Ja ik geloof het wel, maar weet het niet zeker. Kwam notabene net van de garage af, moest ik voor hun heen, overkomt me ditquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef remmertjuh het volgende:
Hebben ze geen all-in verzekering? Want dan krijg je het gewoon vergoed
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
Weet je wat jij moet doen.
je wil je pa toch voor zijn hè, dus als die binnenkomt stamp je hem op zijn neus
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Je moet altijd overdrijven.
Opbellen en zeggen dat die hele auto naar de kanker is. En dan komen ze fucking boos naar huis toe en dan zien ze de auto en dan hebben ze zoiets van " Ah, valt reuze mee ja. "
Goed idee wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Opbellen en zeggen dat die hele auto naar de kanker is. En dan komen ze fucking boos naar huis toe en dan zien ze de auto en dan hebben ze zoiets van " Ah, valt reuze mee ja. "
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
je wil je pa toch voor zijn hè, dus als die binnenkomt stamp je hem op zijn neus
Je hebt dat eerder gedaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ervaringsdeskundige!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Altijd leuk, zo'n deuk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, worden jouw ouders daar boos om?Mijn pa zou alleen maar lachen als het per ongeluk gebeurd was.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
zet er maar een nul achter om je eigen onbenul van dit soort dingen te corrigeren, zit je meer in de buurt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef LoggedIn het volgende:
Volgens mij is de schade niet zo groot hoor.. Die lakschade poets je zelf zo weg, bumper + spuiten + montage is <=200 euro
Komt de uitdrukking "Jezelf een deuk lachen.", ook vandaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n deuk!![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHHAA
Ik ga in jou mooie Ferrari rijden en ik ga hem in de prak rijden. Dan ga jij zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, worden jouw ouders daar boos om?Mijn pa zou alleen maar lachen als het per ongeluk gebeurd was.
Opzich niet eens zo'n hele slechtequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zou het zonde vinden om voor zoiets 2000 euro te gaan betalen, dan maar met een bumpert rondrijden die een beetje kapot is....
Niet tot het leuk is natuurlijk, maar voor dat geld kan je heul veul leukere dingen doen.
Keuze: 3/4 weken op vakantie voor 2000 euro.quote:
1212934001 ACHTERBUMPER -LYST 184,62 219,70 Nquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zet er maar een nul achter om je eigen onbenul van dit soort dingen te corrigeren, zit je meer in de buurt.
De reparatie.. toch ?!?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Keuze: 3/4 weken op vakantie voor 2000 euro.
Of: de reparatie van een lelijke citroen zijn achterbumper.....
Ik wist het wel
En ja ik weet tot de waarde omlaag gaat wanneer je hem inruilt, maar voor zo'n ding krijg je toch niet heul veul terug !
Gewoon met schade blijven rijden en kijken of je het aan de verzekering kunt opgeven, en anders gewoon lekker die 2000 euro bewaren of uitgeven natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon met schade blijven rijden en kijken of je het aan de verzekering kunt opgeven, en anders gewoon lekker die 2000 euro bewaren.
Daar gaat je no-claimquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef remmertjuh het volgende:
Zo ontstaan er dus paupers in kapotte witte crack bakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zou het zonde vinden om voor zoiets 2000 euro te gaan betalen, dan maar met een bumpert rondrijden die een beetje kapot is....
Niet tot het leuk is natuurlijk, maar voor dat geld kan je heul veul leukere dingen doen.
Grapjas. Je gaat dan uiteraard een stuk meer betalen per maand aan verzekering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef remmertjuh het volgende:
Alsof een bumpertje 2000 euro kostquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zet er maar een nul achter om je eigen onbenul van dit soort dingen te corrigeren, zit je meer in de buurt.
Soms is het ook zo dat je één schade zonder gevolgen kunt opgeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Grapjas. Je gaat dan uiteraard een stuk meer betalen per maand aan verzekering.
Helaasch mis gegoktquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef ASroma het volgende:
dat zijn altijd van die typische gezinnen die in dit soort auto s rijden. Man angstig met 2 handen aan het stuur, vadsige vrouw met kort vlot kapsel ernaast. 3 koters achterin waarvan allerdrie met adhd, en achterin nog een kwijlende labrador
Pada-Tsjing!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef Heathen. het volgende:
Net een sms-je gekregen. TS ligt nu in het ziekenhuis met ook een deuk ter waarde van 2000.
Goeie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:48 schreef Stephan1237 het volgende:
TS waar ben je?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:46 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Helaasch mis gegoktNu moet ik zonder eten naar bed
goede tipquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat in de andere spiegel te kijken omdat daar een auto stond en ik hem er hendig sjiek strak tegenaan wou zettenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef PP. het volgende:
Hoe de fuck kan je nou een muur niet zien? Snap je niet hoe spiegels werken ofzo?
Bumper kost maar 200 ex en daar komen idd de spuitkosten nog overheen. Dat kan nooit 2000 euro schade zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
bij mij is vorige week de achterbumper vervangen en de zijpanelen en de kofferklep gespoten, en het onderframe aan de achterbumper ver vangen, totaal 4800 dus ik gok rond de 2000
je bumper moet vervangen worden en er moet 1 paneel gespoten worden voor zover ik zie
geen idee of je frame gedeukt is, dat kost anders ook nog wat om terug te zetten
Zoiets jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n deuk!![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHHAA
Sorry, maar normaal zou dit me nooit overkomen. Het is de hele week al vrijdag de 13e bij mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef Djeez het volgende:
Tvp voor eventuele nieuwspost. En ohja, mensen als TS halen de faalloze reputatie van autorijdende mannen naar beneden.
2000 euro schade en total loss, dan was het toch maar een ouwe bak met een dagwaarde minder dan 2000 euro.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef Matel het volgende:
Mijn broertje heeft dus twee keer binnen een jaar de auto van mijn ouders in de prak gereden. En dan bedoel ik ook echt goed in de prak. Eerste auto was total loss. Schade > 2000 euro. Tweede auto had een schade van 1500 euro.
Tegenwoordig wil hij met mijn auto weg...... dacht het ff niet
ROFFLLLL ik moest echt hardop lachen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef opgebaarde het volgende:
Kijk dat is wat ik bedoelquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef SharQueDo het volgende:
Het is maar een deukje... Waarom veel geld er aan besteden om een fragiel vehikel te laten fixen, of rijdt de hele auto nu ineens niet meer?
Daar heb je verzekering voor. Of ben je bang voor je no-claim? Waarvoor heb je anders een verzekering, om elke maand geld aan die lui te betalen om vervolgens niks te claimen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
hallo, das die pik z'n hele gimmick man....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar heb je verzekering voor. Of ben je bang voor je no-claim? Waarvoor heb je anders een verzekering, om elke maand geld aan die lui te betalen om vervolgens niks te claimen?
En doe wat aan je taalgebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |