* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die de ignore functie ook aan hebben?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..
Kom maar ff liggen dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik deel niet uit... ik wil ontvangen
sluit ik me bij aan....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
* kwaakvaak ook beetje...quote:
raar is dat he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak ook beetje...
Heb nog wel wat te doen... maar ging zin om het te gaan doen. Liever nog beetje relaxen.. Nu kan het nog..
Maandag weer werken na bijna 6 weken betaald luieren en niks doen.. (wat ook nodig was ook overigens, uwe kwaker was tikje over gestressed enzo)
Hey, je omschrijft mijn fokdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik lulde ook maar wat.
die van iedereen denk ik... in ieder geval wel die van mijquote:
Zou je wel willen weten zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten zeker?
jij dan?
die kan ik heul fout interperteren...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???
zijn er weer 2 mensen blij....
ikwerk intussen wel ff door
Same herequote:
you give me a massage... then i'll give you a very very special massagequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....
liever eerst geven dan nemen...
want andersom heb ik er geen zin meer in als ik lig te genieten
I want happy ending!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
you give me a massage... then i'll give you a very very special massage
Hou je van lavendelquote:
dat probeer ik zelf ook zo min mogelijk te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here.
Nou ok, soms post ik wel eens iets nuttigs, maar niet zo bijster veel.
define happy endingquote:
Klinkt als.... wat doe jij zaterdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog niets...quote:
hahaha ik ook...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....
liever eerst geven dan nemen...
want andersom heb ik er geen zin meer in als ik lig te genieten
al weer???quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???
zijn er weer 2 mensen blij....
ikwerk intussen wel ff door
nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me love you long time...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beeh ik moet zaterdag naar een feestje waar ik geen zin in hebquote:
dan verveel je je maar lekker verderquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
al weer???
hrmm welke film gaan we dan vanmiddag kijken?? Draait megamindy al? Lekker geilen op Yolanthe kabeljouw van kaasplankje
nee geen bios voor kwaak vandaag... Wel zo maar eens kijken wat een huisje voor die 750Mb schijf kost die hier in de kast nutteloos ligt te zijn enzo..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
nsfwrival! gatverdamme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
wat heeft kwaak er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ik ook...
sja over dat one way to find out... dat hangt ervanaf wat kwaak en kz vanmiddag gaan doen samen
reden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
ik mocht wel komen maar ik mocht kwaak niet meenemen dat vind i kstom,
ik twijfel of ik daar 15 euro voor over heb eigenlijk..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die kan ik heul fout interperteren...
kwaak. 14uur night at museum 2 kijken in spuimarkt?
quote:
Haalt kluts van zijn wishlistquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt een ramp in het geven van massages.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat KZ Zaterdag maar wat met kwaak moet doen, dan ga ik ff testen of rival hard kreunt
teras hangen!... of bij de kralingse plas... BBQ'tje mee, roze en witbier (en ranja voor murmeltje)...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beeh ik moet zaterdag naar een feestje waar ik geen zin in hebik mocht wel komen maar ik mocht kwaak niet meenemen dat vind i kstom, en ik vind het te ver weg.... ik wil passief thuis hangen ofzo of gewoon rondhangen buiten met vriendjes en vriendinnetjs ofzo...
10euriesquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik twijfel of ik daar 15 euro voor over heb eigenlijk..
rival mag kiezen....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben ook wel es geil hoor rival is van mij
zaterdag maar 15 graden.. niet echt bbq weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
teras hangen!... of bij de kralingse plas... BBQ'tje mee, roze en witbier (en ranja voor murmeltje)...
maar als hij niet mee mag leert ze hem nooit kennen dus kan hij nooit mee...quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat KZ Zaterdag maar wat met kwaak moet doen, dan ga ik ff testen of rival hard kreunt
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben ook wel es geil hoor rival is van mij
Wat een luxequote:
hou je niet van massages krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Massages geven is tof, massages krijgen is minder. Tenzij speciale massage natuurlijk.
KZ gaat wat doen met kwaak en kon dat heel fout interpreteren zei ze... dus als zij nou met kwaak gaat neuken...sja...dan mag ik voortaan doen waar ik zin in heb he....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
wat heeft kwaak er nou weer mee te maken?![]()
ik red me wel met jou en KZ hoor
ik denk dat murmeltje het verkeerd begrijpt, maar dat kan ik haar dan weer niet kwalijk nemen. Het arme meisje kan ook niets aan de hiaten in haar opvoeding doen als het op film gebied aan komtquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Da Nang Hooker: Hey, baby. You got girlfriend Vietnam?
Private Joker: Not just this minute.
Da Nang Hooker: Well, baby, me so horny. Me so HORNY. Me love you long time. You party?
Private Joker: Yeah, we might party. How much?
Da Nang Hooker: Fifteen dollar.
Private Joker: Fifteen dollars for both of us?
Da Nang Hooker: No. Each you fifteen dollar. Me love you long time. Me so HORNY.
Private Joker: Fifteen dollar too beaucoup. Five dollars each.
Da Nang Hooker: Me sucky-sucky. Me love you too much.
Private Joker: Five dollars is all my mom allows me to spend.
Da Nang Hooker: Okay. Ten dollar each.
Private Joker: What do we get for ten dollars?
Da Nang Hooker: Every t'ing you want.
Private Joker: Everything?
Da Nang Hooker: Every t'ing.
Private Joker: [to Rafterman] Well, old buddy, feel like spending some of your hard-earned money?
Maakt niet uit hoor.quote:
Gelukkig zijn er namelijk ook mensen die er zo over denken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Massages geven is tof, massages krijgen is minder. Tenzij speciale massage natuurlijk.
nee is in de tuin bij dr schoonouders, eten en drinken enzo. groot feest geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
wat een kutreden... kijk hadden ze nou ruzie oid....
of gaan jullie wat speciaals doen?
jij had het over vandaag.... rival en ik over zaterdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KZ gaat wat doen met kwaak en kon dat heel fout interpreteren zei ze... dus als zij nou met kwaak gaat neuken...sja...dan mag ik voortaan doen waar ik zin in heb he....
Hmmm mij en KZ... ik zal er eens over nadenken....
vanaf maandag weer 40 uur/week aan het werk he... Niet zoveel kijk tijd meer behalve zondag middagquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
10euries![]()
koop je pathe kaart... komende 3 maanden komen veel leuke films uit... haha
Ik vind dat gekneed aan m'n lichaam maar niks. Tenzij speciale massage natuurlijk.quote:
is toch niet raarquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hou je niet van massages krijgen
ik zal er over dagdromenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm mij en KZ... ik zal er eens over nadenken....
weet ik... in bios gezienquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vanaf maandag weer 40 uur/week aan het werk he... Niet zoveel kijk tijd meer behalve zondag middag![]()
Dan maar blauwstraaltjes halen bij de videoland...
Eergisteren yes man gekeken... die is best leuk
zoiets had ik er ook wel van gemaakt hoor.... murmeltje is iets minder dom dan kwaak denkt....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk dat murmeltje het verkeerd begrijpt, maar dat kan ik haar dan weer niet kwalijk nemen. Het arme meisje kan ook niets aan de hiaten in haar opvoeding doen als het op film gebied aan komt
[..]
ask your boyfriendquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef Plums het volgende:
Mag ik een massage?Ookal ben ik niet single?
dan juistquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef Plums het volgende:
oh kut...... heb ik weer... een slim vriendinnetje...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zoiets had ik er ook wel van gemaakt hoor.... murmeltje is iets minder dom dan kwaak denkt....
Wegwezen jijquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:08 schreef Plums het volgende:
Als jij het steeds goed praat, dan staat ze nooit zaterdag hier voor de deurquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef kwaakvaak het volgende:
ik denk dat murmeltje het verkeerd begrijpt
Hou je wel de tenzij in de gaten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Kluts het volgende:
Maakt niet uit hoor.
Gelukkig zijn er namelijk ook mensen die er zo over denken.
Het ging om de gehele tekst en ik bedoelde het echt niet zo bot als het er nu staat.quote:
Hé Rip, hou je wel even het nieuwe dobbelsteenavontuur-topic in de gaten? Zie sig.quote:
Niet op Kudfokker lettenquote:
Gelukkig, zal ik jou dan maar masseren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging om de gehele tekst en ik bedoelde het echt niet zo bot als het er nu staat.
Voor deze ene keer.
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt een ramp in het geven van massages.
uhh... hoor ik daar geen moersleutel vallen baas, moet jij niet eens nodig aan een auto sleutelen ofzo??quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij het steeds goed praat, dan staat ze nooit zaterdag hier voor de deur
[te makkelijk]quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.
Een slachtoffer nodig om op te oefenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.
Met wat geluk vanavond weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... hoor ik daar geen moersleutel vallen baas, moet jij niet eens nodig aan een auto sleutelen ofzo??
raap me op... wat een avontuur... als ik later groot ben wil ik ook KF worden... Man die baas maakt me daar toch wat mee op een werkdag zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
Kut!
Had net die lekkere collega aan de telefoon, ze belde voor een vraag over Fiqas Adapt...
Maar dat doet applicatie beheer en niet systeem beheer...
Toen zei ik "Daar moet je mij niet voor hebben, helaas"
Tja, wat is goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
ach... je kunt best van mij af als je dat echt wil hoor... Maar je weet wat ze zeggen, het gras bij de buren is nooit zo groen als in kwaakvaak zijn weiland!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
.... heb ik weer...een dom vriendje
rival...geen zorgen hoor
Ik heb gewoon te weinig kracht in mijn handen om echt effectief te masseren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan die E30 van je driftkikkertje?quote:
De disclaimer met betrekking tot speciale massages.quote:
Elke avondquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
koken, opruimen enzo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig kracht in mijn handen om echt effectief te masseren.
Hou me dan liever bezig met dingen waar ik wél goed in ben.
Hey azijnpisserquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
raap me op... wat een avontuur... als ik later groot ben wil ik ook KF worden... Man die baas maakt me daar toch wat mee op een werkdag zeg
Ik kriebelde mijn ex iedere avond in slaapquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey azijnpisser
Het gaat er om dat ik gewoon zakelijk wil zijn tegen haar, en zij ook tegen mij...
Maar dat ik in mijn hoofd dacht "helaas" maar dat ook zei tegen haar
Ah.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De disclaimer met betrekking tot speciale massages.
Dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig kracht in mijn handen om echt effectief te masseren.
Hou me dan liever bezig met dingen waar ik wél goed in ben.
Zo te zien krijgt iedereen hier een massagequote:
Een harde slag op de slaap werkt ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kriebelde mijn ex iedere avond in slaap
Kriebelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
hihi lief!!! deed ik ook wel es geloof ik ja. maar mijn ex is raar, die had vaak migraine en dan vond ie het fijn als ik heel hard aan zn haar trokquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
grote voordeel van azijpissen is dan weer dat ik geen last heb van pisbuisverkalking!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey azijnpisser
Het gaat er om dat ik gewoon zakelijk wil zijn tegen haar, en zij ook tegen mij...
Maar dat ik in mijn hoofd dacht "helaas" maar dat ook zei tegen haar
Hm, dat maakt t niet minder lief.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo te zien krijgt iedereen hier een massage
dat heb je hier in dat mooie den haag niet met al dat duinwaterquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grote voordeel van azijpissen is dan weer dat ik geen last heb van pisbuisverkalking!
Die leeft niet meer, kikker wel maar de auto niet. (nooit je vriendin laten rijden mensen)quote:
Gewoon Calgonit gebruiken tijdens het borrelen met Lysterinequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grote voordeel van azijpissen is dan weer dat ik geen last heb van pisbuisverkalking!
Dat deed ik ernaquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dreuzels idd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
Even een kneuzen vraagje tussendoor, maar hoe heette de mensen in Harry Potter ook alweer die niet konden toveren?
Dreusels toch ofzo?
oh... dus ik drink eigenlijk voor niets elke dag een fles azijn leeg?? hrmmm mooi is dat dan.. Ga ik daar maar mee stoppen, en als compensatie eet ik dan wel een zak fudge ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heb je hier in dat mooie den haag niet met al dat duinwater
ik gok dat je calgon bedoeltquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon Calgonit gebruiken tijdens het borrelen met Lysterine![]()
ja dreuzels...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
Even een kneuzen vraagje tussendoor, maar hoe heette de mensen in Harry Potter ook alweer die niet konden toveren?
Dreusels toch ofzo?
De massieve barkruk op zijn hoofd was genoeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Een harde slag op de slaap werkt ookhij heet niet voor niks 'slaap'
Just hit 'er on the temple
Mijn ex kon daar echt ontzettend van genieten, vond het ook heel fijn om te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
hihi lief!!! deed ik ook wel es geloof ik ja. maar mijn ex is raar, die had vaak migraine en dan vond ie het fijn als ik heel hard aan zn haar trok
Heerlijkquote:
ja ik bedoel de blokkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik gok dat je calgon bedoelt
calgonit zijn vaatwastabletjes
Kijk, zo hoort hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Hoopgevend, maar dat beoordeel ik liever zelf.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De massieve barkruk op zijn hoofd was genoeg.
[..]
Mijn ex kon daar echt ontzettend van genieten, vond het ook heel fijn om te doen![]()
Dat is weird![]()
[..]
Heerlijk
Oow dat heb ik niet, ik geef lieverquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
ik ontvang gewoon liever. met alles.
egoistje hierzo...
You're playing with the big leaguers now little boyquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, hier zitten echt een aantal playersspanggggg
* KudFokker wacht op de eerste man die zegt "ik echt niet álles hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
egoistje hierzo...
echt laat die straattaal eens waar het hoort.... buiten op straat...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, hier zitten echt een aantal playersspanggggg
Wie zegt dat ik niet met een laptopje op de stoep zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt laat die straattaal eens waar het hoort.... buiten op straat...
Ik prefereer de term gootpraat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt laat die straattaal eens waar het hoort.... buiten op straat...
Dat is waarquote:
Dat is wel heel erg te laat hehe.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef kingmob het volgende:
Zo, als je je verslaapt moet je het goed doen
M'n wekker stond om 8.30
Oe, eerst een massage en daarna datquote:
Dat geloof ik ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoopgevend, maar dat beoordeel ik liever zelf.
Ik zal ook de laatste zijn die zegt dat ze niet graag ontvangtquote:
wat bedoel je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* KudFokker wacht op de eerste man die zegt "ik echt niet álles hoor"
He is like a dwarf walking amongst titansquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You're playing with the big leaguers now little boy.
*splut*quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He is like a dwarf walking amongst titans
Er zijn maar weinig vrouwen die zeggen dat ze daar niet goed in zijn, maar mijn ervaring is toch anders.quote:
Arme kwaakquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
egoistje hierzo...
Bitchesquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
He is like a dwarf walking amongst titans
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*splut*
Sorry, wat zei je? Iemand KF gezien?
Volgens mij denk jij dat ik iets anders bedoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die zeggen dat ze daar niet goed in zijn, maar mijn ervaring is toch anders.
calgonit klinkt zo negatief, net alsof ze calgoNIETwerken.. Waarom noemen ze die dingen niet calgonia?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik gok dat je calgon bedoelt
calgonit zijn vaatwastabletjes
*pakt barkruk*quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
egoistje hierzo...
Toevallig heb ik al plannen!quote:
of je noemt ze calgoWELquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
calgonit klinkt zo negatief, net alsof ze calgoNIETwerken.. Waarom noemen ze die dingen niet calgonia?
wabedoellu?quote:
I like your stylequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*splut*
Sorry, wat zei je? Iemand KF gezien?
Jij ontving graag, en nouk deelde barkrukken uit.. Ik dacht 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of je noemt ze calgoWEL
[..]
wabedoellu?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Vananavond deze film kijken met een dikke baap erbij!
http://www.moviemeter.nl/film/1904
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij ontving graag, en nouk deelde barkrukken uit.. Ik dacht 1 + 1 = 2
niet in je broekje poepen he...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
ah zo nou die sla ik graag af....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij ontving graag, en nouk deelde barkrukken uit.. Ik dacht 1 + 1 = 2
en daarom kijkt KF hem... omdat iets al te snel te moeilijk voor hem isquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Jezus was een teringfilm moet dat zijn, zelfs na een lobotomie nog te laag niveau.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo nou die sla ik graag af....
ik ontvang liever massages... wil ze ook wel geven maar dat lukt me bij jou nietvroeger kon ik het beter, denk dat ik gewoon black outs krijg van jou
nog nooit gezien?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Een zin sluit je altijd af met een punt, een vraagteken of een uitroepteken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
KF, praat eens fatsoenlijk nederlands jong
waarom moet je nou huilen? dan moet je niet zo kritisch zijn jij.... (en je spieren wat meer aan de oppervlakte neerleggen...dat helpt!)quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Jezus was een teringfilm moet dat zijn, zelfs na een lobotomie nog te laag niveau.
oh is die film leuk dan rival? of heb jij hetzelfde niveau als KF?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
nog nooit gezien?
dan ga je kapot![]()
If I study high, and take the test high, I get high scores
Geen idee wat jij bedoelt, maar ik heb het over speciale massages.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij denk jij dat ik iets anders bedoel.
Maar true. Mannen net zo erg trouwens.
Ik kijk ook vaak genoeg 'intelectuele' films hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en daarom kijkt KF hem... omdat iets al te snel te moeilijk voor hem is
ik ben heul niet kritischquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom moet je nou huilen? dan moet je niet zo kritisch zijn jij.... (en je spieren wat meer aan de oppervlakte neerleggen...dat helpt!)
Jazeker!quote:
vechten vechten!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaak genoeg 'intelectuele' films hoor
Oja, begon Night at the museum 2 niet om 14:00?
Over laag niveau gesproken
Ik heb wel don't be a menace gezienquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
nog nooit gezien?
dan ga je kapot![]()
If I study high, and take the test high, I get high scores
quote:
Uhhhhh.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben heul niet kritischOh wacht dat klinkt verkeerd als ik het zo zeg... En spieren aan de oppervlakte?? uhh je bedoelt gewicht verliezen?
Genetisch bepaald heh mamsquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh is die film leuk dan rival? of heb jij hetzelfde niveau als KF?
Ik hou van dat soort films...(friday, next friday, friday afternext)quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
oh is die film leuk dan rival? of heb jij hetzelfde niveau als KF?
Zonder dat begrijp je mijn zin nog steeds. Terwil ik geen idee heb van wat een dikke baap is. Stelletje bijdehandjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een zin sluit je altijd af met een punt, een vraagteken of een uitroepteken!
Jij bent net zo clueless als wij dus?quote:
Crystal Clearquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
Bier - check
Rode wijn - check
Witte wijn - check
Rose - check
Wedden dat ze een glas water wil vanavond?
Heb je geen kraan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
Bier - check
Rode wijn - check
Witte wijn - check
Rose - check
Heb je een kraan vol van... lijkt mij een eitje...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
Bier - check
Rode wijn - check
Witte wijn - check
Rose - check
Intellectuele films draaien per definitie niet in een standaard bioscoop, maar alleen in filmhuizen. Een film die het grote publiek kan volgen is namelijk niet bestemd voor intellectuelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaak genoeg 'intelectuele' films hoor
Oja, begon Night at the museum 2 niet om 14:00?
Over laag niveau gesproken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zonder dat begrijp je mijn zin nog steeds. Terwil ik geen idee heb van wat een dikke baap is. Stelletje bijdehandjes
(Kijk, ik eindigde de zin niet met een leesteken! Oho!)
Dat ik het tussen ' ' zet is omdat ik bedoel: film met meer inhoudquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Intellectuele films draaien per definitie niet in een standaard bioscoop, maar alleen in filmhuizen. Een film die het grote publiek kan volgen is namelijk niet bestemd voor intellectuelen.
En dan daarbij mensen die dingen in laag en hoog niveau denken zijn doorgaans van de eerste categorie!
Dansenquote:
heb je een date?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
Bier - check
Rode wijn - check
Witte wijn - check
Rose - check
Ja natuurlijk. Maar goed he, ik ga niet voor niks bij de slijter langs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb je een kraan vol van... lijkt mij een eitje...
ik denk het niet, daar word je keivet vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
ik denk...... dat ik meer frikandellen moet eten!.. daar zitten ook hersens in, en beetje mazzel blijven die dan plakken aan mijn pindabreintje en wordt ik dermate slim dat ik ook intellectuele films kan kijken.. Eindelijk verlost van dingen als Terminator Salvation, Xmen en andere aktiefilms zonder drielaags verhaal.
of gewoon dorst en kan ie niet kiezenquote:
en als ze nou malibu wil? of baileys?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar goed he, ik ga niet voor niks bij de slijter langs.
Ik was alweer afgedwaald.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee wat jij bedoelt, maar ik heb het over speciale massages.
Misschien is ze wel hartstikke fatsig en wil ze een milkshakequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als ze nou malibu wil? of baileys?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien is ze wel hartstikke fatsig en wil ze een milkshake
dan wil ze een halve liter ben en jerry's ijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien is ze wel hartstikke fatsig en wil ze een milkshake
hrmmmm maar ik wil ook zo graag hersens en intellectuele films kijken.. en dacht... oh daar gaat het mis he.. de denken... kan ik beter aan een paard over laten, die heeft nog een groter kop hoofd dan de mijne.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk het niet, daar word je keivet vandan kan ik je spieren toch nooit vinden lief testosteronnerdje van me
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar goed he, ik ga niet voor niks bij de slijter langs.
Ik heb ook nog bacardi-cola. En appelsientje. En nog wat dubbelfris geloof ik. En melk. En limonade en chocomel en en en.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als ze nou malibu wil? of baileys?
spuit elfquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of gewoon dorst en kan ie niet kiezen
2de date of ? vertel !quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup. Die ene die alweer drie keer is uitgesteld komt langs voor een drankje.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
een goede voorbereiding......... is zonde van het werk!
Als je je best doet en het lukt niet had je er niet aan moeten beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
een goede voorbereiding......... is zonde van het werk!
Ja, dat had ik al opgemaakt uit de film die je linkte. Maar kun je alsjeblieft niet meer bazen en hosselen en zo. Zoooooooooo irritant.quote:
Dat wordt neukenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup. Die ene die alweer drie keer is uitgesteld komt langs voor een drankje.
Het is beter zo. Veel beter zo.quote:
ach liefje....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmmm maar ik wil ook zo graag hersens en intellectuele films kijken.. en dacht... oh daar gaat het mis he.. de denken... kan ik beter aan een paard over laten, die heeft nog een groter kop hoofd dan de mijne.
Ok, hou me inquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al opgemaakt uit de film die je linkte. Maar kun je alsjeblieft niet meer bazen en hosselen en zo. Zoooooooooo irritant.
je had zondag al een date. daarom heb je hier naar het weer gevraagd......quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Willen nu zondag gaan, maar er is dan 90% kans op neerslag
ohhh ik zou wel tevreden zijn dan... bacoquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bacardi-cola. En appelsientje. En nog wat dubbelfris geloof ik. En melk. En limonade en chocomel en en en.
Heb je haar gevraagd wat ze drinkt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef halfbearad het volgende:
Ik heb ook nog bacardi-cola. En appelsientje. En nog wat dubbelfris geloof ik. En melk. En limonade en chocomel en en en.
wil um ook wel ff platrijden hoor, mn wieltjes hebben nog een rondje verdiendquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
ach liefje....
lukt het zo om jezelf ver genoeg de grond in te stampen? of moet ik eerst even een gat graven?
Murm!!!quote:
ohhh...heb je ze gisteren niet een extra knuffel gegeven? foei!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wil um ook wel ff platrijden hoor, mn wieltjes hebben nog een rondje verdiend
Dat is dezelfde jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
je had zondag al een date. daarom heb je hier naar het weer gevraagd......
dus?
Begin jij nu ook met dat dwaze Engels in conversaties met Nederlanders?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent net zo clueless als wij dus?.
Rip, wanneer gaan wij eens daten dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al opgemaakt uit de film die je linkte. Maar kun je alsjeblieft niet meer bazen en hosselen en zo. Zoooooooooo irritant.
Wie een kuil graaft voor een ander......... heeft geen geld voor een kraantje te huren bij boels!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach liefje....
lukt het zo om jezelf ver genoeg de grond in te stampen? of moet ik eerst even een gat graven?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
ohhh...heb je ze gisteren niet een extra knuffel gegeven? foei!
Als je nu nog niet geneukt hebt dan zit het er ook niet meer in!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Um, 4e of 5e geloof ik onderhand. Heb haar alweer een paar weken niet gezien.
Sorryquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Begin jij nu ook met dat dwaze Engels in conversaties met Nederlanders?
En ik heb ook geen idee wat te kopen voor hem. Voor MB had ik nog een mooi boek over naaktfotografie, maar dat was achteraf niet nodig.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar es ff douche.... van al dat getyp hiero word je zweterig van (zeker als je onder dekens in je bed ligt)
Als we nu gewoon bij UIO gaan eten en dat HW dan ook komt? ik vind het een strak planquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
maar om het goed te maken, rij ik vanmiddag over iemand heen!
jamaar jamaar, als ik het zou doen omdat jij het vraagt is het toch gewoon lief en dan straft god toch niet onmiddellijk? toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander......... heeft geen geld voor een kraantje te huren bij boels!
Wat een gelulquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nu nog niet geneukt hebt dan zit het er ook niet meer in!
Dat vraag je toch niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
In hoeverre ondervind jij op relatiegebied nadeel van het hebben van een handicap?
dus het was zondag, de dag na je grote feest. dat heb je verplaatst naar zaterdag, op je grote feest...quote:
nee want god....... is momenteel te druk bezig met FOK'enquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
[..]
jamaar jamaar, als ik het zou doen omdat jij het vraagt is het toch gewoon lief en dan straft god toch niet onmiddellijk? toch?
Alsof die wil dat ik weet waar ie woontquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als we nu gewoon bij UIO gaan eten en dat HW dan ook komt? ik vind het een strak plan
UIO kan lekker koken namelijkCoquilles met chorizo
Oh, dus eerst daten, dan neuken? Heb ik de volgorde verkeerd gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind niet snel iets vervelend en anders laat ik het wel merken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
Jannuk, naar aanleiding van je verhaal over die eikel van vorige keer vroeg ik me iets af en ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik erover begin (de wieltjes remark triggerde het even).
In hoeverre ondervind jij op relatiegebied nadeel van het hebben van een handicap?
Wrom niet?quote:
Waarom niet?? Ik vind het wel een intressante vraag eigenlijk. Als ik even op mijzelf mag reflecteren, vond ik mijzelf ook nooit echt geschikt voor een relatie door allerlij domme vage redenen, ben ik wel benieuwd hoe iemand dat met een handicap ziet, en dan vooral hoe ze zichzelf in de datingmarkt positioneerd.quote:
als dat bij date 4 of 5 niet gebeurd is dan gebeurd het niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom moet de concurrentie mee?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Als we nu gewoon bij UIO gaan eten en dat HW dan ook komt? ik vind het een strak plan
Spaanse chorizo hè, niet die Mexicaanse variant.quote:UIO kan lekker koken namelijkCoquilles met chorizo
Dat mag je best vragen. Ik heb daar niet zo'n problemen mee als mensen mij dat vragen. Het is alleen vragen naar de bekende weg, want natuurlijk heeft het hebben van een handicap een grote invloed op een relatie et et cetera.quote:
Kleine toevoeging: mensen veroordelen ook nogal snel: als je met krukken loopt of in een rolstoel zit, zal er geestelijk ook wel een draadje loszitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
Ik vind niet snel iets vervelend en anders laat ik het wel merken.
Ik merk dat de eerste indruk toch voor meer mensen belangrijker is dan dat ze doen voorkomen.
Als het dan toch verder gaat, kun je heel duidelijk zijn over wat je hebt en wat je beperkingen zijn, in de eerste periode (waarin er nog niet echt lichamelijk contact is) is het leuk en aardig, totdat "puntje bij paaltje" komt en er zelfs gezegd wordt dat ze bang zijn tekort te komen.
Ja, maar dan wel een keer op een tijdstip dat ik ook kan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
UIO kan lekker koken namelijkCoquilles met chorizo
Ik ben veel, maar zeker geen concurrentiequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom moet de concurrentie mee?
[..]
Spaanse chorizo hè, niet die Mexicaanse variant.
En richt je je dan ook bijvoorbeeld meer op het ontmoeten van mensen via internet, zodat je handicap die eerste indruk minder vertroebelt? Of sjans je ook gewoon in de kroeg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik vind niet snel iets vervelend en anders laat ik het wel merken.
Ik merk dat de eerste indruk toch voor meer mensen belangrijker is dan dat ze doen voorkomen.
Als het dan toch verder gaat, kun je heel duidelijk zijn over wat je hebt en wat je beperkingen zijn, in de eerste periode (waarin er nog niet echt lichamelijk contact is) is het leuk en aardig, totdat "puntje bij paaltje" komt en er zelfs gezegd wordt dat ze bang zijn tekort te komen.
Ik positioneer mezelf nergens meer, ben het een beetje zat, té veel negatieve ervaringen. Komt er iemand op mn pad is dat leuk, maar echt actief "zoek" ik niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Waarom niet?? Ik vind het wel een intressante vraag eigenlijk. Als ik even op mijzelf mag reflecteren, vond ik mijzelf ook nooit echt geschikt voor een relatie door allerlij domme vage redenen, ben ik wel benieuwd hoe iemand dat met een handicap ziet, en dan vooral hoe ze zichzelf in de datingmarkt positioneerd.
en jij wou zeggen dat je geestelijk normaal bent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kleine toevoeging: mensen veroordelen ook nogal snel: als je met krukken loopt of in een rolstoel zit, zal er geestelijk ook wel een draadje loszitten.
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je pratenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kleine toevoeging: mensen veroordelen ook nogal snel: als je met krukken loopt of in een rolstoel zit, zal er geestelijk ook wel een draadje loszitten.
Alsof je dat niet weet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Alsof die wil dat ik weet waar ie woont.
Tja, sommigen hebben daar moeite mee om erover te praten. Niet iedereen kennelijk, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan niet op zulke vragen zit te wachten.quote:
Ik praat bij jou altijd langzamerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je praten
jij niet hoop ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
en jij wou zeggen dat je geestelijk normaal bent?![]()
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is. Gisteren met Murm, stond ik naast het terras (ok, op 15 meter), dan ga ik met mn krukken, maar als ik een dag wegga, of een eind heb moeten autorijden, zit ik toch in mn rolstoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
En richt je je dan ook bijvoorbeeld meer op het ontmoeten van mensen via internet, zodat je handicap die eerste indruk minder vertroebelt? Of sjans je ook gewoon in de kroeg?
geweldig is dat he... Dat zie ik op straat ook vaak gebeuren met buitenlanders die alleen engels spreken die iets vragen aan mensen die enkel nederlands praten. Dan gaan die nederlands het ineens hard in het nederlands roepen, want als dan verstaan buitenlanders het uiteraard welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je praten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
en jij wou zeggen dat je geestelijk normaal bent?![]()
maar ik snap wat je bedoelt ja... stom vooroordeel
mja overdag kan je ook leuke dingen doen he waar je mensen tegenkomt. maar ja als je negatieve ervaringen hebt is het beter om gewoon te richten op leuke/goede contacten en dan merk je vanzelf wel wat eruit komt of niet...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is. Gisteren met Murm, stond ik naast het terras (ok, op 15 meter), dan ga ik met mn krukken, maar als ik een dag wegga, of een eind heb moeten autorijden, zit ik toch in mn rolstoel.
Ik ga niet echt vaak naar de kroeg, dat komt ook omdat ik altijd ernstig vroeg mn bed inga.
altijdquote:
Ga je met iemand boodschappen doen: wil ZE een plakje worst (ik zeg dan net zo hard: ja, twee graag!)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
u riep mij ??quote:
precies!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
mja overdag kan je ook leuke dingen doen he waar je mensen tegenkomt. maar ja als je negatieve ervaringen hebt is het beter om gewoon te richten op leuke/goede contacten en dan merk je vanzelf wel wat eruit komt of niet...
dat meen je! sjee.... zover ik me kan herinneren zie jij er niet echt uit als een kind van 4.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ga je met iemand boodschappen doen: wil ZE een plakje worst (ik zeg dan net zo hard: ja, twee graag!)
Mijn handicap is niet te zien. Dus ik heb het voordeel er al dan niet over te vertellen tegen anderen, maar uit eindelijk biecht ik het wel op en niet iedereen kan er mee omgaan helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is. Gisteren met Murm, stond ik naast het terras (ok, op 15 meter), dan ga ik met mn krukken, maar als ik een dag wegga, of een eind heb moeten autorijden, zit ik toch in mn rolstoel.
Ik ga niet echt vaak naar de kroeg, dat komt ook omdat ik altijd ernstig vroeg mn bed inga.
jij bent maar 1 dag in de week glad, als je je weer een keer geschoren hebt... en je hoofd is ook nooit glad en kaal... en de rest al zeker niet..quote:
* Knuffelzacht heeft dat gevoel ook al een tijdjequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
En nu wil ik verdomme ook weer eens een echte knuffel.
oh? wat voor handicap heb jij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn handicap is niet te zien. Dus ik heb het voordeel er al dan niet over te vertellen tegen anderen, maar uit eindelijk biecht ik het wel op en niet iedereen kan er mee omgaan helaas.
does liefquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent maar 1 dag in de week glad, als je je weer een keer geschoren hebt... en je hoofd is ook nooit glad en kaal... en de rest al zeker niet..
dus ze riepen je niet kwaakvaak!
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn handicap is niet te zien. Dus ik heb het voordeel er al dan niet over te vertellen tegen anderen, maar uit eindelijk biecht ik het wel op en niet iedereen kan er mee omgaan helaas.
Aanstellerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
En nu wil ik verdomme ook weer eens een echte knuffel.
Soms heb je dat gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft dat gevoel ook al een tijdje
Murm, does lief!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:
jij bent maar 1 dag in de week glad, als je je weer een keer geschoren hebt... en je hoofd is ook nooit glad en kaal... en de rest al zeker niet..
dus ze riepen je niet kwaakvaak!
ik vind het biecht tijdquote:
ja.... maar het heeft ook zo zijn voordeel hoor!.. Je hoeft in de efteling nooit lang in de rij te staan voor een attractie bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is
Idem hier. Daarom voel ik ook niet altijd de behoefte erover te praten en zou ik zo'n vraag niet altijd waarderen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |