Ik dacht dat jij ondertussen allang bevallen zou zijn, stond eigenlijk raar te kijken toen ik vandaag iets over beeb in buik op Hyves zag staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Vicky het volgende:
Ik doe me best... maar ja, als de dame niet wil..
Ik blijf harde buiken houden en af en toe veschrikkelijke steken.. ik wacht maar zeer ONGEDULDIG af
Wel jammer als je maar zo kort 'echt' bovenaan staatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Vicky het volgende:
Ik doe me best... maar ja, als de dame niet wil..
Ik blijf harde buiken houden en af en toe veschrikkelijke steken.. ik wacht maar zeer ONGEDULDIG af
ja sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ondertussen allang bevallen zou zijn, stond eigenlijk raar te kijken toen ik vandaag iets over beeb in buik op Hyves zag staan
Qua zwangerschap bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop