Ik drink nog geen koffie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker als jij voor de brownies zorgt regel ik de koffie
Hey dawgquote:
Het gaat over drank en wie hebben we daar ineensquote:
Ben toch wel blij met grote vingers en een klein toetsenbordjequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond ik ook toen ik mijn rekening zag
Dat je wel gevonden wordtquote:
dat dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te PM-en, daar kun jij zo achter komen
Ben je in het echt ook zo jong van geest of kom je alleen zo over via fok ?quote:
Jij drinkt vast meer dan haar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat over drank en wie hebben we daar ineens
Hoezo?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo jong van geest of kom je alleen zo over via fok ?
En bedanktquote:
Mag toch hopen dat ie dat niet zo bedoeldquote:
Breng dat wat leven in de brouwerijquote:
waterquote:
Jah joh!! heerlijk op de bank aan het genietenquote:
ik heb geen koelkast vol drankquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Cue!Aan het genieten van je vrijheid?
[..]
Surequote:
Ik mag geen KF posts meer makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Breng dat wat leven in de brouwerij
We zullen het wel zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ie dat niet zo bedoeld
Nou omdat ik me serieus zat af te vragen of jij nu die gene was die boven de 30 was ja of nee... Als je bijvoorbeeld de postst van een nouk er naast houd is er haast geen verschil.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo?Die vraag maakt mij wel nieuwsgierig naar waarom jij mij jong van geest vindt overkomen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |