Dat zei je vriend ook tegen mij over jou toen hij gisteravond met jou in bed lagquote:
gisteren 2 schijven van 640GB gekocht en 8GB geheugen 1066Mhzquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Koop dan gewoon een hele nieuwe computer
nou... 122 euro voor alleen de kast, het lege omhulsel...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
Prutser de prijzen zijn ongelofelijk gedaald de afgelopen 4 jaar.
mijn andere kast is 260 euroquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nou... 122 euro voor alleen de kast, het lege omhulsel...
En wat gaat er op draaien... Vista 64-bits?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:14 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
doe ik toch pikhoofd
gisteren 2 schijven van 640GB gekocht en 8GB geheugen 1066Mhz
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:14 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
doe ik toch pikhoofd
gisteren 2 schijven van 640GB gekocht en 8GB geheugen 1066Mhz
nee Win95 16bitsquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:19 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En wat gaat er op draaien... Vista 64-bits?
dat niet, maar de PC staat wel in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zoveel schijfruimte en performance..... jij slaapt zeker met je computer op het kussen naast je
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
dat niet, maar de PC staat wel in mijn slaapkamer
al zegt het niet veel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als je niet zo'n schattig gezicht had, dan zou ik je voor nerd uitmaken, hoewel mijn computer ook naast mijn bed staat
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
al zegt het niet veel.
Hij presteert opzich wel goed ^^
[ afbeelding ]
Bij elkaar is dat gewoon een complete PC (nou ja, op beeldscherm, geheugen, opslag- en invoerapparatuur na, dan)... En dan vind je het gek dat je zoveel geld kwijt bent?quote:
Dan helemaal !quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was iets van een Guild Wars account of spullen daarvan, meen ik mij te herinerren.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nerd Topic.
Dure Hoge prijzen inderdaad. Dure onderdelen.
Was zij toen niet diegene met die PC die eruitzag alsof hij in groene radioactieve soep was gedoopt?quote:
oi, patserquote:
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef cucemodre het volgende:
Ben ik dan de enige die niet snapt hoe je 2 cpu's op een singe-socket mobo wilt proppen?
quote:
Mobo is ook non-sliquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Dus ik dacht een 2de X4 940 te kopen, een 2de GPU GTX260 en een leuke case
ehm, leer lezen?quote:
haha vista!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
al zegt het niet veel.
Hij presteert opzich wel goed ^^
[ afbeelding ]
Terwijl je met SLI wél 2 of meer CPU's erin kunt stoppen.quote:
mobo's voor xeon's toch? servers e.d.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:33 schreef miodzio het volgende:
[..]
Terwijl je met SLI wél 2 of meer CPU's erin kunt stoppen.
Edit: zie het al, je haalt CPU (processor) en GPU (videokaart) door elkaar. Alhoewel er wel moederborden bestaan waar je 2 of meer processors op kunt schroeven volgens mij.
ik zal vanmiddag 3dmark vantage posten danquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:10 schreef jagga het volgende:
Trouwens patsen met hoe goed je pc wel niet is met dat ingebouwde Vista-performance-index dingetje is echt triest.
Ik heb een iets oudere bak en die haalt ook allemaal 5.9 en 1x 5.8 dus het zegt echt helemaal geen ene ruk.
3D-mark scores en meer van zulks om te patsen(als je al zonodig moet patsen
)
ja zeg nou zelf... Windows Vista performance indexquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:15 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ik zal vanmiddag 3dmark vantage posten dan
ja who cares?quote:
Was jij nou diegene met een PC die eruit zag alsof hij in radioactieve groene soep was gedoopt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ja who cares?
Thuis staat een mobo met 3 PCie poortjes dus als ik thuis ben gooi ik die GPU bij mijn andere zodat ik in SLI kan draaien en wanneer ik op pad ben (meestal toch maar 2 nachtjes) draait die niet in SLI wat mij ook neit veel uitmaakt.
Met die klok erin?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
Was jij nou diegene met een PC die eruit zag alsof hij in radioactieve groene soep was gedoopt?
Ja die in ieder geval maar volgens mij zijn er ook ooit eens consumenten mobo's geweest waar 2 CPU's in konden. Nooit echt een succes geweest echter volgens mij.quote:
2x640 gig veel schuifruimte???quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zoveel schijfruimte en performance..... jij slaapt zeker met je computer op het kussen naast je
kan wel... maar jij had iig hier ergens ooit een foto van je case geplaatst en dat ding leek recht uit een kernreactor te komen zoveel groen licht als daar vanaf kwamquote:
dat was mijn PC na die klok.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
kan wel... maar jij had iig hier ergens ooit een foto van je case geplaatst en dat ding leek recht uit een kernreactor te komen zoveel groen licht als daar vanaf kwam
wel leuk om te zien dat ook vrouwen fanatieke modders kunnen zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
dat was mijn PC na die klok.
Heb er nu maar 1 simpel rode fan erin zitten
mwa geen idee, is zo gekomen denk ik en ik stap moeilijk over naar een ander merk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:42 schreef jagga het volgende:
[..]
wel leuk om te zien dat ook vrouwen fanatieke modders kunnen zijn![]()
(waarom eigenlijk een AMD als ik vragen mag? niet dat AMD slecht is, integendeel, maar ik dacht dat jij zo performance-geil was? )
herkenbaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
mwa geen idee, is zo gekomen denk ik en ik stap moeilijk over naar een ander merk.
Ik heb betere ervaringen met gigabyte maar das ieder zijn eigen keus.quote:
jepquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met gigabyte maar das ieder zijn eigen keus.
geen problemen mee gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
slechte garantie afwikkeling....
ik heb een xfx 5900 XT gehad, dat kreng wilde maar niet kapotquote:
WTF doe daar es wat aanquote:
waarom heb jij 2 verschillende videokaarten in SLI draaien? ik dacht dat dat niet kon?quote:
nee hoor, zijn allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef jagga het volgende:
[..]
waarom heb jij 2 verschillende videokaarten in SLI draaien? ik dacht dat dat niet kon?
Ik dacht dat je 2 precies dezelfde moest hebben? Of ben ik nu in de war?
je lijkt namelijk 2 verschillende kaarten erin te hebben zitten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:04 schreef Maruna het volgende:
Ok, nu wordt het tweakers gehalte veeeel te hoog. Schopje naar DIG, of naar Tweakers plx
hier ben ik het wel mee eens overigens ik zal effe FB-en naar DIGquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:04 schreef Maruna het volgende:
Ok, nu wordt het tweakers gehalte veeeel te hoog. Schopje naar DIG, of naar Tweakers plx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |