Jammer.. Hoe lang zit je inmiddels thuis? Je contract liep deze week af toch? Heb je nog gewerkt nadat je het hoorde?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemiddag singles
Sollicitatie was niks helaas![]()
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer.. Hoe lang zit je inmiddels thuis? Je contract liep deze week af toch? Heb je nog gewerkt nadat je het hoorde?
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....
Oja, wie ook alweer?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waar moet ik beginnen dit seizoen.
We beginnen binnenkort wel met een schonelei (en als het meezit met jullie enige 2 goeie spelers bij Ajax).
quote:
Dat slaat júist ergens op. Je moet in het team passen en gek genoeg is dat zo snel al te merken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Carooltje79 het volgende:
en voor een knullige reden ook, ze vonden het gesprek goed en me CV ook.. maar ik was niet het juiste "type" voor de afdeling.... slaat nergens op
Het was niet leuk meer, en ik kreeg helemaal geen werk meer omdat ik toch wegging.. en al dat soort dingen, dus heb netjes me dingetjes die ik nog had liggen afgemaaktquote:
Natuurlijk, ik zal ook altijd in het goede van de mensheid blijven geloven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat mensenzijn. Ten eerste ben je er zelf ook een. Bovendien getuigt het niet van respect naar de mensen om je heen die wel lief zijn. Ten derde ken ik zat mensen die wel lief zijn en daarnaast ook een heel stel kutmensen - het wisselt
Wat voor werk zoek je en in welke omgeving?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja 2 juni liep het af... Ik heb nog 2 weken gewerkt ofzo en daarna niet meer....
En als ik nou niet op mannen val?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]alleen voor Q en een dame hier naar keuze voor hem, dus doe je best maar
.
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat slaat júist ergens op. Je moet in het team passen en gek genoeg is dat zo snel al te merken.
dus geef je meer om dieren dan mensen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Ofresca het volgende:
Maar van beelden van oorlogen, rellen, ruzie word ik zooo zat.
Oké. Hier is zojuist een collega overspannen de deur uitgelopen en een ander loopt over van het werk. Ik zie mezelf hier niet weglopen omdat ik geen leuke klussen meer krijg, dat weet je, als je de mededeling krijgt, lijkt me.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Het was niet leuk meer, en ik kreeg helemaal geen werk meer omdat ik toch wegging.. en al dat soort dingen, dus heb netjes me dingetjes die ik nog had liggen afgemaakt
in de omgeving Utrecht en iets op administratief of secretarieel gebiedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je en in welke omgeving?
ik heb binnen 5 minuten een indruk gemaakt van iemand, diezelfde indruk heb ik altijd na een tijdje nog....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weer
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
dus geef je meer om dieren dan mensen?
vette redenatie
Dan ben jij iemand waarbij je indruk van iemand kan veranderen. Mijn indruk van iemand is in de eerste 5 sec gemaakt en die verandert ook niet vaak meer. Ik vertrouw er dus op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou ik ben het niet met je eens, ik heb daar miss 20 minuten gezeten dus ik vind niet dat ze dan al een juiste indruk van me hebben gekregen.... maja maakt niet uit er komt wel wat anders weer
Jups ik ben er ook 1. Kan er niets aan doen. Ben zo geboren. Watquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat mensenzijn. Ten eerste ben je er zelf ook een. Bovendien getuigt het niet van respect naar de mensen om je heen die wel lief zijn. Ten derde ken ik zat mensen die wel lief zijn en daarnaast ook een heel stel kutmensen - het wisselt
Dan moet je deze ronde (topic) uitzittenquote:
Ja dat ben ik met je eens, maar als jij geintresseerd bent naar de nieuwe projecten en je krijgt steeds te horen dat je maar wat voor jezelf moet doen omdat het toch geen zin meer heeft... dan weet ik wel betere dingen voor mezelf te doen dan elke dag daar op kantoor beetje rondhangen en internetten....quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké. Hier is zojuist een collega overspannen de deur uitgelopen en een ander loopt over van het werk. Ik zie mezelf hier niet weglopen omdat ik geen leuke klussen meer krijg, dat weet je, als je de mededeling krijgt, lijkt me.....
Eerste indruk. Ik ben wel eens afgewezen omdat ik te assertief en te direct ben. Als ik in een team kom met alleen maar muurbloempjes gaat dat nooit werken. En dat kunnen ze in de eerste 5 minuten al inschatten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je deze ronde (topic) uitzitten.
eerste indruk heb je binnen 7 seconden. Die indruk is meestal blijvendquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb binnen 5 minuten een indruk gemaakt van iemand, diezelfde indruk heb ik altijd na een tijdje nog....
Wij gaan een leuk stel zijn geloof ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerste indruk. Ik ben wel eens afgewezen omdat ik te assertief en te direct ben. Als ik in een team kom met alleen maar muurbloempjes gaat dat nooit werken. En dat kunnen ze in de eerste 5 minuten al inschatten.
Ze kunnen niet praten, dus wie weet denken ze wel heel onaardige dingen over je. Maar jij hebt er geen idee vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.
Ja dan kijken we er idd anders tegen aan, maar ik vind de eerste indruk zeker niet altijd leidend, maar dat is hoe ik ertegen aan kijk, is voor een ieder weer anders natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ben jij iemand waarbij je indruk van iemand kan veranderen. Mijn indruk van iemand is in de eerste 5 sec gemaakt en die verandert ook niet vaak meer. Ik vertrouw er dus op.
kom maar op hoorquote:
PM me anders maar als ik iets voor je kan doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
in de omgeving Utrecht en iets op administratief of secretarieel gebied
Nieuwe projecten krijg je toch niet meer, na die mededeling, dat lijkt me niet meer dan logisch. Ik heb ook betere dingen te doen, maar als ik nu wegloop krijg ik geen salaris meer. Daarbij ben ik niet iemand die ergens zomaar voor wegloopt. Ik haat dit bedrijf niet, deze keuze is gemaakt uit overmacht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja dat ben ik met je eens, maar als jij geintresseerd bent naar de nieuwe projecten en je krijgt steeds te horen dat je maar wat voor jezelf moet doen omdat het toch geen zin meer heeft... dan weet ik wel betere dingen voor mezelf te doen dan elke dag daar op kantoor beetje rondhangen en internetten....
wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Ofresca het volgende:
Niet geven. Maar ik vind ze vaak wel toffer en eerlijker.
welke dieren eten jonkies op voor de lol?? ik weet van bv leeuwen die dat doen omdat ze net de troep hebben overgenomen. Je wilt niet dat het zaad van de vorige leider overeind blijft? en door het opeten van de jonkies zijn de leeuwinnen snel weer krols en kan ie ze gang gaan. Dieren doen niets met voorbedachte raden. Die werken op instinct die in de jaren van evolutie is gekomen. Enige wat dieren doen is overleven...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze kunnen niet praten, dus wie weet denken ze wel heel onaardige dingen over je. Maar jij hebt er geen idee van![]()
Dieren doen ook hele rare dingen soms, zoals hun eigen jonkies opeten of doden voor de lol etc. Dan ga ik nog niet zeggen dat dus alle dierenzijn
Ik heb wel bindingsangst, maar dat is een detail.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij gaan een leuk stel zijn geloof ik.
Ja ik snap ook wel dat ze ook naar de persoon achter de CV kijken en daar is ook niks mis mee, maar ik ben zelf in het begin altijd wat rustiger en terughoudender, ik kijk altijd eerst de kat uit de boom voordat ik mezelf helemaal laat zien, en daarin ben ik vast niet de enigste dus ik vind zelf dat je niet altijd naar een eerste indruk kan kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerste indruk. Ik ben wel eens afgewezen omdat ik te assertief en te direct ben. Als ik in een team kom met alleen maar muurbloempjes gaat dat nooit werken. En dat kunnen ze in de eerste 5 minuten al inschatten.
Ik zeg dat ik het kortzichtig VIND, niet dat het geblaat IS.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jups ik ben er ook 1. Kan er niets aan doen. Ben zo geboren. Wataan het menselijke ras is is dat we denken dat we superieur zijn...terwijl wij het meest foute zijn wat de aarde ooit is overkomen. Het enige wat we met z'n alle doen is de wereld om zeep helpen. Helaas doe ik dat ook. Zit in ons aard.
Jij vraagt om mijn mening. Moet je niet gelijk gaan blaten dat het kortzichtig is. Dit is mijn ervaring van de mensen niet de jouwe... over respectloos gesproken![]()
![]()
De roddel dierenclub.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze kunnen niet praten, dus wie weet denken ze wel heel onaardige dingen over je. Maar jij hebt er geen idee van![]()
Dieren doen ook hele rare dingen soms, zoals hun eigen jonkies opeten of doden voor de lol etc. Dan ga ik nog niet zeggen dat dus alle dierenzijn
dus is het zo, en maak je je er niet meer druk om. en zijn mensen weer tofquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Helaas doe ik dat ook. Zit in ons aard.
Van die kleine dingetjes, eerst maar eens Ajax-Feyenoord samen doorkomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb wel bindingsangst, maar dat is een detail.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja dan kijken we er idd anders tegen aan, maar ik vind de eerste indruk zeker niet altijd leidend, maar dat is hoe ik ertegen aan kijk, is voor een ieder weer anders natuurlijk
geloof mij maar dat ik meer over mensen weet dan jij...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het kortzichtig VIND, niet dat het geblaat IS.
En ik heb zat anrigheid meegemaakt, hey waarschijnlijk zelfs meer dan jij. Maar daar beoordeel ik alleen d emensen op die me dat aandoen, niet willekeurige wel aardige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |