Jammer.. Hoe lang zit je inmiddels thuis? Je contract liep deze week af toch? Heb je nog gewerkt nadat je het hoorde?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemiddag singles
Sollicitatie was niks helaas![]()
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer.. Hoe lang zit je inmiddels thuis? Je contract liep deze week af toch? Heb je nog gewerkt nadat je het hoorde?
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....
Oja, wie ook alweer?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waar moet ik beginnen dit seizoen.
We beginnen binnenkort wel met een schonelei (en als het meezit met jullie enige 2 goeie spelers bij Ajax).
quote:
Dat slaat júist ergens op. Je moet in het team passen en gek genoeg is dat zo snel al te merken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Carooltje79 het volgende:
en voor een knullige reden ook, ze vonden het gesprek goed en me CV ook.. maar ik was niet het juiste "type" voor de afdeling.... slaat nergens op
Het was niet leuk meer, en ik kreeg helemaal geen werk meer omdat ik toch wegging.. en al dat soort dingen, dus heb netjes me dingetjes die ik nog had liggen afgemaaktquote:
Natuurlijk, ik zal ook altijd in het goede van de mensheid blijven geloven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat mensenzijn. Ten eerste ben je er zelf ook een. Bovendien getuigt het niet van respect naar de mensen om je heen die wel lief zijn. Ten derde ken ik zat mensen die wel lief zijn en daarnaast ook een heel stel kutmensen - het wisselt
Wat voor werk zoek je en in welke omgeving?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....
En als ik nou niet op mannen val?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]alleen voor Q en een dame hier naar keuze voor hem, dus doe je best maar
.
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat slaat júist ergens op. Je moet in het team passen en gek genoeg is dat zo snel al te merken.
dus geef je meer om dieren dan mensen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Ofresca het volgende:
Maar van beelden van oorlogen, rellen, ruzie word ik zooo zat.
Oké. Hier is zojuist een collega overspannen de deur uitgelopen en een ander loopt over van het werk. Ik zie mezelf hier niet weglopen omdat ik geen leuke klussen meer krijg, dat weet je, als je de mededeling krijgt, lijkt me.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Het was niet leuk meer, en ik kreeg helemaal geen werk meer omdat ik toch wegging.. en al dat soort dingen, dus heb netjes me dingetjes die ik nog had liggen afgemaakt
in de omgeving Utrecht en iets op administratief of secretarieel gebiedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je en in welke omgeving?
ik heb binnen 5 minuten een indruk gemaakt van iemand, diezelfde indruk heb ik altijd na een tijdje nog....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weer
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
dus geef je meer om dieren dan mensen?
vette redenatie
Dan ben jij iemand waarbij je indruk van iemand kan veranderen. Mijn indruk van iemand is in de eerste 5 sec gemaakt en die verandert ook niet vaak meer. Ik vertrouw er dus op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weer
Jups ik ben er ook 1. Kan er niets aan doen. Ben zo geboren. Watquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat mensenzijn. Ten eerste ben je er zelf ook een. Bovendien getuigt het niet van respect naar de mensen om je heen die wel lief zijn. Ten derde ken ik zat mensen die wel lief zijn en daarnaast ook een heel stel kutmensen - het wisselt
Dan moet je deze ronde (topic) uitzittenquote:
Ja dat ben ik met je eens, maar als jij geintresseerd bent naar de nieuwe projecten en je krijgt steeds te horen dat je maar wat voor jezelf moet doen omdat het toch geen zin meer heeft... dan weet ik wel betere dingen voor mezelf te doen dan elke dag daar op kantoor beetje rondhangen en internetten....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké. Hier is zojuist een collega overspannen de deur uitgelopen en een ander loopt over van het werk. Ik zie mezelf hier niet weglopen omdat ik geen leuke klussen meer krijg, dat weet je, als je de mededeling krijgt, lijkt me.....
Eerste indruk. Ik ben wel eens afgewezen omdat ik te assertief en te direct ben. Als ik in een team kom met alleen maar muurbloempjes gaat dat nooit werken. En dat kunnen ze in de eerste 5 minuten al inschatten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je deze ronde (topic) uitzitten.
eerste indruk heb je binnen 7 seconden. Die indruk is meestal blijvendquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb binnen 5 minuten een indruk gemaakt van iemand, diezelfde indruk heb ik altijd na een tijdje nog....
Wij gaan een leuk stel zijn geloof ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerste indruk. Ik ben wel eens afgewezen omdat ik te assertief en te direct ben. Als ik in een team kom met alleen maar muurbloempjes gaat dat nooit werken. En dat kunnen ze in de eerste 5 minuten al inschatten.
Ze kunnen niet praten, dus wie weet denken ze wel heel onaardige dingen over je. Maar jij hebt er geen idee vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.
Ja dan kijken we er idd anders tegen aan, maar ik vind de eerste indruk zeker niet altijd leidend, maar dat is hoe ik ertegen aan kijk, is voor een ieder weer anders natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben jij iemand waarbij je indruk van iemand kan veranderen. Mijn indruk van iemand is in de eerste 5 sec gemaakt en die verandert ook niet vaak meer. Ik vertrouw er dus op.
kom maar op hoorquote:
PM me anders maar als ik iets voor je kan doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
in de omgeving Utrecht en iets op administratief of secretarieel gebied
Nieuwe projecten krijg je toch niet meer, na die mededeling, dat lijkt me niet meer dan logisch. Ik heb ook betere dingen te doen, maar als ik nu wegloop krijg ik geen salaris meer. Daarbij ben ik niet iemand die ergens zomaar voor wegloopt. Ik haat dit bedrijf niet, deze keuze is gemaakt uit overmacht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja dat ben ik met je eens, maar als jij geintresseerd bent naar de nieuwe projecten en je krijgt steeds te horen dat je maar wat voor jezelf moet doen omdat het toch geen zin meer heeft... dan weet ik wel betere dingen voor mezelf te doen dan elke dag daar op kantoor beetje rondhangen en internetten....
wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.
welke dieren eten jonkies op voor de lol?? ik weet van bv leeuwen die dat doen omdat ze net de troep hebben overgenomen. Je wilt niet dat het zaad van de vorige leider overeind blijft? en door het opeten van de jonkies zijn de leeuwinnen snel weer krols en kan ie ze gang gaan. Dieren doen niets met voorbedachte raden. Die werken op instinct die in de jaren van evolutie is gekomen. Enige wat dieren doen is overleven...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze kunnen niet praten, dus wie weet denken ze wel heel onaardige dingen over je. Maar jij hebt er geen idee van![]()
Dieren doen ook hele rare dingen soms, zoals hun eigen jonkies opeten of doden voor de lol etc. Dan ga ik nog niet zeggen dat dus alle dierenzijn
Ik heb wel bindingsangst, maar dat is een detail.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gaan een leuk stel zijn geloof ik.
Ja ik snap ook wel dat ze ook naar de persoon achter de CV kijken en daar is ook niks mis mee, maar ik ben zelf in het begin altijd wat rustiger en terughoudender, ik kijk altijd eerst de kat uit de boom voordat ik mezelf helemaal laat zien, en daarin ben ik vast niet de enigste dus ik vind zelf dat je niet altijd naar een eerste indruk kan kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerste indruk. Ik ben wel eens afgewezen omdat ik te assertief en te direct ben. Als ik in een team kom met alleen maar muurbloempjes gaat dat nooit werken. En dat kunnen ze in de eerste 5 minuten al inschatten.
Ik zeg dat ik het kortzichtig VIND, niet dat het geblaat IS.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jups ik ben er ook 1. Kan er niets aan doen. Ben zo geboren. Wataan het menselijke ras is is dat we denken dat we superieur zijn...terwijl wij het meest foute zijn wat de aarde ooit is overkomen. Het enige wat we met z'n alle doen is de wereld om zeep helpen. Helaas doe ik dat ook. Zit in ons aard.
Jij vraagt om mijn mening. Moet je niet gelijk gaan blaten dat het kortzichtig is. Dit is mijn ervaring van de mensen niet de jouwe... over respectloos gesproken![]()
![]()
De roddel dierenclub.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze kunnen niet praten, dus wie weet denken ze wel heel onaardige dingen over je. Maar jij hebt er geen idee van![]()
Dieren doen ook hele rare dingen soms, zoals hun eigen jonkies opeten of doden voor de lol etc. Dan ga ik nog niet zeggen dat dus alle dierenzijn
dus is het zo, en maak je je er niet meer druk om. en zijn mensen weer tofquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Helaas doe ik dat ook. Zit in ons aard.
Van die kleine dingetjes, eerst maar eens Ajax-Feyenoord samen doorkomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel bindingsangst, maar dat is een detail.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja dan kijken we er idd anders tegen aan, maar ik vind de eerste indruk zeker niet altijd leidend, maar dat is hoe ik ertegen aan kijk, is voor een ieder weer anders natuurlijk
geloof mij maar dat ik meer over mensen weet dan jij...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het kortzichtig VIND, niet dat het geblaat IS.
En ik heb zat anrigheid meegemaakt, hey waarschijnlijk zelfs meer dan jij. Maar daar beoordeel ik alleen d emensen op die me dat aandoen, niet willekeurige wel aardige mensen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer over het werk wat ik dan niet zou kunnen doen, want dat snap ik ook wel dat ik niet iets kan beginnen wat ik niet kan afmaken, maar dat houd niet in dat ik nog steeds op die afdeling werk, dus als er een team overleg is, vind ik het normaal dat ik daar dan bij zit... maar zelfs bij dat soort overleggen werd mijn aanwezigheid niet meer op prijs gesteld.. en dan jaaa sorry maar dan ben ik er heel snel klaar meequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nieuwe projecten krijg je toch niet meer, na die mededeling, dat lijkt me niet meer dan logisch. Ik heb ook betere dingen te doen, maar als ik nu wegloop krijg ik geen salaris meer. Daarbij ben ik niet iemand die ergens zomaar voor wegloopt. Ik haat dit bedrijf niet, deze keuze is gemaakt uit overmacht.
Ik maak me zeker niet druk om de mede mens. ze wilt uitleg. kan ze krijgen ook. Misschien dat mijn standpunt moeilijk te begrijpen is voor veel mensen. maar dat maakt niet uit. IK voel me er goed bij en dat is wat belangrijk isquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
dus is het zo, en maak je je er niet meer druk om. en zijn mensen weer tof
je gaat je er toch ook niet druk om maken dat 's avonds de zon onder gaat? omdat je liever ligt te zonnen?
Dat ben ik ook. Als ik me op mijn gemak voel ben ik uitgelaten en laat ik horen wie ik ben. Ondanks dat mensen me anders kennen, ben ik toch die rustige en terughoudende persoon, dat hoort ook bij me.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik snap ook wel dat ze ook naar de persoon achter de CV kijken en daar is ook niks mis mee, maar ik ben zelf in het begin altijd wat rustiger en terughoudender, ik kijk altijd eerst de kat uit de boom voordat ik mezelf helemaal laat zien, en daarin ben ik vast niet de enigste dus ik vind zelf dat je niet altijd naar een eerste indruk kan kijken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef rival het volgende:
dat je kat denkt, haha ik likte net aan mijn eigen anus en nu geef ik jou kusjes
Oh, daar maak ik me niet zo druk over, want ik ben ongelovelijk gezellig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van die kleine dingetjes, eerst maar eens Ajax-Feyenoord samen doorkomen.
en daarom is het maar gewoon goed? en wij zijn slecht want wij doen het met voorbedachte rade?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dieren doen niets met voorbedachte raden. Die werken op instinct die in de jaren van evolutie is gekomen. Enige wat dieren doen is overleven...
Ja zo ben ik ook, dus ik vind het niet fair dat ze iemand dan zo beoordelen bij een 1e gesprekje waar het toch allemaal al zo spannend isquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Als ik me op mijn gemak voel ben ik uitgelaten en laat ik horen wie ik ben. Ondanks dat mensen me anders kennen, ben ik toch die rustige en terughoudende persoon, dat hoort ook bij me.
Ja dat is balen, maar daar kun je prima wat van zeggen. Daarbij zou ik het prima vinden om niet meer bij ons afdelingsoverleg te zijn, in mijn ogen alleen tijdsverspilling.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:31 schreef Carooltje79 het volgende:
Het gaat me niet zozeer over het werk wat ik dan niet zou kunnen doen, want dat snap ik ook wel dat ik niet iets kan beginnen wat ik niet kan afmaken, maar dat houd niet in dat ik nog steeds op die afdeling werk, dus als er een team overleg is, vind ik het normaal dat ik daar dan bij zit... maar zelfs bij dat soort overleggen werd mijn aanwezigheid niet meer op prijs gesteld.. en dan jaaa sorry maar dan ben ik er heel snel klaar mee
Ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, daar maak ik me niet zo druk over, want ik ben ongelovelijk gezellig.
Als ik op een tribune zit wordt ik alleen altijd wel lichtelijk fanatiek.
evolutie. er zijn een aantal dieren die bewust zijn van wie/wat ze zijn. mensen apen bijv. De rest doet iets wat er in de jaren in ingesleten. zij zien het verschil tussen goed en kwaad niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
en daarom is het maar gewoon goed? en wij zijn slecht want wij doen het met voorbedachte rade?
come on zeg , een vrouwtjes spin die haar neukmaatje opeet.... ach is niet erg, is instinct....
wie weet zijn die dieren net zo bewust als wij, je weet het niet
Ja, maar het hoort wel bij jequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja zo ben ik ook, dus ik vind het niet fair dat ze iemand dan zo beoordelen bij een 1e gesprekje waar het toch allemaal al zo spannend is
De tijd waar ze mensen nog een kans gaven is allang voorbij helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook, dus ik vind het niet fair dat ze iemand dan zo beoordelen bij een 1e gesprekje waar het toch allemaal al zo spannend is
Ah nee, ik leef al 32 jaar als kluizenaar inderdaad. You got me therequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij maar dat ik meer over mensen weet dan jij...heb al tientallen duizenden gesproken.
ja maar voor mij is het anders want ik ben daar verantwoordelijk voor de planning van 15 projectleiders en als ik niet weet wie..wat... waar doet of gaat doen dan is voor mij het overzicht er helemaal uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is balen, maar daar kun je prima wat van zeggen. Daarbij zou ik het prima vinden om niet meer bij ons afdelingsoverleg te zijn, in mijn ogen alleen tijdsverspilling.
En een stoorzender voor de rest van het stadion.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
Zoals ik zei, dit gaat heel erg "interessant" worden zo.
Nou idd die is echt allang voorbijquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De tijd waar ze mensen nog een kans gaven is allang voorbij helaas.
Ratten bijvoorbeeld. En er zijn nog veel meer voorbeelden. Maar goed, blijf jij lekker in je ding zitten dat alle dieren leuk zijn joh - heb je tenminste nog ergens een positieve kijk op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welke dieren eten jonkies op voor de lol?? ik weet van bv leeuwen die dat doen omdat ze net de troep hebben overgenomen. Je wilt niet dat het zaad van de vorige leider overeind blijft? en door het opeten van de jonkies zijn de leeuwinnen snel weer krols en kan ie ze gang gaan. Dieren doen niets met voorbedachte raden. Die werken op instinct die in de jaren van evolutie is gekomen. Enige wat dieren doen is overleven...
Wij gaan vrienden maken, ik merk het nu al!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
En een stoorzender voor de rest van het stadion.
Des te leuker!
oh welke indruk had je van mij na 5 minuten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb binnen 5 minuten een indruk gemaakt van iemand, diezelfde indruk heb ik altijd na een tijdje nog....
dit vind ik een hele linke. jullie kennen elkaar volgens mij alleen van internet, dan weet je toch nooit wie wat heeft meegemaakt? laten we ervanuitgaan dat jullie beiden een berg levenservaring en mensenkennis hebben. maar er ieder op je eigen manier mee omgaan...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
En ik heb zat anrigheid meegemaakt, hey waarschijnlijk zelfs meer dan jij. Maar daar beoordeel ik alleen d emensen op die me dat aandoen, niet willekeurige wel aardige mensen.
Of "Zo, even de over de broek van dat zeikwijf heenpissen". Ik zou dolgraag willen weten wat ze echt denkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat je kat denkt, haha ik likte net aan mijn eigen anus en nu geef ik jou kusjes
De meeste mensen denken al nauwelijksquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of "Zo, even de over de broek van dat zeikwijf heenpissen". Ik zou dolgraag willen weten wat ze echt denken
ik doe niets anders dan met mensen praten, inschattingen maken van wat voor mens het is.. maar ga je niet uitleggen wat voor werk het is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah nee, ik leef al 32 jaar als kluizenaar inderdaad. You got me there
Ik zeg waarschijnlijk, ik zeg niet dat dit ik dat weetquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh welke indruk had je van mij na 5 minuten?
[..]
dit vind ik een hele linke. jullie kennen elkaar volgens mij alleen van internet, dan weet je toch nooit wie wat heeft meegemaakt? laten we ervanuitgaan dat jullie beiden een berg levenservaring en mensenkennis hebben. maar er ieder op je eigen manier mee omgaan...
maka me kattenbak is schoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of "Zo, even de over de broek van dat zeikwijf heenpissen". Ik zou dolgraag willen weten wat ze echt denken
Ik heb het luidkeels scanderen van: Jooooooooduuuuuuuuuuuuh! tot een kunst verheven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gaan vrienden maken, ik merk het nu al!.
zak jij es lekker door stront heen... je lijkt te veel op sedan met ik heb altijd gelijk en je moet altijd mijn mening hebben anders ben je anders. Ik geef je mijn visie en waarom. enige wat jij doet is zeggen dat dat nooit goed kan zijn want het is anders. Je lijkt gvd me moeder wel en die mot ik ook niet. dus DAG RIPLEYquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ratten bijvoorbeeld. En er zijn nog veel meer voorbeelden. Maar goed, blijf jij lekker in je ding zitten dat alle dieren leuk zijn joh - heb je tenminste nog ergens een positieve kijk op.
Niet iedereen doet werk waar diegene per definitie goed in is hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan met mensen praten, inschattingen maken van wat voor mens het is.. maar ga je niet uitleggen wat voor werk het is.
zeg ook niet dat je al 32 jaar als kluizenaar leeft. zeg alleen dat ik misschien wat meer mensen kennis heb dan jij omdat mijn werk daar op gebasseerd is
Hey, mijn werk ook.Geinig. En ik heb ook nog eens een vrij druk sociaal leven. Weet je waarom? Omdat er veel aardige mensen in de wereld zijn en je daarvan kunt genieten als je af en toe ook wat positiefs inbrengtquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan met mensen praten, inschattingen maken van wat voor mens het is.. maar ga je niet uitleggen wat voor werk het is.
zeg ook niet dat je al 32 jaar als kluizenaar leeft. zeg alleen dat ik misschien wat meer mensen kennis heb dan jij omdat mijn werk daar op gebasseerd is
dan vind ik het nog een linke. als je zegt dat je het denkt tot daar aan toe dan kunnen wij nog denken die rip die is gek. maar als je zegt ik heb waarschijnlijk meer mensenkennis dan jij vind ik het nogal veroordelend op iemand die je niet kent.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg waarschijnlijk, ik zeg niet dat dit ik dat weet
als ik niet goed was geweest was ik ontslagen aangezien ik elke dag met mensen levens speelquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen doet werk waar diegene per definitie goed in is hoor.
Ik ben niet degene die pissed of raakt als iemand een andere mening heeft dan ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zak jij es lekker door stront heen... je lijkt te veel op sedan met ik heb altijd gelijk en je moet altijd mijn mening hebben anders ben je anders. Ik geef je mijn visie en waarom. enige wat jij doet is zeggen dat dat nooit goed kan zijn want het is anders. Je lijkt gvd me moeder wel en die mot ik ook niet. dus DAG RIPLEY
Ik had vorige week een griekse kelner die prachtig stampend "kakkerlakken, kakkerlakken" deedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het luidkeels scanderen van: Jooooooooduuuuuuuuuuuuh! tot een kunst verheven.![]()
Maar verder ben ik best een beschaafd meisje hoor.
haha ja lijkt me lachen als je kan denken wat die dieren denken.quote:
mijn sociaal leven is druk genoegquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey, mijn werk ook.Geinig. En ik heb ook nog eens een vrij druk sociaal leven. Weet je waarom? Omdat er veel aardige mensen in de wereld zijn en je daarvan kunt genieten als je af en toe ook wat positiefs inbrengt
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in, het was ook een beetje een tegenreactie die misschien iets te ver doorgetrokken wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan vind ik het nog een linke. als je zegt dat je het denkt tot daar aan toe dan kunnen wij nog denken die rip die is gek. maar als je zegt ik heb waarschijnlijk meer mensenkennis dan jij vind ik het nogal veroordelend op iemand die je niet kent.
no offence verder, je zal het misschien meer bedoelen als je mening, maar zoals ik het las kwam het erg oordelend over.
Look who's talkingquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die pissed of raakt als iemand een andere mening heeft dan ik
Pot, ketel
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die pissed of raakt als iemand een andere mening heeft dan ik
Pot, ketel
being ripleyquote:
Knap, als je alle mensenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn sociaal leven is druk genoeg
Oh wat stoer, mag ik nu met je op de foto?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik niet goed was geweest was ik ontslagen aangezien ik elke dag met mensen levens speel
de manier hoe jij dat doet zie ik niet als een verrijking but thats just mequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knap, als je alle mensenvindt. Dat was namelijk het enige dat ik bedoelde.
Ik heb niks tegen jou en wil je ook niks opdringen, ik heb gewoon een discussie met je op een forum - zoals dat al jaren gaat. Ik lig er niet wakker van als we het niet eens worden hoor - het is juist leuk dat verschillende mensen verschillende dingen inbrengen - ik zie dat als een verrijking
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar ga nu nuttige dingen doen... zoals me rug laten maken
dat weet ik dat je daarvan houdt. ik wilde je er gewoon ff op wijzen omdat je meestal wat voorzichtiger bent met wat je opschrijft (wel bot en direct maar niet beledigend zover ik weet)quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een beetje gelijk in, het was ook een beetje een tegenreactie die misschien iets te ver doorgetrokken was
Hey, ik hou nu eenmaal van discussies
nope mag niet van de baasquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh wat stoer, mag ik nu met je op de foto?
ik hoop niet dat KZ alle mensenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Knap, als je alle mensenvindt. Dat was namelijk het enige dat ik bedoelde.
Ik heb niks tegen jou en wil je ook niks opdringen, ik heb gewoon een discussie met je op een forum - zoals dat al jaren gaat. Ik lig er niet wakker van als we het niet eens worden hoor - het is juist leuk dat verschillende mensen verschillende dingen inbrengen - ik zie dat als een verrijking
In hoeverre ben ik beledigender dan KZ dan. Zij gaat er veel harder in dan ik hoor. Lees maar eens terugquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat weet ik dat je daarvan houdt. ik wilde je er gewoon ff op wijzen omdat je meestal wat voorzichtiger bent met wat je opschrijft (wel bot en direct maar niet beledigend zover ik weet)
hmmm es ff kijken waarover we kunnen discussieren..
oja..over polen.... ik vind dus dat de EU teveel landen toelaat waardoor mijn wijk nu vergeven is van de polen en daar baal ik van (vrees voor waardevermindering van mijn huis) maar ik hoorde gisteren van een groepje mensen dat die om deze reden mij zagen als PVV aanhanger... waar ik uiteraard niet vrolijk van word....
wat vinden jullie hiervan?
och ik sta half niet zo negatief in het leven als je denkt hoor.... ik vind je gewoon hier op fok irritant.. betekent niet dat dat buiten fok ook zo hoeft te zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Ik ben weer de bitch nu he? Maar ik bedoel het echt niet zo slecht. Ik vind het gewoon jammer als ik de indruk krijg dat mensen zo negatief in hun leven staan.
Sorry KZ als ik je beledigd heb of zo
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had vorige week een griekse kelner die prachtig stampend "kakkerlakken, kakkerlakken" deed.
Ik hoop het niet.
Tja, dan heb je er ook die teveel nadenken zoals tijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste mensen denken al nauwelijks.
Wel met mij, in een Ajax shirt danquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh wat stoer, mag ik nu met je op de foto?
Dan krijg ik een verkeerde indruk aan de hand van je posts. Ik zie nogal vaak van je dat het leven kut is en dat de mensen kut zijn. Dat viel me op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
och ik sta half niet zo negatief in het leven als je denkt hoor.... ik vind je gewoon hier op fok irritant.. betekent niet dat dat buiten fok ook zo hoeft te zijn
Feyenoordquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Maar nu weet ik nog niet of jij bij mij in het Feyenoordvak, of ik bij jou in het Ajaxvak ga.
Jij bij mij, ik vertrouw mezelf wel, maar ik vertrouw andere mannelijke supporters niet. JIj bent wel veilig als meisje zijndequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
![]()
Maar nu weet ik nog niet of jij bij mij in het Feyenoordvak, of ik bij jou in het Ajaxvak ga.
Niet dat ik van voetbal hou, maar ja als ik hier een keer voor Feyenoord juich ben ik doodquote:
Dat postte zij iig. En daar reageerde ik op. Maar daar werd gelijk op teruggehakt. Maar als ik dan wat terugzeg ben ik beledigend en irritant.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop niet dat KZ alle mensenvindt... dan heb ik een vriendinnetje minder
ik heb niet gezegd dat je beledigender bent dan KZ. ik viel alleen over de stelling dat jij waarschijnlijk meer mensen kennis zou hebben dan zij. verder bemoei ik me niet met de discussie. ik snap beide standpunten en ik ken KZ een beetje dus weet wat zij bedoelt met dat ze dieren toffer vindt dan mensen. dus geen behoefte om me verder in de discussie te mengen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
In hoeverre ben ik beledigender dan KZ dan. Zij gaat er veel harder in dan ik hoor. Lees maar eens terug
Zodra ik voor feyenoord juich heb ik een lobotomie gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niet dat ik van voetbal hou, maar ja als ik hier een keer voor Feyenoord juich ben ik dood
Nee, maar ik word er wel op aangesproken en zij niet. Dat vind ik dus typischquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat je beledigender bent dan KZ. ik viel alleen over de stelling dat jij waarschijnlijk meer mensen kennis zou hebben dan zij. verder bemoei ik me niet met de discussie. ik snap beide standpunten en ik ken KZ een beetje dus weet wat zij bedoelt met dat ze dieren toffer vindt dan mensen. dus geen behoefte om me verder in de discussie te mengen.
snap je?
maar..wat denk je nou over mijn polenprobleem? ben daar wel benieuwd naar
Polen zijn tof, en we hebben ze zelf hierheen gehaald. Dus we kunnen ze niet zomaar wegsturenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar..wat denk je nou over mijn polenprobleem? ben daar wel benieuwd naar
]tip: internet is 1 en al moment opnamensquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan krijg ik een verkeerde indruk aan de hand van je posts. Ik zie nogal vaak van je dat het leven kut is en dat de mensen kut zijn. Dat viel me op.Maar misschien zijn dat gewoon momentopnames
*gaat HeatWave daartoe dwingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodra ik voor feyenoord juich heb ik een lobotomie gehad.
En ik zei precies op die post dat dat niet zo aardig was tegen de mensen om je heen die wel aardig zijn om dat zo stellig te roepen. Zo begon deze discussiequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
]tip: internet is 1 en al moment opnamens
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat postte zij iig. En daar reageerde ik op. Maar daar werd gelijk op teruggehakt. Maar als ik dan wat terugzeg ben ik beledigend en irritant.
[/quote... ]
ik ga natuurlijk niet alle uitzonderingen opnoemen...
Ik zeg ff lekker nietsquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige die ik irritant vind is Muts, om maar even een nieuwe rel op gang te helpen!
De reden dat ik nog nooit naar Ajax-Feyenoord ben geweest heeft vooral te maken met het feit dat ik als de dood ben dat ik op mijn murf gehoekt wordt door een Ajaxied die bokito gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bij mij, ik vertrouw mezelf wel, maar ik vertrouw andere mannelijke supporters niet. JIj bent wel veilig als meisje zijnde.
jullie vatten elkaars posts verkeerd op en er zitten wat ongenuanceerde posts tussen. dat is wat er mis gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat postte zij iig. En daar reageerde ik op. Maar daar werd gelijk op teruggehakt. Maar als ik dan wat terugzeg ben ik beledigend en irritant.
Dat kan bij elke wedstrijd tegenwoordig lieve schatquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
De reden dat ik nog nooit naar Ajax-Feyenoord ben geweest heeft vooral te maken met het feit dat ik als de dood ben dat ik op mijn murf gehoekt wordt door een Ajaxied die bokito gaat.
Gelukkig zijn wij er allang over uit dat dat geheel wederzijds is, Kardinaaltje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige die ik irritant vind is Muts, om maar even een nieuwe rel op gang te helpen!
Het is Ajaciedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
De reden dat ik nog nooit naar Ajax-Feyenoord ben geweest heeft vooral te maken met het feit dat ik als de dood ben dat ik op mijn murf gehoekt wordt door een Ajaxied die bokito gaat.
Van te diep nadenken krijg je rimpels hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie vatten elkaars posts verkeerd op en er zitten wat ongenuanceerde posts tussen. dat is wat er mis gaat.
denk dat dat gewoon een reactie van jullie 2 op elkaar is. en daar gaat het mis.
wat ik bij jou merk is dat je het dan zo zonde vindt als iemand wat negatiefs zegt/denkt dat je er meteen keihard tegenin gaat, zonder eerst mee te bewegen en begrip te tonen (of in ieder geval minder begrip dan iemand wil hebben) en KZ die werd meteen boos daarover en ging haar mening nog extremer formuleren (waardoor die dus feitelijk niet meer klopt)
dat is een beetje mijn analyse (en niet elk woord goed afgewogen, dus schiet niet op details). ik herken trouwens jouw reacties wel van die van mijn moeder naar mij toe vroeger. ik was (en ben) ook vrij negatief ingesteld en vond dan alles maar waardeloos en zij ging daar ook meteen tegenin. ik kwaad, voelde me niet begrepen en was mijn moeder dan zat. tot ze mij vertelde dat ze zo deed omdat ze het zo erg vond om te zien dat ik de dingen allemaal zo negatief ervoer. dit helpt mij dan weer om jouw reacties een plek te geven en ze positief te interpreteren.
(handig toch wel, oduer worden en dingen leren relativeren)
Nou, zo krijg je ook geen rel op gang!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er allang over uit dat dat geheel wederzijds is, Kardinaaltje.
Intikkertje, wat zal jij een babyface hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van te diep nadenken krijg je rimpels hoor![]()
daar heb je wel een punt. ik zal er eens over nadenken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik word er wel op aangesproken en zij niet. Dat vind ik dus typisch
En mijn analyse is dat het begint met een veel bottere en boudere uitspraak van KZ en dat je die over het hoofd ziet. En ook dat zij naar mij toe een stuk heftiger en onaardiger reageert dan andersom.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie vatten elkaars posts verkeerd op en er zitten wat ongenuanceerde posts tussen. dat is wat er mis gaat.
denk dat dat gewoon een reactie van jullie 2 op elkaar is. en daar gaat het mis.
wat ik bij jou merk is dat je het dan zo zonde vindt als iemand wat negatiefs zegt/denkt dat je er meteen keihard tegenin gaat, zonder eerst mee te bewegen en begrip te tonen (of in ieder geval minder begrip dan iemand wil hebben) en KZ die werd meteen boos daarover en ging haar mening nog extremer formuleren (waardoor die dus feitelijk niet meer klopt)
dat is een beetje mijn analyse (en niet elk woord goed afgewogen, dus schiet niet op details). ik herken trouwens jouw reacties wel van die van mijn moeder naar mij toe vroeger. ik was (en ben) ook vrij negatief ingesteld en vond dan alles maar waardeloos en zij ging daar ook meteen tegenin. ik kwaad, voelde me niet begrepen en was mijn moeder dan zat. tot ze mij vertelde dat ze zo deed omdat ze het zo erg vond om te zien dat ik de dingen allemaal zo negatief ervoer. dit helpt mij dan weer om jouw reacties een plek te geven en ze positief te interpreteren.
(handig toch wel, oduer worden en dingen leren relativeren)
Op mijn leefltijd mag dat.... dat staat intelligent, rimpelsquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van te diep nadenken krijg je rimpels hoor![]()
Het viel mij inderdaad mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Ajacied.
Maar dat valt wel mee hoor, je moet niet in het "sfeervak" gaan zitten natuurlijk, maar ik zat vroeger redelijk vaak tussen de uitsupporters (beetje raar vak toendertijd).
En meisjes slaan ze echt niet zo snel hoor. Je kan wel een paar "koosnaampjes" verwachten
.
Ik zal maar niet vertellen waar ik denk dat dat aan ligt anders heb ik het weer gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt. ik zal er eens over nadenken...
Ripley, hoe oud ben je nou? Vind je het niet eens genoeg geweest?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
En mijn analyse is dat het begint met een veel bottere en boudere uitspraak van KZ en dat je die over het hoofd ziet. En ook dat zij naar mij toe een stuk heftiger en onaardiger reageert dan andersom.
geen idee, kan dat dan tegen F'noord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het viel mij inderdaad mee.
Maar vraag me wel af hoe het is als Ajax verliest.![]()
Ben je al 40 dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op mijn leefltijd mag dat.... dat staat intelligent, rimpels
Het gesprek loopt toch nog gewoon?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ripley, hoe oud ben je nou? Vind je het niet eens genoeg geweest?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, kan dat dan tegen F'noord?.
Maar, maar, ik ben wat meppen betreft echt het hulpeloze soort!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Ajacied.
Maar dat valt wel mee hoor, je moet niet in het "sfeervak" gaan zitten natuurlijk, maar ik zat vroeger redelijk vaak tussen de uitsupporters (beetje raar vak toendertijd).
En meisjes slaan ze echt niet zo snel hoor. Je kan wel een paar "koosnaampjes" verwachten
.
ik heb op KZ in het vorige toipc ook gereageerd metquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
En mijn analyse is dat het begint met een veel bottere en boudere uitspraak van KZ en dat je die over het hoofd ziet. En ook dat zij naar mij toe een stuk heftiger en onaardiger reageert dan andersom.
Jij wordt niet geslagen daar, klaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar, maar, ik ben wat meppen betreft echt het hulpeloze soort!
Schelden kan ik dan weer wel.
nou gooi die er maar in dan! dit is ook zo half he....quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen waar ik denk dat dat aan ligt anders heb ik het weer gedaan
ja...ik maak nog geen ruzie zover ik weet. rip ook niet...quote:
bij jou of bij mij?quote:
Als je standaard andere mensen beschouwd alsquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
ja...ik maak nog geen ruzie zover ik weet. rip ook niet...
Drank in je? Ik wil niet weten waar je het flesje dan precies in duwt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In mij natuurlijk.Dat klinkt wel heel fout.
doe je mond maar openquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In mij natuurlijk.Dat klinkt wel heel fout.
Sjezus, wat doe jij dan met drank?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drank in je? Ik wil niet weten waar je het flesje dan precies in duwt!
Wodka-tampons?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drank in je? Ik wil niet weten waar je het flesje dan precies in duwt!
Jawel, jij hebt het gedaan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb op KZ in het vorige toipc ook gereageerd metover dat ze mensen niet lief vindt.
en ik zeg in mijn post dat KZ meteen boos wordt op jouw reactie op haar. KZ snapt jouw manier van reageren niet en kan het niet hebben en wordt dus boos.
en ik zeg waarom ik wel snap dat zij boos word maar dat ik er dus niet meer boos om word omdat ik jouw reacties wel kan plaatsen ergens.
he, maar ik hoop dat ik het nu niet gedaan heb ofzo?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wordt niet geslagen daar, klaar.
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je standaard andere mensen beschouwd alsdan zit de kans er redelijk in dat je ze ook op die manier gaat benaderen. Dan ben je zelf eigenlijk net zo goed een
persoon en is dat cirkeltje alvast rond, niet?
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je standaard andere mensen beschouwd alsdan zit de kans er redelijk in dat je ze ook op die manier gaat benaderen. Dan ben je zelf eigenlijk net zo goed een
persoon en is dat cirkeltje alvast rond, niet?
maar dat duurt dus nog wel even. Ajax-F'noordquote:
Ik heb in mijn jongere jaren regelmatig gechauffeurd voor bekende DJ's. Eén van de verhalen die de ronde deed was dat eentje wel eens een paar dames had bevredigd met de flesjes alcohol uit de minibar.quote:
Struikelde je daarover bij mij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ookMaar als ik het zeg ben ik meestal een irritant kutwijf
Als je tussen de regels doorl eest staat er dat je gewoon gelijk hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat vind ik dus ookMaar als ik het zeg ben ik meestal een irritant kutwijf
Het was ook niet naar jou persoonlijk bedoeld, meer als een mogelijke verklaring van de manier waarop sommige mensen naar elkaar reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef Murmeli het volgende:
dat was ik niet!! ik vind mensen leuk en interessant. ben zelfs weer on speaking terms met mijn manager
Er zijn er maar weinig die een weekend Kluts volhouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dat duurt dus nog wel even. Ajax-F'noord.
Toch maar eerst Barcelona?.
Ja ok, maar hij deed net alsof "drank in mij" iets heel raars wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jongere jaren regelmatig gechauffeurd voor bekende DJ's. Eén van de verhalen die de ronde deed was dat eentje wel eens een paar dames had bevredigd met de flesjes alcohol uit de minibar.
Zullen wij eens romantische dingen gaan doen als er voetbal op TV is? Dan zie je dat dat prima te combineren is.quote:
Ok, dan wordt het heel ouderwets eerst datenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die een weekend Kluts volhouden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt het gedaan!
IK wil KZ wel een keer ontmoeten, kijken of het echt zo botstMaar je legt in deze post nog steeds de schuld bij mijn manier van reageren. Het kan zijn dat jij dat vindt. Ik vind dus dat KZ iets heel bots zei en dat als je dan zegt dat je dat kortzichtig vindt (niet echt heel gemeen lijkt me) er gelijk een nogal heftige reactie op komt. Dat ik dan ook terugreageer op een manier die haar misschien uitlokt (
) is de tweede trap.
Jij ontmoet gewoon de verkeerde mannen! (en vrouwen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Kluts het volgende:
Er zijn er maar weinig die een weekend Kluts volhouden.
Kijk, dat klinkt al ineens heel anders!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef AirwiN het volgende:
Zullen wij eens romantische dingen gaan doen als er voetbal op TV is? Dan zie je dat dat prima te combineren is.
Jij bent natuurlijk ook nog van den ouden stempel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het heel ouderwets eerst daten.
ja snap ik. ik wilde even zeker weten dat jij wist dat het niet mijn uitspraak was.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook niet naar jou persoonlijk bedoeld, meer als een mogelijke verklaring van de manier waarop sommige mensen naar elkaar reageren.
quote:
Zo zie je maar hoe een andere interpretatie een wereld van verschil kan maken met zo'n TT!quote:
Dat is niet noodzakelijk iets fouts natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook nog van den ouden stempel.
Thnx, voor de verduidelijking!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef AirwiN het volgende:
Zo zie je maar hoe een andere interpretatie een wereld van verschil kan maken met zo'n TT!
Fijne avondquote:
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh het is niet mijn bedoeling om de schuld bij jou te leggen. volgens mij schrijf ik dat ook niet.
bedoel jij nou met haar botte post die in het vorige topic dat ze mensenvindt en dieren veel toffer? (oid) of ging het om wat anders? Ik vond het zoals ze het daar opschreef ook niet tof, dat zei ik net ook al. en verder is ze idd snel pissig op jouw reactie. naar mijn idee dus omdat ze die als aanvallend ziet, en ik begrijp wel dat zij die als aanvallend ziet, omdat ik dat ook heel mijn leven zo gedaan heb.
snap je een beetje wat ik bedoel? het lukt me niet om het beter uit te leggen iig.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Maar ik erger me enorm aan hoe veel fokkers (niet per se KZ nu) binnen R&P zich als een slachtoffer opstellen - iedereen is maar zielig omdat ze depressief zijn/borderliner zijn/automutileren/hoogsensitief zijn/hoog-begaafd zijn. Terwijl je toch echt de eigenaar en de stuurman van je eigen leven bent.
Ik denk vooral dat jou manier van posten niet helpt in het ervoor zorgen dat mensen er anders over gaan denken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Hand in eigen boezem:
Ik weet heus ook wel soms als ik iets post dat het even hard overkomt. Maar ik erger me enorm aan hoe veel fokkers (niet per se KZ nu) binnen R&P zich als een slachtoffer opstellen - iedereen is maar zielig omdat ze depressief zijn/borderliner zijn/automutileren/hoogsensitief zijn/hoog-begaafd zijn. Terwijl je toch echt de eigenaar en de stuurman van je eigen leven bent. Dus soms trek ik de tegenreactie wat in het extreme door. Zou ik in het echte leven veel minder snel doen, maar alles wordt hier wat uitvergroot he
dat dus!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Hand in eigen boezem:
Ik weet heus ook wel soms als ik iets post dat het even hard overkomt. Maar ik erger me enorm aan hoe veel fokkers (niet per se KZ nu) binnen R&P zich als een slachtoffer opstellen - iedereen is maar zielig omdat ze depressief zijn/borderliner zijn/automutileren/hoogsensitief zijn/hoog-begaafd zijn. Terwijl je toch echt de eigenaar en de stuurman van je eigen leven bent. Dus soms trek ik de tegenreactie wat in het extreme door. Zou ik in het echte leven veel minder snel doen, maar alles wordt hier wat uitvergroot he
Ik denk dat als je puur kijkt naar wat ik post en je niet laat leiden door hoe anderen reageren, het best wel mee valt wat ik neerzetquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat jou manier van posten niet helpt in het ervoor zorgen dat mensen er anders over gaan denken.
Hoe veilig is het om de manier van posten van Ripley de schuld te geven om maar niet naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Ofresca het volgende:
Ik denk vooral dat jou manier van posten niet helpt in het ervoor zorgen dat mensen er anders over gaan denken.
Zie een hoop scrabble woordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef Ripley het volgende:
Hand in eigen boezem:
ik moet er nog even over nadenken of dat er nou om ging om KZ te beschermen of dat ik dat ook had gedaan als je dat tegen iemand anders had gezegd die ik niet persoonlijk ken. ik weet dat ik sowieso wel behoorlijk reageer op mensen die denken wat te weten over een ander.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap het hoor![]()
Het viel me gewoon op dat je eerste primitieve reactie is om haar te beschermen
Van mij mag iemand anders een grotere piemel hebben hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
Wel grappig om te zien dat "jullie" vrouwen ook een soort van "wie heeft de grootste piemel" race kunnen hebben maar dan met "mensenkennis"
Gaat immers niet alleen om de grote maar om wat er mee gedaan wordtquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van mij mag iemand anders een grotere piemel hebben hoor
Tenzij cupmaat een graadmeter is voor mensenkennis is het nou niet iets waar ik in eerste instantie in geďnteresseerd ben bij vrouwen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef mrbox het volgende:
Wel grappig om te zien dat "jullie" vrouwen ook een soort van "wie heeft de grootste piemel" race kunnen hebben maar dan met "mensenkennis"
ja en nee... uiteindelijk moet je toch met je eigen tekortkomingen aan de slag, en dat weet iedereen zelf ook wel. alleen wat ik van mezelf weet is dat ik soms even wat bevestiging nodig heb, om te weten dat ik me niet schuldig hoef te gaan lopen voelen over wie ik ben. het is dus pure onzekerheid eigenlijk die eerst bevestiging wil hebben en dan pas naar zichzelf durft te kijken. is inderdaad niet de schuld van de ander, maar wel fijn als de ander mij mn zin geeftquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe veilig is het om de manier van posten van Ripley de schuld te geven om maar niet naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken.
Nou, dat gaat maar op tot zekere hoogte - ik stem voor niet te groot en niet te klein, maar precies goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaat immers niet alleen om de grote maar om wat er mee gedaan wordt
piemels of mensenkennis?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat gaat maar op tot zekere hoogte - ik stem voor niet te groot en niet te klein, maar precies goed
Doodsverwensing, banquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
kan je er ergens een touw aan vastknopen ofzo
Ik lees vooral dat je de verklaring zoekt in je eigen onzekerheid. Daarmee geef je al aan dat je de schuld niet direct bij een ander legt. Niks mis mee, denk ik dan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
ja en nee... uiteindelijk moet je toch met je eigen tekortkomingen aan de slag, en dat weet iedereen zelf ook wel. alleen wat ik van mezelf weet is dat ik soms even wat bevestiging nodig heb, om te weten dat ik me niet schuldig hoef te gaan lopen voelen over wie ik ben. het is dus pure onzekerheid eigenlijk die eerst bevestiging wil hebben en dan pas naar zichzelf durft te kijken. is inderdaad niet de schuld van de ander, maar wel fijn als de ander mij mn zin geeft
hmmm nja rare post enzo maargoed misschien kan je er ergens een touw aan vastknopen ofzo
Ja, mijn laptop werkt niet mee, ik kan geen berichten wissenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
RIpley, je inbox is vol... ik wilde je ff PMmen (vraagje nav een post van je weeeeeken geleden)
Nou ja, ik neem dat je zo reageert om anderen te helpen of een andere kijk te geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat als je puur kijkt naar wat ik post en je niet laat leiden door hoe anderen reageren, het best wel mee valt wat ik neerzet
Waar doel je op?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe veilig is het om de manier van posten van Ripley de schuld te geven om maar niet naar je eigen tekortkomingen te hoeven kijken.
Beidenquote:
ok ik mail je vanavond ff.... denk ik, of straks... ligt eraan of ik nog werkzin krijgquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, mijn laptop werkt niet mee, ik kan geen berichten wissen
Ik PM je mijn mail wel even
Dat jij aangeeft dat mensen wellicht eerder geneigd te zijn om een Ripley post te beoordelen op de vorm, de manier waarop het wordt gebracht, dan de inhoud.quote:
beetje soms wel. kan er soms moedeloos van worden als mensen geen rekening houden met mijn onzekerheid. maar dat hangt van mijn bui af. soms dan denk ik: sjee murm doe niet zo moeilijk dat is hun probleem niet en ze bedoelen het goed. en soms denk ik: ik ben zielig en ik wil NU geaaid worden. en als mensen dat dan niet doen dan denk ik: sterf! maar ik weet dat het niet eerlijk is hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat je de verklaring zoekt in je eigen onzekerheid. Daarmee geef je al aan dat je de schuld niet direct bij een ander legt. Niks mis mee, denk ik dan!
wij zij ntoch al perfect?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beiden
Piemels - duh.
Mensenkennis - kunnen we samen nog wat leren
* aai *quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje soms wel. kan er soms moedeloos van worden als mensen geen rekening houden met mijn onzekerheid. maar dat hangt van mijn bui af. soms dan denk ik: sjee murm doe niet zo moeilijk dat is hun probleem niet en ze bedoelen het goed. en soms denk ik: ik ben zielig en ik wil NU geaaid worden. en als mensen dat dan niet doen dan denk ik: sterf! maar ik weet dat het niet eerlijk is hoor
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok ik mail je vanavond ff.... denk ik, of straks... ligt eraan of ik nog werkzin krijg
Ik herken dat wel hoor murm - ik ben alleen onzeker op andere vlakken denk ik, waardoor het makkelijker is om er rekening mee te houden. En ik zeg als ik me zo voel gewoon tegen de mensen die ik echt goed ken gewoon "Hoi, ik voel me zielig en heb een aai over mijn bol nodig"quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beetje soms wel. kan er soms moedeloos van worden als mensen geen rekening houden met mijn onzekerheid. maar dat hangt van mijn bui af. soms dan denk ik: sjee murm doe niet zo moeilijk dat is hun probleem niet en ze bedoelen het goed. en soms denk ik: ik ben zielig en ik wil NU geaaid worden. en als mensen dat dan niet doen dan denk ik: sterf! maar ik weet dat het niet eerlijk is hoor
Nog een voordeel van single blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:31 schreef Feitosa het volgende:
Hmm, kennis van me is ook weer vrijgezel en z,n vriendin haalt hem ff flink financieel erdoor.
Jij hebt geeneens vriendin nodig om er financieel aan onder door te gaan.quote:
Zo zie je maar weer, sommige mensen hebben helemaal geen vrouw nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens vriendin nodig om er financieel aan onder door te gaan.
Ik ben blij dat ik niet zo onafhankelijk ben en dat ik er toch echt eentje nodig heb...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef Q. het volgende:
Zo zie je maar weer, sommige mensen hebben helemaal geen vrouw nodig.
Verschil moet er zijn hč?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo onafhankelijk ben en dat ik er toch echt eentje nodig heb...
ja dat is ook een optiequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor murm - ik ben alleen onzeker op andere vlakken denk ik, waardoor het makkelijker is om er rekening mee te houden. En ik zeg als ik me zo voel gewoon tegen de mensen die ik echt goed ken gewoon "Hoi, ik voel me zielig en heb een aai over mijn bol nodig"
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor murm - ik ben alleen onzeker op andere vlakken denk ik, waardoor het makkelijker is om er rekening mee te houden. En ik zeg als ik me zo voel gewoon tegen de mensen die ik echt goed ken gewoon "Hoi, ik voel me zielig en heb een aai over mijn bol nodig"
Je kan je inderdaad beter houden bij het piemels vergelijken want met die mensenkennis ga je het niet redden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
(zegt meer over mijn beeld van jou + wat naieviteit dan dat het werkelijk wat over je zegt)
hoeveel blauwstraaltjes heb je meegenomen kwaakie? zit er nog wat leuks bij voor mij om te kijken?quote:
ik ken je toch liefie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb toch al gemaild, kwaak had gelijk dat ie moest lachen om mijn werkzin
geen!...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoeveel blauwstraaltjes heb je meegenomen kwaakie? zit er nog wat leuks bij voor mij om te kijken?
onee murm moest was vouwen vanavond....
Beweer ook gelukkig nergens dat ik veel mensen kennis hebquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je inderdaad beter houden bij het piemels vergelijken want met die mensenkennis ga je het niet redden...
Ik ben zeker over wat ik vind en ik vind mijn leven echt leuk. Ik ben met name onzeker over uiterlijkheden. Ow, en ik wil graag dat mensen me aardig vindenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft natuurlijk zijn of haar issues maar vind je altijd als een zeer stevig in je schoenen staand persoon overkomen. (zegt meer over mijn beeld van jou + wat naieviteit dan dat het werkelijk wat over je zegt)
grappig... aardig worden vaak vooral mensen gevonden die op alles ja en amen zeggen. dat doe jij niet, dus zullen mensen je op eerste gezicht vaak afwijzen (en later juist des te meer waarderen)quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben zeker over wat ik vind en ik vind mijn leven echt leuk. Ik ben met name onzeker over uiterlijkheden. Ow, en ik wil graag dat mensen me aardig vindenNet een wijf, niet
Voor wat je het waard vind, volgens mij ben jij best aardig enzo. Beetje hard en direct af en toe, maar dat kan ik best waarderen eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben zeker over wat ik vind en ik vind mijn leven echt leuk. Ik ben met name onzeker over uiterlijkheden. Ow, en ik wil graag dat mensen me aardig vindenNet een wijf, niet
Wat ik uit je reactie afleid ben je net een tikkel hard van buiten zacht van binnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrouw dat je er ook bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Voor wat je het waard vind, volgens mij ben jij best aardig enzo. Beetje hard en direct af en toe, maar dat kan ik best waarderen eigenlijk
eerst met de inhoud van de wasmand spelen liefke...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dus!
volgens mij kan ik beter thuis verder fokken ipv hier....
kusjes voor jullie en misschien tot straks nog
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
dat dus!
volgens mij kan ik beter thuis verder fokken ipv hier....
kusjes voor jullie en misschien tot straks nog
Dan ga je lekker naar appie als je bonus wilquote:
alleen als je een joker kunt plakken.quote:
Je wilt dus niet geknipt worden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef Jannuk het volgende:![]()
Heb ik me toch een partij ingehouden vanmiddag, ik stond al voor de deur bij de kapper. Vind mezelf toch wel stoer ineens!!
Wil wel, doe het niet, mn haar moet nog een stukje groeien, van mezelf!!quote:
Kan ik jouw lijst (da's geen lijstje meer) nog aanvullen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
He ouwe fiets!
Nog wat jonge blaadjes verorbert de laatste tijd?
Ah. Ik hou het kort voor de zomer en daarna laat ik het langer groeien. Wil weleens zien hoe dat er bij mij uit zou zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel, doe het niet, mn haar moet nog een stukje groeien, van mezelf!!
Jij staat er nog niet in dus dat kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan ik jouw lijst (da's geen lijstje meer) nog aanvullen?
Dates baseren op msn/hyves geneuzelquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ik gaf dat meisje waar ik zondag mee weg ga een privé tik op hyves () , iets van Lars knipoogt naar...
Verwijdert ze hem gewoon!!
Serieus, ik ga het afzeggenonduidelijk gedoe
Ok het was een geintje, maar vind het wel maf...quote:
Ik was, vanwege het sporten, altijd van de milimetertjes. Toen ik niet meer kon sporten, heb ik het iets langer laten groeien. Maar nog steeds wel erg kort. Nu ben ik eindelijk heel ver (word er wel een beeeetje gestoord van), dus een beetje zonde om het nu af te laten knippen. Had alleen vanmiddag een ik-ben-het-zat-dus-pak-de-tondeuse-maar momentjequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef halfbearad het volgende:
Ah. Ik hou het kort voor de zomer en daarna laat ik het langer groeien. Wil weleens zien hoe dat er bij mij uit zou zien.
Storm in een glas water.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ik gaf dat meisje waar ik zondag mee weg ga een privé tik op hyves () , iets van Lars knipoogt naar...
Afzeggen om een verwijderde privé-tik? Tsja, dan heb je ook echt belangstelling voor haar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Ja, dat hoorde ik in de auto vanmiddagquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
Kill Bill-ster David Carradine dood aangetroffen
Pokonquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel, doe het niet, mn haar moet nog een stukje groeien, van mezelf!!
zie we kunnen wel met elkaar eens zijnquote:
Waarom moet het altijd zo gaan met al die fuzzquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Afzeggen om een verwijderde privé-tik? Tsja, dan heb je ook echt belangstelling voor haar!
Hoezo is dat nou weer fuzz? Je zeurt zelfquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd zo gaan met al die fuzz?
Ik zal nog een keer attent zijn door zoiets te sturen
sowieso wel denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie we kunnen wel met elkaar eens zijn
Nee, ze moet het gewoon laten, eventueel iets terug sturen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer fuzz? Je zeurt zelf
Heb ik zelf al genoeg gedronken, het enige wat daar van groeide, was ik zelfquote:
snaptje nu trouwens wat ik bedoelde met me uitleg post??quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
sowieso wel denk ikVrede op aarde en mensen in welbehagen
Want iedereen zit 24/7 op hyves.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ze moet het gewoon laten, eventueel iets terug sturen...
Word er sowieso een beetje moe van dat als ik haar 's ochtend om half 6 haar wat stuur, ik 12 uur later iets terug krijg...
Wat ben jij een needy ventje zeg, daar zou ik het snel benauwd van krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ze moet het gewoon laten, eventueel iets terug sturen...
Word er sowieso een beetje moe van dat als ik haar 's ochtend om half 6 haar wat stuur, ik 12 uur later iets terug krijg...
Heb nog een zakie koemest in de schuur interessequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb ik zelf al genoeg gedronken, het enige wat daar van groeide, was ik zelf
Ze is net online en verwijderd hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Want iedereen zit 24/7 op hyves.
Wat een onzin.
Maar ik snap niet waarom je een privé-tik zou weghalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Afzeggen om een verwijderde privé-tik? Tsja, dan heb je ook echt belangstelling voor haar!
Dat van dat hyves was niet serieus, dat ik daarom zou afzeggen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat ben jij een needy ventje zeg, daar zou ik het snel benauwd van krijgen
Ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je een privé-tik zou weghalen
Als een sms binnen komt op het moment dat ik het druk heb stuur ik ook vaak pas veel later iets terug, zegt niks verderquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat van dat hyves was niet serieus, dat ik daarom zou afzeggen...
Maar dat van die smsjes vind ik wel irriterend
Idd. Ik zou ook het idee krijgen dat de interesse niet geheel wederzijds is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af
In ieder geval niet met de rede "ik wil niet dat iemand het ziet"
En ik maar wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als een sms binnen komt op het moment dat ik het druk heb stuur ik ook vaak pas veel later iets terug, zegt niks verder
Ook als je hem heel, heel, HEEL leuk vindt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als een sms binnen komt op het moment dat ik het druk heb stuur ik ook vaak pas veel later iets terug, zegt niks verder
Ik snap dat mensen het druk hebben, niet iedereen kan net als ik tijdens het werk zomaar bellen / smsen / fokken (quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien houdt ze van een opgeruimde hyves.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus ook af
In ieder geval niet met de rede "ik wil niet dat iemand het ziet"
telefoon vergeten? sms niet gehoord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat van dat hyves was niet serieus, dat ik daarom zou afzeggen...
Maar dat van die smsjes vind ik wel irriterend
Dat zou dan sowieso al niet een type zijn waar ik blij van wordquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien houdt ze van een opgeruimde hyves.
Zelfs danquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ook als je hem heel, heel, HEEL leuk vindt?
Als ik een smsje krijg van iemand lees ik het wel altijd meteen, maar stuur meestal 15 minuten later wat terug...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ook als je hem heel, heel, HEEL leuk vindt?
Misschien heeft ze helemaal niet gezien dat het een privé-tik was (staat er ook wel erg klein bij) en wilde ze hem weghalen voor de rest van de bezoekers van haar Hyvesquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef heksehiel het volgende:
Maar ik snap niet waarom je een privé-tik zou weghalen
Waarom staat de rest er dan allemaal nog welquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien houdt ze van een opgeruimde hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |