Dat ik het tussen ' ' zet is omdat ik bedoel: film met meer inhoudquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Intellectuele films draaien per definitie niet in een standaard bioscoop, maar alleen in filmhuizen. Een film die het grote publiek kan volgen is namelijk niet bestemd voor intellectuelen.
En dan daarbij mensen die dingen in laag en hoog niveau denken zijn doorgaans van de eerste categorie!
Dansenquote:
heb je een date?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
Bier - check
Rode wijn - check
Witte wijn - check
Rose - check
Wedden dat ze een glas water wil vanavond?
Ja natuurlijk. Maar goed he, ik ga niet voor niks bij de slijter langs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb je een kraan vol van... lijkt mij een eitje...
ik denk het niet, daar word je keivet vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
ik denk...... dat ik meer frikandellen moet eten!.. daar zitten ook hersens in, en beetje mazzel blijven die dan plakken aan mijn pindabreintje en wordt ik dermate slim dat ik ook intellectuele films kan kijken.. Eindelijk verlost van dingen als Terminator Salvation, Xmen en andere aktiefilms zonder drielaags verhaal.
of gewoon dorst en kan ie niet kiezenquote:
en als ze nou malibu wil? of baileys?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar goed he, ik ga niet voor niks bij de slijter langs.
Ik was alweer afgedwaald.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee wat jij bedoelt, maar ik heb het over speciale massages.
Misschien is ze wel hartstikke fatsig en wil ze een milkshakequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als ze nou malibu wil? of baileys?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien is ze wel hartstikke fatsig en wil ze een milkshake
dan wil ze een halve liter ben en jerry's ijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien is ze wel hartstikke fatsig en wil ze een milkshake
hrmmmm maar ik wil ook zo graag hersens en intellectuele films kijken.. en dacht... oh daar gaat het mis he.. de denken... kan ik beter aan een paard over laten, die heeft nog een groter kop hoofd dan de mijne.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk het niet, daar word je keivet vandan kan ik je spieren toch nooit vinden lief testosteronnerdje van me
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar goed he, ik ga niet voor niks bij de slijter langs.
Ik heb ook nog bacardi-cola. En appelsientje. En nog wat dubbelfris geloof ik. En melk. En limonade en chocomel en en en.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als ze nou malibu wil? of baileys?
spuit elfquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of gewoon dorst en kan ie niet kiezen
2de date of ? vertel !quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Yup. Die ene die alweer drie keer is uitgesteld komt langs voor een drankje.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
een goede voorbereiding......... is zonde van het werk!
Als je je best doet en het lukt niet had je er niet aan moeten beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
een goede voorbereiding......... is zonde van het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |