abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:13:56 #51
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70148389
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hoor die pauze niet .. die was directer voor mijn gevoel namelijk. Een meer duidelijke ja. Maw .. er staat echt een boom daar.. en niet 50 of 100 meter verderop.
Tevens wil ik ingeven hoor, er zijn veel dingen die ik nu bekijk met "ja.. dat is makkelijk vragen in de zaal". Maar de uiteindelijke uitkomst vind ik dan wel weer vaak frapant.

En ik kan me indenken dat een paragnost met beelden, eerst in de zaal wil kijken wie hapt er.. misschien moet ik bij die persoon zijn om door te gaan.

Dubio.. en dan geven de frapante voorbeelden mij toch het idee dat hij wel echt is... eigenlijk
fijn om te horen dat de kunst zo gewaardeerd wordt. vanuit mijn oogpunt dan niet vanuit het jouwe
wel veel reclame btw
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:09:08 #52
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_70150636
Ik vind het ook nog steeds echt lijken , beelden krijgen , informatie , pijn voelen , overleden mensen zien , allemaal nog steeds aannemelijk en hij komt oprecht over .
Niet iedereen durft de gok van een boom te nemen , de meeste mensen denken er niet eens aan
om te gaan gokken met zulke gevoelige zaken , gelukkig maar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_70155080
Het LIJKT ook wel echt hoor, echter wanneer je de gebruikte "trucage" begrijpt valt die gedachte toch behoorlijk in het niet. Idd NIET iedereen durft die "gok" te maken maar Ogilvie wel want hij is een professional en hij weet wat hij doet en wat hij kan zeggen.

En nogmaals: Ook al was het geen hit, dan komt de correctie zoals al vaker uitgelegt en aangetoont (maar het wil er nog niet echt in begrijp ik )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 05:34:49 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70155098
Ik wil hem wel geloven
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70155124
Ik wil hem ook geloven maar huidige kennis van zaken maakt dat onmogelijk helaas

Het is alsof je iets leest maar slechts wil kijken;
Je kunt niet meer kijken naar letters zonder de verbanden te zien. Je leest het automatisch als het ware (de mens wil verbanden zien), zo ook bij het kijken van Ogilvie. Ik wil gewoon kijken zonder er doorheen te prikken maar het gebeurd nu vrijwel automatisch (het is ook wel erg doorzichtig de laatste tijd overigens)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 06:35:21 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155167
Ik zeg al.. ik zie de mogelijkheden wel van de trucage, hier en daar. Maar dan komt er toch weer iets bij.. dat dan niiet zomaar kan.

Jullie hebben mijn kijkplezier wel verpest zeg .. zit nu anders te kijken.. zoeken
The truth was in here.
pi_70155174
Yeh tuurlijk heb je altijd wel wat dat je niet weet maar ook dat is te verklaren.
Je weet namelijk niet alles over coldreading

Sorry voor het vergallen van je kijkplezier overigens maar ook namens mezelf; ik vond het ook leuker om te zien toen het allemaal nog "echt" was
Maar diezelfde vlieger gaat ook op voor Sinterklaas, de kerstman en Hans Kazan

En als er dingen zijn die je nu NEP vind hoezo is het dan nog steeds een grote drempel om aan te nemen dat die hele Ogilvie nep is? Waarom zou het een trucage zijn en het ander echt? Waarschijnlijker is gewoon alles nep (een echt medium heeft geen trucage nodig) en kun je de aanvullende vragen niet invullen door een huidig gebrek aan trucage-kennis toch ?:)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:30:09 #58
230727 sjoep
a new day!
pi_70155335
-nee, toch maar niet-
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:30:40 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155339
Als je zoals mij wekelijks kijkt moet toch wel wat opvallen

- altijd dezelfde tandenborstel ruse. Hij gebruikte deze ook toen hij telepathisch contact maakte met die LTS'er.
- Meerdere malen "and there is a cross , just like on this necklace and i want to know the connection(m.a.w. het kan vanallles zijn).
- Meerdere malen ruses over slaapkamers in vrijwel elke serie(ook over autos)
-Litteken op knie ruse gebruikt ELK medium de afgellopen 150 jaar.
- Elke keer als hij mist (en HIJ MIST!!! dus als je iets knap vind dat hij goed heeft, vraag je dan af.. hmm wat zou er gebeuren als hij mist? Nou.. dan past hij de stelling zoals uit de analyses bleek iets aan).
- Waarom zou een medium 50/50 echt/nep zijn? Zou het meer kunnen dat de dingen die je kunt verklaren aan je kennisniveau t.o.v. CR ligt, en de dingen die je nietkunt verklaren ook aan je kennisniveau t.o.v. CR(gebrek aan)?
- Je kunt alles zeggen.. Werkelijk alles, het maakt niet uit, de vraagstelling wordt aangepast indien nodig.
- Viel het bv in mn voorbeeld op dat ik het had over een la in de kast en de partner zei.. fotos ONDER de kast. Dat boeit simpelweg niet door correctie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:31:56 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155347
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:30 schreef sjoep het volgende:

[..]

Klets.
De meeste begraafplaatsen liggen midden in het dorp. Dat is namelijk van oudsher zo.
De onze ook. Zonder een enkele boom.

Alleen de nieuwere begraafplaatsen liggen buiten het dorp/stad, en dat heeft een praktische reden.
niks te klets. De meeste liggen ii een dorp/stad maar liggen op een relatief rustige omgeving. Dat er bij jouw geen boom bij een begraafplaats ligt doet eigenlijk niks af aan de kans van waarscijnlijkheid en aan de correctie die Oilvie daarna geopperd heeft.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:33:01 #61
230727 sjoep
a new day!
pi_70155360
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:30 schreef Michielos het volgende:
-Litteken op knie ruse gebruikt ELK medium de afgellopen 150 jaar.
Doe alsjeblieft die domme uitspraak toch niet.
Je weet er niks van, en je kent helemaal geen mediums. Je hebt het over Cold Readers, noem het dan ook zo.
De mediums die ik ken hebben dit nog nooit gezegd.
Ik heb trouwens ook geen litteken op m'n knie.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:34:24 #62
230727 sjoep
a new day!
pi_70155376
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:31 schreef Michielos het volgende:

[..]

niks te klets. De meeste liggen ii een dorp/stad maar liggen op een relatief rustige omgeving. Dat er bij jouw geen boom bij een begraafplaats ligt doet eigenlijk niks af aan de kans van waarscijnlijkheid en aan de correctie die Oilvie daarna geopperd heeft.
Mijn bericht was al weg hoor
Maar de meeste begraafplaatsen liggen midden in de stad. En dat heeft een functie.

De mensen van wie ik het graf zou bezoeken, hebben allemaal geen boom bij het graf. Dus het gaat gewoon niet op. Het is géén zekere hit.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:35:52 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155385
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:33 schreef sjoep het volgende:

[..]

Doe alsjeblieft die domme uitspraak toch niet.
Je weet er niks van, en je kent helemaal geen mediums. Je hebt het over Cold Readers, noem het dan ook zo.
De mediums die ik ken hebben dit nog nooit gezegd.
Ik heb trouwens ook geen litteken op m'n knie.
nogmaals het gaat niet over jou.
Peter van der Hurk gebruikt hem
Ogilvie gebruikt hem
Van Praagh gebruikt hem
i.i.g. alle TV mediums gebruiken deze ruse(ik zal de youtubes wel linken straks,mot zo weg).
Het gaat ook niet om jou overigens maar om de kans van waarschijnlijkheid. Als je mist, kun je corrigeren.
Derek mistte hem een paar keer en corrigeerde zijn stelling daarna.
pi_70155396
Simpel Sjoep:

Geen hit is correctie np
Je gaat uit van stats en daarna maak je het eventueel wel goed
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:37:42 #65
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155402
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:34 schreef sjoep het volgende:

[..]

Maar de meeste begraafplaatsen liggen midden in de stad. En dat heeft een functie.

De mensen van wie ik het graf zou bezoeken, hebben allemaal geen boom bij het graf. Dus het gaat gewoon niet op. Het is géén zekere hit.
het gaat ook niet om een zekere hit. Dit zeg ik toch niet? Als het een zekere hit is, maak je barnum statements die op iedereen van toepassing zijn. je wilt het wel specifiek laten ogen Het gaat om de kans van waarschijnlijkheid, wetende dat je de line tot een goed eind kunt brengen.

@edit: ja sorry, ik zag het net te laat
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:44:34 #66
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_70155460
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:34 schreef sjoep het volgende:

[..]

De meeste begraafplaatsen liggen in lommerrijke gebieden meestal afgescheiden door bomen.
.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:47:19 #67
230727 sjoep
a new day!
pi_70155476
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:44 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

De meeste begraafplaatsen liggen in lommerrijke gebieden meestal afgescheiden door bomen.
.
Ook goed.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:47:54 #68
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155480
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:44 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

.
dat bedoel ik.
En dan maakt het niet uit dat er voor de een geen boom naast het graf ligt(dat valt sowieso te corrigeren), de kans is groter dan 1%.
Bij mij ligt er bv. wel een boom naast het graf van mijn opa.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:59:38 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155572
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 06:40 schreef Flammie het volgende:
Yeh tuurlijk heb je altijd wel wat dat je niet weet maar ook dat is te verklaren.
Je weet namelijk niet alles over coldreading

Sorry voor het vergallen van je kijkplezier overigens maar ook namens mezelf; ik vond het ook leuker om te zien toen het allemaal nog "echt" was
Maar diezelfde vlieger gaat ook op voor Sinterklaas, de kerstman en Hans Kazan

En als er dingen zijn die je nu NEP vind hoezo is het dan nog steeds een grote drempel om aan te nemen dat die hele Ogilvie nep is? Waarom zou het een trucage zijn en het ander echt? Waarschijnlijker is gewoon alles nep (een echt medium heeft geen trucage nodig) en kun je de aanvullende vragen niet invullen door een huidig gebrek aan trucage-kennis toch ?:)
Maar jij kijkt met een een oog van "alles wat ik zie is toch nep en wat ik niet snap is ook nep" .. dat heb ik niet.
Word me teveel afgedaan als ruses, hits, correcties.. nogmaals ik wil van mijn kant best ver meegaan met mogelijkheden en het zien van.. maar het is voor mij niet af te doen als allemaal CR, als het al CR is.
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:03:19 #70
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155597
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar jij kijkt met een een oog van "alles wat ik zie is toch nep en wat ik niet snap is ook nep" .. dat heb ik niet.
Word me teveel afgedaan als ruses, hits, correcties.. nogmaals ik wil van mijn kant best ver meegaan met mogelijkheden en het zien van.. maar het is voor mij niet af te doen als allemaal CR, als het al CR is.
ik kijk met een oog van.. hij zal vast het zelfde zeggen als de vorige keer en altijd klopt deze gave van mij tot dusver. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij met nieuwe stats kwam die ik van hem kon jatten maar hij zegt elke serie wel ongeveer hetzelfde. het lijkt specifiek toch
En over nieut snappen. Ik kan tot dusver alles perfect verklaren op puur rationeel verstand. Ik zie bij de lieve siit Maarten nog steeds niet hoe iets daarvan paranormaal moet zijn.
pi_70155603
http://images.google.co.th/images?hl=th&um=1&ei=aig7SqTJCJPq6gO-j_GqDg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=cemetery&spell=1

Wat kerkhofjes op google, heb nog nooit zoveel bomen bij elkaar gezien.. lijkt wel een bos

http://images.google.co.th/images?hl=th&um=1&sa=1&q=kerkhof&aq=f&oq=

Zoekterm: kerkhof

Ik vond je wel erg stellig Sjoep? MIsschien kun je met een bronvermelding komen want afaik is de kans op een boom op een kerkhof wel heel groot, daar een kerkhof natuur en rust wil uitstralen.
Ben benieuwd naar je bronvermelding want ik vond die "KLETS" wel heel overdreven om eerlijk te zijn
quote:
Een begraafplaats wordt ook wel een kerkhof genoemd, omdat oorspronkelijk een begraafplaats meestal werd aangelegd in de hof (= tuin of erf) van de kerk. Aan een begraafplaats bevindt er zich meestal een zogenoemd kerkhofhuis met begroetings- of afscheidsruimte waar de laatste eer bewezen wordt aan de overledene vlak voor de eigenlijke begrafenis.
Een tuin zonder bomen? Zie je niet vaak

Plaatje om in de sfeer te komen

Ik zeg dus niet dat er GEEN kerkhofjes zijn zonder bomen... die zul je heus wel kunnen vinden maar die kans is zoooo klein dat Derek Ogilvie niet zonder reden deze "zekerheid" met beide mentalistische handjes wil grijpen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:04:47 #72
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155613
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:03 schreef Flammie het volgende:
http://images.google.co.th/images?hl=th&um=1&ei=aig7SqTJCJPq6gO-j_GqDg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=cemetery&spell=1

Wat kerkhofjes op google, heb nog nooit zoveel bomen bij elkaar gezien.. lijkt wel een bos

http://images.google.co.th/images?hl=th&um=1&sa=1&q=kerkhof&aq=f&oq=

Zoekterm: kerkhof

Ik vond je wel erg stellig Sjoep? MIsschien kun je met een bronvermelding komen want afaik is de kans op een boom op een kerkhof wel heel groot, daar een kerkhof natuur en rust wil uitstralen.
Ben benieuwd naar je bronvermelding want ik vond die "KLETS" wel heel overdreven om eerlijk te zijn
[..]

Een tuin zonder bomen? Zie je niet vaak

[ afbeelding ]
Plaatje om in de sfeer te komen

Ik zeg dus niet dat er GEEN kerkhofjes zijn zonder bomen... die zul je heus wel kunnen vinden maar die kans is zoooo klein dat Derek Ogilvie niet zonder reden deze "zekerheid" met beide mentalistische handjes wil grijpen.
exact!
pi_70155622
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee zo kijk ik niet, maar ik zie elke keer hetzelfde
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:06:52 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155634
Tja, we kunnen nu wel allemaal plaatjes van kerkhoven gaan plaatsen over wie gelijk heeft of niet,.. maar .. nou ja vooruit:
Geen boom:

The truth was in here.
pi_70155643
Lees onder het plaatje

Je toont niks aan Het was een sfeerplaatje Bastard.
Ik wacht op een bronvermelding waarin staat dat de meeste kerkhoven juist GEEN bomen hebben.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:07:58 #76
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155644
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Tja, we kunnen nu wel allemaal plaatjes van kerkhoven gaan plaatsen over wie gelijk heeft of niet,.. maar .. nou ja vooruit:
Geen boom:

[ afbeelding ]
ik zie daar links bomen staan? en wat er rechts staat weetje niet omdat de foto naar links genomen is?
Feit blijft dat een kerkhof een TUIN is. in tuinen staan bomen.

Ergo: meestal staan er dus bomen op een kerkhof(logisch ook). Dit haalt de "specifieke informatie"die deze entiteiten vertellen wel een beetje omlaag naar "algemene informatie"
pi_70155647
quote:
Geen boom:

[ afbeelding ]
Ikz ie een aantal bomen hoor Bastard.. op de 8ergrond? Misschien heb je een betere foto?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:08:33 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155649
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:07 schreef Flammie het volgende:

Ik wacht op een bronvermelding waarin staat dat de meeste kerkhoven juist GEEN bomen hebben.
Ja daaag .. ik zeg dat het niet zo is.. gebruik mij maar als bron
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:08:51 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70155651
Wat is ruse
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:09:20 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155654
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:08 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ikz ie een aantal bomen hoor Bastard.. op de 8ergrond? Misschien heb je een betere foto?
Naast het graf oelewapper.. naast het graf.. hier staat EEN boom in een radius van 200 meter.
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:10:04 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155660
Gemier over bomen ook

Tis te vroeg nog denk ik.. even van de whiskey nog nagenieten.
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:10:13 #82
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155661
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Naast het graf oelewapper.. naast het graf.. hier staat EEN boom in een radius van 200 meter.
ja naast het graf.
Ik kijk naar links en zie bomen. Alsik naar rechts kijk zie ik ook bomen. Er zijn bomen. Dat is genoeg om te corrigeren hoor. Je neemt automatisch aan dat het graf 1mm naast het graf staat. Dit hoeft helemaall niet zo te zijn (een begrip in de psychologie dat Dual Reality heet of intern reality vs extern reality) jij hoort, ziet , ervaart het anders dan de persoon voor wie de reading wordt gedaan (en ervaart het sterker).
Dit heb je iig al vaker gedaan (te beginnen met een altaar) dus care
pi_70155678
Ik zie daar gewoon bomen naast het graf hoor
Hoe ver en welk graf,, zo specifiek was Derek ook nergens
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:11:38 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155683
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:10 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja naast het graf.
Ik kijk naar links en zie bomen. Alsik naar rechts kijk zie ik ook bomen. Er zijn bomen. Dat is genoeg om te corrigeren hoor.
"Staat er een boom naast het graf?"
"Euh nee.. niet echt.. maar mijn moeder heeft een boom in de tuin"
"Thank you"
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:12:02 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155693
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Flammie het volgende:
Ik zie daar gewoon bomen naast het graf hoor
Ja dat zeg ik.. jij kijkt anders.
The truth was in here.
pi_70155698
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

"Staat er een boom naast het graf?"
"Euh nee.. niet echt.. maar mijn moeder heeft een boom in de tuin"
"Thank you"
WELK GRAF?
op die foto staan bomen naast HET graf ja...

juist
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:13:29 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155702
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

WELK GRAF?
Van opa.. dat specifieke graf in het midden waar geen bomen naast staan.
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:15:51 #88
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70155726
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Van opa.. dat specifieke graf in het midden waar geen bomen naast staan.
haha je weet best dat Derek het nergens zo zegt. Altijd via de bekende stappen. Iik analyseer de aflevering dadelijk wel. Heb zo een paar gesprekken. tot zo
pi_70155727
Kijk nou die aflevering terug.. ja achteraf specifiek maken dat is wat onze aller Derek wil.
Zo achteraf mag en kan je dat doen, maar zo lost Derek het nergens op
En je weet het.

Derek zei niet.. daar in het midden ligt je opa en er is geen boom te bekennen!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:17:04 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155742

Je weet niet waar opa ligt.. dit is dat graf.. staat er een boom?
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:18:04 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155757
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

haha je weet best dat Derek het nergens zo zegt. Altijd via de bekende stappen. Iik analyseer de aflevering dadelijk wel. Heb zo een paar gesprekken. tot zo
Verklaar dan meteen die 4000 even als je toch aan het kijken bent.
The truth was in here.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:19:16 #92
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_70155769
quote:
Geen boom:

[ afbeelding ]
Tyne Cot Cemetery is een Gemenebest militaire begraafplaats gelegen ten zuiden van het dorpje Passendale, nabij Zonnebeke in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Tyne Cot is de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland. De begraafplaats wordt onderhouden door de Commonwealth War Graves Commission. Er zijn 122 Commonwealth-begraafplaatsen in de westhoek.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:20:49 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155784
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:19 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Tyne Cot Cemetery is een Gemenebest militaire begraafplaats gelegen ten zuiden van het dorpje Passendale, nabij Zonnebeke in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Tyne Cot is de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland. De begraafplaats wordt onderhouden door de Commonwealth War Graves Commission. Er zijn 122 Commonwealth-begraafplaatsen in de westhoek.
Mooi man.
The truth was in here.
pi_70155792
En jij weet dat Derek dat niet zo bracht
En je weet ook dat die kleine kans te fixen valt door over een ander graf te lullen en door te emmeren dat je een boom echt ziet omdat die er nou eenmaal zijn

En dan wat? Heb je een foto waarbij er EVENTUEEL geen boom ligt, als je er vanuit gaat dat Derek GEEN meester is in corrigeren. Proficiat. De kans is echter VEEL groter dat er wel een boom ligt omdat die kerkhoven nou eenmaal omgeven zijn met bomen

Ik zeg nergens dat er geen uitzonderingen zijn maar je weet best dat Derek het een en ander kan corrigeren. Er staat een boom verderop, genoeg materiaal om mee te werken dus
pi_70155818
Ik wacht met smart op die analyse overigens
Misschien dat dat helder licht kan brengen
pi_70155827
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]

Je weet niet waar opa ligt.. dit is dat graf.. staat er een boom?
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoen En anders kan 'ie het idd nog aanpassen, dat zie je dus echt de HELE tijd in die programma's.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:24:11 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155843
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef Flammie het volgende:

Ik zeg nergens dat er geen uitzonderingen zijn maar je weet best dat Derek het een en ander kan corrigeren. Er staat een boom verderop, genoeg materiaal om mee te werken dus
Nee jullie brengen die ruse mee van die boom.. laten we dan ook even specifiek gaan worden!
Hij zegt "staat er een boom naast het graf" prompt verloren .. kans is meer dan 1% DAT het zo is.. maar meer dan 75% heeft GEEN boom NAAST het graf.

Nou kom op .. die 4000.. leg eens uit
The truth was in here.
pi_70155845
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoen En anders kan 'ie het idd nog aanpassen, dat zie je dus echt de HELE tijd in die programma's.
Dit! Wat ik bedoel dus
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:24:41 #99
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_70155851
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mooi man.
To prove a point your making one up.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:25:39 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70155868
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef patatmetfriet het volgende:

[..]

Ja kijk daarmee is de hele discussie zinloos he.. "ach het maakt niet uit hoe.,.maar het kan niet waar zijn, het is trucage.. het zou gegokt kunnen zijn" ..
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')