Ik ben een keer met mijn toenmalige vriendin in slaap gevallen tijdens een ruzie...quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik val wel eens halverwege een sms in slaap
Beterschapquote:
Daar waren hele andere smsjes uit gekomenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef djayzz het volgende:
Het is maar goed dat Cue afgelopen zaterdag bij het uitgaan haar telefoon niet bij zich had, daar waren ook zulke sms-jes uit voortgekomen denk ik....
Promillage smsen is wel leuk, vooral met een andere promillage smserquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ligt eraan of het echt schoon moet zijn of voor het oog. In dat eerste geval moet ik eerst mijn eigen huis doen
[..]
Heb ik vanmorgen ook half in slaap gedaan. Gelukkig () werd het een leeg berichtje.
Ja nerd, je gaat editten. Vuile edittertquote:
quote:
Heb ik van jou geleerdquote:
Hoe weet jij je promillage?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Promillage smsen is wel leuk, vooral met een andere promillage smser
Op de een of andere manier word ik nooit uitgekozen door promillage smsersquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
Promillage smsen is wel leuk, vooral met een andere promillage smser
ze heeft mijn nummer nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Cue afgelopen zaterdag bij het uitgaan haar telefoon niet bij zich had, daar waren ook zulke sms-jes uit voortgekomen denk ik....
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd![]()
Ik ga lekker eten
PM je nummerquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier word ik nooit uitgekozen door promillage smsers
Aantal biertjes tellenquote:
en dan 's ochtends met je telefoon nog in je hand wakker wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hou van de standaard soepjesDus dat komt wel goed
[..]
Ow dat heb ik ook wel eens gehad
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier word ik nooit uitgekozen door promillage smsers
Dat hoef ik niet te PM-en, daar kun jij zo achter komenquote:
Dronken smsenquote:
Oh dat moet ik ook eens gaan doen. Kan tegenwoordig 1000 smsen sturen per maand maar hou er altijd 990 overquote:
iemand die dronken isquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef KudFokker het volgende:
ooh kut, ik ben zelf ook lid van die hyve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |