abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:25:34 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69745527
Ik was `s middags bij m`n moeder op visite en toen ik er klaar mee was zei ik, 'ik ga naar huis, een kindje krijgen'.
`s nachts begonnen de weeen en `s ochtends was oudste geboren. Groot was mijn moeders verbazing toen ik belde en ze babygehuil op de achtergrond hoorde
En hoe ik het wist? Geen idee..een voorgevoel
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69745814
Goh, dat wil ik ook wel!

Maar ik heb nog geen een voorgevoel
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69745831
Memmel, ik ben benieuwd hoe ver je nu bent!

Ik kom net terug van de (late) 20 weken echo, en alles was goed! Ons meisje is ook nog steeds een meisje Gelukkig, anders had ik al die leuke kleertjes weer weg moeten geven... Alles was precies zo groot als het met 21 weken zou moeten zijn behalve het hoofdje. Die is iets groter maar volgens de echoscopiste niet te groot. Dus wij zijn blij!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69745916
Memmel Laat Harry maar komen!

FTA wat een supergoede cijfers meid!!! Feli!

Llm's jullie maken het wel heul erg spannend zeg!

Vandaag een groei-echo gehad en nu blijkt dat ons Ukje wat aan de grote kant is, 1220 gram ipv 1000 gram.
De gyn heeft me bloed laten prikken om mijn ijzergehalte te bepalen en nog iets (?) en volgende week moet ik een dagcurve prikken, hij wil uitzoeken waarom Ukje groter is, of ik mss geen zwangerschapssuiker heb. Met de ijzerpillen moet ik stoppen Ik heb er veel diarree door en zeer pijnlijke krampen. Hopelijk is dat maar tijdelijk want ik ben nog steeds moe, maar het ging juist iets beter met die pillen. Bloeddruk was gelukkig wel goed, vocht moet in de gaten gehouden worden. 17 juni moet ik weer naar de gyn om de uitslagen te bespreken.

Edit: Sproet-je wat fijn! Heb je lekker lang kunnen kijken naar jullie meisje?
#geen
pi_69746161
ooohhh, helemaal FTA vergeten. Wow wat een goede cijfers....

Duchess: hmmm wat vervelend. Maar is die 200 gram echt veel te veel?? Of zou het ook gewoon door een snelle groei kunnen zijn, (dus dat er geen echte reden achter zit). Wel balen dat je moet stoppen met de ijzerpillen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69746220
FTA, wat een prachtige uitslag Gefeliciteerd

Vicky... hoop dat het echt voorwerk is, en dat je gauw kan beginnen

Cara, dat lijntje op je lip zie ik wel ja, wat apart!

Go Memmel

Rocka, fijn dat je je wat beter voelt...

Duchess, hoop dat het geen suikerprobleem is. Misschien is jullie uk gewoon een lekker spekkie

Sproetje, voor de goede echo, wat fijn!

Gisteren ben ik naar de beval-info-avond hier geweest. Nou wil ik niet meer Zo'n voorlichtingsfilm uit het jaar nul met closeups van opengesperde, bloederige en vooral harige vagina's Lekker hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:57:38 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69746441
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef innepin het volgende:

Gisteren ben ik naar de beval-info-avond hier geweest. Nou wil ik niet meer Zo'n voorlichtingsfilm uit het jaar nul met closeups van opengesperde, bloederige en vooral harige vagina's Lekker hoor
Oeh! Ontplofte egel! lekk0r!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:59:16 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69746480
Dat was toch voor het hechten?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69746508
Ik ging gister op youtube bevallingsfilmpjes zoeken (ja, waarom, vraag ik me nu ook af), en ik zag idd ook gelijk zo´n behaarde doos, en er werd ook nog ingeknipt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69746533
Sproetje, wat fijn!

Duchess, Goh, dat lijkt inderdaad niet zoveel die 200 gram. Wel goed dat ze er naar gaan kijken, maar vervelend dat je even geen pillen mag slikken als ze je wel hielpen met je moeheid.

Ieh, Innepin, ik vind wel dat je steeds vervelende voorlichting hebt hoor! Eerst met die BVmaffia en nu van die bloederige...enfin, laten we het maar gewoon vergeten!

Darmkrampen en harde buiken zijn dat ook voorgevoelens?
pi_69746577
Brrr, hou eens op jullie!

*kop in het zand steekt*
pi_69746581
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:
Ieh, Innepin, ik vind wel dat je steeds vervelende voorlichting hebt hoor! Eerst met die BVmaffia en nu van die bloederige...enfin, laten we het maar gewoon vergeten!
Goed geheugen heb je
Eigenlijk was de voorlichting prima hoor, goede informatie, best interessant om te weten wat er precies gebeurt in je lijf en met je baby tijdens de bevalling. De verloskundige verontschuldigde zich ook nog dat er geen recentere film was, er schijnt gewoon geen nieuw materiaal gefilmd te worden, maar ja, een bevalling blijft een bevalling, dus dan maar ontplofte egels kijken
pi_69746611
Innepin Onze film was dan moderner; maar 1 harige doos en de rest kaalgeschoren
Maar die harige doos was dan wel écht te erg, helemaal niet netjes bijgewerkt maar een bos waar je u tegen zegt
#geen
pi_69746677
Bij ons deden ze gewoon wat foto's met de powerpoint, die gemaakt waren tijdens een bevalling die zij deden. En dat was zeer netjes behalve die iets te rode foto van de placenta
pi_69746683
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Dat vertelde de pufjuf woensdag

"4 manieren om de bevalling te beginnen:"
1) Weeën
2) Gebroken vliezen
3) Inleiden
4) Misselijkheid en Diarree. Volgens haar begint 10% van de bevallingen zo!

Succes...!!!!!
#geen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:06:29 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69746688
quote:
[b]Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef oeke het volgende:[/b

Dat klinkt goed Oeke! Het is zeg maar een veeg teken! Nog meer reden tot F5.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69746790
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat klinkt goed Oeke! Het is zeg maar een veeg teken! Nog meer reden tot F5.
* DuchessX bestelt gelijk even een nieuwe F5-toets
#geen
pi_69747080
Ik had helemaal over Oekes darmkrampen en hade buiken heengelezen
Go Oeke Go!
pi_69747343
Zow héhé, ff helemaal bijgelezen en de helft alweer kwijt

Memmel, je bent nu gewoon bezig met Harry te krijgen, heel veel sterkte en succes

Vicky, je bent volgens mij al aardig aan het "voorwerken", jij ook veel sterkte en succes!

Troel, gefeliciteerd!

Rocka, beterschap!

Flower ti amo, wat een mooie cijfers, gaaf hoor! Gefeliciteerd, .....en nu lekker broeden (zoals een gyn ooit tegen mij zei... )

En Oeke zei...
quote:
Nou zeg, ik vinnet maar raar vandaag, zo'n dag waar je zo lang naar uit kijkt en dan is het zover en dan is ie precies hetzelfde als gisteren. En dan bellen en smsen mensen hoe het gaat en er gebeurt hier niks! nada! Bah.
Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, ik zat net zo (vroegah 16 jaar geleden).
D'r gebeurde nix en de dagen gingen maar door maar na strippen en slijmprop verliezen voelde ik op een gegeven moment echt wel toen de tweede wee begon.....
Toen had ik zoiets van....dit is het, het begint!
Was weliswaar na 41+6, maar je weet het dan wel....
Jij ook sterkte de komende dagen.

En voor alle mamma's en mamma's to be....sterkte!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_69747412
Ja Mikoxx met vervroegde meldplicht Ik ben benieuwd wanneer ze zich aandienen

Vicky is er nog iets gebeurd inmiddels?

Ssserpente leuk he zo’n koprollend kindje in je buik De mijne kan er ook wat van

Troel van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Oeke dat gevoel kan ik me goed voorstellen.. Lijkt me heel gek om op een dag waar je zo naartoe leeft niks bijzonders mee te maken. Maar het kan nog! Zeker met je darmkrampen en harde buiken

Wup gefeliciteerd met je vriend

Marlieske lief dat je t vraagt Vanmorgen voor mijn werk aan heb ik met de verloskundige overlegd en inmiddels heb ik voor maandagmiddag een afspraak voor de echo in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd…

FTA wat goed zeg!! Gefeliciteerd!!

Memmel Spannend!

Rockabella fijn dat je je weer wat beter voelt

Sproet-je super dat alles goed was met de echo en ook wel handig dat het nog steeds een meisje is

Spannend Duchess, hopelijk krijg je niet weer meer last van de vermoeidheid als je met de pillen stopt…
pi_69747555
zijn jullie helemaal van de kook....

Ik weet het niet, kind is nu weer aan het bewegen en meestal werden ze rustig voor de bevalling zei Rocka. Maar dat kan ook komen omdat ik Daft Punk hard heb staan en aan het koken ben en een beetje buikwiebel doe.

ik hoop gewoon zo dat het er morgen is, dan komt mijn vader aan in NL en ik wil hem zo graag meteen zijn eerste kleinkind laten zien!
pi_69747647
Hoeveel dagen ben je nu "overtijd" Oeke?
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_69747908
Lief Fannie, 16 jaar geleden alweer!

Ik ben niet overtijd, vandaag is mijn uitgerekende datum! Hihi, maar ik zei al tegen lief, iemand moet toch bij die 4 % horen die wel op de uitgerekende datum bevalt

En trouwens, grappig van dat misselijk zijn, gister heb ik een paar keer tegen lief gezegd dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven. Terwijl ik dat deze hele zwangerschap maar 1 keer heb gedaan (in combinatie met buikgriepje)
Maar ik wist niet dat dat ook een voorteken was, ik vond het gewoon raar.
pi_69748661
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:44 schreef oeke het volgende:
Lief Fannie, 16 jaar geleden alweer!

Ik ben niet overtijd, vandaag is mijn uitgerekende datum! Hihi, maar ik zei al tegen lief, iemand moet toch bij die 4 % horen die wel op de uitgerekende datum bevalt

En trouwens, grappig van dat misselijk zijn, gister heb ik een paar keer tegen lief gezegd dat ik het gevoel had dat ik moest overgeven. Terwijl ik dat deze hele zwangerschap maar 1 keer heb gedaan (in combinatie met buikgriepje)
Maar ik wist niet dat dat ook een voorteken was, ik vond het gewoon raar.
jaja, meiske wordt groot
En idd, ik had me vergist, je bent nog helegaar niet overtijd , maar kan me dus wel goed voorstellen dat je nu het idee hebt van..."Ja, het mag nu gebeuren!"

En ik vroeg net aan m'n hubby, "hoe was ik toen in die tijd?"... dus vanaf de uitgerekende datum.
Hij zegt, " Je was zenuwachtig, je was het zat , je zei om de haverklap het mag nu wel beginnen, maar je genoot ook van het mooie weer, ( toendertijd was het ook giga mooi weer en ik lag in strapless badpak in de tuin te zonnen, ow wat was ik bruin ), mensen die zeiden "Heb je nou nog nikssss???" daar zei ik op "Neeeeeeee je ziet m'n dikke balg toch nog???......
Enz enz....

Duss .... je kan je lol op
pi_69748745
Zo, nu is de kinderwagen echt compleet (op een musietennet na)

Ik heb het hoeslaken ook in het rood, dat is handig aangezien het dekentje aan de andere kant rood is
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69748754
En als ik dit nou zo allemaal voor m'n geestesoog voorbij laat gaan dan zou ik nog best wel een keer zwanger willen zijn, ondanks de kwaaltjes en pijn en gestress etc....
pi_69748830
Mooie wagen McLaura
pi_69748857
Wat leuk Fannie, ik kan me voor stellen dat je heimwee kan hebben naar deze gekke tijd! Grappig dat je lag te zonnen in een strapless badpak Ik ben nu wel blij eigenlijk dat het wat koeler is.

Mooi MacLaura, heel leuk dat oranje en die print bij elkaar! Zo dus een geslaagd dagje gehad!
pi_69749115
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef oeke het volgende:

Mooi MacLaura, heel leuk dat oranje en die print bij elkaar! Zo dus een geslaagd dagje gehad!
Jazeker! En dit is natuurlijk net zo leuk als minikleertjes shoppen

@ Fannie : dankje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69749333
Mooie wagen mclaura!

Ik herinnerde me net nog iets van de infofilm wat ik jullie echt niet wil onthouden:
Net na een bevalling, vk of kraam ofzo pakt de baby om te wegen en dergelijke... en pakt vervolgens de baby onder de armpjes vast en zegt: "Zo, zullen we ff kijken of ie al wil lopen?" Vervolgens tilt ze hem dus langzaam over het bed waarbij baby's beentjes zo bewegen dat het idd best wel op lopen lijkt, en mevrouw de kraam vindt het hilarisch, terwijl de net bevallen moeder een beetje beduusd toekijkt.
Ik zou denk ik echt snauwen dat 't geen stuk speelgoed is en dat ik meteen m'n kind terugwil
  Moderator vrijdag 5 juni 2009 @ 19:50:49 #281
5428 crew  miss_sly
pi_69750097
Nu heb ik helemaal bijgelezen, maar weet eigenlijk niet meer echt wat
Ik ga een poging doen.

Het lijntje rond je mond zie ik wel, Ca.ra maar in je nek zie ik niets hoor.

Duchess, wat vervelend dat je moet stoppen met de pillen als je je er wel beter van voelt.
Wel goed dat ze je iig even controleren op zwangerschapsdiabetes. Ik hoop dat je niets hebt, maar dat jullie meisje gewoon even een groeispurtje heeft gehad.

innepin, wat een voorlichtingsfilm ik geloof dat ik dan ook niet meer zou willen.

OK, verder wil het niet meer. Alleen dat ik hoop dat het met Memmel allemaal voorspoedig loopt en we gauw een update met echt nieuws krijgen.

Vicky, hoe is het nu? Nog voortekenen?

Oeke, ook wel voortekenen, heb ik ook geleerd. Spannend!

Ik heb vandaag heel veel pijn bij het lopen. Ik denk echt dat mijn meisje al ingedaald is of daarmee bezig is. Volgens mij is mijnbuik nu wat lager en ik heb een constante erg pijnlijke druk in mijn lies/kruis, alsof er iets opdrukt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69750215
Innepin, volgens mij doen ze dat lopen altijd met een pasgeboren baby. Is een of ander reflex, wat dus wel moet werken ofzo...(weet ook niet precies hoe het zit)
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:54:05 #283
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69750219
Weekend .

Memmel, heb je de kleine al in je armen?

Oeke, ik had geen voortekenen zoals jij beschrijft. Alleen een slijmprop verloren en 24 uur later begon het toen gewoon (eerste wee 'savonds om 22.30uur en om 6.16uur was Stella er). Tijdens de weeën had ik ook steeds het gevoel dat ik moest poepen en heb ik ook moeten overgeven. dat dan weer wel .
pi_69750636
Innepin, ik had ook begrepen dat het met een reflex te maken had.
Maar wel al lekkere beschermende moedergevoelens heb je hoor!

Goh, dat ging ook best lekker snel bij jou Guuzewuus! En dan zo'n lief meiske krijgen Alleen dat overgeven he...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:09:39 #285
223453 Guuzewuus
pi_69750825
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:04 schreef oeke het volgende:
Innepin, ik had ook begrepen dat het met een reflex te maken had.
Maar wel al lekkere beschermende moedergevoelens heb je hoor!

Goh, dat ging ook best lekker snel bij jou Guuzewuus! En dan zo'n lief meiske krijgen Alleen dat overgeven he...
Nee dat overgeven vond ik ook heel erg. Op de één of andere manier moest ik toen mijn laatste beetje schaamte loslaten en dat vond ik een heel heftig punt, als je begrijpt wat ik bedoel . En ja, achteraf ging het in een mooi tempo, maar toen ik er midden inzat . Dan weet je nog niet wanneer het eindigt hè .

Maar komt goed hoor oeke, hoewel ik het heftig vond, heb ik er geen trauma aan overgehouden en kan ik er met een goed gevoel op terugkijken. Vooral op het hemelse moment dat ze daar dan lag, op mijn buik , en dat ik ineens geen weeën meer had. Echt, HEMELS !!!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:10:01 #286
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69750844
***Memmel-update***
Om tien over half vijf is grote kleine Harry geboren. 3950 gram weegt het jochie.
Alles is prima en foto en naam (jaja, prioriteiten) volgen morgen

Memmel en MeneerMemmel van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Anna, gefeliciteerd met het grote zus-schap
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:11:23 #287
223453 Guuzewuus
pi_69750896
Gefeliciteerd Memmel . Wat goeoeoeoeoed .

Een hele mooie kraamtijd toegewenst .
  Moderator vrijdag 5 juni 2009 @ 20:11:51 #288
5428 crew  miss_sly
pi_69750909
Memmel, Mr, Memmel en Anna, gefeliciteerd met Harry
Ben erg benieuwd naar de naam en foto

Fijn dat het zo snel gegaan is nog!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69750958
yey Memmel! Gefeliciteerd! Toch nog lekker snel he!
pi_69751065
Jaaa memmel feli! Ben benieuwd naar Harry!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:18:33 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69751220
Jaaaaa, hij is er!
En gewoon in 1 dag! En helemaal gezond en alles in orde!
Memmel, gefeliciteerd! J. en Anna uiteraard ook!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:18:42 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69751229
Wooooooohoo! Memmel did it again!
Van harte gefeliciteerd en fijn dat ie toch op vandaag is geboren
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69751236
memmel en man en grote zus Anna gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_69751241
Wat goed!

Memmel en man en Anna en nieuwbakken zoon, een mooie kraamtijd toegewenst Geniet ervan!

oeioei nieuwsgierig nieuwsgierig ben ik!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 juni 2009 @ 20:19:07 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69751246
Memmel gefeliciteerd! ook voor Anna en Memmelman
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_69751301
Yeeey Gefeliciteerd Memmel
Een mooie flinke kerel. Ik ben benieuwd naar verdere info
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:20:35 #297
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69751311
Whow Memmel, van harte gefeliciteerd!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_69751350
Jaaaa! Van harte!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69751450
kreeg net een sms, maar weet niet of ik zijn naam mag vertellen !!!!!

HOERA
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:26:59 #300
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69751543
Memmel, wat goeoeoed! Gefeliciteerd! Ben ook erg benieuwd naar de naam en vooral naar de foto...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')