fijn om te horen dat de kunst zo gewaardeerd wordt. vanuit mijn oogpunt dan niet vanuit het jouwequote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor die pauze niet .. die was directer voor mijn gevoel namelijk. Een meer duidelijke ja. Maw .. er staat echt een boom daar.. en niet 50 of 100 meter verderop.
Tevens wil ik ingeven hoor, er zijn veel dingen die ik nu bekijk met "ja.. dat is makkelijk vragen in de zaal". Maar de uiteindelijke uitkomst vind ik dan wel weer vaak frapant.
En ik kan me indenken dat een paragnost met beelden, eerst in de zaal wil kijken wie hapt er.. misschien moet ik bij die persoon zijn om door te gaan.
Dubio.. en dan geven de frapante voorbeelden mij toch het idee dat hij wel echt is... eigenlijk
niks te klets. De meeste liggen ii een dorp/stad maar liggen op een relatief rustige omgeving. Dat er bij jouw geen boom bij een begraafplaats ligt doet eigenlijk niks af aan de kans van waarscijnlijkheid en aan de correctie die Oilvie daarna geopperd heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:30 schreef sjoep het volgende:
[..]
Klets.
De meeste begraafplaatsen liggen midden in het dorp. Dat is namelijk van oudsher zo.
De onze ook. Zonder een enkele boom.
Alleen de nieuwere begraafplaatsen liggen buiten het dorp/stad, en dat heeft een praktische reden.
Doe alsjeblieft die domme uitspraak toch niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:30 schreef Michielos het volgende:
-Litteken op knie ruse gebruikt ELK medium de afgellopen 150 jaar.
Mijn bericht was al weg hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
niks te klets. De meeste liggen ii een dorp/stad maar liggen op een relatief rustige omgeving. Dat er bij jouw geen boom bij een begraafplaats ligt doet eigenlijk niks af aan de kans van waarscijnlijkheid en aan de correctie die Oilvie daarna geopperd heeft.
nogmaals het gaat niet over jou.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:33 schreef sjoep het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft die domme uitspraak toch niet.
Je weet er niks van, en je kent helemaal geen mediums. Je hebt het over Cold Readers, noem het dan ook zo.
De mediums die ik ken hebben dit nog nooit gezegd.
Ik heb trouwens ook geen litteken op m'n knie.
het gaat ook niet om een zekere hit. Dit zeg ik toch niet? Als het een zekere hit is, maak je barnum statements die op iedereen van toepassing zijn. je wilt het wel specifiek laten ogenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:34 schreef sjoep het volgende:
[..]
Mijn bericht was al weg hoor
Maar de meeste begraafplaatsen liggen midden in de stad. En dat heeft een functie.
De mensen van wie ik het graf zou bezoeken, hebben allemaal geen boom bij het graf. Dus het gaat gewoon niet op. Het is géén zekere hit.
De meeste begraafplaatsen liggen in lommerrijke gebieden meestal afgescheiden door bomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:34 schreef sjoep het volgende:
[..]
Mijn bericht was al weg hoor
Maar de meeste begraafplaatsen liggen midden in de stad. En dat heeft een functie.
De mensen van wie ik het graf zou bezoeken, hebben allemaal geen boom bij het graf. Dus het gaat gewoon niet op. Het is géén zekere hit.
Ook goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De meeste begraafplaatsen liggen in lommerrijke gebieden meestal afgescheiden door bomen.
.
dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:44 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De meeste begraafplaatsen liggen in lommerrijke gebieden meestal afgescheiden door bomen.
.
Maar jij kijkt met een een oog van "alles wat ik zie is toch nep en wat ik niet snap is ook nep" .. dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:40 schreef Flammie het volgende:
Yeh tuurlijk heb je altijd wel wat dat je niet weet maar ook dat is te verklaren.
Je weet namelijk niet alles over coldreading
Sorry voor het vergallen van je kijkplezier overigens maar ook namens mezelf; ik vond het ook leuker om te zien toen het allemaal nog "echt" was
Maar diezelfde vlieger gaat ook op voor Sinterklaas, de kerstman en Hans Kazan
En als er dingen zijn die je nu NEP vind hoezo is het dan nog steeds een grote drempel om aan te nemen dat die hele Ogilvie nep is? Waarom zou het een trucage zijn en het ander echt? Waarschijnlijker is gewoon alles nep (een echt medium heeft geen trucage nodig) en kun je de aanvullende vragen niet invullen door een huidig gebrek aan trucage-kennis toch ?:)
ik kijk met een oog van.. hij zal vast het zelfde zeggen als de vorige keer en altijd klopt deze gave van mij tot dusver. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij met nieuwe stats kwam die ik van hem kon jatten maar hij zegt elke serie wel ongeveer hetzelfde. het lijkt specifiek tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar jij kijkt met een een oog van "alles wat ik zie is toch nep en wat ik niet snap is ook nep" .. dat heb ik niet.
Word me teveel afgedaan als ruses, hits, correcties.. nogmaals ik wil van mijn kant best ver meegaan met mogelijkheden en het zien van.. maar het is voor mij niet af te doen als allemaal CR, als het al CR is.
Een tuin zonder bomen? Zie je niet vaakquote:Een begraafplaats wordt ook wel een kerkhof genoemd, omdat oorspronkelijk een begraafplaats meestal werd aangelegd in de hof (= tuin of erf) van de kerk. Aan een begraafplaats bevindt er zich meestal een zogenoemd kerkhofhuis met begroetings- of afscheidsruimte waar de laatste eer bewezen wordt aan de overledene vlak voor de eigenlijke begrafenis.
exact!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:03 schreef Flammie het volgende:
http://images.google.co.th/images?hl=th&um=1&ei=aig7SqTJCJPq6gO-j_GqDg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=cemetery&spell=1
Wat kerkhofjes op google, heb nog nooit zoveel bomen bij elkaar gezien.. lijkt wel een bos
http://images.google.co.th/images?hl=th&um=1&sa=1&q=kerkhof&aq=f&oq=
Zoekterm: kerkhof
Ik vond je wel erg stellig Sjoep? MIsschien kun je met een bronvermelding komen want afaik is de kans op een boom op een kerkhof wel heel groot, daar een kerkhof natuur en rust wil uitstralen.
Ben benieuwd naar je bronvermelding want ik vond die "KLETS" wel heel overdreven om eerlijk te zijn
[..]
Een tuin zonder bomen? Zie je niet vaak![]()
[ afbeelding ]
Plaatje om in de sfeer te komen
Ik zeg dus niet dat er GEEN kerkhofjes zijn zonder bomen... die zul je heus wel kunnen vinden maar die kans is zoooo klein dat Derek Ogilvie niet zonder reden deze "zekerheid" met beide mentalistische handjes wil grijpen.
Nee zo kijk ik niet, maar ik zie elke keer hetzelfdequote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar jij kijkt met een een oog van "alles wat ik zie is toch nep en wat ik niet snap is ook nep" .. dat heb ik niet.
Word me teveel afgedaan als ruses, hits, correcties.. nogmaals ik wil van mijn kant best ver meegaan met mogelijkheden en het zien van.. maar het is voor mij niet af te doen als allemaal CR, als het al CR is.
ik zie daar links bomen staan? en wat er rechts staat weetje niet omdat de foto naar links genomen is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Tja, we kunnen nu wel allemaal plaatjes van kerkhoven gaan plaatsen over wie gelijk heeft of niet,.. maar .. nou ja vooruit:
Geen boom:
[ afbeelding ]
Ikz ie een aantal bomen hoor Bastard.. op de 8ergrond? Misschien heb je een betere foto?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Tja, we kunnen nu wel allemaal plaatjes van kerkhoven gaan plaatsen over wie gelijk heeft of niet,.. maar .. nou ja vooruit:
Geen boom:
[ afbeelding ]
Ja daaag .. ik zeg dat het niet zo is.. gebruik mij maar als bronquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:07 schreef Flammie het volgende:
Ik wacht op een bronvermelding waarin staat dat de meeste kerkhoven juist GEEN bomen hebben.
Naast het graf oelewapper.. naast het graf.. hier staat EEN boom in een radius van 200 meter.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ikz ie een aantal bomen hoor Bastard.. op de 8ergrond? Misschien heb je een betere foto?
ja naast het graf.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naast het graf oelewapper.. naast het graf.. hier staat EEN boom in een radius van 200 meter.
"Staat er een boom naast het graf?"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja naast het graf.
Ik kijk naar links en zie bomen. Alsik naar rechts kijk zie ik ook bomen. Er zijn bomen. Dat is genoeg om te corrigeren hoor.
Ja dat zeg ik.. jij kijkt anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Flammie het volgende:
Ik zie daar gewoon bomen naast het graf hoor
WELK GRAF?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Staat er een boom naast het graf?"
"Euh nee.. niet echt.. maar mijn moeder heeft een boom in de tuin"
"Thank you"
Van opa.. dat specifieke graf in het midden waar geen bomen naast staan.quote:
haha je weet best dat Derek het nergens zo zegt. Altijd via de bekende stappen. Iik analyseer de aflevering dadelijk wel. Heb zo een paar gesprekken. tot zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van opa.. dat specifieke graf in het midden waar geen bomen naast staan.
Verklaar dan meteen die 4000 even als je toch aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha je weet best dat Derek het nergens zo zegt. Altijd via de bekende stappen. Iik analyseer de aflevering dadelijk wel. Heb zo een paar gesprekken. tot zo![]()
Tyne Cot Cemetery is een Gemenebest militaire begraafplaats gelegen ten zuiden van het dorpje Passendale, nabij Zonnebeke in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Tyne Cot is de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland. De begraafplaats wordt onderhouden door de Commonwealth War Graves Commission. Er zijn 122 Commonwealth-begraafplaatsen in de westhoek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Geen boom:
[ afbeelding ]
Mooi man.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tyne Cot Cemetery is een Gemenebest militaire begraafplaats gelegen ten zuiden van het dorpje Passendale, nabij Zonnebeke in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Tyne Cot is de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland. De begraafplaats wordt onderhouden door de Commonwealth War Graves Commission. Er zijn 122 Commonwealth-begraafplaatsen in de westhoek.
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet niet waar opa ligt.. dit is dat graf.. staat er een boom?
Nee jullie brengen die ruse mee van die boom.. laten we dan ook even specifiek gaan worden!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef Flammie het volgende:
Ik zeg nergens dat er geen uitzonderingen zijn maar je weet best dat Derek het een en ander kan corrigeren. Er staat een boom verderop, genoeg materiaal om mee te werken dus
Dit! Wat ik bedoel dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoenEn anders kan 'ie het idd nog aanpassen, dat zie je dus echt de HELE tijd in die programma's.
Ja kijk daarmee is de hele discussie zinloos he.. "ach het maakt niet uit hoe.,.maar het kan niet waar zijn, het is trucage.. het zou gegokt kunnen zijn" ..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoenEn anders kan 'ie het idd nog aanpassen, dat zie je dus echt de HELE tijd in die programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |