De reden dat ik nog nooit naar Ajax-Feyenoord ben geweest heeft vooral te maken met het feit dat ik als de dood ben dat ik op mijn murf gehoekt wordt door een Ajaxied die bokito gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bij mij, ik vertrouw mezelf wel, maar ik vertrouw andere mannelijke supporters niet. JIj bent wel veilig als meisje zijnde.
jullie vatten elkaars posts verkeerd op en er zitten wat ongenuanceerde posts tussen. dat is wat er mis gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat postte zij iig. En daar reageerde ik op. Maar daar werd gelijk op teruggehakt. Maar als ik dan wat terugzeg ben ik beledigend en irritant.
Dat kan bij elke wedstrijd tegenwoordig lieve schatquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
De reden dat ik nog nooit naar Ajax-Feyenoord ben geweest heeft vooral te maken met het feit dat ik als de dood ben dat ik op mijn murf gehoekt wordt door een Ajaxied die bokito gaat.
Gelukkig zijn wij er allang over uit dat dat geheel wederzijds is, Kardinaaltje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
De enige die ik irritant vind is Muts, om maar even een nieuwe rel op gang te helpen!
Het is Ajaciedquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
De reden dat ik nog nooit naar Ajax-Feyenoord ben geweest heeft vooral te maken met het feit dat ik als de dood ben dat ik op mijn murf gehoekt wordt door een Ajaxied die bokito gaat.
Van te diep nadenken krijg je rimpels hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie vatten elkaars posts verkeerd op en er zitten wat ongenuanceerde posts tussen. dat is wat er mis gaat.
denk dat dat gewoon een reactie van jullie 2 op elkaar is. en daar gaat het mis.
wat ik bij jou merk is dat je het dan zo zonde vindt als iemand wat negatiefs zegt/denkt dat je er meteen keihard tegenin gaat, zonder eerst mee te bewegen en begrip te tonen (of in ieder geval minder begrip dan iemand wil hebben) en KZ die werd meteen boos daarover en ging haar mening nog extremer formuleren (waardoor die dus feitelijk niet meer klopt)
dat is een beetje mijn analyse (en niet elk woord goed afgewogen, dus schiet niet op details). ik herken trouwens jouw reacties wel van die van mijn moeder naar mij toe vroeger. ik was (en ben) ook vrij negatief ingesteld en vond dan alles maar waardeloos en zij ging daar ook meteen tegenin. ik kwaad, voelde me niet begrepen en was mijn moeder dan zat. tot ze mij vertelde dat ze zo deed omdat ze het zo erg vond om te zien dat ik de dingen allemaal zo negatief ervoer. dit helpt mij dan weer om jouw reacties een plek te geven en ze positief te interpreteren.
(handig toch wel, oduer worden en dingen leren relativeren)
Nou, zo krijg je ook geen rel op gang!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er allang over uit dat dat geheel wederzijds is, Kardinaaltje.
Intikkertje, wat zal jij een babyface hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van te diep nadenken krijg je rimpels hoor![]()
daar heb je wel een punt. ik zal er eens over nadenken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik word er wel op aangesproken en zij niet. Dat vind ik dus typisch
En mijn analyse is dat het begint met een veel bottere en boudere uitspraak van KZ en dat je die over het hoofd ziet. En ook dat zij naar mij toe een stuk heftiger en onaardiger reageert dan andersom.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie vatten elkaars posts verkeerd op en er zitten wat ongenuanceerde posts tussen. dat is wat er mis gaat.
denk dat dat gewoon een reactie van jullie 2 op elkaar is. en daar gaat het mis.
wat ik bij jou merk is dat je het dan zo zonde vindt als iemand wat negatiefs zegt/denkt dat je er meteen keihard tegenin gaat, zonder eerst mee te bewegen en begrip te tonen (of in ieder geval minder begrip dan iemand wil hebben) en KZ die werd meteen boos daarover en ging haar mening nog extremer formuleren (waardoor die dus feitelijk niet meer klopt)
dat is een beetje mijn analyse (en niet elk woord goed afgewogen, dus schiet niet op details). ik herken trouwens jouw reacties wel van die van mijn moeder naar mij toe vroeger. ik was (en ben) ook vrij negatief ingesteld en vond dan alles maar waardeloos en zij ging daar ook meteen tegenin. ik kwaad, voelde me niet begrepen en was mijn moeder dan zat. tot ze mij vertelde dat ze zo deed omdat ze het zo erg vond om te zien dat ik de dingen allemaal zo negatief ervoer. dit helpt mij dan weer om jouw reacties een plek te geven en ze positief te interpreteren.
(handig toch wel, oduer worden en dingen leren relativeren)
Op mijn leefltijd mag dat.... dat staat intelligent, rimpelsquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van te diep nadenken krijg je rimpels hoor![]()
Het viel mij inderdaad mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Ajacied.
Maar dat valt wel mee hoor, je moet niet in het "sfeervak" gaan zitten natuurlijk, maar ik zat vroeger redelijk vaak tussen de uitsupporters (beetje raar vak toendertijd).
En meisjes slaan ze echt niet zo snel hoor. Je kan wel een paar "koosnaampjes" verwachten
.
Ik zal maar niet vertellen waar ik denk dat dat aan ligt anders heb ik het weer gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt. ik zal er eens over nadenken...
Ripley, hoe oud ben je nou? Vind je het niet eens genoeg geweest?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
En mijn analyse is dat het begint met een veel bottere en boudere uitspraak van KZ en dat je die over het hoofd ziet. En ook dat zij naar mij toe een stuk heftiger en onaardiger reageert dan andersom.
geen idee, kan dat dan tegen F'noord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het viel mij inderdaad mee.
Maar vraag me wel af hoe het is als Ajax verliest.![]()
Ben je al 40 dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op mijn leefltijd mag dat.... dat staat intelligent, rimpels
Het gesprek loopt toch nog gewoon?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ripley, hoe oud ben je nou? Vind je het niet eens genoeg geweest?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, kan dat dan tegen F'noord?.
Maar, maar, ik ben wat meppen betreft echt het hulpeloze soort!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is Ajacied.
Maar dat valt wel mee hoor, je moet niet in het "sfeervak" gaan zitten natuurlijk, maar ik zat vroeger redelijk vaak tussen de uitsupporters (beetje raar vak toendertijd).
En meisjes slaan ze echt niet zo snel hoor. Je kan wel een paar "koosnaampjes" verwachten
.
ik heb op KZ in het vorige toipc ook gereageerd metquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
En mijn analyse is dat het begint met een veel bottere en boudere uitspraak van KZ en dat je die over het hoofd ziet. En ook dat zij naar mij toe een stuk heftiger en onaardiger reageert dan andersom.
Jij wordt niet geslagen daar, klaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar, maar, ik ben wat meppen betreft echt het hulpeloze soort!
Schelden kan ik dan weer wel.
nou gooi die er maar in dan! dit is ook zo half he....quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen waar ik denk dat dat aan ligt anders heb ik het weer gedaan
ja...ik maak nog geen ruzie zover ik weet. rip ook niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |