ga ik gewoon een democrat van je makenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal met je eens en daar gaan wij eens lekker over soubatten... met tig flessen natuurlijk
van Gossip Girlquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
wie is die jongen?
afgezien van dat ie veel te jong en te gladjanus is.. is t wel een dropje
ja maar mij vastbinden en dan een fles stuk slaan en tegen mijn gezicht aan houden, dat werkt niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga ik gewoon een democrat van je maken
met vrijwel geen inspanning zijn de argumenten van die 2 mensen zo eenvoudig te weerleggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
windvaan?![]()
ik loop er niet blind achteraan. Wat zij zeggen dat roep ik al jaren (ver voor de Bolkestein periode) Zij signaleren het nu tenminste. het lijkt wel not done om het daarover te hebben.
Eddem??quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Eddem maar overal roepen dat hij zo gelukkig is met haar en dat hij nu na 10 jaar van de softdrugs af is
don't mess with don corleonequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar mij vastbinden en dan een fles stuk slaan en tegen mijn gezicht aan houden, dat werkt niet.
Tot nu toe is de opkomst groter dan in 2004quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.
Voor mij was het dit jaar Groen Links
looks good to me, al is hij inderdaad wel wat donkerquote:
Jij hebt moeite met quoten he?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal met je eens en daar gaan wij eens lekker over soubatten... met tig flessen natuurlijk
Vies vladsid baardje... katteogen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
zooo, Ed droogt lekker op.
staat em veel beter dat lichter haar en he can pull off the orange
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Nah bedoel niet alleen nu, maar valt me wel vaker opquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft vast al gemesst met de dom pergignon
beetje sexier mag bestquote:
nou, geef ze alle drie maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vies vladsid baardje... katteogen...
Geef mij Chase maar
bitch please, ik quote heel goed. alleen een keertje ging het ook mis..quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah bedoel niet alleen nu, maar valt me wel vaker op
Nahaa!quote:
ja dus?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot nu toe is de opkomst groter dan in 2004dus dat zal wel niet..
En zat jij niet in een PVDA fractie?
Hej nerd,quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch please, ik quote heel goed. alleen een keertje ging het ook mis..![]()
Niks dus. Ik had alleen verwacht dat je dan europees ook PvdA zou stemmen. Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus?
ik zit lokaal bij de PvdA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |