Met mooi weer, lijkt mij dat een heel strak planquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wat gaan we doen dan? iets met parkhangen?
quote:
veeel plezier!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef Jannuk het volgende:
Eet smakelijk voor de eters
ik ga ook maar even eten, daarna uurtje banken
Kloptquote:
vertel eens wat he!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
veeel plezier!
oh ik moet jou bedanken van thrust dat ie een glas liet vallen net...
Zie bij jou ook geen foto'squote:
quote:
Bij mij hebben ze er vaak genoeg gestaanquote:
quote:
met parkpop?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja wat gaan we doen dan? iets met parkhangen?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Rtl nieuws: Kinderloze mannen zijn gelukkiger dan vaders
vaders verdienen dan wel weer meer
ik ben liever gelukkiger dan dat ik meer verdienquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben blij met het sub tekstje
quote:
Daar heb ik nu toch niks aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze er vaak genoeg gestaan
wie weet heb je ooit gelukquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben liever gelukkiger dan dat ik meer verdien
daarbij moeten vaders alles afstaan aan de kinderen (+ evt vrouw)![]()
Geen idee nog eigenijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
oja cue ben jij op parkpop?
hey noukie!!! hoe ging het op je werk en heo was het gesprek op je oude werk?
Komma's gebruiken graagquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan er nu niet meer onder uit verkopen is ook weer iets
jawel joh dat is gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenijk
Weet niet of het iets voor mij is.
quote:
het is gewoon in parkhangen met veel mensen en muziek....quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenijk
Weet niet of het iets voor mij is.
Ik zal er eens over denkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh dat is gezellig
beetje buiten hangen op het gras en muziek luisteren. kan weinig mee misgaan
aan 1 hand heb je genoeg hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry tikt al moeilijk met zon cut in me hand
Help het als ik zeg dat ik komquote:
neequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Help het als ik zeg dat ik kom
en dat ik ook kom....quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In omgekeerde volgorde is ie.. hmmm. op zijn zachtst gezegd vreemdquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aan 1 hand heb je genoeg hoorZelfs aan 1 vinger
Veel mensen die met me wilden praten, praten, praten. Hartstikke lief allemaal. 1 directeur waar ik niet zoveel mee heb en nog een andere directeur die aangaf snel bij me langs te komen. Wel leuk allemaal, maar ik heb er natuurlijk geen flikker aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:25 schreef Murmeli het volgende:
hey noukie!!! hoe ging het op je werk en heo was het gesprek op je oude werk?
Meissie!quote:
en ik (waarschijnlijk) ookquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
In omgekeerde volgorde is ie.. hmmm. op zijn zachtst gezegd vreemd
quote:
ik denk eroverquote:
ja, logisch dat je je nu moeilijk tot je werk kunt aanzetten. dat is gewoon ook klote. het echte kutgevoel zal wel minder worden maar het blijt natuurlijk een beetje zinloos om er te zitten. behalve dat je van de straat blijft danquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Veel mensen die met me wilden praten, praten, praten. Hartstikke lief allemaal. 1 directeur waar ik niet zoveel mee heb en nog een andere directeur die aangaf snel bij me langs te komen. Wel leuk allemaal, maar ik heb er natuurlijk geen flikker aanVerder verbaast het me dat ik van een aantal collega's nog niets heb gehoord. Gesprek op oude werk ging goed, gegevens geüpdatet en ze gaan voor me zoeken, maar krijg het advies zelf ook vooral te zoeken. Ze hebben 1 leuke functie voor me. Waar ze me kunnen voorstellen. Maar de motivatie is zoek, op m'n werk, voor zover die er al was..
[..]
Meissie!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
In omgekeerde volgorde is ie.. hmmm. op zijn zachtst gezegd vreemd
dan kom ik natuurlijk wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |