edittenquote:
Cue liggen naast het biljartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ben je jezelf aan het tongen?quote:
Snookerquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Cue liggen naast het biljart
Vanmorgen liep ik daar binnen en echt gelijk zo'nquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef Murmeli het volgende:
ja, logisch dat je je nu moeilijk tot je werk kunt aanzetten. dat is gewoon ook klote. het echte kutgevoel zal wel minder worden maar het blijt natuurlijk een beetje zinloos om er te zitten. behalve dat je van de straat blijft dan
ah gesprek klinkt wel positief. en idd zelf ook zoeken. zou toch te doen moeten zijn lijkt me. je was secretaresse toch? of snapte ik dat nou verkeerd? die zoeken ze iig altijd overal dacht ik
Mopje!quote:
ach cue ligt naast het biljart dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Aha, hmmm dat is niet zo mooi. Of vind je het niet zo erg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:41 schreef Nouk84 het volgende:
@ JonKeL; Ze hebben mijn contract niet verlengd; per 1 augustus heb ik geen werk meer
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach cue ligt naast het biljart dan...Lig ik er liever opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:
Je maakt het wel erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar dan word er een stok in je gestoken
Krijg het toch in ene warmquote:
bij deze dan: welkomquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef JayJay8 het volgende:
Hoe oud ben je?
22
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Regio Utrecht
Interesses?
Basketball, voetball, fitness, uitgaan
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 sportief
Hoe lang single?
3 jaar
Ik baal vooral omdat het niet mijn eigen keuze is en omdat ik maar 2 maanden heb, met oog op de zomer en deze tijd..quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef JonKeL het volgende:
Aha, hmmm dat is niet zo mooi. Of vind je het niet zo erg?
Hoiquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef JayJay8 het volgende:
Hoe oud ben je?
22
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Regio Utrecht
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 sportief
Hoe lang single?
3 jaar
Meer kan ik helaas niet doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je maakt het wel erg aantrekkelijk
Voor die tijd komt er wel een oplossing heb nog niet kunnen na vragen maar eh werk in hilversum,weesp lijkt dat je watquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:41 schreef Nouk84 het volgende:
@ JonKeL; Ze hebben mijn contract niet verlengd; per 1 augustus heb ik geen werk meer
Haaaj!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef JayJay8 het volgende:
Hoe oud ben je?
22
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Regio Utrecht
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 sportief
Hoe lang single?
3 jaar
Ja dat is goed kut. Hard opzoek gaan dus nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik baal vooral omdat het niet mijn eigen keuze is en omdat ik maar 2 maanden heb, met oog op de zomer en deze tijd..
niet?quote:
Halloquote:
welkomquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef JayJay8 het volgende:
Hoe oud ben je?
22
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Regio Utrecht
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 sportief
Hoe lang single?
3 jaar
Wat heb je gedaan?quote:
Dank jequote:
Tieten, vagina's en piemels?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
ik moet er weer vandoor![]()
tot later of tot morgen!! fijne avond!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
Nou ik niet zoveel... Was met een maatje en een vriendin aan het motorrijden. Ik stopte effe langs de weg om met maatje te praten.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef JonKeL het volgende:
Nou ik niet zoveel... Was met een maatje en een vriendin aan het motorrijden. Ik stopte effe langs de weg om met maatje te praten.
Toen ineens een harde dreun en lag ik op het asfalt. Die vriendin vond het leuk om te kegelen met motors
ik typ alleen wat zij dachtquote:
Is wel te doen qua afstandquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Voor die tijd komt er wel een oplossing heb nog niet kunnen na vragen maar eh werk in hilversum,weesp lijkt dat je wat
Inderdaad..quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:46 schreef JonKeL het volgende:
Ja dat is goed kut. Hard opzoek gaan dus nu
Fijne avond!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
Ja joh, de 2e in een paar wekenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef JonKeL het volgende:
Nou ik niet zoveel... Was met een maatje en een vriendin aan het motorrijden. Ik stopte effe langs de weg om met maatje te praten.
Toen ineens een harde dreun en lag ik op het asfalt. Die vriendin vond het leuk om te kegelen met motors
Trauma? raar trauma?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, de 2e in een paar weken![]()
En ik moet over anderhalve week op vakantie, maar kan niet lopen en bij het ziekenhuis vinden ze dat ik een raar trauma heb. Maar wat kunnen ze mij nog niet vertellen.
Zolang het geen trauma voor vrouwen is zit je wel goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, de 2e in een paar weken![]()
En ik moet over anderhalve week op vakantie, maar kan niet lopen en bij het ziekenhuis vinden ze dat ik een raar trauma heb. Maar wat kunnen ze mij nog niet vertellen.
Er is iets met mijn been aan de hand. Foto's gemaakt enzo. Alles wat hij me erover kon vertellen was dat het niet gebroken is maar dat het een raar trauma isquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trauma? raar trauma?
Dat je daardoor dus niet kan lopen?
Die had ik alquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zolang het geen trauma voor vrouwen is zit je wel goed
Vaag! en nu dan? therapie??quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
Er is iets met mijn been aan de hand. Foto's gemaakt enzo. Alles wat hij me erover kon vertellen was dat het niet gebroken is maar dat het een raar trauma is![]()
En dat ik geluk had dat ik goede laarzen aanhad omdat mijn been anders wel eens helemaal aan bonken had kunnen liggen aan de schade te zien die er nu is.
owjee, suc6 met herstel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er is iets met mijn been aan de hand. Foto's gemaakt enzo. Alles wat hij me erover kon vertellen was dat het niet gebroken is maar dat het een raar trauma is![]()
En dat ik geluk had dat ik goede laarzen aanhad omdat mijn been anders wel eens helemaal aan bonken had kunnen liggen aan de schade te zien die er nu is.
verkapt: ik wil je niet, rot op!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef KudFokker het volgende:
Kreeg vannacht trouwens een smsje van dat meisje, die vriendin van meisje 1
"Noqgemand. kwam n noha bv wou wentje"ze vertelde dat ze die in haar slaap gestuurd had
![]()
Op de een of andere maffe manier is het uit stil stand rare brokken maken, maar gelukkig had je beschermde kleding aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een fles van het een of ander op hadquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef KudFokker het volgende:
Kreeg vannacht trouwens een smsje van dat meisje, die vriendin van meisje 1
"Noqgemand. kwam n noha bv wou wentje"ze vertelde dat ze die in haar slaap gestuurd had
![]()
normale fokkers denken daar niet aan, cue welquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ajam het volgende:
[..]
Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ajam het volgende:
[..]
Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht.
Ik moet met me voet omhoog zitten en af en toe proberen te wiebelen en als het kan er een beetje op leunen. Maar bij het laatste ga ik door de grond. En me onderbeen is helemaal rood/blauw/paars uitgeslagenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vaag! en nu dan? therapie??
Pwieuw.. je hebt hem nog heel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een fles van het een of ander op had
Ik smsde vanmorgen ook met "wat heb je gebruikt toen je dat stuurdequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een fles van het een of ander op had
Pff ellendig zeg. en niet eens door eigen roekeloosheid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik moet met me voet omhoog zitten en af en toe proberen te wiebelen en als het kan er een beetje op leunen. Maar bij het laatste ga ik door de grond. En me onderbeen is helemaal rood/blauw/paars uitgeslagenOok geen prettig gezicht. Volgende week weer naar het ziekenhuis en dan zou iemand anders onderzoeken gaan doen naar wat er aan de hand is.
Verklaar normale fokkersquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
normale fokkers denken daar niet aan, cue wel
Ik weet niet of je bekend met boxer motoren? Netzo als een porsche... Cilinders zitten horizontaal recht tegen over elkaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Op de een of andere maffe manier is het uit stil stand rare brokken maken, maar gelukkig had je beschermde kleding aan
De laatste 3 woorden moeten "bij jou, ventje" zijn. Maar de rest snap ik nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik smsde vanmorgen ook met "wat heb je gebruikt toen je dat stuurde? Regel even wat voor mij voor van het weekend
"
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend met boxer motoren? Netzo als een porsche... Cilinders zitten horizontaal recht tegen over elkaar.
Zij heeft er ook zo 1. Cilinder steekt uit. Daarmee heeft ze mijn been geramd, met een gangetje of 60. Mijn voet en been hebben klem gezeten en metalen delen verbogen die ik zelfs met gereedschap niet terug gebogen krijg...
Dankje.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef Nouk84 het volgende:
Succes met je herstel JonKeL!
Heb je nog een update?
ehmquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Verklaar normale fokkers
Moet je even paar posts terug lezen.quote:
Niemandquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff ellendig zeg. en niet eens door eigen roekeloosheid.
En wie verzorgt je nu dan?
ben ik geen normale fokker of geen normaal mens?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm
* djayzz probeert uit te leggen: ?! error ?!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:02 schreef JonKeL het volgende:
Uhm eigenlijk niet echt. Weinig gebeurd op een enkele verdwaalde wip na
Maar relationeel ofzo gaat er ook niks meer gebeuren
Moet ik een soepje komen brengen?quote:
quote:
mijn huis schoonmaken?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb zin om wat leuks te doen! Maar wat?!
Ben gewoon thuisquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Brabant is leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
Moet jij daarvoor zoeken? Word jij niet gevonden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Die moet ik ook eens gaan zoeken dan
![]()
Lijkt me ook geen slim idee
Ja lekkerquote:
Oow ja, dáár heb ik zin inquote:
quote:
Lees bovenstaande reacties... volgens mij juist te vaakquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef JonKeL het volgende:
Moet jij daarvoor zoeken? Word jij niet gevonden?![]()
nog voorkeur?quote:Ja lekker
En ver weg, voor mijquote:
Hahaha, niet echtquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef JonKeL het volgende:
Moet jij daarvoor zoeken? Word jij niet gevonden?![]()
quote:
red je het in een dag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dáár heb ik zin inZal ik anders een dagje vrij ervoor nemen?
[..]
Ik lust een heleboel soepen, dus het meeste wat je meeneemt zal wel goed zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees bovenstaande reacties... volgens mij juist te vaak
[..]
nog voorkeur?
Ja daar dacht ik ook opquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
De laatste 3 woorden moeten "bij jou, ventje" zijn. Maar de rest snap ik niet
ik val wel eens halverwege een sms in slaapquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook op
Maar kom opsmsen in je slaap
serieus wtf
kan je beter een dagje vrij nemen op een zonnige dag... heb je mee aan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dáár heb ik zin inZal ik anders een dagje vrij ervoor nemen?
ff verder lezen ookquote:
Ga op de watertoren staan danquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ver weg, voor mij
[..]
Hahaha, niet echt
[..]![]()
Het is maar goed dat Cue afgelopen zaterdag bij het uitgaan haar telefoon niet bij zich had, daar waren ook zulke sms-jes uit voortgekomen denk ik....quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook op
serieus wtf
quote:
Heb ik vanmorgen ook half in slaap gedaan. Gelukkig (quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef KudFokker het volgende:
serieus wtf
Ik hou van de standaard soepjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:07 schreef JonKeL het volgende:
Ik lust een heleboel soepen, dus het meeste wat je meeneemt zal wel goed zijnBehalve als het hele exotische zijn, dan even vragen aan mij
Ow dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef ArTiC het volgende:
ik val wel eens halverwege een sms in slaap
Ik ben een keer met mijn toenmalige vriendin in slaap gevallen tijdens een ruzie...quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik val wel eens halverwege een sms in slaap
Beterschapquote:
Daar waren hele andere smsjes uit gekomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef djayzz het volgende:
Het is maar goed dat Cue afgelopen zaterdag bij het uitgaan haar telefoon niet bij zich had, daar waren ook zulke sms-jes uit voortgekomen denk ik....
Promillage smsen is wel leuk, vooral met een andere promillage smserquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ligt eraan of het echt schoon moet zijn of voor het oog. In dat eerste geval moet ik eerst mijn eigen huis doen
[..]
Heb ik vanmorgen ook half in slaap gedaan. Gelukkig () werd het een leeg berichtje.
Ja nerd, je gaat editten. Vuile edittertquote:
quote:
Heb ik van jou geleerdquote:
Hoe weet jij je promillage?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Promillage smsen is wel leuk, vooral met een andere promillage smser
Op de een of andere manier word ik nooit uitgekozen door promillage smsersquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
Promillage smsen is wel leuk, vooral met een andere promillage smser
ze heeft mijn nummer nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Cue afgelopen zaterdag bij het uitgaan haar telefoon niet bij zich had, daar waren ook zulke sms-jes uit voortgekomen denk ik....
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd![]()
Ik ga lekker eten
PM je nummerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier word ik nooit uitgekozen door promillage smsers
Aantal biertjes tellenquote:
en dan 's ochtends met je telefoon nog in je hand wakker wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hou van de standaard soepjesDus dat komt wel goed
[..]
Ow dat heb ik ook wel eens gehad
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier word ik nooit uitgekozen door promillage smsers
Dat hoef ik niet te PM-en, daar kun jij zo achter komenquote:
Dronken smsenquote:
Oh dat moet ik ook eens gaan doen. Kan tegenwoordig 1000 smsen sturen per maand maar hou er altijd 990 overquote:
iemand die dronken isquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef KudFokker het volgende:
ooh kut, ik ben zelf ook lid van die hyve
Oke maar hoe kom je dat tot je promillage?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb UIO wel eens om 1 uur 's nachts uit zijn bed gebeld dat ik gezellig langskwam met een vriendin. En toen ging ie ook nog heel lief thee zetten. Helaas waren wij het alweer vergeten en zijn we doorgegaan naareen oppikkroeg waar ik ging sletten met de broer van heatwave
Dat dan weer niet, wordt altijd dan wel iets eerder wakkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan 's ochtends met je telefoon nog in je hand wakker worden
mazzelpikquote:
Nu komt het gebrag en boast over het aantal smsjes wat iedereen stuurt, ook echt een wekelijkse discussie hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook eens gaan doen. Kan tegenwoordig 1000 smsen sturen per maand maar hou er altijd 990 over
quote:
Te laat is al opquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook eens gaan doen. Kan tegenwoordig 1000 smsen sturen per maand maar hou er altijd 990 over
ik had er afgelopen maand 1200quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu komt het gebrag en boast over het aantal smsjes wat iedereen stuurt, ook echt een wekelijkse discussie hier
Thnx Jonkel
Hahahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb UIO wel eens om 1 uur 's nachts uit zijn bed gebeld dat ik gezellig langskwam met een vriendin. En toen ging ie ook nog heel lief thee zetten. Helaas waren wij het alweer vergeten en zijn we doorgegaan naareen oppikkroeg waar ik ging sletten met de broer van heatwave
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
ik had er afgelopen maand 1200
quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef djayzz het volgende:
[..]gebakken aardappelen met rundervinken en sla
Vond ik ook toen ik mijn rekening zagquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:16 schreef djayzz het volgende:
Wat ben ik toch slimquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te PM-en, daar kun jij zo achter komen
cheers m8quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu komt het gebrag en boast over het aantal smsjes wat iedereen stuurt, ook echt een wekelijkse discussie hier
Thnx Jonkel
quote:
Ik drink nog geen koffie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker als jij voor de brownies zorgt regel ik de koffie
Hey dawgquote:
Het gaat over drank en wie hebben we daar ineensquote:
Ben toch wel blij met grote vingers en een klein toetsenbordjequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik mijn rekening zag
Dat je wel gevonden wordtquote:
dat dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te PM-en, daar kun jij zo achter komen
Ben je in het echt ook zo jong van geest of kom je alleen zo over via fok ?quote:
Jij drinkt vast meer dan haar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat over drank en wie hebben we daar ineens
Hoezo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo jong van geest of kom je alleen zo over via fok ?
En bedanktquote:
Mag toch hopen dat ie dat niet zo bedoeldquote:
Breng dat wat leven in de brouwerijquote:
waterquote:
Jah joh!! heerlijk op de bank aan het genietenquote:
ik heb geen koelkast vol drankquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Cue!Aan het genieten van je vrijheid?
[..]
Surequote:
Ik mag geen KF posts meer makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Breng dat wat leven in de brouwerij
We zullen het wel zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ie dat niet zo bedoeld
Nou omdat ik me serieus zat af te vragen of jij nu die gene was die boven de 30 was ja of nee... Als je bijvoorbeeld de postst van een nouk er naast houd is er haast geen verschil.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo?Die vraag maakt mij wel nieuwsgierig naar waarom jij mij jong van geest vindt overkomen eigenlijk
ik niet op jou, sorryquote:
Vertel. Op wie? Dat meisje van die bloemenketting?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah joh!! heerlijk op de bank aan het genieten
Jij dan?
Ik heb een ietwat te lui dagje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah joh!! heerlijk op de bank aan het genieten
Jij dan?
Nee, jij drinkt sterker.quote:
Tentamens?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
stom , tentamens enzo zitten er weer op je hebt natuurlijk vakantie
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel. Op wie? Dat meisje van die bloemenketting?
En dat maak je op uit het feit dat ik niet weet hoeveel ik sms?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou omdat ik me serieus zat af te vragen of jij nu die gene was die boven de 30 was ja of nee... Als je bijvoorbeeld de postst van een nouk er naast houd is er haast geen verschil.
Verzin een leuke stelling danquote:
quote:
quote:
Hahahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
dan zou ik me niet meer durven te vertonen
Ben aan het afstuderenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je was toch ook een vrolijke studente
neuh, cola light nuquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een ietwat te lui dagje.![]()
[..]
Nee, jij drinkt sterker.
Niet tot 12 uur in bed liggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat had je allemaal moeten doen dan vandaag?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
dan zou ik me niet meer durven te vertonen hier:9
Het gaat erom of je daardoor dingen niet gedaan hebtquote:
quote:
Alleen cola of stiekum nog iets anders?quote:
te grootquote:
Flikker je geld dan meteen in een putquote:
ik woon vlakbij, kom erna maar ff bewijzen dat je geen kloon bentquote:
Ik had college, om 11 uur.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat erom of je daardoor dingen niet gedaan hebt
Na tentamens had ik nooit vakantie hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
komt toch min of meer op het zelfde neer
quote:
Een rood metaal dingquote:
quote:
Dan zou ik je in elkaar meppuh... want dies van mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
dan zou ik me niet meer durven te vertonen hier:9
Hahaha, daar heb je hem ook weerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik woon vlakbij, kom erna maar ff bewijzen dat je geen kloon bent
waarom niet?quote:
Zal ik het wel verkeerd begrijpen zusje zit op de uva en had het over vakantiequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Na tentamens had ik nooit vakantie hoor
dat is volgens mij alleen met de examens op de middelbare![]()
Wie dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan zou ik je in elkaar meppuh... want dies van mij![]()
omdat een echte man cola zero drinkt!quote:
Daar hou ik je aan!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Ofresca het volgende:
Ik weet het. Morgen ga ik weer druk bezig.
achja boeiequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zal ik het wel verkeerd begrijpen zusje zit op de uva en had het over vakantie
Nouk? dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je hem ook weer
Je was er al over uit dat ik Nouk was toch?
dat is hetzelfdequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat een echte man cola zero drinkt!
ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mannen hebben daar altijd wat op tegen.
Wie was dat dan? Dat was in ieder geval de laatste naam die ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg volgens mijquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat een echte man cola zero drinkt!
je zou willen dat je in je mannelijk werd aangetast jijquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voel me in me mannelijkheid aangetast
ik niet iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:36 schreef Ajam het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Dat was in ieder geval de laatste naam die ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg volgens mij
neen dat is niet waar... zero is minder ranzig dan lightquote:
spannend!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet iig
je bent een kloon van een man
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou willen dat je in je mannelijk werd aangetast jij
Jij drinkt geen cola zero? Mietjequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voel me in me mannelijkheid aangetast
dacht alleen koeien en schapen gekloond werden... zegt wel een hoop over de klonen die hier vrij rondlopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet iig
Cola is om te mixenquote:
O ja, ik was jou hè?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet iig
man!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat is niet waar... zero is minder ranzig dan light
Inderdaad anders is het het niet te drinkenquote:
daar kun je alleen van dromenquote:
Hahaha dat zou wel grappig zijnquote:
ik blijf nog ff achter de PC zittenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
Hey ajam, schrijf anders even "hoi Ripley"op je tieten en maak dan even een foto en plaats die. Dat lost alle onzekerheid op
Dat is geen stelling maar een feitquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Stelling "Vrouwen doen moeilijker over dingen in het algemeen dan Mannen"
waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Met de krant van vandaag in je hand.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
Hey ajam, schrijf anders even "hoi Ripley"op je tieten en maak dan even een foto en plaats die. Dat lost alle onzekerheid op
En dat komt uit jouw mond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
en daar is het bewijsquote:
Don't think soquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:42 schreef Ripley het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik niet in ieder geval, zonde van mijn energie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
+1quote:
ligt aan de "ding" sommige dingen ben ik heel makkelijk... andere nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Ja ik ben niet moeilijkquote:
Kan het me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik niet in ieder geval, zonde van mijn energie.
Niet iedereen denkt hier dat jij een kloon bentquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef Ajam het volgende:
[..]
Don't think so
Laat ze maar denken wat ze willen, ik heb geen behoefte om het tegendeel te bewijzen. Ik vind het wel grappig.
Waarom zie ik hier niemand JayJay aanvallen eigenlijk? Waarom is die geen kloon en ik wel? Just asking.
[..]
Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik niet in ieder geval, zonde van mijn energie.
Zou het eerder complexer noemenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Ja, een man blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik ben niet moeilijk![]()
[..]
Kan het me haast niet voorstellenzie je wel dat je een kloon bent
Ik durf niet eens te reagerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Helemaal geweldig als er nu vrouwen de stelling gaan ontkennen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
het is iig niet je eerste fok account, je post alleen in singles, geen fobo, onlinestatus en postcount meteen uitgezet...is gewoon verdachtquote:
Waarom niet?quote:
[Singles] had al wat gedaan of is het niet uitgebreid genoeg ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt
Maar geef nou eens antwoord dan op mijn vorige vraag - ik krijg soms een wat negatieve vibe door van jou naar mij, dus dan wil ik altijd weten of dat een hersenspinsel is of dat ik iets fout heb gedaan of zo
Vrij ondersteunende voor je stelling ook, deze post
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Flikker je geld dan meteen in een put
quote:
Als ik later groot ben.....quote:
Een man is vaak rechtlijnig, directer een vrouw neemt een wel over wegen beslissingquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ff serieus, ik ben het er wel mee eens. Vrouwen zoeken overal wat achter.
die post zegt niks over de negatieve vibe die ze krijgt van je volgens haarquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
[Singles] had al wat gedaan of is het niet uitgebreid genoeg ?
ROFLquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is iig niet je eerste fok account, je post alleen in singles, geen fobo, onlinestatus en postcount meteen uitgezet...is gewoon verdacht![]()
neuken?
Kennelijk niet. Ik begrijp er geen hol vanquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
[Singles] had al wat gedaan of is het niet uitgebreid genoeg ?
Maar wat is beter?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een man is vaak rechtlijnig, directer een vrouw neemt een wel over wegen beslissing* duurt alleen zo lang
Doe maar nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Ajam het volgende:
[..]
ROFL
What happened to "innocent untill proven guilty"?
Zucht. Ben al voor de derde keer mijn reply aan het weg-editen. Ik ga er gewoon niet op in.
Lekker laten gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:53 schreef Ajam het volgende:
[..]
ROFL
What happened to "innocent untill proven guilty"?
Zucht. Ben al voor de derde keer mijn reply aan het weg-editen. Ik ga er gewoon niet op in.
quote:
Deze moet ik gewoon inkoppen sorry:quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef Ajam het volgende:
[..]![]()
Je boft dat ik niet moeilijk doe
[..]
Och, ik zie er de humor wel van in
Het was dan ook een bewuste voorzet, aangezien mannen de subtiele hints niet zien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze moet ik gewoon inkoppen sorry:
Zie je wel dat je dus een man bent
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn jongen , een vrouw is altijd beter hoe goed we ook ons best doen we delven altijd het onderspit
touchéquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:00 schreef Ajam het volgende:
[..]
Het was dan ook een bewuste voorzet, aangezien mannen de subtiele hints niet zien.
Mannen zijn zéker weten beter dan vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn jongen , een vrouw is altijd beter hoe goed we ook ons best doen we delven altijd het onderspit
Ik zit me ff af te vragen waar je die negatieve vibe van krijgt .... Komt het door de opmerking van het jeugdig overkomen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Ik begrijp er geen hol van
Zeker niet naar aanleiding van d epost die je quotte nl
Hahah jezusquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mannen zijn zéker weten beter dan vrouwen
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_dan_vrouwen.html
moet je wel terug sms-en!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Ripley het volgende:
djayzz, deugniet. SMS eens naar tante Ripley op wie je verliefd bent!
Ok. Jij ziet dumpert.nl aan voor een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee maar wel een Polo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef djayzz het volgende:
Heeft er iemand een cabrio op lpg te koop ?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, mensen die bij Dr Phill komen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ok. Jij ziet dumpert.nl aan voor een betrouwbare bron?
Echt zo'n grappig filmpjequote:
Goede avondquote:
quote:
Een polo cabrio of een polo op gasquote:
De mijne is net op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef ArTiC het volgende:
ik schenk nog maar eens een glas cola light in dan
Jerry Springer is coolquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee meer Jerry Springer
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer watquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zit me ff af te vragen waar je die negatieve vibe van krijgt .... Komt het door de opmerking van het jeugdig overkomen ?
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?quote:
Dat weet ik. Maar je mag hem kopen voor 500 euro kopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een polo cabrio of een polo op gas
Dat vroeg ik toch niet![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, een paar keer eerder zei je ook al iets waar ik een indrukje van kreeg. Maar ik weet helaas niet meer wat
En ik vraag me wel nog steeds af wat er jeugdig overkomt aan niet weten hoeveel je smst
* djayzz verliefd op auto isquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Las ik nu dat Djayzz verliefd is? Of bedoelde je de auto die je daarna linkte?![]()
* vencodark is niet nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |