Oeh! Ontplofte egel!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef innepin het volgende:
Gisteren ben ik naar de beval-info-avond hier geweest. Nou wil ik niet meerZo'n voorlichtingsfilm uit het jaar nul met closeups van opengesperde, bloederige en vooral harige vagina's
Lekker hoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:
Ieh, Innepin, ik vind wel dat je steeds vervelende voorlichting hebt hoor! Eerst met die BVmaffia en nu van die bloederige...enfin, laten we het maar gewoon vergeten!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:
Darmkrampen en harde buiken zijn dat ook voorgevoelens?
Dat klinkt goed Oeke! Het is zeg maar een veeg teken!quote:[b]Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:[/b
Darmkrampen en harde buiken zijn dat ook voorgevoelens?
* DuchessX bestelt gelijk even een nieuwe F5-toetsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Oeke! Het is zeg maar een veeg teken!Nog meer reden tot F5.
Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, ik zat net zo (vroegah 16 jaar geleden).quote:Nou zeg, ik vinnet maar raar vandaag, zo'n dag waar je zo lang naar uit kijkt en dan is het zover en dan is ie precies hetzelfde als gisteren. En dan bellen en smsen mensen hoe het gaat en er gebeurt hier niks! nada! Bah.
jaja, meiske wordt grootquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:44 schreef oeke het volgende:
Lief Fannie, 16 jaar geleden alweer!![]()
Ik ben niet overtijd, vandaag is mijn uitgerekende datum! Hihi, maar ik zei al tegen lief, iemand moet toch bij die 4 % horen die wel op de uitgerekende datum bevalt![]()
En trouwens, grappig van dat misselijk zijn, gister heb ik een paar keer tegen lief gezegd dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven. Terwijl ik dat deze hele zwangerschap maar 1 keer heb gedaan (in combinatie met buikgriepje)
Maar ik wist niet dat dat ook een voorteken was, ik vond het gewoon raar.
Jazeker! En dit is natuurlijk net zo leuk als minikleertjes shoppenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef oeke het volgende:
Mooi MacLaura, heel leuk dat oranje en die print bij elkaar! Zo dus een geslaagd dagje gehad!
Nee dat overgeven vond ik ook heel erg. Op de één of andere manier moest ik toen mijn laatste beetje schaamte loslaten en dat vond ik een heel heftig punt, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef oeke het volgende:
Innepin, ik had ook begrepen dat het met een reflex te maken had.
Maar wel al lekkere beschermende moedergevoelens heb je hoor!![]()
Goh, dat ging ook best lekker snel bij jou Guuzewuus! En dan zo'n lief meiske krijgenAlleen dat overgeven he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |