quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wilders 4Life
Wat heb je gestemd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
de dubbele qoute? o.k. das waar.maar ook maar een keertje of tig..... tering, jij hebt een goed geheugen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej nerd,
als je 80% van je quotes verknald, dan kun je dat dus niet..
En dan bedoel ik ook quotes waarin nog een keer [quote] staat bijvoorbeeld...
aan het trainen?quote:
knal ze hier dan maar neer, in dit topicquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zijn niet geschikt voor een fobo
Nee, hoor. Heb ook vandaag netjes gestemd (D66)quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.
Voor mij was het dit jaar Groen Links
Wat staat er nou onder die poll danquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Staat op Fok ergens hoe je een poll maakt? ik heb ook nog wel leuke ideeën![]()
![]()
Nee zijn wel meer mensen die hier komen dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
knal ze hier dan maar neer, in dit topic
Altijd...quote:
Onder de afbeelding met de uitslagen staat "ook een poll maken? klik hier"quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
Staat op Fok ergens hoe je een poll maakt? ik heb ook nog wel leuke ideeën![]()
![]()
Elke rechtgeaarde homo hoort D66 te stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, hoor. Heb ook vandaag netjes gestemd (D66)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat staat er nou onder die poll dan
Eindelijk nieuwe dumbbells trouwensquote:
Boris D? Nee, die is toch net weg? Wilde eigenlijk op Louise-Wies v.d.L stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Elke rechtgeaarde homo hoort D66 te stemmen![]()
en heus niet vanwege de krullen van Boris
ja maar als je niet herkend wilt worden hier in het heaumeau topic zoals ik, dan doe je het toch niet goed.. je moet je ogen bedekken. Nu herkennen ze je toch wel... met of zonder pissing gag in je bek..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee zijn wel meer mensen die hier komen dus
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Baltar het volgende:
Nu ben ik razend benieuwd wie PVV gestemd heeft
Vind je trainen in een gym niet leuk? of is het te ver weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindelijk nieuwe dumbbells trouwensHoef ik niet meer met twee kleintjes in elke hand te trainen
Heb je een oproepkaart gekregen dan in NYC?quote:
"te ver", inderdaad. En de drempel om elke dag te gaan is te groot. En in de winter zou ik moeten stoppen want dan kan ik niet op de fiets de heuvel op en af. Als er een sportschool op het plateau zat, zou ik wel gaan, denk ik, maar het enige dat in de buurt zit is weightwatchers en curvesquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind je trainen in een gym niet leuk? of is het te ver weg?
Zit toch wle een beetje verschil tusen die foto's hequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar als je niet herkend wilt worden hier in het heaumeau topic zoals ik, dan doe je het toch niet goed.. je moet je ogen bedekken. Nu herkennen ze je toch wel... met of zonder pissing gag in je bek..
que tal?quote:
o nee, ik heb nog niet gestemd. ik dacht die poll hier, dat je dat bedoelde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je een oproepkaart gekregen dan in NYC?
You scummbag![]()
Nee hoor, moet je dan lekker zelf weten![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit toch wle een beetje verschil tusen die foto's he
Ja, ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, ik heb nog niet gestemd. ik dacht die poll hier, dat je dat bedoelde.
ja je hebt het bedrag er zo uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
"te ver", inderdaad. En de drempel om elke dag te gaan is te groot. En in de winter zou ik moeten stoppen want dan kan ik niet op de fiets de heuvel op en af. Als er een sportschool op het plateau zat, zou ik wel gaan, denk ik, maar het enige dat in de buurt zit is weightwatchers en curves
Maar twee 20 lbs dumbbels met schijven van 2.5 en 7.5 lbs voor $20 is een koopjeDa's een maandbedrag sportschool dus dat heb ik er zo uit.
yeap tot half vijf, nu weer thuisquote:
Ja, precies, lekker. Meestal train ik wel rond dezelfde tijd, maar dit is gewoon praktischer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja je hebt het bedrag er zo uitEn thuis kan jezelf je tijden indelen...
holaquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
Hey EML
[..]
Ja, precies, lekker. Meestal train ik wel rond dezelfde tijd, maar dit is gewoon praktischer.
Hoe gaat het ermee?quote:
jezus wat erg! Sterkte!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Mijn schoonmoeder wordt straks geopereerd aan een kwaadaardige tumorHopelijk gaat alles goed.
het gaat er goed meequote:
aan jou kant dus even minderquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:28 schreef wonderer het volgende:
Mmm. Mijn schoonmoeder wordt straks geopereerd aan een kwaadaardige tumorHopelijk gaat alles goed.
Ja, volgens mij wel. Operatie en bestraling (nog) geen chemo. Borst, trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus wat erg! Sterkte!
Waren ze er snel bij?
Mja. Het voelt wel heel vreemd. Ik kan goed met haar opschieten maar ze staat me niet zo na als mijn eigen moeder. En Brad praat er uberhaupt niet over dus ik word er niet steeds mee gevonfronteerd, dat maakt het ook lastiger iets te voelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het gaat er goed mee![]()
[..]
aan jou kant dus even minder
Ik kwam er afgelopen familiefeest achter dat mijn achterneefje... inmiddels 18 of zo..., best wel op hem lijktquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vies vladsid baardje... katteogen...
Geef mij Chase maar
I see, nja...dan weet je ook niet echt hoe je tegen hem moet doen i guessquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Operatie en bestraling (nog) geen chemo. Borst, trouwens.
[..]
Mja. Het voelt wel heel vreemd. Ik kan goed met haar opschieten maar ze staat me niet zo na als mijn eigen moeder. En Brad praat er uberhaupt niet over dus ik word er niet steeds mee gevonfronteerd, dat maakt het ook lastiger iets te voelen.
[..]quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
[quote]
Ja, volgens mij wel. Operatie en bestraling (nog) geen chemo. Borst, trouwens.
[/quote]quote:Mja. Het voelt wel heel vreemd. Ik kan goed met haar opschieten maar ze staat me niet zo na als mijn eigen moeder. En Brad praat er uberhaupt niet over dus ik word er niet steeds mee gevonfronteerd, dat maakt het ook lastiger iets te voelen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er afgelopen familiefeest achter dat mijn achterneefje... inmiddels 18 of zo..., best wel op hem lijkt(op chase dan he)
Ja, half uurtje met de auto, valt mee. Weet eigenlijk niet in welk ziekenhuis ze ligt nuquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I see, nja...dan weet je ook niet echt hoe je tegen hem moet doen i guess
woonen hun (shcoonouders) in de buurt of ook niet?
Of niet hebben, net als ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Brad praat er helemaal niet over? Tis dus een man's man. geen gevoelens tonen.
Oh!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er afgelopen familiefeest achter dat mijn achterneefje... inmiddels 18 of zo..., best wel op hem lijkt(op chase dan he)
that's cold!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |