* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die de ignore functie ook aan hebben?.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..
Kom maar ff liggen dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik deel niet uit... ik wil ontvangen
sluit ik me bij aan....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
* kwaakvaak ook beetje...quote:
raar is dat he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht hoort wel getype van iemand maar ziet nooit de post op het scherm komen..
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak ook beetje...
Heb nog wel wat te doen... maar ging zin om het te gaan doen. Liever nog beetje relaxen.. Nu kan het nog..
Maandag weer werken na bijna 6 weken betaald luieren en niks doen.. (wat ook nodig was ook overigens, uwe kwaker was tikje over gestressed enzo)
Hey, je omschrijft mijn fokdagquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik lulde ook maar wat.
die van iedereen denk ik... in ieder geval wel die van mijquote:
Zou je wel willen weten zeker?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten zeker?
jij dan?
die kan ik heul fout interperteren...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???
zijn er weer 2 mensen blij....
ikwerk intussen wel ff door
Same herequote:
you give me a massage... then i'll give you a very very special massagequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....
liever eerst geven dan nemen...
want andersom heb ik er geen zin meer in als ik lig te genieten
I want happy ending!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
you give me a massage... then i'll give you a very very special massage
Hou je van lavendelquote:
dat probeer ik zelf ook zo min mogelijk te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here.
Nou ok, soms post ik wel eens iets nuttigs, maar niet zo bijster veel.
define happy endingquote:
Klinkt als.... wat doe jij zaterdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog niets...quote:
hahaha ik ook...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil liever ontvangen, maar deel ook graag uit.....
liever eerst geven dan nemen...
want andersom heb ik er geen zin meer in als ik lig te genieten
al weer???quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als jij en kz elkaar nou eens gingen bezig houden???
zijn er weer 2 mensen blij....
ikwerk intussen wel ff door
nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me love you long time...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beeh ik moet zaterdag naar een feestje waar ik geen zin in hebquote:
dan verveel je je maar lekker verderquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
al weer???
hrmm welke film gaan we dan vanmiddag kijken?? Draait megamindy al? Lekker geilen op Yolanthe kabeljouw van kaasplankje
nee geen bios voor kwaak vandaag... Wel zo maar eens kijken wat een huisje voor die 750Mb schijf kost die hier in de kast nutteloos ligt te zijn enzo..
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
nsfwrival! gatverdamme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
wat heeft kwaak er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ik ook...
sja over dat one way to find out... dat hangt ervanaf wat kwaak en kz vanmiddag gaan doen samen
reden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
ik mocht wel komen maar ik mocht kwaak niet meenemen dat vind i kstom,
ik twijfel of ik daar 15 euro voor over heb eigenlijk..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die kan ik heul fout interperteren...
kwaak. 14uur night at museum 2 kijken in spuimarkt?
quote:
Haalt kluts van zijn wishlistquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Kluts het volgende:
Ik ben echt een ramp in het geven van massages.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat KZ Zaterdag maar wat met kwaak moet doen, dan ga ik ff testen of rival hard kreunt
teras hangen!... of bij de kralingse plas... BBQ'tje mee, roze en witbier (en ranja voor murmeltje)...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
beeh ik moet zaterdag naar een feestje waar ik geen zin in hebik mocht wel komen maar ik mocht kwaak niet meenemen dat vind i kstom, en ik vind het te ver weg.... ik wil passief thuis hangen ofzo of gewoon rondhangen buiten met vriendjes en vriendinnetjs ofzo...
10euriesquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik twijfel of ik daar 15 euro voor over heb eigenlijk..
rival mag kiezen....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben ook wel es geil hoor rival is van mij
zaterdag maar 15 graden.. niet echt bbq weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
teras hangen!... of bij de kralingse plas... BBQ'tje mee, roze en witbier (en ranja voor murmeltje)...
maar als hij niet mee mag leert ze hem nooit kennen dus kan hij nooit mee...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |