koken, opruimen enzo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig kracht in mijn handen om echt effectief te masseren.
Hou me dan liever bezig met dingen waar ik wél goed in ben.
Hey azijnpisserquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
raap me op... wat een avontuur... als ik later groot ben wil ik ook KF worden... Man die baas maakt me daar toch wat mee op een werkdag zeg
Ik kriebelde mijn ex iedere avond in slaapquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
Ik was er wel goed in, want ik masseerde vroeger mijn vriendje elke avond. Maar volgens mij ben ik mijn touch een beetje kwijt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey azijnpisser
Het gaat er om dat ik gewoon zakelijk wil zijn tegen haar, en zij ook tegen mij...
Maar dat ik in mijn hoofd dacht "helaas" maar dat ook zei tegen haar
Ah.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De disclaimer met betrekking tot speciale massages.
Dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te weinig kracht in mijn handen om echt effectief te masseren.
Hou me dan liever bezig met dingen waar ik wél goed in ben.
Zo te zien krijgt iedereen hier een massagequote:
Een harde slag op de slaap werkt ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kriebelde mijn ex iedere avond in slaap
Kriebelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
hihi lief!!! deed ik ook wel es geloof ik ja. maar mijn ex is raar, die had vaak migraine en dan vond ie het fijn als ik heel hard aan zn haar trokquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
grote voordeel van azijpissen is dan weer dat ik geen last heb van pisbuisverkalking!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey azijnpisser
Het gaat er om dat ik gewoon zakelijk wil zijn tegen haar, en zij ook tegen mij...
Maar dat ik in mijn hoofd dacht "helaas" maar dat ook zei tegen haar
Hm, dat maakt t niet minder lief.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo te zien krijgt iedereen hier een massage
dat heb je hier in dat mooie den haag niet met al dat duinwaterquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grote voordeel van azijpissen is dan weer dat ik geen last heb van pisbuisverkalking!
Die leeft niet meer, kikker wel maar de auto niet. (nooit je vriendin laten rijden mensen)quote:
Gewoon Calgonit gebruiken tijdens het borrelen met Lysterinequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grote voordeel van azijpissen is dan weer dat ik geen last heb van pisbuisverkalking!
Dat deed ik ernaquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dreuzels idd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
Even een kneuzen vraagje tussendoor, maar hoe heette de mensen in Harry Potter ook alweer die niet konden toveren?
Dreusels toch ofzo?
oh... dus ik drink eigenlijk voor niets elke dag een fles azijn leeg?? hrmmm mooi is dat dan.. Ga ik daar maar mee stoppen, en als compensatie eet ik dan wel een zak fudge ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heb je hier in dat mooie den haag niet met al dat duinwater
ik gok dat je calgon bedoeltquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon Calgonit gebruiken tijdens het borrelen met Lysterine![]()
ja dreuzels...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
Even een kneuzen vraagje tussendoor, maar hoe heette de mensen in Harry Potter ook alweer die niet konden toveren?
Dreusels toch ofzo?
De massieve barkruk op zijn hoofd was genoeg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef KudFokker het volgende:
Een harde slag op de slaap werkt ookhij heet niet voor niks 'slaap'
Just hit 'er on the temple
Mijn ex kon daar echt ontzettend van genieten, vond het ook heel fijn om te doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
hihi lief!!! deed ik ook wel es geloof ik ja. maar mijn ex is raar, die had vaak migraine en dan vond ie het fijn als ik heel hard aan zn haar trok
Heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |