Een Conga?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef steekbal het volgende:
Eenis een circa 70-75 cm hoge eenvellige trommel, tonvormig en open aan de onderkant, die meestal met de handen wordt bespeeld. De oorsprong van het instrument is terug te vinden in de Makuta-trommel. Deze werd via slaven meegevoerd naar Cuba en werd uiteindelijk belangrijk in de Cubaanse muziek.
Wat is een![]()
Xylos = houtquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef Mark het volgende:
Ik dacht altijd dat een xylofoon metalen plaatjes heeft
Oh dat zijn Tubular Bells toch? Of is dat weer iets andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Verticale dingen heten anders, al weet ik even niet hoe
Niet ieder klokkenspel is van metaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Xylos = hout
Vibrafoon/klokkenspel zijn van metaal.
Verticale dingen heten anders, al weet ik even niet hoe
Een marimba heeft 'pianotoetsen' met 'witte' en 'zwarte' delen, halve noten dus?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Dagobert het volgende:
Vervolgvraagje op de slaginstrumenten:
De marimba en de xylofoon zijn beide gestemde slaginstrumenten met houten toetsen (en beide idiofonen). Wat is voornaamste dat een marimba van een xylofoon onderscheid? Waarbij ik niet doel op het estetische verschil dat de Marimba vaak "te lange" buizen onder het hoge deel heeft.
Ik moet toch even advocaat van de duivel spelen en zeggen dat er 13 minuten tussen sluiten en openen zat. Hoeveel tijd heb je als TS?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
En Lehme moet nog -5 krijgen voor het niet openen van dit topic
Owja, zo kan je vertikaal ook bedoelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh dat zijn Tubular Bells toch? Of is dat weer iets anders
Weet ik niet precies, maar ik houd me altijd aan de 10-minutenregel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik moet toch even advocaat van de duivel spelen en zeggen dat er 13 minuten tussen sluiten en openen zat. Hoeveel tijd heb je als TS?
Daarom, er is geen voorgeschreven limiet. ik stel voor dat we het houden bij het schrappen van de punten + een forse waarschuwing en niet ook nog eens minpunten gaan uitdelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar ik houd me altijd aan de 10-minutenregel.
Het openen van een topic kan in 30 seconden, het punten updaten kan een uur later ook nog wel. Dertien minuten vind ik dus een beetje lang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, maar ik houd me altijd aan de 10-minutenregel.
okequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
De stand uit deel 1587 is al in de OP verwerkt Steekbal.
Ik heb nog geen goed- c.q. afkeuring gelezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Dagobert het volgende:
Eenmaal andermaal? Anders gooi ik er wel een nieuwe vraag tegenaan
Leuk bedachtquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
Xylofoon heeft meer noten dan de marimba? Dus daar bedoel ik mee dat xylofoon misschien A,B,C,D,E,F,G heeft en de marimba A,B,C,D,E,F of vice versa?
Ohquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Leuk bedacht
Geheel "toevallig" is ABCDEFG net zoveel items als do re mi fa sol la ti doDus zou wel verrekte onhandig instrument zijn als je er geen G mee zou kunnen spelen
Zou net zoiets zijn als dat je met een balpen 26 letters in het alfabet hebt en met een potlood 30quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh
Ik herinnerde me nog van pianolessen dat er 7 noten op een piano zaten en dacht dus waarom is dat niet anders bij een marimba
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef vaagsel het volgende:
Mezzosopraan, Sopraan, Tenor, Alt, Bartion, Bas ?
Minder goed dan vaagselquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
Mezzosopraan, Sopraan, Tenor, Alt, Bas, Bartion?
Nu heb je er maar eentje verplaatst. Wel een goede aanpassing, maar er staat er nog eentje op de verkeerde plekquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef vaagsel het volgende:
Sopraan, Mezzosopraan, Tenor, Alt, Bartion, Bas dan
Nu heb je er maar eentje verplaatst. Wel een goede aanpassing, maar er staat er nog eentje op de verkeerde plekquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef vaagsel het volgende:
hmm dan heb ik er maar 1 veranderd.
Mezzosopraan, sopraan, alt, tenor, bartion bas ?
Close call, maar je hebt hem!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef vaagsel het volgende:
Godver
Sopraan, mezzosopraan, alt, tenor, bartion, bas
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef vaagsel het volgende:
Sopraan, mezzosopraan, alt, tenor, bartion, bas
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Siniti het volgende:
Sopraan, Mezzosopraan, Alt, Tenor, Bartion, Bas
Drie op een rij!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef tomtomaat het volgende:
Sopraan, Mezzosopraan, Alt,Tenor, Bartion, Bas
ik weet em toch niet ik neem em wel overquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef vaagsel het volgende:
Ik moet even weg, als iemand het goede antwoord geeft kan iemand anders dan even het punt toekennen ?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat NAC voor Nederlands Allochtonen Carnaval stond
Staat in het Guinness Book, want als je al die letters uitschrijft kom je op de langste verenigingsnaam.quote:
Klinkt meer als de tekst van een zo'n carnavalesk skihut nummer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef Siniti het volgende:
Nooit Ophouden Altijd Doorzetten en Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda
Wtf is dat nou voor een paupernaam![]()
Thanks!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
ik weet em toch niet ik neem em wel over
Tja, ik had het wel verwacht, getuige de opzet van mijn vraagquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef vaagsel het volgende:
Schandalig eigenlijk dat na al die aandacht over die verkiezingen niemand het goede antwoord wist
Ik moet bekennen dat ik ook dacht dat het minder was, maar iemand anders had de lagere helft alquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef vaagsel het volgende:
Schandalig eigenlijk dat na al die aandacht over die verkiezingen niemand het goede antwoord wist
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef vaagsel het volgende:
Nu.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?
Van Sint Nicolaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:47 schreef De_Hertog het volgende:
Waar komt de naam sinaasappel vandaan?
Ja dat vraag ik ook af. Heb wel weer een keer zin om te stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer zijn die verkiezingen eigenlijk?
Ik geloof dat ik even weg moet.......quote:
China's appelen inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik houd het op China, de sinaasappelen vinden daar hun oorsprong.
Mag ik niet meer. Ik heb ooit vastgezeten.quote:
showmastersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Of de kandidaten van 'Sterretje Gezocht' daadwerkelijk een blijvertje worden in de showbizzwereld, is de vraag.
Jochem van Gelder en Rolf Wouters slaagden wel in hun missie. Aan welk talentenjachtprogramma namen beide presentatoren mee?
Zo'n beetje wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
Fok is lekker aan het haperen. Is dat heel de dag al zo ?
quote:
Je voegt geen haar toe aan je absintje.quote:
Suiker is idd correct maar het wordt op een aparte manier aan de drank toegevoegd.quote:
Reken hem toch goed want je hebt schijnbaar 2 manieren.quote:
Sorry. Ik zal jou het punt toekennen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:20 schreef starla het volgende:
suikerklontje op lepel waarover je water giet
quote:
Ik ken maar 2 films uit dat lijstje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef starla het volgende:![]()
Zet op volgorde, beginnend bij de vroegste en eindigend bij de laatste.
Independance day
Weihnachten
Le quatorze juillet
Réveillon de la Saint-Sylvestre
Halloween
Tag der Deutschen Einheit
close, maar nét niet goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef ScottTracy het volgende:
Independance day
Le quatorze juillet
Halloween
Weihnachten
Zijn toch feestdagen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 films uit dat lijstje.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit moet hem zijn dan:
Independance day
Le quatorze juillet
Halloween
Weihnachten
Jep! vaagsel +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:00 schreef vaagsel het volgende:
Wilibrord Frequin ?
Warm, maar niet correctquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef ScottTracy het volgende:
Minister van bestuurlijke relaties en vernieuwing ofzo?
ScottTracy +1quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:19 schreef Siniti het volgende:
Iets met klok en klepel geloof ik? Of was et Churchill? Nee ik ga toch voor Andy Warhol.
Warm, er moet nog iets voorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
Het referendum?
Nee, het ... referendumquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
Het invoeren van het referendum?
Stemming referendum?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, het ... referendum
Als niemand het binnen een paar minuten raad krijg jij 'em want ik moet zo weg
voorstel referendum??quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, het ... referendum
Als niemand het binnen een paar minuten raad krijg jij 'em want ik moet zo weg
Geen Warchildquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef vaagsel het volgende:
WNF ?
Had er eigenlijk twee topics mee moeten wachtenquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Had er eigenlijk twee topics mee moeten wachten![]()
Nooit Ophouden Altijd Doorzetten en Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Bredaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Neleos het volgende:
NAC is maar 3 letters. Ik snap niet waarom deze vraag telkens terug komt.
NAC is een afkorting, de volledige naam is Nooit Ophouden Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Bredaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Neleos het volgende:
NAC is maar 3 letters. Ik snap niet waarom deze vraag telkens terug komt.
Het is wel de officiële naam hoor, hoezo niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Neleos het volgende:
Mwoa, dat is niet echt de officiele naam van de club, maar toe maar.
OO, blizzard?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Tweede deel van het spel, uitgebracht in 1999, derde deel is aangekondigd, van de makers van World of Warcraft.
Tweede deel dus, Diablo 2quote:
Maar ik zei diablo 2..quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tweede deel dus, Diablo 2
Stand in deel 1588:
3 ScottTracy
3 vaagsel
2 Ofyles2
2 Cobra4
1 Dagobert
1 De_Hertog
1 mr_anonimous
1 Starla
1 Siniti
Had al gezegd dat het het tweede deel was, dus dan maakt het niet echt uit of iemand 3 zegt ipv 2.quote:
Nopequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Guyana?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef De_Hertog het volgende:
Dordogne
En dat is samen dus 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Stand in deel 1588:
1 De_Hertog
..
1 De_Hertog
Australie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat is samen dus 2
Welk land produceert het meeste wijn per jaar?
Inderdaad, gevolgd door Frankrijk, Spanje, USA, Argentinië, China, Australië, Zuid-Afrika, Duitsland en Chili.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef Siniti het volgende:
Italië?
Duitslandquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat is samen dus 2
Welk land produceert het meeste wijn per jaar?
Coraline??quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef Siniti het volgende:is a fantasy/horror novella by British author Neil Gaiman, published in 2002 by Bloomsbury and Harper Collins. [...] It has been compared to Lewis Carroll's Alice in Wonderland and has been adapted into a 2009 stop-motion film directed by Henry Selick.
Wat is?
Dank voor de tipquote:It has been compared to Lewis Carroll's Alice in Wonderland
Heb hem net gezien, echt een geweldige film. De beste "nieuwe" animatiefilm (voor mij is dat na The Lion King) die ik heb gezien.quote:
Bolivia en Paraguay?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef ScottTracy het volgende:
Mag ik de twee Zuid-Amerikaanse landen die niet aan zee grenzen in één post?
Dat zijn zequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef qonmann het volgende:
Paraquay bolivia
Damn, toch de verkeerde gegokt. Haal die twee altijd door elkaarquote:
Europaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Budapest en New York
Madrid, Romequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef qonmann het volgende:
Bolivia denkt aan een tunnel, maar ik vemoed dat het een hoax/luchtkasteel is
[ afbeelding ]
Berlijn was de eerste stad in Duitsland die een metronet bouwde en, na Londen,,
en Parijs, de vijfde in Europa.
Welke twee steden horen hier te staan ?
Creatief is het zeker, maar inderdaad, eerst maar eens zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef qonmann het volgende:
Bolivia denkt aan een tunnel, maar ik vemoed dat het een hoax/luchtkasteel is
[ afbeelding ]
Europaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Washington?
eh ..Europaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Washington?
neen, die was al genoemdquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef Lehme het volgende:
Barcelona??
Glasgow dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:48 schreef qonmann het volgende:
Het is de grootste stad van een land ..maar niet de hoofdstad van dat land
Jawelquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Lehme het volgende:
of nee, Glasgow misschien?
Watskeburt dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm, mag hij nog gewoon meedoen?
In het vorige topic (min of meer) betrapt op opzoeken en vervolgens kinderachtig reageren.quote:
Ai, dat is niet fair. Toegeven dat je het hebt gedaan, punten afpakken en dan mag je weer doorspelen vind ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In het vorige topic (min of meer) betrapt op opzoeken en vervolgens kinderachtig reageren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
Forest Whitaker
Ja, maar dat deed ie dus niet. Hij moet ook nog -5 krijgen wegens niet openen van nieuw topic trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ai, dat is niet fair. Toegeven dat je het hebt gedaan, punten afpakken en dan mag je weer doorspelen vind ik.
Ehm, ik had daar niet het laatste antwoord gegeven als je even goed kijktquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ie dus niet. Hij moet ook nog -5 krijgen wegens niet openen van nieuw topic trouwens.
Aan de andere kant, ik wantrouw nu wel iedere 'ingeving' van hem.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ai, dat is niet fair. Toegeven dat je het hebt gedaan, punten afpakken en dan mag je weer doorspelen vind ik.
Jawel, je had post 300: AKQ # 1587 - Waar je elke keer wat bij leertquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ehm, ik had daar niet het laatste antwoord gegeven als je even goed kijkt
Je typte een naam, inclusief alle accenten, en vergat net dat ene accent dat ook op de eerste pagina van google langs kwam. Daarnaast wist je tot op de centimeter nauwkeurig hoe lang welke nagel van de persoon met de langste vingernagel ter wereld was. Voor beide gaf je geen enkele verklaring, en nu er op je gelet wordt 'weet' je ineens een stuk minder. Niets onterechts aan.quote:en trouwens ik heb ook onterecht -5 krijgen. dus..
Oh nu weet ik het ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, je had post 300: AKQ # 1587 - Waar je elke keer wat bij leert
[..]
Je typte een naam, inclusief alle accenten, en vergat net dat ene accent dat ook op de eerste pagina van google langs kwam. Daarnaast wist je tot op de centimeter nauwkeurig hoe lang welke nagel van de persoon met de langste vingernagel ter wereld was. Voor beide gaf je geen enkele verklaring, en nu er op je gelet wordt 'weet' je ineens een stuk minder. Niets onterechts aan.
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, je had post 300: AKQ # 1587 - Waar je elke keer wat bij leert
[..]
Je typte een naam, inclusief alle accenten, en vergat net dat ene accent dat ook op de eerste pagina van google langs kwam. Daarnaast wist je tot op de centimeter nauwkeurig hoe lang welke nagel van de persoon met de langste vingernagel ter wereld was. Voor beide gaf je geen enkele verklaring, en nu er op je gelet wordt 'weet' je ineens een stuk minder. Niets onterechts aan.
Klopt, ik had het in de verleden tijd gezet omdat hij het in het verleden bekend maakte, maar hij leidt er inderdaad nog steeds aan. En nee, niet King.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens leed.
Dat is toch niet te genezen ?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..
Post. Niet 'antwoord'.quote:Als je de laatste post hebt gezet in een topic, open je een nieuw topic.
Hou op te miepen man, degene die de laatste post doet opent een nieuw topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..
en ik had daar niet het laatste antwoord maar een willekeurige vraag.
Als je Asimov bedoelde, die is al in '92 overleden. Het genre is fantasy, geen sf. Eerder komische fantasy.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef qonmann het volgende:
isamov ?
Oh, nouja dan had ikd at verkeerd begrepen anders had ik heus wel een nieuw topic geopend hoorquote:
Desondanks: -5.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:09 schreef Lehme het volgende:
[..]
Oh, nouja dan had ikd at verkeerd begrepen anders had ik heus wel een nieuw topic geopend hoor
Correctie: zijn eerste twee boeken waren wel science-fiction: The Dark Side of the Sun en Strata. Maar hij is vooral bekend van een bepaalde komische fantasy-reeks, de naam daarvan laat ik nog even weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je Asimov bedoelde, die is al in '92 overleden. Het genre is fantasy, geen sf. Eerder komische fantasy.
Je weet best dat degene die de laatste post heeft ook een nieuw topic moet beginnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Lehme het volgende:
[..]
en ik had daar niet het laatste antwoord maar een willekeurige vraag.
hah dan sta ik op -2quote:
Heldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Lehme het volgende:
[..]
hah dan sta ik op -2
ahjo, dan doe ik hier niet meer aan mee
dat gezeik van jullie stelletje debielen hoef ik niet meer aan te horen.
Levenloze nerds.
Je bent best grappigquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:13 schreef Lehme het volgende:
[..]
hah dan sta ik op -2
ahjo, dan doe ik hier niet meer aan mee
dat gezeik van jullie stelletje debielen hoef ik niet meer aan te horen.
Levenloze nerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Jezelf quotenquote:
Branson? (wilde gok)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Correctie: zijn eerste twee boeken waren wel science-fiction: The Dark Side of the Sun en Strata. Maar hij is vooral bekend van een bepaalde komische fantasy-reeks, de naam daarvan laat ik nog even weg.
Nee. De eerste twee boeken uit zijn bekende reeks zijn The Colour of Magic en The Light Fantastic.quote:
Als je doorgaat met trollen ga ik de mod van dit forum inschakelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef Lehme het volgende:
Jongens het goede antwoord is Pratchett
ff opgezocht
Je noemt ons levenloos?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:16 schreef Lehme het volgende:
Jongens het goede antwoord is Pratchett
ff opgezocht
Al gedaan. Laten we even wachten met spelen tot hij z'n ban krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als je doorgaat met trollen ga ik de mod van dit forum inschakelen
Ga ergens anders grappig zijn.
Wat een doorgewinterde draaideurcrimineel.quote:
qonmann +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
1600
Nah..wel uit zijn tijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Schmelzer?
Yep !quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Boer Koekoek?
quote:
That's her!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef De_Hertog het volgende:
Matahari
Echt waar?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
Uit Leeuwarden
staat nog een beeldje van haar..
Die zocht ik ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
Mesopotamie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |