Huh? Was ik zo nog niet klaar danquote:
Trutquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Huh? Was ik zo nog niet klaar dan.
dat is idd ook belangrijk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Guus, lukt het met de OP?
Vicky, ik ben weer opgeknapt na een aantal dagen slechte nachten. Is me ook wat waard!
Alleen je flamingo-shirtje brengt me ietwat aan het twijfelen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef oeke het volgende:leuk al die vermoedens! Nou het duurt niet lang meer!
tssskquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef tessie het volgende:
Ooh ik wil morgen ook wel meedoen! Datum vierling doen dan?
Oeke, mijn mams is ook een surinaamse dame, en zij hield ook vol dat ik een pinksterkindje zou krijgen
haha ja nouja dat dus, ik had bij de groenteboer echt het idee dat het aan die geurtjes van al die groenten enzo door elkaar lag. Bij de supermarkten had ik er wat minder last van maar ik moet zeggen dat ik inderdaad wel met een boogje om de groente-afdeling heen liepquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:11 schreef Incantrix het volgende:
Huup, het zou inderdaad wel fijn zijn wanneer dat eens overgaat, elke keer als ik boodschappen ga doen voel ik me naar en dat kan best lastig zijn als je je daar pas wil bedenken wat je gaat eten aan de hand van aanbiedingen ofzo. Maar jij had dat dus ook? Raar is dat he? Dat je dan zo naar kunt worden, alleen al van een wínkel (want bij de AH heb je natuurlijk ook een kakafonie van geurtjes enzo, I guess).. En ja, ik begrijp helemaal dat je nog ff geen puf had om een bak B&J naar binnen te schuiven, maar een lekkere maaltijd en als toetje klinkt ook fijnEn heej, die smaak ken ik helemaal niet! Ik ben eigenlijk ook zo verzot op cookie dough dat ik zelden andere smaken probeer
![]()
Haha, McLaura, die had ik pasgeleden opgezochtHet betekende.. Ehm.. TerugVindPost geloof ik, een soort van bookmarkje om het topic niet kwijt te raken begreep ik eruit
Terug Vind Postquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef McLaura het volgende:
TVP (wat het ook mag betekenen, maar een zinvoller bijdrage heb ik niet)
Jah, ik kan ook niet precies mijn vinger op de zere plek krijgen bij mij, maar het is bij mij vandaag idd ook begonnen bij de groente-afdeling, en volgens mij doet de broodafdeling ook geen goed :Squote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ja nouja dat dus, ik had bij de groenteboer echt het idee dat het aan die geurtjes van al die groenten enzo door elkaar lag. Bij de supermarkten had ik er wat minder last van maar ik moet zeggen dat ik inderdaad wel met een boogje om de groente-afdeling heen liep![]()
En aanbiedingen kun je ook online bekijken he bij de winkel waar je heen gaatals je dat doet kun je misschien vooraf een keus maken en hoef je niet zolang te "neuzen"
Bedankt Rocka
Haha ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tssskfop-Surinaamse, ze had het heul niet goed!
![]()
![]()
ooooh maar daar heb jij je mooie krullies vandaan dus?
Haha ooh hou op zeg.. ik was een week of 16 a 18 ver en ik werd echt zo misselijk in de ah.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef Incantrix het volgende:
en volgens mij doet de broodafdeling ook geen goed :S
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef tessie het volgende:
[..]
Haha ik zal het doorgevenEn daar heb ik idd die krullen vandaan
Heb je al bedacht wat je gaat eten?
Incantrix, wat naar dat je zo misselijk wordt in de Appie... Kan je niet je man zo ver krijgen dat hij voorlopig de boodschappen doet?
En nu wil ik ook B&J
dat klinkt meteen weer zo intiemquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
Ohja dat wilde ik ook nog zeggen (*vergeetachtigheid...)
BJ ik hoop dat je lekker ligt te genieten nu met je lief
Owquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:11 schreef Incantrix het volgende:
Haha, McLaura, die had ik pasgeleden opgezochtHet betekende.. Ehm.. TerugVindPost geloof ik, een soort van bookmarkje om het topic niet kwijt te raken begreep ik eruit
Karin, wil je het nog eens delen met mij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja die echo was ook erg mooi hoor Martineke....
Ik was alleen helemaal in de wolken van mijn beeb (en nog haha) en wou dat even delen ofzo....
Ik vind jullie nog wel lief hoor
vorige deel pag.5 staat hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Karin, wil je het nog eens delen met mij?
Heb je wel gelijk in hoor, ikzelf vind het ook niet leuk als er niemand op mijn post reageert.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
!
En verder ben ik waarschijnlijk heel hormonsterig als ik zeg dat ik het jammer vindt dat er niemand op mijn post heeft gereageerd gister....probeer zelf wel op anderen te reageren, en vind het dan jammer dat er niemand terug reageert. Maar dat zeg ik, zwangerschapshormonen enzo....lalalala
Wauwquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
vorige deel pag.5 staat het
Ik had het hoofdje van mijn kleintje vast!
Ik had de vk gevraagd of ze de ligging kon bepalen, ze ging het proberen, en even later zei ze waar ik mijn handen kon leggen, en dat was dus het koppie. Vond het zo speciaal!![]()
Ik mag het overigens van mijn vriend niet weer doen, die is bang dat ik in de ogen van beeb prik
Spannend zeg! Wie weet zie ik je straks in de andere topicsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:15 schreef tessie het volgende:
Seilram, ik ben nu 37 weken en 5 dagen, van mij mag ie komen, aangezien hij 3 weken voorloopt op de groei.... Mijn vk houdt vol dat ie uit zichzelf wel eerder komt, dus nu vind ik dat ie gewoon naar de vk moet luisteren
Oh bah! Gelukkig dat de vk even langs wilde komen om je gerust te stellen. Beterschap!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:06 schreef RockabeIIa het volgende:
De vk is net weg. Ik ben al een paar uur erg beroerd en paracetamol werkte niet. De baby doet het gelukkig verder goed. Waarschijnlijk heb ik een buikgriepje te pakken.
Luie donder! Ze wilde dus niet eens even nadenken of ze de datum wel juist hadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:43 schreef tessie het volgende:
Oeke werd gister aangesproken door die Surinaamse... Nep surinamers allemaal
Woei, Vick!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef Vicky het volgende:
Hmm... Zal er hier dan eindelijk wat gaan gebeuren??? Ik lig te niksen en heb toch regelmatig een harde buik nu... Duimen jullie dat het doorzet??
Hihi lijkt me heerlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:51 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Woei, Vick!!![]()
Ik wil wel even roze lapis halen en je meisje naar buiten lokken?
Zoiets moet het idd maar worden... Ik heb een omslagdoek (wrapper) voor in de wagenbak, maar nog geen dekentje en lakentje, en het blijft geen zomer totdat knul uit de bak is natuurlijk. Goede tip!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:46 schreef tessie het volgende:
McLaura, kan je niet een leuk knuffeltje kopen, of een dekentje, een zachte omslagdoek, lieve slofjes.... dat soort dingen?
Ja, hallooooo, het BLIJFT een Surinamerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Luie donder! Ze wilde dus niet eens even nadenken of ze de datum wel juist had
Iets mócht shoppen? Oei, dat klinkt alsof hij nogal streng is! Bewaakt ie je huishoudportemonnee ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:44 schreef McLaura het volgende:
Mijn man vond dat ik vandaag wel even wat mocht gaan shoppen voor miniman. Ik voel me niet zo goed de laatste dagen (psychisch) en ik ga straks naar mijn vriendinnetje waar het centrum te belopen is als je 32 weken zwanger bent. Enorm lief, zou je zeggen, maar ik heb geen idee wat ik zou moeten gaan halen.
Dat was ook de grapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, hallooooo, het BLIJFT een Surinamer
Streng? Haha nee, hij is heel erg lief... Huishoudportemonnee heb ik niet, ik heb zijn pinpasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef Sugar het volgende:
[..]
Iets mócht shoppen? Oei, dat klinkt alsof hij nogal streng is! Bewaakt ie je huishoudportemonnee ook?![]()
En misschien iets leuks kleins voor de babykamer, of een mutsje, of ultracoole rammelaar, of of of....
Sterkte met je gevoel, hopelijk zit je snel weer lekkerder in je vel.
Net even gebeld en het hoort inderdaad niet. Ik moet er vanmiddag heen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:52 schreef tessie het volgende:
Tan, bloedverlies is altijd zo eng, gelukkig is het weer gestopt. En kiespijn.... dat is ook al zo naar. Idd goed om even je tandarts te bellen, normaal hoort je wang daar toch niet van op te zwellen?
hihi.... echt joh? nou bij deze, vandaag 36 weken: * meldt* met nog steeds niks... haha!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:53 schreef mefke79 het volgende:
Mikkox, volhouder! Ik vind dat tweelingmama's gewoon meldplicht hebben bij 36 weken, dus melden maar!
Haha, dat doet de mijne ook, en dan zo dat kontje in de strijd gooien! Mijn hele buik trekt soms zelfs scheef!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef Vicky het volgende:
Hehe Oeke, vertel ff tegen die van mij dat ze naar beneden moet... ze zit nu steeds naar boven te duwen
Meestal is stuwing niet dramatisch, zeker niet als je gelijk al maatregelen neemt (strakke BH, op tijd koelen, eventueel zorgen dat er witte koolbladeren in de koelkast of vriezer klaarliggen). Een enkele keer kan het wel een flinke domper betekenen als het gelijk valt met kraamtranen (rond dag 4). Ernstige stuwing is wel pijnlijk, maar ernstige stuwing bij een eerste kind na een borstverkleining bij geen borstvoeding geven komt niet vaak voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:43 schreef tessie het volgende:
Thanx voor je uitleg WupWup. Ik had het aan mijn Vk gevraagd, of er nog nadelen aan zaten, maar ze dacht van niet zei ze...En mijn huisarts heb ik er zelf niet over gesproken, ik had de assistente aan de lijn en zij ging overleggen met de huisarts, en toen werd het gewoon bezorgd een paar dagen later. Beetje raar dat ze er hier dus wel zo makkelijk mee omgaan... Maar ik denk dat ik het toch niet ga nemen. Ik vind het wel lastig, want ik kan echt niet inschatten hoe vervelend stuwing kan zijn of hoe het zou voelen, of dat ik er uberhaupt last van krijg, want ik heb niet het idee dat mijn borsten uberhaupt nog iets doen.... Maar ik heb nu ook allemaal vervelende pijnlijke kwaaltjes, en na een bevalling, hoe erg kan stuwing dan nog zijn?
Drie tot de derdequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef amaranta het volgende:
Ha Troel, gefeliciflapstaartjes.
Hoeveel kaarsjes blaas je uit?
Toen was ik nog vijf kwadraatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das een mooie leeftijd!
Toen werd ik voor het 1st moeder
Misschien heb je het nu al achter de rug! Hopelijk is alles goed gegaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ga zo richting Breda voor mijn verdediging. Ik ben helemaal gesloopt, maar een paar uurtjes geslapen.
Dat kan de druppel zijn die de emmer doet overlopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:43 schreef tessie het volgende:
Maar ik heb nu ook allemaal vervelende pijnlijke kwaaltjes, en na een bevalling, hoe erg kan stuwing dan nog zijn?
nou het maakt het vooral makkelijker, dat ik nu al weet dat dit eerst de laatste nachtdiensten gaan zijn, ik ga volgende week mijn teamleidster inlichten en dan hoef ik eerst geen nachtdiensten meer te doen. (in elk geval tot 6 maanden na de bevalling niet meer...).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:47 schreef Ssserpente het volgende:
En BJ, superfoto! Bijzonder hè, om je kindje voor het eerst te zien. Ik weet nog dat er ik meteen van hield! Sterkte met je nachtdienst! Knap dat je het trekt, die onregelmatige tijden!
haha, leuk tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef tessie het volgende:
Hihi Miss Sly, stel je voor dat het écht een datum vierling wordt!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Memmel!! Wat goed, toch zonder gedoe zomaar Harry op komst! Ik ben ook erg benieuwd naar de volgende update. En Vicky, jij gaat voor morgen? Goed bezig!
FTA, petje af voor zulke cijfers zeg!Goed gedaan! Nu kan je je lekker helemaal gaan richten op je kindje, lijkt me toch een last die nu van je afvalt!
Tan, hoe is het met jou?
Karin....
Ik heb gewoon dat gevoel nog niet. Bij Amber begonnen de harde buiken oop zaterdagavond, op maandagochtend verloor ik mijn slijmprop en maandag op dinsdagnacht begon het pas echt. Ambe ris om 8.45 geboren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef oeke het volgende:
Maar Vicky, ik lees steeds dat je denkt dat het nog niet gaat gebeuren, maar als eerste-keer-zwangere ben ik wel benieuwd hoe je dat weet, want ik heb werkelijk geen idee!
Je kunt er toch ook 's nachts door overvallen worden? Hoe ging dat dan bij Amber, had je toen meer voortekens?
Sorrie voor al mijn vragen, maar op de fiets hield het me echt bezig.
Oeh! Ontplofte egel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef innepin het volgende:
Gisteren ben ik naar de beval-info-avond hier geweest. Nou wil ik niet meerZo'n voorlichtingsfilm uit het jaar nul met closeups van opengesperde, bloederige en vooral harige vagina's
Lekker hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:
Ieh, Innepin, ik vind wel dat je steeds vervelende voorlichting hebt hoor! Eerst met die BVmaffia en nu van die bloederige...enfin, laten we het maar gewoon vergeten!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:
Darmkrampen en harde buiken zijn dat ook voorgevoelens?
Dat klinkt goed Oeke! Het is zeg maar een veeg teken!quote:[b]Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:[/b
Darmkrampen en harde buiken zijn dat ook voorgevoelens?
* DuchessX bestelt gelijk even een nieuwe F5-toetsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Oeke! Het is zeg maar een veeg teken!Nog meer reden tot F5.
Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, ik zat net zo (vroegah 16 jaar geleden).quote:Nou zeg, ik vinnet maar raar vandaag, zo'n dag waar je zo lang naar uit kijkt en dan is het zover en dan is ie precies hetzelfde als gisteren. En dan bellen en smsen mensen hoe het gaat en er gebeurt hier niks! nada! Bah.
jaja, meiske wordt grootquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:44 schreef oeke het volgende:
Lief Fannie, 16 jaar geleden alweer!![]()
Ik ben niet overtijd, vandaag is mijn uitgerekende datum! Hihi, maar ik zei al tegen lief, iemand moet toch bij die 4 % horen die wel op de uitgerekende datum bevalt![]()
En trouwens, grappig van dat misselijk zijn, gister heb ik een paar keer tegen lief gezegd dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven. Terwijl ik dat deze hele zwangerschap maar 1 keer heb gedaan (in combinatie met buikgriepje)
Maar ik wist niet dat dat ook een voorteken was, ik vond het gewoon raar.
Jazeker! En dit is natuurlijk net zo leuk als minikleertjes shoppenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef oeke het volgende:
Mooi MacLaura, heel leuk dat oranje en die print bij elkaar! Zo dus een geslaagd dagje gehad!
Nee dat overgeven vond ik ook heel erg. Op de één of andere manier moest ik toen mijn laatste beetje schaamte loslaten en dat vond ik een heel heftig punt, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef oeke het volgende:
Innepin, ik had ook begrepen dat het met een reflex te maken had.
Maar wel al lekkere beschermende moedergevoelens heb je hoor!![]()
Goh, dat ging ook best lekker snel bij jou Guuzewuus! En dan zo'n lief meiske krijgenAlleen dat overgeven he...
wel aan mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
kreeg net een sms, maar weet niet of ik zijn naam mag vertellen !!!!!
HOERA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |