Bruce Vilanchquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:12 schreef Toad het volgende:
Ik denk Stan.
Maar ja, wie zal dan The Coon zijn he?
Die was wel geniaal jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Gisteren dan. Cartman die melk uit z'n neus niest omdat ie zo hard lacht, kwam niet meer bij!
Amenquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:37 schreef DrDentz het volgende:
Ook heerlijk dat Cartman een paar klappen krijgt in die aflevering. Van een meisje.
WHAT?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef ImMaxa het volgende:
Ik keek altijd episodes via southparkstudios.com, maar dat kan nu opeens niet meer, omdat ze vanwege copyright niet buiten de VS beschikbaar mogen zijn. Wat een onzin zeg. Nu verwijzen ze me door naar een .nl site die vrijwel exact hetzelfde is, behalve dan het ontbreken van enkele dingen (Waaronder alle seizoen 13 episodes).
Neequote:
Zie net dat Comedy Central vrijdag een Cartman-marathon uitzendt... hopelijk hebben ze ook wat oudere afleveringen, want dit is wel erg recent allemaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:42 schreef slindenau het volgende:
Het is een compilatie DVD van een aantal afleveringen die we al lang kennen/hebben op DVD, met als extraatje:
[..]
De afleveringen:
[..]
Christian Rock Hard?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe heet ook alweer die episode waarin Cartman zingt van:
Na na na na, na na na na, hey hey hey, goodbye kyle
Als iemand me snapt
Vandaag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zie net dat Comedy Central vrijdag een Cartman-marathon uitzendt... hopelijk hebben ze ook wat oudere afleveringen, want dit is wel erg recent allemaal.
jepquote:
Same here.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik wist helemaal niet dat deze reeks bestond.
South Park![]()
Ik heb nog het een en ander in te halen ook.
straks maar eens even kijken danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zie net dat Comedy Central vrijdag een Cartman-marathon uitzendt... hopelijk hebben ze ook wat oudere afleveringen, want dit is wel erg recent allemaal.
Er zit 0 footage uit de echte film in, ze hebben alles zelf nagetekend in de stijl van heavy metalquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef RetroGamer het volgende:
Mijn favo toch wel 1006 met Warcraftof 'Major Boobage' met Heavy Metal footages
Yeah i know, bedoelde ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er zit 0 footage uit de echte film in, ze hebben alles zelf nagetekend in de stijl van heavy metal.
Desalniettemin heel gaaf idd.
Hotspotshield dan maar weer he =)quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Gamer_V het volgende:
www.southparkstudios.com verwijst nu naar www.southpark.nl ... ik hoop dat ze slim genoeg zijn om seizoen 14 wel gewoon meteen online beschikbaar te maken, maar ik betwijfel het. De helft van 13 is ook verdwenen. Dwazen
Smugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe heet ook alweer die episode waarin Cartman zingt van:
Na na na na, na na na na, hey hey hey, goodbye kyle
Als iemand me snapt
Of gewoon eindelijk eens gaan vertrouwen op je eigen capaciteit en alles ff downloaden.quote:Op maandag 14 september 2009 18:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hotspotshield dan maar weer he =)
Ik heb wat afleveringen in te halen volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2009 18:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hotspotshield dan maar weer he =)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:00 schreef sander89 het volgende:
[..]
Edit: Shit duurt nog tot oktober.![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:29 schreef ASSpirine het volgende:
Hopen dat ze een sterke vervolg kunnen geven aan een goede seizoensbegin.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:29 schreef ASSpirine het volgende:
Hopen dat ze een sterk vervolg kunnen geven aan een goed seizoensbegin.
De meeste afleveringen met referenties naar actuele dingen zijn wel sterk vind ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef Thomas B. het volgende:
Heb liever gewoon weer 's een normale aflevering zonder referenties naar allerlei actuele dingen eigenlijk.
Is wel zeldzaam tegenwoordig... De afgelopen seizoenen is dat juist de trend... South Park is gewoon niet meer wat het in de eerste paar seizoenen was... (En nee, dat is niet negatief, enkel anders)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef Thomas B. het volgende:
Heb liever gewoon weer 's een normale aflevering zonder referenties naar allerlei actuele dingen eigenlijk.
O zeker. Moeten ze ook blijven doen. Maar wat meer afwisseling is wel leuk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De meeste afleveringen met referenties naar actuele dingen zijn wel sterk vind ik.
Mr. Jeffersonquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Of een aflevering over Michael Jackson die nog blijkt te leven en het 1 grote complottheorie is.
Ik mis de klassiekers, dit zijn allemaal vrij recente afleveringen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:20 schreef PiRANiA het volgende:
Aantal memorabele momenten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
South park is inderdaad veranderd, mensen moeten niet zo zeuren van "alles was vroeger beter". South park heeft tegenwoordig meer maatschappelijke inhoud gekregen, iets wat niet perse negatief is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Is wel zeldzaam tegenwoordig... De afgelopen seizoenen is dat juist de trend... South Park is gewoon niet meer wat het in de eerste paar seizoenen was... (En nee, dat is niet negatief, enkel anders)
En de OP mag trouwens wel weer eens een update hebben... Bv. qua vermelde episodes...
Dan moeten we dit topic maar ff flink volspammenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
South park is inderdaad veranderd, mensen moeten niet zo zeuren van "alles was vroeger beter". South park heeft tegenwoordig meer maatschappelijke inhoud gekregen, iets wat niet perse negatief is.
Verder kan je een bericht na een bepaalde tijd niet meer aanpassen, dus de OP ook niet volgens mij.
Michael Jackson zal best wel eens langs kunnen komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Of een aflevering over Michael Jackson die nog blijkt te leven en het 1 grote complottheorie is.
Dan toch maar de iTunes 720p rip binnentrekkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Er staat blijkbaar ook een videoclip op www.southparkstudios.com, maar hij linkt hier vanzelf door naar www.southpark.nl en daar staat ie dus niet op.
Hij staat er nu wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
NEW YORK, October 5, 2009 – The boys bring in professional ghost hunters to investigate evidence of paranormal activity in the Broflovski House in an all-new episode of "South Park" titled, “Dead Celebrities,” premiering on Wednesday, October 7 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Powerful forces are tormenting Ike. He's freaked out and the stress could kill him. Kyle and the boys are doing everything they can to save him but the poltergeists won't leave Ike alone.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat blijkbaar ook een videoclip op www.southparkstudios.com, maar hij linkt hier vanzelf door naar www.southpark.nl en daar staat ie dus niet op.
Nee joh..Ghost Hunters lijkt me logischer..quote:
Je hebt de preview toch gezien?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh..Ghost Hunters lijkt me logischer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |