Zolang het geen trauma voor vrouwen is zit je wel goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, de 2e in een paar weken![]()
En ik moet over anderhalve week op vakantie, maar kan niet lopen en bij het ziekenhuis vinden ze dat ik een raar trauma heb. Maar wat kunnen ze mij nog niet vertellen.
Er is iets met mijn been aan de hand. Foto's gemaakt enzo. Alles wat hij me erover kon vertellen was dat het niet gebroken is maar dat het een raar trauma isquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trauma? raar trauma?
Dat je daardoor dus niet kan lopen?
Die had ik alquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zolang het geen trauma voor vrouwen is zit je wel goed
Vaag! en nu dan? therapie??quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
Er is iets met mijn been aan de hand. Foto's gemaakt enzo. Alles wat hij me erover kon vertellen was dat het niet gebroken is maar dat het een raar trauma is![]()
En dat ik geluk had dat ik goede laarzen aanhad omdat mijn been anders wel eens helemaal aan bonken had kunnen liggen aan de schade te zien die er nu is.
owjee, suc6 met herstel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er is iets met mijn been aan de hand. Foto's gemaakt enzo. Alles wat hij me erover kon vertellen was dat het niet gebroken is maar dat het een raar trauma is![]()
En dat ik geluk had dat ik goede laarzen aanhad omdat mijn been anders wel eens helemaal aan bonken had kunnen liggen aan de schade te zien die er nu is.
verkapt: ik wil je niet, rot op!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef KudFokker het volgende:
Kreeg vannacht trouwens een smsje van dat meisje, die vriendin van meisje 1
"Noqgemand. kwam n noha bv wou wentje"ze vertelde dat ze die in haar slaap gestuurd had
![]()
Op de een of andere maffe manier is het uit stil stand rare brokken maken, maar gelukkig had je beschermde kleding aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een fles van het een of ander op hadquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:53 schreef KudFokker het volgende:
Kreeg vannacht trouwens een smsje van dat meisje, die vriendin van meisje 1
"Noqgemand. kwam n noha bv wou wentje"ze vertelde dat ze die in haar slaap gestuurd had
![]()
normale fokkers denken daar niet aan, cue welquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ajam het volgende:
[..]
Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ajam het volgende:
[..]
Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht.
Ik moet met me voet omhoog zitten en af en toe proberen te wiebelen en als het kan er een beetje op leunen. Maar bij het laatste ga ik door de grond. En me onderbeen is helemaal rood/blauw/paars uitgeslagenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vaag! en nu dan? therapie??
Pwieuw.. je hebt hem nog heel
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een fles van het een of ander op had
Ik smsde vanmorgen ook met "wat heb je gebruikt toen je dat stuurdequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een fles van het een of ander op had
Pff ellendig zeg. en niet eens door eigen roekeloosheid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik moet met me voet omhoog zitten en af en toe proberen te wiebelen en als het kan er een beetje op leunen. Maar bij het laatste ga ik door de grond. En me onderbeen is helemaal rood/blauw/paars uitgeslagenOok geen prettig gezicht. Volgende week weer naar het ziekenhuis en dan zou iemand anders onderzoeken gaan doen naar wat er aan de hand is.
Verklaar normale fokkersquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
normale fokkers denken daar niet aan, cue wel
Ik weet niet of je bekend met boxer motoren? Netzo als een porsche... Cilinders zitten horizontaal recht tegen over elkaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Op de een of andere maffe manier is het uit stil stand rare brokken maken, maar gelukkig had je beschermde kleding aan
De laatste 3 woorden moeten "bij jou, ventje" zijn. Maar de rest snap ik nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik smsde vanmorgen ook met "wat heb je gebruikt toen je dat stuurde? Regel even wat voor mij voor van het weekend
"
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend met boxer motoren? Netzo als een porsche... Cilinders zitten horizontaal recht tegen over elkaar.
Zij heeft er ook zo 1. Cilinder steekt uit. Daarmee heeft ze mijn been geramd, met een gangetje of 60. Mijn voet en been hebben klem gezeten en metalen delen verbogen die ik zelfs met gereedschap niet terug gebogen krijg...
Dankje.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef Nouk84 het volgende:
Succes met je herstel JonKeL!
Heb je nog een update?
ehmquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Verklaar normale fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |