Jawelquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Lehme het volgende:
of nee, Glasgow misschien?
Watskeburt dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:51 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm, mag hij nog gewoon meedoen?
In het vorige topic (min of meer) betrapt op opzoeken en vervolgens kinderachtig reageren.quote:
Ai, dat is niet fair. Toegeven dat je het hebt gedaan, punten afpakken en dan mag je weer doorspelen vind ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In het vorige topic (min of meer) betrapt op opzoeken en vervolgens kinderachtig reageren.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
Forest Whitaker
Ja, maar dat deed ie dus niet. Hij moet ook nog -5 krijgen wegens niet openen van nieuw topic trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ai, dat is niet fair. Toegeven dat je het hebt gedaan, punten afpakken en dan mag je weer doorspelen vind ik.
Ehm, ik had daar niet het laatste antwoord gegeven als je even goed kijktquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ie dus niet. Hij moet ook nog -5 krijgen wegens niet openen van nieuw topic trouwens.
Aan de andere kant, ik wantrouw nu wel iedere 'ingeving' van hem.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ai, dat is niet fair. Toegeven dat je het hebt gedaan, punten afpakken en dan mag je weer doorspelen vind ik.
Jawel, je had post 300: AKQ # 1587 - Waar je elke keer wat bij leertquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ehm, ik had daar niet het laatste antwoord gegeven als je even goed kijkt
Je typte een naam, inclusief alle accenten, en vergat net dat ene accent dat ook op de eerste pagina van google langs kwam. Daarnaast wist je tot op de centimeter nauwkeurig hoe lang welke nagel van de persoon met de langste vingernagel ter wereld was. Voor beide gaf je geen enkele verklaring, en nu er op je gelet wordt 'weet' je ineens een stuk minder. Niets onterechts aan.quote:en trouwens ik heb ook onterecht -5 krijgen. dus..
Oh nu weet ik het ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, je had post 300: AKQ # 1587 - Waar je elke keer wat bij leert
[..]
Je typte een naam, inclusief alle accenten, en vergat net dat ene accent dat ook op de eerste pagina van google langs kwam. Daarnaast wist je tot op de centimeter nauwkeurig hoe lang welke nagel van de persoon met de langste vingernagel ter wereld was. Voor beide gaf je geen enkele verklaring, en nu er op je gelet wordt 'weet' je ineens een stuk minder. Niets onterechts aan.
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jawel, je had post 300: AKQ # 1587 - Waar je elke keer wat bij leert
[..]
Je typte een naam, inclusief alle accenten, en vergat net dat ene accent dat ook op de eerste pagina van google langs kwam. Daarnaast wist je tot op de centimeter nauwkeurig hoe lang welke nagel van de persoon met de langste vingernagel ter wereld was. Voor beide gaf je geen enkele verklaring, en nu er op je gelet wordt 'weet' je ineens een stuk minder. Niets onterechts aan.
Klopt, ik had het in de verleden tijd gezet omdat hij het in het verleden bekend maakte, maar hij leidt er inderdaad nog steeds aan. En nee, niet King.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens leed.
Dat is toch niet te genezen ?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ja maar kijk es ff in OP, er staat de laaste die het antwoord gegeven heeft begint een nieuwe topic..
Post. Niet 'antwoord'.quote:Als je de laatste post hebt gezet in een topic, open je een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |