Wat een lieve hondjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:51 schreef Elagabalus het volgende:
Als avonturier zijnde beluister ik liever het volgende; Dances With Wolves
That's my kind of music...
Wolfquote:
Bingo!quote:
Kan ik niet gewoon voor jou gaan als hoofdprijs achter deur nummer 2?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:13 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Bingo!
Ons engeltje gaat voor de koelkast.
Kan jij mijn kathedraal van een lichaam wel aan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon voor jou gaan als hoofdprijs achter deur nummer 2?
Ik ben een engel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Kan jij mijn kathedraal van een lichaam wel aan?
Hij is afgelopen weekend al flink uitgewoond, dus dat zal welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Kan jij mijn kathedraal van een lichaam wel aan?
Never on a first date.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij is afgelopen weekend al flink uitgewoond, dus dat zal wel![]()
jajaja daarom had ie het zeker over je lekkere kontjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Never on a first date.
Or second, or third. Or.... well, only after a while
Dat kan ie toch zien als ie blijft slapen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jajaja daarom had ie het zeker over je lekkere kontje
Of als ie in M S&G kijkt..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie toch zien als ie blijft slapen!
quote:
Oh hij heeft er nog geen gebruik van mogen maken (bijt bijt hahahaha)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ie toch zien als ie blijft slapen!
Zo, Tori wint ook zieltjes hier.quote:
Morgen Mieke, nog geslet gisteren of was je te druk met dates regelen hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
Tis weer fucking veels te vroeg.![]()
hola guapo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Morgen Mieke, nog geslet gisteren of was je te druk met dates regelen hier
Ola bonito...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hola guapo.
Nee, niet geslet gisteren. Had eerst een bezichtiging en daarna een verjaardag en daarna wat gedronken. (en ja, ik was weer een beetje tipsy)
Nee, geen dates geregeld hier. Heb al wel zijn msn. Zal ff kijken of het wat is. Hij heeft een vriendin, maar die weet van niets ofzo.
Een dronken vrouw man is een engel in bedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola bonito...
Was niet tipsy gisteren, R daarintegen was meer dan tipsy toen ie thuis kwam![]()
En heb je al een foto van die gast, ziet ie er een beetje uit
Wacht ff? R. was de hort op en jij zat thuis? porque?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola bonito...
Was niet tipsy gisteren, R daarintegen was meer dan tipsy toen ie thuis kwam![]()
En heb je al een foto van die gast, ziet ie er een beetje uit
nee, een (erge) dronken man krijgt em niet omhoogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Een dronken vrouw man is een engel in bedtoch?
Hij kon niet eens zelf zijn kleren uitdoen, dus neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Een dronken vrouw man is een engel in bedtoch?
Ja R was naar een of ander feest met Adam en Pedro, kon wel mee, maar wou fris zijn vanoctend voor mijn orientatiegesprek dus ben ik thuis geblevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wacht ff? R. was de hort op en jij zat thuis? porque?![]()
Hoelang blijft ie in the UK?
Nee, heb geen foto. Ik zal hem wel zien op de cam. ik moet hem nog ff toevoegen. Ik krijg het nog druk in Eindhoven.Ben er vroeger ooit 1 keer geweest. Een of ander feest.
toch knap van je dat je toch thuis bent gebleven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja R was naar een of ander feest met Adam en Pedro, kon wel mee, maar wou fris zijn vanoctend voor mijn orientatiegesprek dus ben ik thuis gebleven
En hoe zag ie er uit op cam, of heb je alleen ........
Waarom knap, is toch normaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toch knap van je dat je toch thuis bent gebleven.![]()
Nee, ik heb hem nog niet gezien.Moet em nog toevoegen op msn, maar heb het een beetje druk met laatste project.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom knap, is toch normaal
En nu ga ik "lunchen" ciao tot later
Niet op de manier die jij bedoelde neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh hij heeft er nog geen gebruik van mogen maken (bijt bijt hahahaha)
Die had ze al gewonnen deze.quote:
Mike hoe hebben jullie de overnachtingen geregeld op en rond de 4daagse?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pas op, he! straks ben je weer borracho
Dat heeft Maud geregeld. Zij heeft een groep ontmoet tijdens de wandeltochten en zij hebben een huis afgehuurd en wij konden er ook in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Mike hoe hebben jullie de overnachtingen geregeld op en rond de 4daagse?
waarom denk jij dat ik niet ga meelopen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Denk je nou nog steeds dat ie echt mee gaat doen?
ik ga maandag en vrijdag weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat heeft Maud geregeld. Zij heeft een groep ontmoet tijdens de wandeltochten en zij hebben een huis afgehuurd en wij konden er ook in.
En jij? Of woon je in de buurt?
hoe gaat het lopen? bij mij zit er een beetje de klad erin. Ik moet eigenlijk nu wel elke dag gaan lopen. Ga jij de Apeldoornse tweedaagse lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |