Nee, ik doe dat graag aan het bureau. Ik bent tevens ook aan het 'werk' Ik laptop haast nooit in bed, ik weet nooit hoe ik moet liggen. (insert joke here zoals ass up.. )quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je dan niet met laptop vanuit bed fokken ?
je bedoelt een sexperiment ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
Wonen alle fokkers in het zuiden ofzo?![]()
Ik ben gePMed door iemand uit Eindhoven voor een experiment. Zal wel een kloon zijn van iemand hier. u fucking bitches...![]()
Maar ik kijk wel hoe ver ik met hem kom....![]()
Mieke met ass up, en laptop met bottom downquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat graag aan het bureau. Ik bent tevens ook aan het 'werk' Ik laptop haast nooit in bed, ik weet nooit hoe ik moet liggen. (insert joke here zoals ass up.. )
ja, gast is 33 en komt uit Eindhoven en is bi. Vandaar mijn vraag komen alle fokkers uit die regio?quote:
had je hem dan niet direct naar Ang3l door kunnen sturen ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gast is 33 en komt uit Eindhoven en is bi. Vandaar mijn vraag komen alle fokkers uit die regio?
Netjes toch?![]()
naar Ang3l sturen? die heeft zijn mond handen vol aan Tiby en die benelux bitches...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je hem dan niet direct naar Ang3l door kunnen sturen ?![]()
en nee we komen niet allemaal uit Eindhoven, maar wel een aardige delegatie
Jij moet toch naar de hoofdstad van Gerle komende zomer ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
naar Ang3l sturen? die heeft zijn mond handen vol aan Tiby en die benelux bitches...
throw me a bone!
wtf is Gerle? gelderland?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij moet toch naar de hoofdstad van Gerle komende zomer ?
Jij ook al dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
Wonen alle fokkers in het zuiden ofzo?![]()
Ik ben gePMed door iemand uit Eindhoven voor een experiment. Zal wel een kloon zijn van iemand hier. u fucking bitches...![]()
Maar ik kijk wel hoe ver ik met hem kom....![]()
Ik heb hem al op de PMquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je hem dan niet direct naar Ang3l door kunnen sturen ?![]()
nee, echt waar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMGquote:
oeh spannend, straks gaat hij jullie twee hier nog op Fok tegen elkaar uitspelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem al op de PM
Hij spreidt z'n winstkansen.
Of jullie spannen samen en nemen hem samen eens onder handenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, echt waar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMG
Honey, we're more man then he'll ever be and more woman then he's ever gonna get!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of jullie spannen samen en nemen hem samen eens onder handen
ik ga er wel op in. kijken of het wat is...is het jouw type (lees: alles met een hartslagquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, we're more man then he'll ever be and more woman then he's ever gonna get!
He can' t handle us both!
omschrijving alles met boven gemiddeld grote hoektanden komt meer in de buurtquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Alles met een hartslag?
Ik heb ze liever ondood hoor!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga er wel op in. kijken of het wat is...
quote:
en dan noemen ze mij een sletquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ga er wel op in. kijken of het wat is...is het jouw type (lees: alles met een hartslag) dan mag jij 'em...
Volgens mij noemen ze ons alle 3 slet hoorquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij moet toch naar de hoofdstad van Gerle komende zomer ?
quote:
ja, ik mag zeker niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oepserdepoeps, roep ik alweer dingen die door de tijd achterhaald zijn
sommige dingen worden met de tijd overbodig hequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oepserdepoeps, roep ik alweer dingen die door de tijd achterhaald zijn
hoe is het met je en je bedrijf?quote:
donequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
sommige dingen worden met de tijd overbodig he
stuur mij eens een mailtje...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze ons alle 3 slet hoor
quote:
Wat ben je dan andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik merk hier als het al verder gaat dan zoenen dan word je hier al als slet bestempeld en dat is niet de realiteit.
![]()
* probeert slet imago af te schudden *
doe geen moeite, want we prikken er toch wel door hee, en houden toch wel van jequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik merk hier als het al verder gaat dan zoenen dan word je hier al als slet bestempeld en dat is niet de realiteit.
![]()
* probeert slet imago af te schudden *
Ja er is toch wel een verschil tussen slet en hoerquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben je dan anderseen hoer? Dan maar slet genoemd, klinkt vriendelijker
een hoer?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben je dan anderseen hoer? Dan maar slet genoemd, klinkt vriendelijker
dank je, denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe geen moeite, want we prikken er toch wel door hee, en houden toch wel van je![]()
![]()
Micky Hoogendijk is alles behalve een gezonde jongenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een hoer?nee, een gezonde jongen noem ik dat.
nee, ik dacht dat ie het over mij had...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Micky Hoogendijk is alles behalve een gezonde jongen
en Eddem maar overal roepen dat hij zo gelukkig is met haar en dat hij nu na 10 jaar van de softdrugs af isquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat ie het over mij had...
mickey gezond? neuh... zij zit vol met toxic waste hahah
dat was zeker vroeg je bedje uit, he? BWquote:
Wilders 4Lifequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was zeker vroeg je bedje uit, he? BW
wel PVV toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan had je net zo goed niet kunnen stemmen, want ze sluiten zich bij geen enkele fractie aan, en hebben straks dus niet eens spreekrecht als er onderwerpen behandelt worden, en ook mogen ze geen moties indienen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was zeker vroeg je bedje uit, he? BW
wel PVV toch?
oh dan bij jij best wel minder piep dan ik steeds gedacht hadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je net zo goed niet kunnen stemmen, want ze sluiten zich bij geen enkele fractie aan, en hebben straks dus niet eens spreekrecht als er onderwerpen behandelt worden, en ook mogen ze geen moties indienen.
Ja zo kan ik ook overal tegen zijn en alles afkeuren,
ben uit '88quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dan bij jij best wel minder piep dan ik steeds gedacht had
ik mijn beeld was jij nog steeds een tiener
maar daar zijn ook grote fracties zoals christen democraten en liberalen, die samengesteld uit verschillende landen wel regelmatig een meerderheid hebben, en die krijgen ook niet alles van de grondquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
links biedt geen oplossing, al jaren niet.. dus nu over een andere boeg.
quote:
betekend nog niet dat je op een klapmongool als wilders moet stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
links biedt geen oplossing, al jaren niet.. dus nu over een andere boeg.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar zijn ook grote fracties zoals christen democraten en liberalen, die samengesteld uit verschillende landen wel regelmatig een meerderheid hebben, en die krijgen ook niet alles van de grond
en dan denk Geert dat hij met 4 personen daar tussen 751 andere parlementariers het verschil kan maken en in zijn eentje Turkeije kan tegenhouden
ik vind 'em geweldig!! Ik vond Rita ook heerlijk om naar te luisteren, alleen hoor ik daar nu weinig van. (heeft ze nog steeds ruzie in de achterban)quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je op een klapmongool als wilders moet stemmen
of je nu wel of niet direct en veel invloed kan uitoefenen doet volgens mij niet ter zakequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Als ik het weleens was vergeten om te stemmen en mensen vroegen waarom ik dan niet had gestemd, zei ik standaard: Stemmen wekt de suggestie dat we inderdaad wat in de melk te brokkelen hebben terwijl alles al vast staat.. hahaha gingen ze helemaal uit hun dak, dat dat niet waar was blablabla.
holaquote:
als dat met gefundeerde en steekhoudende argumenten gebeurd wel ja,quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind 'em geweldig!! Ik vond Rita ook heerlijk om naar te luisteren, alleen hoor ik daar nu weinig van. (heeft ze nog steeds ruzie in de achterban)
(ja, ik vind het heerlijk als mensen tegen het heilige huisje aanschoppen.)
wel leuk dat ik jonger geschat wordquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik had moeten gokken was ik op 19 uitgekomen
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.quote:
ik moet hier puur op reakties en zo afgaan want heb nog never een picture van je gezien....quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel leuk dat ik jonger geschat word
windvaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat met gefundeerde en steekhoudende argumenten gebeurd wel ja,
maar de meeste mensen hollen tegenwoordig blind achter elke hype aan en zijn verleerd om zelf eerst eens na te denken
want dan hadden ze al lang en breed door die holle praatjes van Blonde Geert en Windvaan Rita heengeprikt
Ik stem ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je nu wel of niet direct en veel invloed kan uitoefenen doet volgens mij niet ter zake
mensen die niet gaan stemmen verspelen daar in mijn ogen hun recht om commentaar te geven mee.
Ne ja ook niet stemmen kan een bewuste keuze zijn, maar dan heb je in mijn ogen geen recht om naderhand te mopperen over genomen beslissingen. Want je hebt toendertijd bewust die keuze aan je voorbij laten gaan
hij heeft een FOBO.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet hier puur op reakties en zo afgaan want heb nog never een picture van je gezien....
en nee dit is geen verkapte poging van een oude vieze verlepte opa om het op die manier alsnog via een PM te ontvangen
euh ik heb ene foboquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet hier puur op reakties en zo afgaan want heb nog never een picture van je gezien....
en nee dit is geen verkapte poging van een oude vieze verlepte opa om het op die manier alsnog via een PM te ontvangen
ben ik het niet helemaal met je eens en daar gaan wij eens lekker over soubatten... met tig flessen natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[quote]of je nu wel of niet direct en veel invloed kan uitoefenen doet volgens mij niet ter zake
ga ik gewoon een democrat van je makenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal met je eens en daar gaan wij eens lekker over soubatten... met tig flessen natuurlijk
van Gossip Girlquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
wie is die jongen?
afgezien van dat ie veel te jong en te gladjanus is.. is t wel een dropje
ja maar mij vastbinden en dan een fles stuk slaan en tegen mijn gezicht aan houden, dat werkt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga ik gewoon een democrat van je maken
met vrijwel geen inspanning zijn de argumenten van die 2 mensen zo eenvoudig te weerleggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
windvaan?![]()
ik loop er niet blind achteraan. Wat zij zeggen dat roep ik al jaren (ver voor de Bolkestein periode) Zij signaleren het nu tenminste. het lijkt wel not done om het daarover te hebben.
Eddem??quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Eddem maar overal roepen dat hij zo gelukkig is met haar en dat hij nu na 10 jaar van de softdrugs af is
don't mess with don corleonequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar mij vastbinden en dan een fles stuk slaan en tegen mijn gezicht aan houden, dat werkt niet.
Tot nu toe is de opkomst groter dan in 2004quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.
Voor mij was het dit jaar Groen Links
looks good to me, al is hij inderdaad wel wat donkerquote:
Jij hebt moeite met quoten he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal met je eens en daar gaan wij eens lekker over soubatten... met tig flessen natuurlijk
Vies vladsid baardje... katteogen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
zooo, Ed droogt lekker op.
staat em veel beter dat lichter haar en he can pull off the orange
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nah bedoel niet alleen nu, maar valt me wel vaker opquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft vast al gemesst met de dom pergignon
beetje sexier mag bestquote:
nou, geef ze alle drie maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vies vladsid baardje... katteogen...
Geef mij Chase maar
bitch please, ik quote heel goed. alleen een keertje ging het ook mis..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah bedoel niet alleen nu, maar valt me wel vaker op
Nahaa!quote:
ja dus?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe is de opkomst groter dan in 2004dus dat zal wel niet..
En zat jij niet in een PVDA fractie?
Hej nerd,quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch please, ik quote heel goed. alleen een keertje ging het ook mis..![]()
Niks dus. Ik had alleen verwacht dat je dan europees ook PvdA zou stemmen. Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus?
ik zit lokaal bij de PvdA
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wilders 4Life
Wat heb je gestemd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
de dubbele qoute? o.k. das waar.maar ook maar een keertje of tig..... tering, jij hebt een goed geheugen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej nerd,
als je 80% van je quotes verknald, dan kun je dat dus niet..
En dan bedoel ik ook quotes waarin nog een keer [quote] staat bijvoorbeeld...
aan het trainen?quote:
knal ze hier dan maar neer, in dit topicquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zijn niet geschikt voor een fobo
Nee, hoor. Heb ook vandaag netjes gestemd (D66)quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.
Voor mij was het dit jaar Groen Links
Wat staat er nou onder die poll danquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Staat op Fok ergens hoe je een poll maakt? ik heb ook nog wel leuke ideeën![]()
![]()
Nee zijn wel meer mensen die hier komen dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
knal ze hier dan maar neer, in dit topic
Altijd...quote:
Onder de afbeelding met de uitslagen staat "ook een poll maken? klik hier"quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Staat op Fok ergens hoe je een poll maakt? ik heb ook nog wel leuke ideeën![]()
![]()
Elke rechtgeaarde homo hoort D66 te stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, hoor. Heb ook vandaag netjes gestemd (D66)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder die poll dan
Eindelijk nieuwe dumbbells trouwensquote:
Boris D? Nee, die is toch net weg? Wilde eigenlijk op Louise-Wies v.d.L stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Elke rechtgeaarde homo hoort D66 te stemmen![]()
en heus niet vanwege de krullen van Boris
ja maar als je niet herkend wilt worden hier in het heaumeau topic zoals ik, dan doe je het toch niet goed.. je moet je ogen bedekken. Nu herkennen ze je toch wel... met of zonder pissing gag in je bek..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee zijn wel meer mensen die hier komen dus
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Baltar het volgende:
Nu ben ik razend benieuwd wie PVV gestemd heeft
Vind je trainen in een gym niet leuk? of is het te ver weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindelijk nieuwe dumbbells trouwensHoef ik niet meer met twee kleintjes in elke hand te trainen
Heb je een oproepkaart gekregen dan in NYC?quote:
"te ver", inderdaad. En de drempel om elke dag te gaan is te groot. En in de winter zou ik moeten stoppen want dan kan ik niet op de fiets de heuvel op en af. Als er een sportschool op het plateau zat, zou ik wel gaan, denk ik, maar het enige dat in de buurt zit is weightwatchers en curvesquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind je trainen in een gym niet leuk? of is het te ver weg?
Zit toch wle een beetje verschil tusen die foto's hequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar als je niet herkend wilt worden hier in het heaumeau topic zoals ik, dan doe je het toch niet goed.. je moet je ogen bedekken. Nu herkennen ze je toch wel... met of zonder pissing gag in je bek..
que tal?quote:
o nee, ik heb nog niet gestemd. ik dacht die poll hier, dat je dat bedoelde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je een oproepkaart gekregen dan in NYC?
You scummbag![]()
Nee hoor, moet je dan lekker zelf weten![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit toch wle een beetje verschil tusen die foto's he
Ja, ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, ik heb nog niet gestemd. ik dacht die poll hier, dat je dat bedoelde.
ja je hebt het bedrag er zo uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
"te ver", inderdaad. En de drempel om elke dag te gaan is te groot. En in de winter zou ik moeten stoppen want dan kan ik niet op de fiets de heuvel op en af. Als er een sportschool op het plateau zat, zou ik wel gaan, denk ik, maar het enige dat in de buurt zit is weightwatchers en curves
Maar twee 20 lbs dumbbels met schijven van 2.5 en 7.5 lbs voor $20 is een koopjeDa's een maandbedrag sportschool dus dat heb ik er zo uit.
yeap tot half vijf, nu weer thuisquote:
Ja, precies, lekker. Meestal train ik wel rond dezelfde tijd, maar dit is gewoon praktischer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja je hebt het bedrag er zo uitEn thuis kan jezelf je tijden indelen...
holaquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
Hey EML
[..]
Ja, precies, lekker. Meestal train ik wel rond dezelfde tijd, maar dit is gewoon praktischer.
Hoe gaat het ermee?quote:
jezus wat erg! Sterkte!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Mijn schoonmoeder wordt straks geopereerd aan een kwaadaardige tumorHopelijk gaat alles goed.
het gaat er goed meequote:
aan jou kant dus even minderquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Mijn schoonmoeder wordt straks geopereerd aan een kwaadaardige tumorHopelijk gaat alles goed.
Ja, volgens mij wel. Operatie en bestraling (nog) geen chemo. Borst, trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus wat erg! Sterkte!
Waren ze er snel bij?
Mja. Het voelt wel heel vreemd. Ik kan goed met haar opschieten maar ze staat me niet zo na als mijn eigen moeder. En Brad praat er uberhaupt niet over dus ik word er niet steeds mee gevonfronteerd, dat maakt het ook lastiger iets te voelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het gaat er goed mee![]()
[..]
aan jou kant dus even minder
Ik kwam er afgelopen familiefeest achter dat mijn achterneefje... inmiddels 18 of zo..., best wel op hem lijktquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vies vladsid baardje... katteogen...
Geef mij Chase maar
I see, nja...dan weet je ook niet echt hoe je tegen hem moet doen i guessquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Operatie en bestraling (nog) geen chemo. Borst, trouwens.
[..]
Mja. Het voelt wel heel vreemd. Ik kan goed met haar opschieten maar ze staat me niet zo na als mijn eigen moeder. En Brad praat er uberhaupt niet over dus ik word er niet steeds mee gevonfronteerd, dat maakt het ook lastiger iets te voelen.
[..]quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
[quote]
Ja, volgens mij wel. Operatie en bestraling (nog) geen chemo. Borst, trouwens.
[/quote]quote:Mja. Het voelt wel heel vreemd. Ik kan goed met haar opschieten maar ze staat me niet zo na als mijn eigen moeder. En Brad praat er uberhaupt niet over dus ik word er niet steeds mee gevonfronteerd, dat maakt het ook lastiger iets te voelen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er afgelopen familiefeest achter dat mijn achterneefje... inmiddels 18 of zo..., best wel op hem lijkt(op chase dan he)
Ja, half uurtje met de auto, valt mee. Weet eigenlijk niet in welk ziekenhuis ze ligt nuquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I see, nja...dan weet je ook niet echt hoe je tegen hem moet doen i guess
woonen hun (shcoonouders) in de buurt of ook niet?
Of niet hebben, net als ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Brad praat er helemaal niet over? Tis dus een man's man. geen gevoelens tonen.
Oh!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er afgelopen familiefeest achter dat mijn achterneefje... inmiddels 18 of zo..., best wel op hem lijkt(op chase dan he)
that's cold!quote:
Af!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |