Dank je wel Mikoxx, wat fijn dat het zo goed bij je gaat!! Mijn mannen zijn woensdag 37 weken eigenlijk, echt een raar idee dat ik ze misschien nog wel bij me had kunnen hebben als ze niet hadden ingegrepen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ooohhwwww! WOW wat een mooie mannen! Prachtig om te zien zeg...![]()
Met mij gaat t goed hoor, ben inmiddels alweer 1,5 week thuis en er gebeurt nog niks. Vrijdag ben ik 36 weken... moet donderdag weer voor controle. Moet wel zeggen dat ik zo langzamerhand heeeeeel nieuwsgierig ben geworden. Ze schatten de kindjes afgelopen do op 5 pond, dus dat zit goed. Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik mijn foto's mag gaan plaatsen!
Superfijn dat jullie lekker thuis zijn met zn allen!!Kan me wel voorstellen dat het spannend is nu je man weer gaat werken. Maar: staan de hulptroepen niet klaar bij jou??? Hier staan ze nl te springen! Haha! Ik had gister (1 juni) wel zoiets van: okeee, DEZE maand gaat t gebeuren (ik ga er tenminste niet vanuit dat ik 3 juli, de uitgerekende datum, ga halen)....
heel herkenbaar..quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:54 schreef tessie het volgende:
Ik ben al die kwaaltjes zo zat. Ben nu al maanden zo moe dat ik niks kan doen, wil weer eens normaal in bed kunnen liggen en me om kunnen draaien, opstaan zonder pijn in mijn lies, gewoon lopen ipv waggelen, een dagje zonder maagzuur... gewoon weer ff mezelf zijn zeg maar. En ik wil gewoon knuffelen met mijn baby.
Daar had ik tot een week geleden ook nog niet zo'n moeite mee, maar ik begin het, net als Vicky, steeds zatter te worden! Dat walvissengevoel daar ben ik echt klaar mee!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:54 schreef tessie het volgende:
Ik ben al die kwaaltjes zo zat. Ben nu al maanden zo moe dat ik niks kan doen, wil weer eens normaal in bed kunnen liggen en me om kunnen draaien, opstaan zonder pijn in mijn lies, gewoon lopen ipv waggelen, een dagje zonder maagzuur... gewoon weer ff mezelf zijn zeg maar.
quote:En ik wil gewoon knuffelen met mijn baby.
nee het doet geen pijn gelukkig hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:13 schreef Takkembah het volgende:
Huup dat is niet fijn, ben je nog wel aan het werk? Enorm vervelend moet dat zijn, dat mag toch niet zoveel pijn doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop