quote:Jol: 'Elia is een typische Ajaxspeler'
Martin Jol is zeer gecharmeerd van Eljero Elia. De oefenmeester was al dichtbij het aantrekken van Elia in zijn HSV-tijd, maar nu liet de trainer weten dat hij hem graag naar Ajax ziet komen. Dat blijkt uit zijn woorden tegenover Voetbal International.
''Elia is een typische Ajaxspeler,'' meent Jol. ''Iemand die we zelf in huis hebben gehad en zich uiteindelijk bij een andere club heeft ontwikkeld.'' Elia speelde twee jaar in de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Momenteel komt de aanvaller uit voor FC Twente.
''Hij kost nu misschien acht, negen miljoen euro,'' gaat Jol verder. ''Dat is natuurlijk heel veel geld voor iemand die jezelf voor een deel hebt opgeleid, zeker als je hem nu overweegt terug te kopen.''
Ik hoop het van harte!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef Messenga het volgende:
Je wil em wel heel graag openen, Rots
Komt Seedorf nou nog?
Sja ... ik zat al te wachten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Niemande opende hem en ik zag geen Ajax-topic, kom net aanlopen, kan geen toeval meer zijn he?
Seedorf komt niet, 100%.
[..]
Gregoor van Dijk kom je dan weer bij uit he.
Niemande opende hem en ik zag geen Ajax-topic, kom net aanlopen, kan geen toeval meer zijn he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef Messenga het volgende:
Je wil em wel heel graag openen, Rots
Komt Seedorf nou nog?
Gregoor van Dijk kom je dan weer bij uit he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
We hebben een brute klootzak, die tegenstanders knock-out trapt of door middenschopt, zelfs als ze al op de grond lagen, heel hard nodig!
Pepe dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
We hebben een brute klootzak, die tegenstanders knock-out trapt of door middenschopt, zelfs als ze al op de grond lagen, heel hard nodig!
[..]
Ik hoop het van harte!
Knock-out is hem niet gelukt hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
Pepe?
Tegen Semmy wereldtitelgevecht wel hoor. Binnen 57 seconden.quote:
Hij raakt 'm niet eens!quote:
Waarom?quote:
Ik denk dat hij niet eens naar Ajax wilt, dus wees maar niet bang. Hij wil namelijk prijzen winnen bij zijn nieuwe club, vertelde hij.quote:
Wat leuk dat er weer eens een gefrustreerde kakkerlak langskomt. Moet jij je niet eens gaan melden in het Jupiler league topic?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet eens naar Ajax wilt, dus wees maar niet bang. Hij wil namelijk prijzen winnen bij zijn nieuwe club, vertelde hij.
Hij is een supporter van AZ.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat leuk dat er weer eens een gefrustreerde kakkerlak langskomt. Moet jij je niet eens gaan melden in het Jupiler league topic?
De Mul.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Sethje het volgende:
Doe maar iemand die een keer buitenom gaat
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet het niet met Elia, eigenlijk vindt ik de voorhoede prima zo
Lekker boeiend ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Wil je geen ook spits erbij hebben ala Berg? Veel vertrouwen in Cvitanich? Je weet dat hij blessuregevoelig is he. En daarnaast kan je Elia over een paar jaar voor het dubbele doorverkopen, en misschien is Sulejmani nog steeds niet in zijn vorm bij Heerenveen?
Idd. Eerst de boel maar eens dichttimmeren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:18 schreef bloodysunday het volgende:
Eerst maar is een linksback dan middenvelder en als laatste een aanvaller.
Jij was toch voor Ajax?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet eens naar Ajax wilt, dus wees maar niet bang. Hij wil namelijk prijzen winnen bij zijn nieuwe club, vertelde hij.
Jij zoekt meer een Rots in de branding?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Wil je geen ook spits erbij hebben ala Berg? Veel vertrouwen in Cvitanich? Je weet dat hij blessuregevoelig is he. En daarnaast kan je Elia over een paar jaar voor het dubbele doorverkopen, en misschien is Sulejmani nog steeds niet in zijn vorm bij Heerenveen?
Neh hij is een KAaz supporter.quote:
Alsof elke Az supporter ook voor Ajax is geweestquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh hij is een KAaz supporter.
Dus je antwoord is waarschijnlijk ja, hij was ooit een Ajax supporter.
Tja, Amsterdamse arrogantie he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Alsof elke Az supporter ook voor Ajax is geweest![]()
Jullie praten het jezelf alleen maar aan
Ik weet niet hoeveel geld jij denkt beschikbaar te hebben, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Barca het volgende:
Niet alleen een linksback. Ook nog 2 fantastische centrale verdedigers, een extra linksback (alleen Edson is niet voldoende). Verder 3 verdedigende middenvelders, 2 controlerende middenvelders, minimaal 1 aanvallende middenvelder en 2 aanvallers.
En ja ... dan zul je spelers moeten verkopen. Suarezen, Vermaelen, Emanuelson, Silva, Gabri, Vertonghen, Lindgren, enz.
Niet elke, maar een groot deel wel ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Alsof elke Az supporter ook voor Ajax is geweest![]()
Jullie praten het jezelf alleen maar aan
Ik was even vergeten dat Jol gaat spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef Rejected het volgende:
We hebben geen aankopen nodig, we hebben Jol al.
Suarez = 20quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:33 schreef Rots het volgende:Ik weet niet hoeveel geld jij denkt beschikbaar te hebben, vriendelijke vriend.
Sulejmani 12.5 miljoenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Jol gaat spelen.
[..]
Suarez = 20
Vermaelen = 10
Sulejmani = 12,5
Vertonghen = 5
Silva = 5
Emanuelson = 5
Lindgren = 2,5
Gabri = 3
Cvitanich = 5
Dus wel een miljoentje of 50.
Cvitanich en Sulejmani? Wordt niks!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef Rhapsody het volgende:
Elia hebben we toch niet nodig. Daarbij is hij nu ook veel te duur. Cvitanich mag het dit seizoen gaan laten zien. Ik heb wel vertrouwen in hem. Hopelijk gaat Suljemani ook eens doen waar hij voor gehaald is; voetballen dus.
Jouw bullshit is nog minder.. Cvitanisch heeft het behoorlijk gedaan voor zijn eerste jaar Ajax.quote:
Omdat hij zo vaak geblesseerd was heb je toch juist een nieuwe spits nodig? Je hebt nu geen (goede) vervanger in huis hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef Rhapsody het volgende:
Cvitanich heeft toch aardig gedaan het afgelopen seizoen. Tenminste de minuten die hij kreeg. Suljemani heeft enorm veel minuten gekregen en daar over het algemeen niets mee gedaan, dat houdt dus in dat Cvitanich ook geen fatsoenlijke bal heeft gekregen van hem.
Het zou ook leuk zijn als we dit keer eens aan het seizoen kunnen beginnen met een fitte selectie. Afgelopen jaren lag de helft al in de kreukels voor de eerste wedstrijd van de competitie.
True, hij was ook geblesseerd. Maar volgens mij had hij ondanks die blessures ook meer kunnen spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Omdat hij zo vaak geblesseerd was heb je toch juist een nieuwe spits nodig? Je hebt nu geen (goede) vervanger in huis hoor.
Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.quote:Jol: 'Elia is een typische Ajaxspeler'
Martin Jol is zeer gecharmeerd van Eljero Elia. De oefenmeester was al dichtbij het aantrekken van Elia in zijn HSV-tijd, maar nu liet de trainer weten dat hij hem graag naar Ajax ziet komen. Dat blijkt uit zijn woorden tegenover Voetbal International.
''Elia is een typische Ajaxspeler,'' meent Jol. ''Iemand die we zelf in huis hebben gehad en zich uiteindelijk bij een andere club heeft ontwikkeld.'' Elia speelde twee jaar in de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Momenteel komt de aanvaller uit voor FC Twente.
''Hij kost nu misschien acht, negen miljoen euro,'' gaat Jol verder. ''Dat is natuurlijk heel veel geld voor iemand die jezelf voor een deel hebt opgeleid, zeker als je hem nu overweegt terug te kopen.''
Marcus Bergquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
True, hij was ook geblesseerd. Maar volgens mij had hij ondanks die blessures ook meer kunnen spelen.
En wat ik zei; als de aanvoer er niet is...
Maar wie zou je dan als vervanger zien voor hem?
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jouw bullshit is nog minder.. Cvitanisch heeft het behoorlijk gedaan voor zijn eerste jaar Ajax.
Tenzij hij ADO bedoelt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.
Mwa, zal ook wel weer de hoofdprijs kosten. Afgelopen jaren is er belachelijk veel gekocht (ik zie net Delorge lopen bij Rodaquote:
Als ik dit soort opmerkingen in het az topic plaats worden die verwijderd maar van deze klote troll laten jullie vrijwel alles staan altijd terwijl hij ook alleen maar loopt te fucken in het Ajax topicquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is een supporter van AZ.
Dus een beetje lief doen tegen deze ex-Ajax fan.
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef navigator het volgende:
[..]
Als ik dit soort opmerkingen in het az topic plaats worden die verwijderd maar van deze klote troll laten jullie vrijwel alles staan altijd terwijl hij ook alleen maar loopt te fucken in het Ajax topic
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Mwa, zal ook wel weer de hoofdprijs kosten. Afgelopen jaren is er belachelijk veel gekocht (ik zie net Delorge lopen bij Roda) waar we niets aan hebben gehad.
Loopt er niets bij de jeugd van Ajax rond wat door kan stromen? Hebben de scouts niet zelf de ogen open voor een 'Huntelaartje' ?
Wel vreemd dat jij aanneemt dat hij ex-Ajax is. Of was hij vroeger al Ajax-fan op het forum?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.
Versteegrobje. Staat in de OP.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe Jol al over Ajax praat nu hij pas net in dienst is.
Nou als dat de maatstaf isquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij doet het dan ook doorgaans minder subtiel.
Je moet iemand niet forceren, maar hij heeft inderdaad wel een paar keer fit op de bank gezeten. Als die faalhaas van een Van Basten het al niet in hem ziet zitten..quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
True, hij was ook geblesseerd. Maar volgens mij had hij ondanks die blessures ook meer kunnen spelen.
En wat ik zei; als de aanvoer er niet is...
Maar wie zou je dan als vervanger zien voor hem?
Genoeg slechte wedstrijden gespeeld terwijl hij fit was. Bovendien is hij eenzelfde type als Suarez en Sulejmani. Allen typen aanvallers die niet renderen omdat én de aanvoer niet goed is én ze niet passen binnen het Ajax-systeem.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Je moet iemand niet forceren, maar hij heeft inderdaad wel een paar keer fit op de bank gezeten. Als die faalhaas van een Van Basten het al niet in hem ziet zitten..
En natuurlijk moeten jullie Berg halen, knalt er minimaal 25 in.
WTF DUDE! Dit kun je toch echt niet menen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat Jol gaat spelen.
[..]
Suarez = 20
Vermaelen = 10
Sulejmani = 12,5
Vertonghen = 5
Silva = 5
Emanuelson = 5
Lindgren = 2,5
Gabri = 3
Cvitanich = 5
Dus wel een miljoentje of 50.
Ik kan alles.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
WTF DUDE! Dit kun je toch echt niet menen?
Kost dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef NatteBever het volgende:
Ricardo Carvalho wil vertrekken bij Chelsea. De 31-jarige Portugese international baalt van het afgelopen seizoen, waarin hij weinig aan spelen toekwam. 'Ik ben beschikbaar voor elke club die mij wil hebben.' (bron: VI)
Niet iets voor ons, voor 3 jaartjes?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef NatteBever het volgende:
Ricardo Carvalho wil vertrekken bij Chelsea. De 31-jarige Portugese international baalt van het afgelopen seizoen, waarin hij weinig aan spelen toekwam. 'Ik ben beschikbaar voor elke club die mij wil hebben.' (bron: VI)
Niet iets voor ons, voor 3 jaartjes?
Inderdaad, eerst Volendam nu bijna Cambuurquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
Vind het overigens wel knap wat Stanley doet, misschien ooit goed genoeg voor Ajax?
Al zouden wij de enige club zijn die interesse heeft, dan nog komt hij niet voor ons spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Mourinho wil Carvalho naar Inter halen, denken jullie nou echt dat ie dan naar Ajax komt?
Precies.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Portugezen komen er bij mij niet meer in.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Al zouden wij de enige club zijn die interesse heeft, dan nog komt hij niet voor ons spelen.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:39 schreef Barca het volgende:
Die kwamen er bij mij nooit in. Ik laat me niet penetreren.
Misschien al oud nieuws hoor, las het net pasquote:Arsenal sign Ajax stopper
Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.
The 23-year-old moved to Ajax in 2004 from Antwerp outfit Germinal Beerschot and has since played 85 times for the Amsterdam giants as well as accumulating 21 caps for his country.
The news comes only hours after former Arsenal captain Tony Adams revealed that he had watched the player on behalf of Arsene Wenger but hinted that despite his obvious quality his physical attributes may let him down.
"I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal," Adams told Setanta.
"I don’t think the punters at Arsenal would like another small one.
"I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.
"I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.
"It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
10 mln pond? Dat is nu 12 mln euro toch? Geen slechte deal als het zo isquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Misschien al oud nieuws hoor, las het net pas
11557810quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
10 mln pond? Dat is nu 12 mln euro toch? Geen slechte deal als het zo is
Zonde! Speelt een paar jaartjes leuk en zo snel al weg. Doe dan Sno wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom die kredietcrisisquote:
Waar las je dat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja, BvM heeft nog niet genoeg andere opties voor 10. Robin van Persie, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart zijn echt niet beter dan Aissati ofzo..quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef Rumille het volgende:
Goed nieuws trouwens. Spelers met een dubbele nationaliteit kunnen voortaan ook NA hun 21ste nog beslissen voor welk land ze willen spelen. Als Aissati dit seizoen veel speelt kan hij in aanmerking komen voor Oranje en dan is het denk ik wel duidelijk. Sowieso zou ik als van Marwijk de 1e de beste mogelijkheid om Aissati te selecteren aangrijpen. Als hij de 1e paar wedstrijden van het seizoen goed speelt: selecteren die hap!
quote:Wie is de beste verdediger waar je ooit tegen gespeeld hebt?
Rutger Buijs, Halfweg
,,Edson Braafheid, de verdediger van FC Twente is erg sterk en heel goed. Ik vind hem nogal een lastige tegenstander om voorbij te lopen.’’
quote:Elia ziet Ajax en Jol wel zitten
Afgelopen winter hield FC Twente een transfer van Elia naar Ajax tegen. Zelf zou hij komende zomer een transfer naar Ajax wel weer zien zitten, zeker nu Martin Jol de scepter zwaait bij Ajax. "Want iedere voetballer wil onder hem werken," aldus Elia in het Algemeen Dagblad. "Vraag hier maar, bij het Nederlands elftal. Allemaal zijn ze weg van Jol. En dan is hij ook nog Hagenaar, net als ik. Mijn broer heeft nog gymles gehad van Cock Jol, Martins broer."
Ajax Netwerk
Ooit werd hij weggestuurd bij de jeugdopleiding van Ajax. "Ik vond het als jongetje al geweldig om voor die club te spelen. Met zo’n grote Ajax-tas over straat, dat vond ik geweldig. Die Amsterdamse bluf past ook wel bij mij, denk ik. Het uitdagen, het dollen, net als op straat. Een tegenstander he- le-maal gek maken, dat is het mooiste wat er is."
Raar man, ik schat El Akchaoui nog steeds hoger in, maar die is leeftijdtechnisch minder interessant.quote:
Nu je er toch bent. Lopen daar in het gebergte wat groeibriljantjes rond?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Arsenal echt Vermaelen gekocht????
Ik zit nu in Marokko en krijg niet veel mee, vandaar. Waar precies? In Essaouira.²
Ja, uhhhh... dat kloptquote:'Supporters van Arsenal willen een grote naam zien. Ik heb de Nederlandse competitie bekeken en daar word je niet vrolijk van.'
Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
Hmm ergens staat dat ze akkoord zijn over Vermaelen en dan zegt Adams dat ze t niet moeten doen...
[..]
Ja, uhhhh... dat klopt![]()
Dat is ook zo. Ze spelen bij allerlei grote clubs. Maar hij zegt competitie en daarin moet je hem toch echt gelijk geven. Momenteel is t knap waardeloos. Het was nooit echt een geweldige competitie maar er staken gewoon een paar clubs met kop en schouders uit en zelfs meededen met de andere topclubs in Europa. Daarin is AZ wel degelijk kampioen van de armoede.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzoHij kan ook overdrijven, zeg. Ik denk dat nog altijd een groot gedeelte van de talenten uit de Eredivisie vandaan komt
Wat een arrogante dwaas zegquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
Hmm ergens staat dat ze akkoord zijn over Vermaelen en dan zegt Adams dat ze t niet moeten doen...
[..]
Ach, binnenkort kunnen we goedkoop in Engeland wat spelers ophalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom die kredietcrisis![]()
![]()
Eerst zowat 15 mln
quote:'Ajax heropent jacht op Roemeens talent'
Ajax heeft zijn zinnen weer gezet op het Roemeense talent Sabrin Sburlea. De aanvaller stond anderhalf jaar geleden ook al in de belangstelling van de Amsterdammers.
Eind 2007 kwam het niet tot een transfer van de twintigjarige Sburlea. Volgens het Roemeense Gazeta Sporturilor moet een bedrag van twee miljoen euro nu genoeg zijn voor een overgang van FC Brasov naar Ajax.
De Amsterdammers zijn niet de enige die een oogje op Sburlea hebben. Ook Birmingham City, Dinamo Boekarest en Club Brugge zouden interesse hebben voor de speler die zijn jeugdopleiding genoot in de voetbalschool van oud-international Gheorge Popescu.
Lees mijn reactie boven jou. Er is nog altijd een verschil in competitie en spelers. Wij hebben wel degelijk zeer goede spelers. Maar ook spelers die Engeland niet eens voor hun tweede divisie willen hebben. Het verschil is zo groot en daardoor is de competitie ook niet goed. Veel wisselvalligheid en fouten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
Ik word zo strontziek van het gezeik "Dit is de mickeymouse competitie", je hoeft er niet naar te kijken hoor? Flikker maar een eind op en laat de talentjes hier.
Heeft geen basisplaats bij zijn huidige club. 1 duel 90 minuten gespeeld, 21 keer ingevallen of gewisseld. 4 goals gemaakt in 900 minuten speeltijd en 1 assist.quote:
http://www.thesun.co.uk/s(...)al-for-Ajax-ace.htmlquote:Arsene eyes £10m deal for Ajax ace
By ANTONY KASTRINAKIS
Published: Today
rigTeaserImage
ARSENAL boss Arsene Wenger was last night on the verge of sealing a £10million deal for Ajax star Thomas Vermaelen.
The 21-cap Belgium centre-half, 23, is considered one of the top defenders in the Dutch Eredivisie.
And SunSport understands Gunners chiefs were trying to thrash out a deal with Ajax general manager Rik Van Der Boog.
An Ajax insider said: "It's true. He's a very good player and could certainly be a success at Arsenal."
Lekker tegen elkaar opbieden.quote:AZ en Ajax in markt voor Berg
GRONINGEN - De kans dat Marcus Berg (22) ook komend seizoen bij FC Groningen speelt, is weer een stukje kleiner. De noorderlingen willen het contract (tot 2011) van de Zweedse spits openbreken, opwaarderen en verlengen. "Maar hij tekent zeker niet bij", laat zijn zaakwaarnemer Sören Lerby weten.
AZ en Ajax informeerden informeel bij Berg hoe hij tegenover een overstap naar Alkmaar en Amsterdam staat, waarna de topschutter die vraag positief beantwoordde. Zweedse media melden dat Berg op dit moment géén, maar na komend seizoen wél een gelimiteerde transfersom in zijn verbintenis heeft, waardoor ook FC Groningen gebaat zou zijn bij een verkoop. Lerby en Berg willen daar niet op reageren.
Telegraaf
quote:AMSTERDAM - Sparta en Ajax hebben na lang onderhandelen dan eindelijk toch overeenstemming bereikt over de transfer van Fred Grim. De assistent-trainer van de Rotterdammers wordt met ingang van het nieuwe seizoen samen met Pieter Huistra verantwoordelijk voor Jong Ajax.
Grim tekent in de Amsterdam ArenA een contract voor drie jaar. Tussen 1994 en 2002 speelde hij zelf in Amsterdamse dienst, waarna hij ook een periode keeperstrainer was.
Laat hem maar lekker in Groningen.quote:
Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren vrees ikquote:
Nou, als de geruchten waar zijn, ga je er een paar jaar ervaring + 9,5mln euro op vooruit...quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:27 schreef toma het volgende:
Tien miljoen voor Elia is te veel. Helemaal omdat we zo'n type speler niet nodig hebben op dit moment. Jammer dat Vermaelen vertrekt maar als je Braafheid voor een appel en een ei terug kunt halen is dat een goede deal en je gaat er misschien niet eens op achteruit.
Niet nodig.. geen geld voor. Laat Elia lekker naar het buitenland gaan.quote:
Nee, Elia wil graag trainen met Jol.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elia wil wel erg graag naar Ajax lijkt het.
Noem nou eens uitblikers in de HCE?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij heeft vast Feyenoord gezien ofzoHij kan ook overdrijven, zeg. Ik denk dat nog altijd een groot gedeelte van de talenten uit de Eredivisie vandaan komt
Sparta en Ajax werken wel goed samenquote:
Ajax gaat denk ik voor de goedkopere Roemeen. Ik denk dat dat ene betere optie is dan Berg. Dat zeg ik omdat ik niet zo onder de indruk ben van Berg.. en 15 goals in 24 wedstrijden is geen kattepis.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Dan heeft ie al getekend, kan niet anders. Anders zeg je zoiets niet als je nog naar (bijv) PSV zou kunnen gaan toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, dat stukje over Ajax en met Ajax tas over straat lopen zegt ook veel hoor.
Ik vind dat wel allemaal leuk en aardig dat sentiment maar je kan moeilijk alleen maar spitsen gaan kopen. Bij ons moet het een keer achterin goed staan en op het middenveld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
WTF hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.
The 23-year-old moved to Ajax in 2004 from Antwerp outfit Germinal Beerschot and has since played 85 times for the Amsterdam giants as well as accumulating 21 caps for his country.
The news comes only hours after former Arsenal captain Tony Adams revealed that he had watched the player on behalf of Arsene Wenger but hinted that despite his obvious quality his physical attributes may let him down.
"I think Thomas is a very good player but I don’t think he’s ready for the Arsenal," Adams told Setanta.
"I don’t know whether he’ll end up going for a bigger player. We’ll see how much money we’ve got first.
"I have been looking at the Dutch league, but to be honest with you it’s been decimated.
"It’s a poor league at the moment, there’s one or two players but they’re leaving too early as well."
Misschien wel iets voor in de OPquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.
Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
Maarja, dat krijg je he in deze periode.. alle gercuhten komen van een bericht af.. met een paar woordjes verandert lijkt het alweer een nieuw geruchtquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, die versteegrobjes begin ik ook wel erg zat te worden, maar de reacties erop zijn nog vervelend.
Als je een nieuwbericht leest, lees dan tenminste in ieder geval de pagina waarop je het gaat posten vantevoren om te kijken of het niet al een keer gepost wordt. Kijk ten tweede naar de tijd van het nieuwsbericht en daarna naar de klok. Als er meer dan 2 uur tussenzit, kan je er vanuit gaan dat het zeker gepost is en dat je het zelf niet meer hoeft te posten.
De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja, staat op voetbalzone. Maar ben mobiel anders had ik het bericht gekopieerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb oranje niet helemaal gevolgd wat betreft opstelling. bedoel je heitinga als rechtsback?
Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoerquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De regels moeten gewoon strenger worden in de eredivisie.. Strengere stadion eisen, competitie veranderen en zorgen dat het godverdomme wat beter word dan nu. Straks raak je nog je rechtstreekse CL ticket kwijt..
Ja eens, maar door die play-offs zal de competitie niet slechter worden. Alleen dat er kut teams europa in gaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is helemaal de schuld van de knvb, met hun playoff geouwehoer.
Goed punt, vooraf de 2 uur regel en mensen moet wat vaker kijken op ajax.headliner.nl als het bericht hier meerdere keren op staat dan staat het vast en zeker al in dit topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet nodig.. geen geld voor. Laat Elia lekker naar het buitenland gaan.ze vragen 10-12 miljoen voor iemand die mindere cijfers heeft dan Sulejmani in zijn slechtste seizoen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
En daardoor kom je dus lager in Europa. Je moet ervoor zorgen dat degene die tweede wordt ook dat tiocket krijgt. groningen had gewoon ook een ticket moeten krijgen .quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja eens, maar door die play-offs zal de competitie niet slechter worden. Alleen dat er kut teams europa in gaan
quote:Bayern mengt zich in strijd om Braafheid
ENSCHEDE - De strijd om FC Twente-verdediger Edson Braafheid wordt steeds interessanter. Bayern München, dat het komende seizoen wordt getraind door Louis van Gaal, heeft nu ook serieuze interesse in de linkervleugelverdediger.
Eerder had ook Schalke 04 al zijn voelsprieten naar Braafheid uitgestoken. Door zijn gelimiteerde transfersom van twee miljoen euro is de Amsterdammer een koopje voor topclubs. In Nederland hebben Ajax en PSV serieuze interesse in de speler, die het afgelopen seizoen debuteerde in het Nederlands elftal.
Hoewel diverse media deze week meldden dat hij al bijna akkoord is met Ajax, gaat zijn persoonlijke voorkeur in Nederland uit naar een hernieuwde samenwerking met trainer Fred Rutten, die in dienst treedt bij PSV. Eerder werd ook ploeggenoot Eljero Elia al eens aan Bayern gelinkt. Het is algemeen bekend dat Van Gaal zeer gecharmeerd is van Elia. Hoewel Braafheid het verlossende woord nog niet heeft uitgesproken, is het vrijwel zeker dat hij vertrekt bij Twente. De club is inmiddels ook al begonnen aan de zoektocht naar een nieuwe linksback.
De loting voor de voorronde voor de Champions League is verschoven naar 17 juli. Hoewel Twente al de uitnodiging binnen had voor 22 juni heeft de Uefa de loting verschoven. Daardoor hoort Twente pas vlak voor de eerste wedstrijd, die op 28 juli wordt gespeeld, wie de tegenstander wordt. (GPD)
Hou jij je mond nou maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Goed punt, vooraf de 2 uur regel en mensen moet wat vaker kijken op ajax.headliner.nl als het bericht hier meerdere keren op staat dan staat het vast en zeker al in dit topic.
ps: Zovaak post ik geen dubbele berichten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is hier 'versteegrob' aan? Het laatste gedeelte m.b.t. Tony Adams postte ik gisteren zelf als eerste. Dit bericht is geen versteegrob, ik lees namelijk nergens dat inside bronnen binnen Arsenal hebben gemeld dat de deal binnen 48 uur rond zal zijn.quote:Sport.co.uk understands Arsenal have completed the signing of AFC Ajax centre back Thomas Vermaelen for a fee believed to be in the region of £10 million. According to sources inside the club, the deal for the Belgian international will be confirmed in the next 48 hours.
Bayern wordt FC Eredivisie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Door de naam Pranjic kan nu dus ook definitief een streep.
Louis van Gaal heeft hem voor 10 miljoen euro opgehaald.
Omdat het bericht al 8x gepost is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier 'versteegrob' aan? Het laatste gedeelte m.b.t. Tony Adams postte ik gisteren zelf als eerste. Dit bericht is geen versteegrob, ik lees namelijk nergens dat inside bronnen binnen Arsenal hebben gemeld dat de deal binnen 48 uur rond zal zijn.
Ik vraag me sowieso af of ze in Duitsland dit koopgedrag ook wel zien zitten, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Louis mag wel ff lekker opflikkeren met shoppen in de EredivisieSuarez, Emanuelson, Pranjic, Elia, Braafheid. Straks ook nog Stekelenburg?
Wie zegt dat Braafheid naar Bayern wilt. Zoals iemand al zei, zij hebben Lahm. Waarom zou Braafheid op de bank plaats willen nemen? Lahm kan ook als rechts-back fungeren, maar wie heeft Bayern momenteel als links-back?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Louis mag wel ff lekker opflikkeren met shoppen in de EredivisieSuarez, Emanuelson, Pranjic, Elia, Braafheid. Straks ook nog Stekelenburg?
AFC Ajax topic #1322quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier 'versteegrob' aan? Het laatste gedeelte m.b.t. Tony Adams postte ik gisteren zelf als eerste. Dit bericht is geen versteegrob, ik lees namelijk nergens dat inside bronnen binnen Arsenal hebben gemeld dat de deal binnen 48 uur rond zal zijn.
Bron? Komt een aardig nieuw team daar lijkt het. Maar Pranjic zou toch naar Liverpool gaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Okay, my bad. De topics gaan hier ook zo verdomd hard.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1322.
En een bericht met bijna dezelfde informatie op een iets ander manier geschreven is ook geen nieuws eigenlijk. Het was verder ook niet direct naar jou bedoeld, maar meer in het algemeen.
bild.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Bron? Komt een aardig nieuw team daar lijkt het. Maar Pranjic zou toch naar Liverpool gaan?
Ik ben bang dat Vermaelen al weg is voordat er duidelijkheid is over Braafheid/Obradovic. Ik mag toch hopen dat Ajax niet heeft afgezien van Obradovic nu ze aan het onderhandelen zijn met Braafheid en straks weer daar gaan aankloppen mits het niet gaat lukken met Braafheid. Kun je hem ook vergeten denk ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef toma het volgende:
Het is te hopen dat Braafheid naar Ajax komt. Als dat niet het geval is zullen ze Obradovic proberen te halen. Mocht dat ook niet gaan lukken dan moet Vermaelen gewoon blijven.
Eindelijk de dik verdiende transfer voor die jongen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Alleen zou die daar in de basis spelen? Sneijder willen ze ook halen las ik net. Wordt een leuke boel daarquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eindelijk de dik verdiende transfer voor die jongen.
Vandaar de 2-uurs regel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Okay, my bad. De topics gaan hier ook zo verdomd hard.
Tja zo werkt het nou eenmaal. Tot wanneer loopt het contract nog van Vermaelen? 2012?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Vermaelen al weg is voordat er duidelijkheid is over Braafheid/Obradovic. Ik mag toch hopen dat Ajax niet heeft afgezien van Obradovic nu ze aan het onderhandelen zijn met Braafheid en straks weer daar gaan aankloppen mits het niet gaat lukken met Braafheid. Kun je hem ook vergeten denk ik.
Kunnen best samen spelen (qua posities). Nemen ze Van der Vaart ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Alleen zou die daar in de basis spelen? Sneijder willen ze ook halen las ik net. Wordt een leuke boel daar
Ik denk dat hij over iets minder dan twee weken gepresenteerd wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:06 schreef w00h00 het volgende:
Hoe is het met het nieuwe thuis shirt dan? Daar is het ook verdacht stil rondom.
Vorig jaar om deze tijd kwamen er allemaal berichten van mensen die per ongeluk een pakketje van de tnt hadden ontvangen met daarin het nieuwe Ajax shirt blabla
Jonge jonge. Van Gaal is wel erg triest bezig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef sjimz het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jonge jonge. Van Gaal is wel erg triest bezig.
Ach ... straks blijkt hij ook Suarez, Stekelenburg, Vermeer, Obradovic, Braafheid,Berg en Elia te kopen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jonge jonge. Van Gaal is wel erg triest bezig.
Speler halen die mogelijk niet in de basis komt, alleen om ons te pesten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?.
Pranjic is een goede speler.
Dat zeker, maar Van Gaal is nadrukkelijk aan het zoeken in de eredivisie en naar Nederlanders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo?.
Pranjic is een goede speler.
Beter maken ze ook gewoon elk jaar een standaard zwart-rood uitshirt, zoals Milan dat ook altijd doet met het uitshirt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef Nashje het volgende:
Thuisshirt wordt rond 15 juni gepresenteerd geloof ik.
Uitshirt is echt wel mooi. Zwart en rood is dondersgeil.
[ afbeelding ]
Kunnen wij Obradovic halen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Moonlighter het volgende:
Wow, vermaelen waarschijnlijk voor 10 miljoen naar arsenal, dat is geweldig nieuws.
Ik zou er nog geen stuiver voor betalen.
Jammer dat het weer zo verneukt moet worden met die lelijke letters..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef Nashje het volgende:
Thuisshirt wordt rond 15 juni gepresenteerd geloof ik.
Uitshirt is echt wel mooi. Zwart en rood is dondersgeil.
[ afbeelding ]
Dat deed ie bij Barcelona ook al..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeker, maar Van Gaal is nadrukkelijk aan het zoeken in de eredivisie en naar Nederlanders.
Die nr's en lettersquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Jammer dat het weer zo verneukt moet worden met die lelijke letters..
Die letters zijn nog wel aardig, maar die rugnummersquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef soppa het volgende:
[..]
Die nr's en letterszijn echt waardeloos idd!
![]()
Idem hierzo, was heel snel gewend en vond dit het shirt van dit seizoen prima!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
Hoe bevalt jullie de nieuwe sponsor op het shirt trouwens? Ik vind het er goed op staan. Was meteen al gewend aan Aegon eigenlijk.
Omdat men inziet dat Vertonghen geen Ajax-materiaal is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:20 schreef soppa het volgende:
Waarom de van Gaal bash? Ik vind Pranjic een goede voetballer die lang bij Heerenveen heeft gespeeld en nu een stap omhoog kan zetten. En van Gaal haalt hem, wat ik me zeker kan voorstellen daar de kwaliteiten en inzetbaarheid van Pranjic uitstekend zijn.
Liever praten over Ajax bijvoorbeeld. Het valt mij op dat er heel weinig word gesproken over Jan Vertonghen, en ik zie hem ook weinig in de fantasie opstellingen van mensen verschijnen, hoe kan dat?
Het was wel super geweest als het oude logo erop zat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef soppa het volgende:
[..]
Idem hierzo, was heel snel gewend en vond dit het shirt van dit seizoen prima!
Helemaal mee eens. Ik zou 'm wel willen zien als Ajax wat meer gesmeden is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
Vertonghen is een prima speler, maar soms oogt hij wat sloom imho. Eigenlijk heb je hem niet nodig op het middenveld met de meer behendige Gabri en Enoh. Misschien toch maar als CV? Vertonghen is een soort Emanuelson, prima speler maar geen echte vaste positie.
Eensch, echter denk ik dat Jol hem echt een plaats kan geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:
Vertonghen is een prima speler, maar soms oogt hij wat sloom imho. Eigenlijk heb je hem niet nodig op het middenveld met de meer behendige Gabri en Enoh. Misschien toch maar als CV? Vertonghen is een soort Emanuelson, prima speler maar geen echte vaste positie.
Nee, maar dat hoeft Arsenal niet te weten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
Is vermaelen al klaar voor de europese top?
Lahm is 25 volgens mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:24 schreef TheClown1 het volgende:
Lahm is ook niet meer de jongste. Bayern speelt veel wedstrijden en daarom kun je een speler goed gebruiken als backup. zeker als je dan ook hoort van braafheid een clausule heeft.
Is die dos santos die door twente bekeken wordt geen optie voor ajax. zou rond 1.5 mijoen zijn. ruil voor luque.
Nee, maar zegt het niet te hard anders krijgen we die 10 miljoen nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
je hebt gelijk. even via VI bekeken. ik dacht dat hij veel ouder was. foutje.quote:
Is VDV al klaar voor een terugkeer naar Ajax?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
Als centrale verdediger denk ik. Hij is daar echt geschikt voor, niet kijkend naar zijn recente onzekere periode. Daarnaast verschijnen er geen geruchten over centrale verdedigers, dus ik verwacht dat er geen nieuwe zal komen, ook al heb ik (ijdele) hoop dat Boulahrouz wordt aangetrokken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef soppa het volgende:
[..]
Eensch, echter denk ik dat Jol hem echt een plaats kan geven.
http://www.soccernews.nl/news/67653quote:Fred Grim verruilt de bank van Sparta Rotterdam met ingang van volgend seizoen voor Ajax. De voormalig doelman van de Amsterdammers wordt daar samen met Pieter Huistra verantwoordelijk voor Jong Ajax. Dat is het resultaat van weken van onderhandeling, zo meldt TeleSport.
Weken onderhandelingquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/news/67653
Denk het niet. Bayern is niet de top waar Suarez voor zou vertrekken. Er was ook zo'n gerucht dat Real Madrid VdV + geld voor Suarez wilde ruilen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:51 schreef Cavalier1 het volgende:
Op dit moment ook weinig to geen geruchten over Suarez toch? Of is Bayern toch serieus geïnteresseerd?
was van zeer onbetrouwbare bron om eerlijk te zijn. perez wil bij real alleen grote namen voorin zien om zoveel mogelijk marketingswaarder eruit te slepen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Denk het niet. Bayern is niet de top waar Suarez voor zou vertrekken. Er was ook zo'n gerucht dat Real Madrid VdV + geld voor Suarez wilde ruilen.
Maar Toni zal nog wel vertrekken daar, gok ik. Maar Suarez wil volgens mij echt alleen naar Barca dus ik denk dat we nog niks te vrezen hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:56 schreef Cavalier1 het volgende:
En Bayern heeft ook al Gomez en Olic gekocht voor voorin en voor zover ik weet niemand verkocht. Dus daar zal Suarez niet heen gaan.
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef Barca het volgende:
Hm ... zelfs in een gesmeed Ajax zie ik weinig heil in Vertonghen. Maar goed, ik ben dan ook een aardsoptimist.
offtopic: leuk bijschrift van Cavalier1
Een team heeft niet 11 man nodig die vooraan staan. Spelers die in dienst van het team spelen zijn net zo belangrijk als de Suarezjes van deze wereld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.²
Idem voor die andere Belg. Maar, die gaat gelukkig voor 10 miljoen naar Arsenal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen is een Belg zonder uitstraling. Die man zal nooit een winnaar worden. Echt niet.²
Hij is niet eens goed genoeg voor het Ajax zoals Ajax zou moeten zijn, in het huidige Ajax is hij wel één der betere.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
Las ergens dat die som ongeveer 2 miljoen bedraagt, klopt dit?quote:Ajax heeft bij Marcus Berg geïnformeerd of hij positief tegenover een transfer naar Amsterdam staat. De aanvaller heeft die vraag volgens De Telegraaf positief beantwoord. Naast Ajax heeft ook AZ interesse in Berg.
Een overgang naar Alkmaar ziet Berg ook wel zitten, zo zegt zijn zaakwaarnemer Soren Lerby. In het contract van Marcus Berg is een gelimiteerde transfersom opgenomen die vanaf volgend seizoen geactiveerd zou worden. FC Groningen zou daardoor gebaat zijn bij een verkoop van zijn topscorer tijdens de komende transferperiode.
Contractverlenging bij de Noorderlingen is overigens helemaal optie, zo laat Lerby weten tegenover De Telegraaf. De club wilde het contract met de spits openbreken en verlengen, 'maar hij tekent zeker niet bij,' aldus Lerby.
Het lijkt mij heel sterkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Las ergens dat die som ongeveer 2 miljoen bedraagt, klopt dit?
2 miljoen voor Berg?? Ze zijn niet zo dom daar Groningen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens mij past die Roemeen in het profiel als opvolger van Suarez. Een extra spits moet zeker komen, maar ik vraag me af of Ajax inzet op een forse investering als Berg voor die positie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
- vervanger voor Suarez die volgend jaar toch zal vertrekken: Elia?
- aanvallende middenvelder: Sharbini?
- extra spits: Berg?
We hebben onze eigen glazen ingegooid met Sulejmani. Spelers als Berg en Elia krijg je niet meer onder de 10 miljoen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:
Elia en Berg zie ik wel zitten, alleen moet je niet te diep gaan. Elia moet niet meer dan 6 a 7 miljoen kosten.
Lijkt me sterk, maar aangezien Groningen Berg dus het liefst nu kwijt raakt kunnen wel wel de prijs omlaag drijvenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Obradovic: 5-6 miljoenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
Eigenlijk zou Braafheid al een pure aanwinst zijn. Vermaelen is een gemaakte back, en verder hebben we 0 linksbacks in onze selectie. Schilder vertrekt ook nog.
Een vertrek van Vermaelen zou gunstig zijn voor Ajax. Met Braafheid heb je een echte linksback, en dan kan Ajax zich met het geld van Vermaelen versterken op andere posities.
Ajax wil 1 a 2 versterkingen halen, aldus V/d Boog. Hoeveel geld zou dat zijn? 15 miljoen? 10 miljoen voor een echte versterking en 5 voor een talent. Vermaelen vertrekt voor 11,5, Braafheid komt voor 2, Obradovic misschien voor 5. Dan zou je +- 20 miljoen bij elkaar gesprokkeld hebben. Kan Ajax zich op 2 posities versterken.
- vervanger voor Suarez die volgend jaar toch zal vertrekken: Elia? (9 miljoen?)
- aanvallende middenvelder: Sharbini? (2,5 miljoen)
- extra spits: Berg?
Was jij niet op vakantie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is niet eens goed genoeg voor het Ajax zoals Ajax zou moeten zijn, in het huidige Ajax is hij wel één der betere.²
Van wat ik gelezen heb niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Is Ajax serieus geinteresseerd in Sharbini?
Hij is al diverse keren gevolgd door Ajax. Daarnaast is er in november of december een delegatie onder leiding van Blind afgereisd om B(a)ruchyan te bekijken, een van Israel's grootste talenten die momenteel bij een club speelt welke in financiële problemen verkeert. Daarnaast hebben ze ook de Kroaat Perisic bekeken van KSV Roeselaere. Van deze drie zijn de geruchten rond Sharbini het hardnekkigst. Ik zet m'n geld er op in dat er wel een versterking op het middenveld komt. Jol gaat echt niet nog een jaar met het kaboutermiddenveld door.quote:
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen (quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij is al diverse keren gevolgd door Ajax. Daarnaast is er in november of december een delegatie onder leiding van Blind afgereisd om Bruchyan te bekijken, een van Israel's grootste talenten die momenteel bij een club speelt welke in financiële problemen verkeert. Daarnaast hebben ze ook de Kroaat Perisic bekeken van KSV Roeselaere. Van deze drie zijn de geruchten rond Sharbini het hardnekkigst. Ik zet m'n geld er op in dat er wel een versterking op het middenveld komt. Jol gaat echt niet nog een jaar met het kaboutermiddenveld door.
Klopft ende correct, we blijven nu de subtoppertjes spekken als we zo doorgaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hebben onze eigen glazen ingegooid met Sulejmani. Spelers als Berg en Elia krijg je niet meer onder de 10 miljoen.
dat is altijd nog een halve meter langer dan anitaquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen () op het middenveld lijkt me ook niet handig. Bovendien is Sharbini ook zo bijster groot niet (1.80m)..
De jongste, Anas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Om welke van de 2 Sharbini's gaat het eigenlijk?
De oudste of de jongste van de 2?
quote:'Vermealen naar Arsenal'
Arsenal coach Arsene Wenger was gisteravond erg dichtbij een deal van £10 miljoen pond. De trainer was aan het onderhandelen met Ajax over Thomas Vermealen.
De delegatie van Arsenal sprak met algemeen directeur Rik Van Der Boog. die niet onwelwillend tegenover deze transfer zou staan, Martin Jol wil namelijk investeren maar daarvoor moeten ze eerst spelers verkopen.
Arsene Wenger zou het helemaal zien zitten in Vermealen: "het is waar. Hij is een fantastische speler en zou succesvol kunnen zijn bij ons".
Anita: 1,66quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar alleen maar lange Jannen () op het middenveld lijkt me ook niet handig. Bovendien is Sharbini ook zo bijster groot niet (1.80m)..
Bovendien zien zij ook dat wij 18 miljoen voor Babel krijgen, ze zijn niet gek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef soppa het volgende:
[..]
Klopft ende correct, we blijven nu de subtoppertjes spekken als we zo doorgaan
Dat bericht ookquote:
Zo klein is 1.80 voor een voetballer niet. Sar steekt er echt heel ver bovenuit en die is 'maar' 1.97. Rio Ferdinand van ManU is 1.89 bijvoorbeeld, echt niet heel schokkend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Die hebben, nu ze Pranjic ook hebben gekocht, al 5 nieuwe spelers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef bloodysunday het volgende:
Die lul van een van Gaal zit ook achter Braafheid aan
In deze ben ik het niet helemaal met je eensch, Vertonghen heeft best gif inzich dat zie je aan bepaalde maniertjes die hij soms heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat zo? Ajax heeft toch nog een flinke buffer?quote:Martin Jol wil namelijk investeren maar daarvoor moeten ze eerst spelers verkopen.
Je kan moeilijk verwachten dat het scoutingsapparaat binnen 1 seizoen zo goed werkt dat er geen spelers meer van Nederlandse subtoppers meer gekocht hoeven te worden. Daarnaast is daar niets mis mee, zolang we maar geen 16 miljoen meer neerleggen. Wacht gewoon totdat de contracten van die spelers aflopen, ze hebben toch bijna allemaal een gelimiteerde transfersom en koop ze dan voor een redelijke prijs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef soppa het volgende:
[..]
Klopft ende correct, we blijven nu de subtoppertjes spekken als we zo doorgaan
Waarom zou ik verwachten dat het scoutings apparaat binnen 1 seizoen werkt? Het had nooit niet moeten werken!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verwachten dat het scoutingsapparaat binnen 1 seizoen zo goed werkt dat er geen spelers meer van Nederlandse subtoppers meer gekocht hoeven te worden. Daarnaast is daar niets mis mee, zolang we maar geen 16 miljoen meer neerleggen. Wacht gewoon totdat de contracten van die spelers aflopen, ze hebben toch bijna allemaal een gelimiteerde transfersom en koop ze dan voor een redelijke prijs.
Gif misschien wel maar geen voetbalintelligentie en technische kwaliteiten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef soppa het volgende:
[..]
In deze ben ik het niet helemaal met je eensch, Vertonghen heeft best gif inzich dat zie je aan bepaalde maniertjes die hij soms heeft.
Dit lijkt me nou echt zo'n jongen die kan groeien onder een sterke coach.
Ach, van Gaal gaat het er toch niet redden zo, als hij idd al die Nederlanders kooptquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die hebben, nu ze Pranjic ook hebben gekocht, al 5 nieuwe spelers.
Denk niet dat ze nu ook nog eens Braafheid gaan halen.
Jan heeft een redelijke balcontrole vind ik, en ja voetbal intelligentie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Gif misschien wel maar geen voetbalintelligentie en technische kwaliteiten.
Achterlijk is een groot woord maar hij is geen Aissati, Afellay, Van der Vaart, Sneijder of Seedorf. Zelfs geen Wielaert, Boulahrouz, Mathijsen of Braafheid.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef soppa het volgende:
[..]
Jan heeft een redelijke balcontrole vind ik, en ja voetbal intelligentie?
Ik denk dat hij geen achterlijke voetballer is, kijk een Aissati ziet altijd de gaatje, dat is een talent, niet iedere speler heeft dat talent, maar op het moment dat een team ingespeeld is en de spelers weten wat ze van elkaar kunnen verwachten dan word de keuze om bijvoorbeeld te pressen of juist te temporiseren veel makkelijker omdat het team die signalen begrijpt en daarin meegaat.
En ik zie in Vertonghen wel een vent die daarin het voortouw kan gaan nemen.
Ik zie ze er wel voor aan...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die hebben, nu ze Pranjic ook hebben gekocht, al 5 nieuwe spelers.
Denk niet dat ze nu ook nog eens Braafheid gaan halen.
Ik zie hem zowiezo als middenvelder maar duidelijk is hij geen type zoals Aissati, Afellay, Van der Vaart of Sneijderquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Achterlijk is een groot woord maar hij is geen Aissati, Afellay, Van der Vaart, Sneijder of Seedorf. Zelfs geen Wielaert, Boulahrouz, Mathijsen of Braafheid.
Nee, Vertonghen is een leuke speler voor NAC, NEC of Feyenoord. Echter niet voor Ajax.
Dat zijn inderdaad andere type voetballers. De genoemde andere spelers ook. Ook een Heitinga bijv. is een ander type speler. Maar ook hij en een Maduro hebben in mijn ogen meer voetbalintelligentie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:15 schreef soppa het volgende:
[..]
Ik zie hem zowiezo als middenvelder maar duidelijk is hij geen type zoals Aissati, Afellay, Van der Vaart of SneijderDat zijn heel andere type voetballers dan hij.
En jij verwacht dat die cubs 5 mln betalen voor zo'n middelmatige speler?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Achterlijk is een groot woord maar hij is geen Aissati, Afellay, Van der Vaart, Sneijder of Seedorf. Zelfs geen Wielaert, Boulahrouz, Mathijsen of Braafheid.
Nee, Vertonghen is een leuke speler voor NAC, NEC of Feyenoord. Echter niet voor Ajax.
Echt, wat een klapjosti ben jij toch ook, zout nou eens een keer op met al die waardeloze prut-posts van je. Iedereen stoort zich eraan; het vermakelijke en meelijwekkende is er allang vanaf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Barca het volgende:
Zie eerder bericht.
Inkomsten?
Vertonghen ¤ 5 miljoen
Als je ziet hoe torenhoog transfersommen zijn. Ach ... 2 tot 3 miljoen zeg ik ook: strik erom en weg d'r mee.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
En jij verwacht dat die cubs 5 mln betalen voor zo'n middelmatige speler?
[..]
Echt, wat een klapjosti ben jij toch ook, zout nou eens een keer op met al die waardeloze prut-posts van je. Iedereen stoort zich eraan; het vermakelijke en meelijwekkende is er allang vanaf.
quote:
Waarom vergelijk je ze dan met hem terwijl je nu aangeeft dat het andere type spelers zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad andere type voetballers. De genoemde andere spelers ook. Ook een Heitinga bijv. is een ander type speler. Maar ook hij en een Maduro hebben in mijn ogen meer voetbalintelligentie.
Slechts om aan te geven dat zij meer voetbalintelligentie hebben. Daar hebben we behoefte aan. We hebben geen type Vertonghen nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:30 schreef soppa het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je ze dan met hem terwijl je nu aangeeft dat het andere type spelers zijn?
Omdat Barca aandacht nodig heeft, gewoon negeren dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:30 schreef soppa het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je ze dan met hem terwijl je nu aangeeft dat het andere type spelers zijn?
Bel jol op, en zeg dat je guti pirlo modric en berbatov morgen gepresenteerd wilt hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Slechts om aan te geven dat zij meer voetbalintelligentie hebben. Daar hebben we behoefte aan. We hebben geen type Vertonghen nodig.
Is niet nodig hoor. Net samen van een lunch genoten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef s0k het volgende:
[..]
Bel jol op, en zeg dat je guti pirlo modric en berbatov morgen gepresenteerd wilt hebben
Negeren is de key als iets je niet aanstaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat Barca aandacht nodig heeft, gewoon negeren dus.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita: 1,66
Aissati: 1,74m
Gabri: 1,74m
Enoh: 1,78m
Vertonghen 1,88m
Genoeg kabouters. Anita zal wel sneuvelen, mogen nog wel een of twee spelers van +1,80m bij.
Goed dat ik dat weet. Ben de komende tijd veel in het feyenoordtopic te vinden denk ik. Zullen we wel zien hoe dat dan zal gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Negeren is de key als iets je niet aanstaat.
Trollen is wat anders dan een andere mening hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet. Ben de komende tijd veel in het feyenoordtopic te vinden denk ik. Zullen we wel zien hoe dat dan zal gaan.
Ik gok net iets anders.
Ik ga geen geld uitgeven om hem te negerenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem met een abo gewoon op de ignore lijst zetten hoor, zie je zijn posts gewoon niet meer.
Een abonnement op fokquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem met een abo gewoon op de ignore lijst zetten hoor, zie je zijn posts gewoon niet meer.
Ik ga danny zeker spekken zodat hij ted kan afkopenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Haha een abo. Doe toch normaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, maar voor 10 mil pond hoef dat ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef TC03 het volgende:
Wat moet Vermaelen nou bij Arsenal, snap er echt niks van.
Tuurlijk, maar kom op zeg. Dit slaat toch nergens op wat die gast hier elke dag verkondigt. Dat weet jij dondersgoed BS, en anders ben ik echt in je teleurgesteld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Trollen is wat anders dan een andere mening hebben.
Je zegt het zelf al: onzinquote:Als iedereen die enorme onzin gewoon negeert, is de lol er snel vanaf om het te posten en hoeft niemand zich er aan te storen. Hij heeft een andere kijk op voetbal en een mening dan de meesten. Als je er niet mee eens bent, kan je met hem gaan discussieren, waardoor je jezelf alleen maar meer gaat ergeren of je negeert hem.
Precies op deze manier verneukt hij iedere poging tot een fatsoenlijke discussie en omdat er mensen op hem blijven reageren (wat volstrekt logisch is) daalt het niveau tot een minimum.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kom op zeg. Dit slaat toch nergens op wat die gast hier elke dag verkondigt. Dat weet jij dondersgoed BS, en anders ben ik echt in je teleurgesteld.
[..]
Je zegt het zelf al: onzin. Waarom laat je het staan? Elke dag komt die klote-Koreaan met lijstjes over V/d Vaart, Heitinga, Seedorf en Boulahrouz. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon puur om de boel hier weer te verkloten.
Dat klopt wel, maar als ik alles zou editten of verwijderen wat me niet aanstaat, dan zou VBL een stuk leger zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kom op zeg. Dit slaat toch nergens op wat die gast hier elke dag verkondigt. Dat weet jij dondersgoed BS, en anders ben ik echt in je teleurgesteld.
Zolang hij het normaal post, zonder de policy te overtreden, geeft het ons geen recht om dan maar in het wilde weg het weg te halen, omdat men het niet leuk vindt. Het is een mening, - zonder enig realiteitsbesef dat wel - en dat is het.quote:[..]
Je zegt het zelf al: onzin. Waarom laat je het staan? Elke dag komt die klote-Koreaan met lijstjes over V/d Vaart, Heitinga, Seedorf en Boulahrouz. Dat is geen andere mening meer, maar gewoon puur om de boel hier weer te verkloten.
Prima toch. Dragen we bij aan een sneller Fok!. Ik heb er niets op tegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als ik alles zou editten of verwijderen wat me niet aanstaat, dan zou VBL een stuk leger zijn.
Ja, Footballs World Series Ltd. Vaag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland en Benfica? WTF. Ze hadden het toch verkocht aan die groep die alle grote miljoenentoernooien doet in Rusland en Dubai enzo met Real en Milan?
Misschien willen clubs als Arsenal en Inter helemaal niet meer, misschien is het AT zelfs niet eens lucratief voor ze.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunderland en Benfica? WTF. Ze hadden het toch verkocht aan die groep die alle grote miljoenentoernooien doet in Rusland en Dubai enzo met Real en Milan?
Als je Barca uit het Ajaxtopic houdt zouder er toch heel veel users vaker reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als ik alles zou editten of verwijderen wat me niet aanstaat, dan zou VBL een stuk leger zijn. Je kan nou eenmaal niet alles wat niet meeloopt met de mening van de massa of wat voor discussie zorgt gaan editten of verwijderen.
[..]
Zolang hij het normaal post, zonder de policy te overtreden, geeft het ons geen recht om dan maar in het wilde weg het weg te halen, omdat men het niet leuk vindt. Het is een mening, - zonder enig realiteitsbesef dat wel - en dat is het.
Dan kan je of er op reageren wat ie ondertussen alleen maar leuk vindt. Of je kan het doodnegeren en er gewoon overheen lezen, totdat hij vanzelf wel stopt.
Ik was Arsenal en Inter eigenlijk ook wel zatquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien willen clubs als Arsenal en Inter helemaal niet meer, misschien is het AT zelfs niet eens lucratief voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |