SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is het best fout voor een 22-jarige om op zo'n ding rond te rijden. Maar he boeiend, ik hoef niet te trappenquote:
De Parkneger. Heldquote:
das hier in zoetermeerquote:
heb 300 euro betaald. Ding staat al op kenteken en is op de verlichting na in prima staat. Rijdt rond de 50 km/h vertelde een maat van me toen ie gister naast me reed met de auto toen ik em op ging halen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:33 schreef rival het volgende:
een citta, geweldig
wat moet dat opleveren tegenwoordig?
Altijd weer baas boven baas..quote:
ik vind ze tofquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef JackHerrer het volgende:
Wel een paar extra gaten in de uitlaat boren voor het geluid he.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een Ford Focus Station. Maar die laat ik de komende tijd denk ik wat vaker staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef DoimeN het volgende:
Sjohnie en anita op de citaa!Wat voor auto heb je?
Maar dit ding is perfect in de stad je kan er ook gewoon op als je dronken bent oid.
neeh man geen lathum, frenkie weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef Houniet het volgende:
Lekker voor Lathum idd. Deed ik voorheen ook, chick achterop en chillen maar.
en dan kunnen ze ook je rijbewijs afpakken hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef DoimeN het volgende:
Sjohnie en anita op de citaa!Wat voor auto heb je?
Maar dit ding is perfect in de stad je kan er ook gewoon op als je dronken bent oid.
Byland jeweetzelluf. Scheelt ook weer 6 euro parkeergeld ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
neeh man geen lathum, frenkie weet wel wat ik bedoel.
Dan kunnen ze ook als je op de fiets zit..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef T42 het volgende:
[..]
en dan kunnen ze ook je rijbewijs afpakken hoor
Artikel 164 lid 1 van de Wegenverkeerswet 1994 stelt dat het rijbewijs van bestuurders van een motorrijtuig waarmee een overtreding van (bijvoorbeeld) artikel 8 van de Wegenverkeerswet 1994 (rijden onder invloed van alcohol) is gepleegd, kan worden ingevorderd. En een fiets is geen motorrijtuig, dus kunnen ze uw rijbewijs niet invorderen. Het is wel zo dat u onder invloed van alcohol geen enkel voertuig mag besturen, dus een rijverbod hoort wel tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook als je op de fiets zit..
http://www.flitsservice.n(...)sbericht.php?id=1128quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Artikel 164 lid 1 van de Wegenverkeerswet 1994 stelt dat het rijbewijs van bestuurders van een motorrijtuig waarmee een overtreding van (bijvoorbeeld) artikel 8 van de Wegenverkeerswet 1994 (rijden onder invloed van alcohol) is gepleegd, kan worden ingevorderd. En een fiets is geen motorrijtuig, dus kunnen ze uw rijbewijs niet invorderen. Het is wel zo dat u onder invloed van alcohol geen enkel voertuig mag besturen, dus een rijverbod hoort wel tot de mogelijkheden.
Tadaa....
Ga voor de grap eens kijken wat die dingen op marktplaats kosten. En dan met kenteken...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |