quote:Jol: 'Elia is een typische Ajaxspeler'
Martin Jol is zeer gecharmeerd van Eljero Elia. De oefenmeester was al dichtbij het aantrekken van Elia in zijn HSV-tijd, maar nu liet de trainer weten dat hij hem graag naar Ajax ziet komen. Dat blijkt uit zijn woorden tegenover Voetbal International.
''Elia is een typische Ajaxspeler,'' meent Jol. ''Iemand die we zelf in huis hebben gehad en zich uiteindelijk bij een andere club heeft ontwikkeld.'' Elia speelde twee jaar in de jeugdopleiding van de Amsterdammers. Momenteel komt de aanvaller uit voor FC Twente.
''Hij kost nu misschien acht, negen miljoen euro,'' gaat Jol verder. ''Dat is natuurlijk heel veel geld voor iemand die jezelf voor een deel hebt opgeleid, zeker als je hem nu overweegt terug te kopen.''
Ik hoop het van harte!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef Messenga het volgende:
Je wil em wel heel graag openen, Rots
Komt Seedorf nou nog?
Sja ... ik zat al te wachten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Niemande opende hem en ik zag geen Ajax-topic, kom net aanlopen, kan geen toeval meer zijn he?
Seedorf komt niet, 100%.
[..]
Gregoor van Dijk kom je dan weer bij uit he.
Niemande opende hem en ik zag geen Ajax-topic, kom net aanlopen, kan geen toeval meer zijn he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef Messenga het volgende:
Je wil em wel heel graag openen, Rots
Komt Seedorf nou nog?
Gregoor van Dijk kom je dan weer bij uit he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
We hebben een brute klootzak, die tegenstanders knock-out trapt of door middenschopt, zelfs als ze al op de grond lagen, heel hard nodig!
Pepe dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
We hebben een brute klootzak, die tegenstanders knock-out trapt of door middenschopt, zelfs als ze al op de grond lagen, heel hard nodig!
[..]
Ik hoop het van harte!
Knock-out is hem niet gelukt hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
Pepe?
Tegen Semmy wereldtitelgevecht wel hoor. Binnen 57 seconden.quote:
Hij raakt 'm niet eens!quote:
Waarom?quote:
Ik denk dat hij niet eens naar Ajax wilt, dus wees maar niet bang. Hij wil namelijk prijzen winnen bij zijn nieuwe club, vertelde hij.quote:
Wat leuk dat er weer eens een gefrustreerde kakkerlak langskomt. Moet jij je niet eens gaan melden in het Jupiler league topic?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet eens naar Ajax wilt, dus wees maar niet bang. Hij wil namelijk prijzen winnen bij zijn nieuwe club, vertelde hij.
Hij is een supporter van AZ.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat leuk dat er weer eens een gefrustreerde kakkerlak langskomt. Moet jij je niet eens gaan melden in het Jupiler league topic?
De Mul.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:04 schreef Sethje het volgende:
Doe maar iemand die een keer buitenom gaat
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet het niet met Elia, eigenlijk vindt ik de voorhoede prima zo
Lekker boeiend ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
Wil je geen ook spits erbij hebben ala Berg? Veel vertrouwen in Cvitanich? Je weet dat hij blessuregevoelig is he. En daarnaast kan je Elia over een paar jaar voor het dubbele doorverkopen, en misschien is Sulejmani nog steeds niet in zijn vorm bij Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |