Dan ga je lekker naar appie als je bonus wilquote:
alleen als je een joker kunt plakken.quote:
Je wilt dus niet geknipt worden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef Jannuk het volgende:![]()
Heb ik me toch een partij ingehouden vanmiddag, ik stond al voor de deur bij de kapper. Vind mezelf toch wel stoer ineens!!
Wil wel, doe het niet, mn haar moet nog een stukje groeien, van mezelf!!quote:
Kan ik jouw lijst (da's geen lijstje meer) nog aanvullen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
He ouwe fiets!
Nog wat jonge blaadjes verorbert de laatste tijd?
Ah. Ik hou het kort voor de zomer en daarna laat ik het langer groeien. Wil weleens zien hoe dat er bij mij uit zou zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel, doe het niet, mn haar moet nog een stukje groeien, van mezelf!!
Jij staat er nog niet in dus dat kanquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan ik jouw lijst (da's geen lijstje meer) nog aanvullen?
Dates baseren op msn/hyves geneuzelquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ik gaf dat meisje waar ik zondag mee weg ga een privé tik op hyves () , iets van Lars knipoogt naar...
Verwijdert ze hem gewoon!!
Serieus, ik ga het afzeggenonduidelijk gedoe
Ok het was een geintje, maar vind het wel maf...quote:
Ik was, vanwege het sporten, altijd van de milimetertjes. Toen ik niet meer kon sporten, heb ik het iets langer laten groeien. Maar nog steeds wel erg kort. Nu ben ik eindelijk heel ver (word er wel een beeeetje gestoord van), dus een beetje zonde om het nu af te laten knippen. Had alleen vanmiddag een ik-ben-het-zat-dus-pak-de-tondeuse-maar momentjequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef halfbearad het volgende:
Ah. Ik hou het kort voor de zomer en daarna laat ik het langer groeien. Wil weleens zien hoe dat er bij mij uit zou zien.
Storm in een glas water.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Wtf, ik gaf dat meisje waar ik zondag mee weg ga een privé tik op hyves () , iets van Lars knipoogt naar...
Afzeggen om een verwijderde privé-tik? Tsja, dan heb je ook echt belangstelling voor haar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:09 schreef KudFokker het volgende:
Ja, dat hoorde ik in de auto vanmiddagquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
Kill Bill-ster David Carradine dood aangetroffen
Pokonquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel, doe het niet, mn haar moet nog een stukje groeien, van mezelf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |