ik zie daar links bomen staan? en wat er rechts staat weetje niet omdat de foto naar links genomen is?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Tja, we kunnen nu wel allemaal plaatjes van kerkhoven gaan plaatsen over wie gelijk heeft of niet,.. maar .. nou ja vooruit:
Geen boom:
[ afbeelding ]
Ikz ie een aantal bomen hoor Bastard.. op de 8ergrond? Misschien heb je een betere foto?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Tja, we kunnen nu wel allemaal plaatjes van kerkhoven gaan plaatsen over wie gelijk heeft of niet,.. maar .. nou ja vooruit:
Geen boom:
[ afbeelding ]
Ja daaag .. ik zeg dat het niet zo is.. gebruik mij maar als bronquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:07 schreef Flammie het volgende:
Ik wacht op een bronvermelding waarin staat dat de meeste kerkhoven juist GEEN bomen hebben.
Naast het graf oelewapper.. naast het graf.. hier staat EEN boom in een radius van 200 meter.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ikz ie een aantal bomen hoor Bastard.. op de 8ergrond? Misschien heb je een betere foto?
ja naast het graf.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naast het graf oelewapper.. naast het graf.. hier staat EEN boom in een radius van 200 meter.
"Staat er een boom naast het graf?"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja naast het graf.
Ik kijk naar links en zie bomen. Alsik naar rechts kijk zie ik ook bomen. Er zijn bomen. Dat is genoeg om te corrigeren hoor.
Ja dat zeg ik.. jij kijkt anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Flammie het volgende:
Ik zie daar gewoon bomen naast het graf hoor
WELK GRAF?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Staat er een boom naast het graf?"
"Euh nee.. niet echt.. maar mijn moeder heeft een boom in de tuin"
"Thank you"
Van opa.. dat specifieke graf in het midden waar geen bomen naast staan.quote:
haha je weet best dat Derek het nergens zo zegt. Altijd via de bekende stappen. Iik analyseer de aflevering dadelijk wel. Heb zo een paar gesprekken. tot zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van opa.. dat specifieke graf in het midden waar geen bomen naast staan.
Verklaar dan meteen die 4000 even als je toch aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha je weet best dat Derek het nergens zo zegt. Altijd via de bekende stappen. Iik analyseer de aflevering dadelijk wel. Heb zo een paar gesprekken. tot zo![]()
Tyne Cot Cemetery is een Gemenebest militaire begraafplaats gelegen ten zuiden van het dorpje Passendale, nabij Zonnebeke in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Tyne Cot is de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland. De begraafplaats wordt onderhouden door de Commonwealth War Graves Commission. Er zijn 122 Commonwealth-begraafplaatsen in de westhoek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Geen boom:
[ afbeelding ]
Mooi man.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tyne Cot Cemetery is een Gemenebest militaire begraafplaats gelegen ten zuiden van het dorpje Passendale, nabij Zonnebeke in de Belgische provincie West-Vlaanderen. Tyne Cot is de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland. De begraafplaats wordt onderhouden door de Commonwealth War Graves Commission. Er zijn 122 Commonwealth-begraafplaatsen in de westhoek.
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet niet waar opa ligt.. dit is dat graf.. staat er een boom?
Nee jullie brengen die ruse mee van die boom.. laten we dan ook even specifiek gaan worden!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:21 schreef Flammie het volgende:
Ik zeg nergens dat er geen uitzonderingen zijn maar je weet best dat Derek het een en ander kan corrigeren. Er staat een boom verderop, genoeg materiaal om mee te werken dus
Dit! Wat ik bedoel dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoenEn anders kan 'ie het idd nog aanpassen, dat zie je dus echt de HELE tijd in die programma's.
Ja kijk daarmee is de hele discussie zinloos he.. "ach het maakt niet uit hoe.,.maar het kan niet waar zijn, het is trucage.. het zou gegokt kunnen zijn" ..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:23 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Och die mensen die naar zo'n reading gaan willen het toch geloven, anders zaten ze daar niet. Die doen dus heel erg hun best om het te laten kloppen (je wil toch niet naar zo'n reading komen en dat het dan niet werkt, of dat opa niet met je wilde communiceren), dus elke boom in de buurt zal wel voldoenEn anders kan 'ie het idd nog aanpassen, dat zie je dus echt de HELE tijd in die programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |