Tibo in me.... dat zei je bijna letterlijkquote:
vrijgezel? mooi, hunting season is dus open.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:24 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand vrijgezel, ik zal die geldwolf zeker niet missen.![]()
![]()
]jij hebt toch Tibbyquote:
Ja want ik ben ZO'N grote concurent, stel je eens voor dat Tibo ineens kiest voor mij!quote:Ik ga hem OOK niet in een donkere kamer naast je op de bank zetten!!!!!
quote:
21 Mr Fred Phelps.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh Elliolopoupolis, jij en je malle fratsen ook altijd... hoe oud was je vriendje? 13? 14? Ik meen me nog te herinneren dat je een gedicht wonderschoon vond...
Precies! Hij is wel een beetje grungy rare muziekerig alto, dus ......quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja want ik ben ZO'N grote concurent, stel je eens voor dat Tibo ineens kiest voor mij!
TibOOOOOOOquote:
Na ruim 500 jaar keert Mieke van Nimwegen weer terug op het oude nestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg verstandig
[..]
Duh. Heb je wel enige research gedaan?
Weet je waar het is bijvoorbeeld?
En hij doet ook tekenen enzo...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! Hij is wel een beetje grungy rare muziekerig alto, dus ......
o god ja, Tibo.quote:
muziek? waar dan, sexy eyesquote:
Spannend he, tennisquote:
Maar jij hebt toch ook een lekker kontjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja want ik ben ZO'N grote concurent, stel je eens voor dat Tibo ineens kiest voor mij!
Veel heeeeeeeeeel veel, had wat te vierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel flessen gingen er doorheen?
zit je weer tipsy op kantoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een lekker kontje
Een uitzuiper van het eerste uur! Nog geen colat'je kon er van af. Geen spijker heeft ie getrakteerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vrijgezel? mooi, hunting season is dus open.![]()
geldwolf? wat had ie dan allemaal geflikt? ben je getild?
stand van de laatste 24 uur is nu weer wat gelijker tussen jou en R ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel heeeeeeeeeel veel, had wat te vieren
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Veel heeeeeeeeeel veel, had wat te vieren
oooo hij is cheap.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Een uitzuiper van het eerste uur! Nog geen colat'je kon er van af. Geen spijker heeft ie getrakteerd.
Sounds very nice.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
fuck you, fuck you veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy muuuuuuuuuuuchhhhhhhhhhhhhhhh
love Lily Allen
Kunnen we van tevoren mooi even een spandoek maken met onthullingen en aanmoedigingenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook kom zwaaien"Oh Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike!"
Bijna 5 maanden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooo hij is cheap.
ik dacht die is b.v. met jouw creditcard gaan shoppen of dat ie jou alles laat betalen. soort golddigger.
hoelang waren jullie samen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kunnen we van tevoren mooi even een spandoek maken met onthullingen en aanmoedigingen
Nee zo erg kan ik het niet maken tijdens de lunch, maar om vijf uur gaan we weer naar de wine barquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stand van de laatste 24 uur is nu weer wat gelijker tussen jou en R ?
I love you tooquote:
De link is snel gemaakt als jij een t-shirt aanhebt met daarop "Have you seen Mike Hunt".quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
ach je doet maarzij weet niet dat ik hier mike hunt heet en jullie weten niet mijn echte naam.
a loophole
Zal ik je echte naam even posten hier danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
ach je doet maarzij weet niet dat ik hier mike hunt heet en jullie weten niet mijn echte naam.
a loophole
toch bestwel lang. Ach, op naar de volgende.quote:
Euhmmmmm.........quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
a loophole
ja, maar t shirt gaat dan niet aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De link is snel gemaakt als jij een t-shirt aanhebt met daarop "Have you seen Mike Hunt".
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal ik je echte naam even posten hier dan
Jij lijkt Ang3l wel, die heeft daar ook zo'n handje van.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Baltar het volgende:
[..]
Euhmmmmm.........
we kunnen quoten naar een bepaalde t-shirt![]()
En we zullen je zo hard uit de kast laten donderen dat je familie alleen nog maar kan zeggen, oooo maar dat wisten we allang
bonnie, booooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
bonnie, booooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben helemaal geen sassy bitch IRLquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, Tibo.
maak er eens werk van, je bent toch zo'n sassy bitch? put your money where your mouth is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |