Dan helemaal !quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was iets van een Guild Wars account of spullen daarvan, meen ik mij te herinerren.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nerd Topic.
Dure Hoge prijzen inderdaad. Dure onderdelen.
Was zij toen niet diegene met die PC die eruitzag alsof hij in groene radioactieve soep was gedoopt?quote:
oi, patserquote:
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef cucemodre het volgende:
Ben ik dan de enige die niet snapt hoe je 2 cpu's op een singe-socket mobo wilt proppen?
quote:
Mobo is ook non-sliquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Dus ik dacht een 2de X4 940 te kopen, een 2de GPU GTX260 en een leuke case
ehm, leer lezen?quote:
haha vista!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
al zegt het niet veel.
Hij presteert opzich wel goed ^^
[ afbeelding ]
Terwijl je met SLI wél 2 of meer CPU's erin kunt stoppen.quote:
mobo's voor xeon's toch? servers e.d.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:33 schreef miodzio het volgende:
[..]
Terwijl je met SLI wél 2 of meer CPU's erin kunt stoppen.
Edit: zie het al, je haalt CPU (processor) en GPU (videokaart) door elkaar. Alhoewel er wel moederborden bestaan waar je 2 of meer processors op kunt schroeven volgens mij.
ik zal vanmiddag 3dmark vantage posten danquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:10 schreef jagga het volgende:
Trouwens patsen met hoe goed je pc wel niet is met dat ingebouwde Vista-performance-index dingetje is echt triest.
Ik heb een iets oudere bak en die haalt ook allemaal 5.9 en 1x 5.8 dus het zegt echt helemaal geen ene ruk.
3D-mark scores en meer van zulks om te patsen(als je al zonodig moet patsen
)
ja zeg nou zelf... Windows Vista performance indexquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:15 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
ik zal vanmiddag 3dmark vantage posten dan
ja who cares?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |