen?
Da's die van de dvd toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
eej Ang3l, mooie versie van Rent te downloaden op de gay torrents
je onderbuik? je moet je niet zo hard laten prikken door Tibby. It messes u up.quote:
preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's die van de dvd toch?
En nee niet de film, de broadway registratie.
nee in Apeldoorn loop ik niet mee, ga waarschijnlijk bij een gastgezinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat heeft Maud geregeld. Zij heeft een groep ontmoet tijdens de wandeltochten en zij hebben een huis afgehuurd en wij konden er ook in.
En jij? Of woon je in de buurt?
hoe gaat het lopen? bij mij zit er een beetje de klad erin. Ik moet eigenlijk nu wel elke dag gaan lopen. Ga jij de Apeldoornse tweedaagse lopen?
wat ik heb begrepen is dat je wel daar snel mee moet zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee in Apeldoorn loop ik niet mee, ga waarschijnlijk bij een gastgezin
Zo heilig als mijn sterretje..... grapje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een engel!
Weet je hoe Heilig die zijn?!
Nee, bedankt!quote:
het verloren schaapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zo heilig als mijn sterretje..... grapje.
Het is fucking hot ja..... ik mis een worst.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
Tis weer fucking veels te vroeg.![]()
Hoi Mike,quote:
je mist een worst? hoezo? je begrijpt dat dit een open deur is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Het is fucking hot ja..... ik mis een worst.
Ja, en het is mijn deur!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je mist een worst? hoezo? je begrijpt dat dit een open deur is?
ja goed jongen en met jou? heb je al een tijdje niet gezien hier... druk gehad?quote:
ik kreeg een brief van het Ministerie van Onderwijs etc. of ik nog te porren was voor lesgeven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
- W00t, volgende week weer lesgeven!
- W00t, poster design voor een filmfestival in Amerika!
- W00t, I'm top of the class in my writing course!
Zou het dan zo maar eens kunnen zijn dat ik nog iets bereik en presteer met de dingen die ik leuk vind om te doen?
Het hangt er natuurlijk ook van af wat je precies wilt bereiken, maar sowieso veel succes gewenst...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Zou het dan zo maar eens kunnen zijn dat ik nog iets bereik en presteer met de dingen die ik leuk vind om te doen?
Heel druk zelfs, ik kreeg mijn buttplug er niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja goed jongen en met jou? heb je al een tijdje niet gezien hier... druk gehad?
Ik zie een steeeeerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zo heilig als mijn sterretje..... grapje.
Hedde gij oew mail al gezien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
Grappig, straks zie ik je nog. Let maar op mijn HAVE U SEEN MIKE HUNT t-shirts.![]()
Maar euh...niet over homo's beginnen, he....
dan heeft ie zeker heel lang vastgezeten....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Heel druk zelfs, ik kreeg er mijn buttplug er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |