Neequote:
Zie net dat Comedy Central vrijdag een Cartman-marathon uitzendt... hopelijk hebben ze ook wat oudere afleveringen, want dit is wel erg recent allemaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:42 schreef slindenau het volgende:
Het is een compilatie DVD van een aantal afleveringen die we al lang kennen/hebben op DVD, met als extraatje:
[..]
De afleveringen:
[..]
Christian Rock Hard?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe heet ook alweer die episode waarin Cartman zingt van:
Na na na na, na na na na, hey hey hey, goodbye kyle
Als iemand me snapt
Vandaag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zie net dat Comedy Central vrijdag een Cartman-marathon uitzendt... hopelijk hebben ze ook wat oudere afleveringen, want dit is wel erg recent allemaal.
jepquote:
Same here.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik wist helemaal niet dat deze reeks bestond.
South Park![]()
Ik heb nog het een en ander in te halen ook.
straks maar eens even kijken danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zie net dat Comedy Central vrijdag een Cartman-marathon uitzendt... hopelijk hebben ze ook wat oudere afleveringen, want dit is wel erg recent allemaal.
Er zit 0 footage uit de echte film in, ze hebben alles zelf nagetekend in de stijl van heavy metalquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef RetroGamer het volgende:
Mijn favo toch wel 1006 met Warcraftof 'Major Boobage' met Heavy Metal footages
Yeah i know, bedoelde ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Er zit 0 footage uit de echte film in, ze hebben alles zelf nagetekend in de stijl van heavy metal.
Desalniettemin heel gaaf idd.
Hotspotshield dan maar weer he =)quote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Gamer_V het volgende:
www.southparkstudios.com verwijst nu naar www.southpark.nl ... ik hoop dat ze slim genoeg zijn om seizoen 14 wel gewoon meteen online beschikbaar te maken, maar ik betwijfel het. De helft van 13 is ook verdwenen. Dwazen
Smugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:57 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe heet ook alweer die episode waarin Cartman zingt van:
Na na na na, na na na na, hey hey hey, goodbye kyle
Als iemand me snapt
Of gewoon eindelijk eens gaan vertrouwen op je eigen capaciteit en alles ff downloaden.quote:Op maandag 14 september 2009 18:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hotspotshield dan maar weer he =)
Ik heb wat afleveringen in te halen volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2009 18:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hotspotshield dan maar weer he =)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:00 schreef sander89 het volgende:
[..]
Edit: Shit duurt nog tot oktober.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |