Was jij nou diegene met een PC die eruit zag alsof hij in radioactieve groene soep was gedoopt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ja who cares?
Thuis staat een mobo met 3 PCie poortjes dus als ik thuis ben gooi ik die GPU bij mijn andere zodat ik in SLI kan draaien en wanneer ik op pad ben (meestal toch maar 2 nachtjes) draait die niet in SLI wat mij ook neit veel uitmaakt.
Met die klok erin?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
Was jij nou diegene met een PC die eruit zag alsof hij in radioactieve groene soep was gedoopt?
Ja die in ieder geval maar volgens mij zijn er ook ooit eens consumenten mobo's geweest waar 2 CPU's in konden. Nooit echt een succes geweest echter volgens mij.quote:
2x640 gig veel schuifruimte???quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zoveel schijfruimte en performance..... jij slaapt zeker met je computer op het kussen naast je
kan wel... maar jij had iig hier ergens ooit een foto van je case geplaatst en dat ding leek recht uit een kernreactor te komen zoveel groen licht als daar vanaf kwamquote:
dat was mijn PC na die klok.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
kan wel... maar jij had iig hier ergens ooit een foto van je case geplaatst en dat ding leek recht uit een kernreactor te komen zoveel groen licht als daar vanaf kwam
wel leuk om te zien dat ook vrouwen fanatieke modders kunnen zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
dat was mijn PC na die klok.
Heb er nu maar 1 simpel rode fan erin zitten
mwa geen idee, is zo gekomen denk ik en ik stap moeilijk over naar een ander merk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:42 schreef jagga het volgende:
[..]
wel leuk om te zien dat ook vrouwen fanatieke modders kunnen zijn![]()
(waarom eigenlijk een AMD als ik vragen mag? niet dat AMD slecht is, integendeel, maar ik dacht dat jij zo performance-geil was? )
herkenbaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:49 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
mwa geen idee, is zo gekomen denk ik en ik stap moeilijk over naar een ander merk.
Ik heb betere ervaringen met gigabyte maar das ieder zijn eigen keus.quote:
jepquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met gigabyte maar das ieder zijn eigen keus.
geen problemen mee gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
slechte garantie afwikkeling....
ik heb een xfx 5900 XT gehad, dat kreng wilde maar niet kapotquote:
WTF doe daar es wat aanquote:
waarom heb jij 2 verschillende videokaarten in SLI draaien? ik dacht dat dat niet kon?quote:
nee hoor, zijn allebei hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef jagga het volgende:
[..]
waarom heb jij 2 verschillende videokaarten in SLI draaien? ik dacht dat dat niet kon?
Ik dacht dat je 2 precies dezelfde moest hebben? Of ben ik nu in de war?
je lijkt namelijk 2 verschillende kaarten erin te hebben zitten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:04 schreef Maruna het volgende:
Ok, nu wordt het tweakers gehalte veeeel te hoog. Schopje naar DIG, of naar Tweakers plx
hier ben ik het wel mee eens overigens ik zal effe FB-en naar DIGquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:04 schreef Maruna het volgende:
Ok, nu wordt het tweakers gehalte veeeel te hoog. Schopje naar DIG, of naar Tweakers plx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |